Online: de ce să te expui nenecesar, Spada?

Atunci când nu mănâncă pe sub pod, Andrei Roșca ia bani de la Sorin Roșca Stănescu pentru a-și face agenție pe ideile altora. Am mai râs de ei când l-au luat pe celebrul Alex de la BCR să le facă facebook, pentru că la BCR făcuse facebook stelar (adunat un milion de fani cu concursuri, dat afară când s-a prins lumea că e numai pleavă și nu oameni interesați cât de puțin de produse bancare)(ok, nu l-au dat afară, banca a dat afară 299 de oameni și el a plecat singur)(sigur că da) sau când au dat-o pe aia cu Like dacă te vezi la volanul unui SUV de 90.000. Băieți buni, de altfel.

20150514100326868Zilele astea au un site nou, și au chestia asta pe el. Care e amuzantă. Pentru că eu știu cel puțin un major fuckup la care au participat amândoi vitejii și unul mediu, așa, de gust. Și probabil mai sunt și altele, dar astea le-am aflat întâmplător, pentru că dezgustul pentru coloana vertebrală maleabilă e mare. Iar mizeria aia cu “hai să lăsăm pe alții să îl înjure” e de mare angajament, o să scriu și eu niște comentarii neasumate la articolul ăsta, doar pentru că pot.

Începem cu ăla mediu: junior account sunat șef de comunicare de companie foarte mare și luat la pertu, deși nu se cunoșteau și nici vârsta nu o recomanda pe tipă să facă asta.

Iar ăla major e și mai amuzant. Suflat în fund clientului ca să ia lucrarea, lucrarea executată mediocru în comparație cu ce se lăudau că pot și fac, în ziua pornirii campaniei nici accountul, nici cei doi isteți nu răspundeau la telefon, campanie fiind amânată.

Știu, pentru Spaga e medium fuckup când îl lași pe client cu fundul în baltă, dar pentru el nu e. Nici pentru reputația firmei.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

9 comentarii

  1. Spada nu erau ăia care lucrau cu bloggeri agramați și care ziceau că nu contează forma, ci mesajul transmis?

    00
  2. antreprenori de succes.

    00
  3. Mi-a plăcut aia cu ”Repeated medium f*ckups: 0. Zero. None. Zilch”.
    Cred că acum toți clienții stau pe margine și așteaptă un fuckup proaspăt ca să se bage imediat după, cînd succesul e garantat! Ce înghesuială va fi…
    Întrebarea e: dacă după un ”medium fuckup” urmează un ”major fuckup”, se incrementează vreun counter de ”repeated”? :D

    00
  4. Clientii is aia care platesc la xx zile (xx>10)?!

    00
  5. Mi se pare foarte intereantă lipsa de comentarii la acest articol. Am așteptat câteva zile să văd dacă totuși apar, dar nu, nimic, nada, niente. Românul veșnic cârcotaș și pus pe râs de paiul / bârna din ochiul altuia – indiferent dacă-l cunoaște sau nu, acum tace mâlc. Ce putem înțelege de aici?

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube