Poate aţi aflat de povestea Mihaelei şi a lui Gelu şi de cererea în căsătorie prin Noi2.ro. Dacă nu…
Un român si-a cerut în casatorie iubita pe internet, cu ajutorul echipei unei companii ce ofera servicii online.
Gelu Dobre, utilizator Neogen, a cerut-o în casatorie pe iubita sa, Mihaela Mares, pe site-ul Noi2.ro, prin intermediul unor bannere si a unei pagini web speciale, informeaza un comunicat remis MEDIAFAX.
Comunicatul e înduioşător până la lacrimi. Ne dovedeşte că dragostea există.
Noi2 a oferit un milion de afisari ale bannerului si a gazduit pagina prin care Gelu îsi exprima sentimentele fata de iubita sa. Spatiile publicitare din reteaua Neogen au servit exclusiv acest banner targetat în functie de coordonatele web ale Mihaelei.
…coordonatele web ale Mihaelei…
Ştiţi ce înţeleg eu de aici? Neogen îşi plantează cookies în computerul utilizatorilor, pentru a se informa de ce situri vizitează aceştia. De ce să mai dea banii pe marketing, când e mai ieftin să facă aşa?
Şi acum o poveste amuzantă. Un publisher român, nu spui cine, supărat că unii clienti reclamă că nu îşi văd bannerele pe nicăieri, deşi platisera pentru ele, au apelat la o metodă inedita. Când clientul se loga pe serverul cu statistici, primea un cookie, care îl „ajuta” să îşi vadă bannerele pe toate siturile vizitate. Mişto, nu? Refresh! Oau, tot bannerul meu! Bine, au renunţat repede la metodă, că se prinsese lumea. Hai, cine are curaj să recunoască….
Pentru o secunda aproape ca mi-a pasat…
@publisher: Ce creativ hehe.. unu ca asta ii trage pe totzi jos..
@iubitzei: mda creativ.. unii au facuto intr-un bazin de apa, altii intr-un restaurant, altii in timp ce faceau skydiving, altii in timpul unui meci si acu pe net.. Oare ce mai urmeaza?
Se intampla in Romania.. Aveam un site, dar cum la mine in oras sunt 2 provideri de tipul evolva, adica 2 ip-uri generale, si destule afisari, si i-am intrebat pa aia de la neogen ce si cum, si mi-au dat 2 raspunsuri gresite… fuck them.
incepe cu o si se termina cu rlando?
asta-mi suna a reclama la neogen (nu din partea ta)
uneori se practica chiar la cererea omului de marketing din departamentul clientului sa dea bine campania la sef…
dar ce te faci cu multinationalele care nu au ip de romania, nu pot sa vada nici o campanie (toate sunt target-ate pe ro) si la sfarsit nu vor sa plateasca in ciuda datelor de monitorizare?
Ce rata de conversie de 2 lei au campaniile neogen. 1:1.000.000 bleah
Si nici macar nu se zice daca i-a iesit faza
Patetic….
@zoso: daca tot stii cine e publisherul de ce nu ii spui numele?
@varabiescu: si asta face o astfel de practica ok? mi se pare chiar mai lipsit de etica sa accepti o astfel de cerere decit sa o faci de capul tau.
pastrez informatia pentru mai incolo