Principalele ziare sportive româneşti, Gazeta Sporturilor şi Pro Sport, vor lansa în următoarele zile site-uri axate pe conţinut video, care vor oferi publicului atât meciuri transmise în direct pe internet, cât şi filmuleţe şi interviuri. Potrivit reprezentanţilor Pro Sport, echipa ziarului lucrează la prosportonline tv.ro, un site pe care doreşte să îl lanseze joi, odată […]

Bucuresti, 12 Septembrie 2006 – All4Web Internet Solutions a lansat Statistics.ro, o solutie gratuita de analiza statistica a traficului web. Proiectul Statistics.ro este sustinut si realizat in parteneriat cu iNES Internet. Statistics.ro este un serviciu gratuit furnizand peste 25 de rapoarte analitice a traficului in site-uri web si este intr-o continua dezvoltare cu noi optiuni […]

Irene ne vorbeşte de cele mai proaste 3 întâlniri, lucru care nu poate scăpa nepedepsit Aşadar. În primăvară i-am spus prietenei mele că la începutul lui iulie vom merge la nunta unor prieteni. Acordul de principiu a existat, urmând ca să revin eu cu detalii mai precise. Acum 2 săptămani i-am reamintit de fericitul eveniment, […]

Material 1 Ovidiu Ohanesian şi-a înaintat demisia de la cotidianul România liberă şi susţine că a fost permanent împiedicat de conducerea editorială a ziarului să publice informaţii nefavorabile actualei puteri, mai ales în ceea ce priveşte dosarul răpirii din Irak. Contactat de agenţia MEDIAFAX, Ohanesian a mărturisit că de câteva luni are „probleme” cu persoanele […]

Sorina IORDAN Andrei HATEGAN În România, fenomenul e în stadiu incipient, desi traficantii de net sunt câta frunza si iarba. Potrivit unor date luate, culmea, tot de pe un blog, am avea de-a face cu pâna la 100.000 de bloguri. Doru Panaitescu, Online Sales Manager la regia de vânzari ARBOmedia, crede ca piata de blogging […]

https://www.wall-street.ro/articol/IT-C-Tehnologie/5517/Bagatul-in-seama-online-se-plateste-bine.html Bagatul in seama online se plateste bine Capital, 11 August 2005 „Blog”-ul este un mijloc de comunicare online care poate fi folosit fie in interes personal, fie in scop corporatist. El poate fi un jurnal virtual, dar si o arma pentru campaniile electorale sau publicitare, deoarece „blogger”-ul, adica autorul acestuia, este un formator de […]

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube