Primul lucru normal pe care îl faci e să cauți o soluție să anulezi pe site. Normal.
După ce nu o găsești, cauți o metodă de contact. Nu au telefon, trebuie să le scrii printr-un formular de-al lor. Le scrii. Răspunsul e logic, apăsati dvs. pe butonul de anulează comanda de pe site, e atât de simplu. Doar că tu le-ai scris că tu nu vezi butonul ăla.
Așa că le scrii din nou, tot prin formularul ăla, că da, ai vrea să faci asta, dar nu există acel buton.
Între timp, ca să fii un pic șmecher, suni la “comenzi telefonice”, că acolo au număr de telefon, și ai parte de următoarea conversație halucinantă:
eu: bună ziua, aș vrea să anulez comanda X
operatoarea: intrați în cont, la comenzi, și apăsați butonul “anulează comanda”
eu: unde e acel buton?
ea: în contul dvs.
eu: nu e.
ea: da, așa e, haideți să o anulăm manual.
Mă pune pe hold un minut și revine că s-a rezolvat, a fost anulată. Asta pe la 2pm.
Peste vreo 2 ore, vine răspunsul de la Vocea Clientului, da, sunați dvs. la numărul ăsta de telefon (0374409970) mâine, că azi e târziu, și o anulăm.
Azi la 9am mă sună băieții că ei ar putea încărca marfa ca să vină. Citez “nu scrie anulat, scrie achitat”.
Suntem bine. Și nu fac nimic să schimbe, că vând oricum.
Super. Am râs. Dacă scrie achitat, ia-o și gata. Nu le strică o lecție cred.
Eu le urasc siteul!
La fiecare accesare ma pun sa aleg magazinul favorit! Nu sunt in stare sa puna un cookie pe telefon!
Nu mai zic mizeriile de mesaje de acceptat cookie ce blocheaza tot ecranul…
Dedeman si-a tras si el sapca mai pe ochi la comentariul asta
La fel la Flanco. „Aveți acolo buton de anulare/retur”. Nu, nu am. Desigur, s-a făcut manual până la urmă. Simpatici, nu alta.
Nu știi tu cu onlain, cu d-astea…
Bun venit în metavers.
Adică locul unde lucrurile simple din off line devin complicate în online.
Soluția cu leroy merlin e sa ii scrii direct lui Mulliez. Prin posta clasica.
Apropo de lipsuri, site-ul Decathlon (frate cu Leroy) a ramas fara lista de favorite.
Am si eu 2 cu Jysk si Vivre.
Vivre: Anul trecut am vrut sa dau retur un covor. Am completat formularul, dupa o saptamana mi-au intrat si banii, dar covorul nu l-a ridicat nimeni. Baiat cinstit, le-am dat mail sa le spun ca mi s-a facut refund dar nu a fost ridicat si produsul. Am primit mail: sunteti sigur ca nu l-a ridicat nimeni? La noi in sistem apare ca a fost ridicat. Le-am raspuns ca potrivit constatarii cu propriile simturi, da, sunt convins ca nu l-a ridicat nimeni. A venit un curier dupa 2 zile si l-a ridicat. Poate era mai bine sa le raspund ca nu sunt asa sigur.
2) Jysk: dau comanda cu livrare in 2 saptamani, dupa o saptamana, deoarece gasisem produsul in alta parte, sun sa o anulez. Mi se spune ca a fost anulata. Timp de 2 zile nu am primit niciun mail ca a fost anulata, asa ca am sunat iar sa intreb daca e anulata. Mi s-a raspuns ca da. Dupa alte 2 zile am primit un mail ca mai intarzie livrarea si daca nu accept, pot solicita anularea comenzii si returnarea banilor. Deci un mail dedicat in care scria asta: „Daca nu mai doriti sa asteptati livrarea acesteia, comanda poate fi anulata si banii returnati in cont.”. Le-am raspuns ca asta vreau, anularea comenzii, si ca am mai facut aceasta solicitare odata. Am primit acest raspuns, de la aceeasi persoana care mi-a trimis mailul initial: „Din pacat, comanda este in procesare si nu a mai putut fi anulata in urma solicitarii dvs. Va rugam sa steptati emiterea facturii si sa reveniti imediat dupa pentru a va anula comanda si returna banii.” Pai atunci de ce mi-ati mai dat mail? Dupa inca o saptamana a fost eliberata factura, o am trimis-o si am solicitat anularea comenzii. A fost anulata si mi-au fost returnati banii in cont. Dupa inca o saptamana am primit mail si sms sa ma duc sa ridic comanda de la magazinul la care am cerut livrarea… Yeap.
un prieten a comandat o masuta si tot asa aparea ceva ciudat la comanda si a sunat sa i-o modifice. totul ok pana i-a venit comanda 1 si comanda 2 – 1 platita online a 2a cadou cumva
dupa 3 saptamani de cand le-a dat la aia mail, i-a sunat sa ii ridica masuta in plus – nu s-a intamplat nimic, aia se jura ca de la ei a plecat doar 1 masuta, i-am zis una sa o vanda pe olx ce naiba
Vânzările online ale Leroy Merlin în românia au ajuns la aproximativ 10% din totalul rulajelor, după o creștere accentuată începând cu luna iulie, când retailerul a listat pe site-ul propriu întreg portofoliul de peste 30.000 de produse. Acesta a ajuns să vândă inclusiv în zone în care nu are magazine fizice.
https://www.bizbrasov.ro/2021/11/11/leroy-merlin-vanzarile-au-crescut/
De doua ori am fost la ei sa cumpar un produs care pe site arata ca mai au peste 10 exemplare, si nu aveau.
La al doilea am sunat la contact din masina si le-am zis de discrepante intre stocul real si site, au zis ca stiu de problema, nu au ce face, daca vreau sa comand acasa, si atunci vad daca exista sau nu.