Alexia Eram prefăcându-se că bea Wet hard seltzer.
Orice firmă normală care ar fi văzut asta ar fi oprit campania și ar fi refuzat să plătească, dar Valvis (Wet e deținut de Valvis Holding) își cumpără prin scheme din astea bunăvoința mamei influenceriței, că mai are nevoie de presă când ies analizele și știrile alea bune la apă.
Sânziana Negru despre cancerul la sân la campanie. Doar nu vă închipuiți că făcea asta pe gratis. Ea e activistă și ecologistă doar în reviste și oral, că faptual nu prea. La fel cum e fană dentiști când are campanie, donat sânge când are campanie și tot așa.
Cum zicea poetul, nu tot ce se postează online e plătit? Ba da, cam este.
Jurnalism Habarnism de calitate cu Radu Neagu. Greu să te uiți un pic pe cifre sau să citești articolele scrise de unii care se pricep, e mai ușor să explici cum e treaba când nu știi pe ce lume ești.
Nu mai știu de unde și de când știu de siteul Gazprom, dar în ultimele săptămâni linkul s-a tot răspândit după ce l-am pus pe twitter, a ajuns și pe G4media, și pe feisbuc, peste tot, mai puțin la oamenii informați.
Stați să descopere știrile alea cu întârzierile livrărilor din Marea Britanie sau cum două porturi mari din SUA sunt blocate, să vezi atunci analize.
Tuborg dă dopul jos și bagă o reclamă cu o băutoare de bere.
Grebenișan, care are iqul foarte lejer, e fană conferințe inteligente. Oral, că n-are ea timp să se uite la prostii din astea de habarniști.
Grozea și Bianca Adam au luat covid din excursia cu Tokhit, de aia Grozea n-a avut timp să povestească ce a aflat la conferință.
Tot una cu Grozea, acum că a luat o investiție, a făcut probabil cel mai mare sacrificiu din viața lui, a plătit masa. Mai pe bogăție așa.
Ironie stupidă de la una din Fabuloase, nu contează care, ambele sunt la fel de mintoase. Nu ne interesează cum nasc femeile. Cum alăptează. Cu ce creme se dau. Închide contul de Instagram și hai la sapă, isteațo!
Sînziana Iacob și bula ei pozitivă, în care se ferește de știri și de răutăți. Că așa e viața, dacă ignori nu există.
Azi ești pe val, mâine ești invitat la iUmor și faci reclame din astea.
@sinziana Mi-au dat lacrimile de la primele secunde cand am vazut ca trebuie sa ma uit la un reportaj de 52 de minute…
In rest sa ne pregatim de avalansa de Craciun si Revelion
CELĂLAT documentar Recorder – „Așa arată un dezastru sanitar” https://www.youtube.com/watch?v=Avv0fek2UVA
Până la urmă aia de ce nu bea o gură din poșirca la care face reclamă?!?
Dă-o dracu’, că doar nu e otravă.
E pe bogatie. I se face rau daca bea chestii de saraci.
Se imbata cand are de facut 15 duble.
e tec cu alcool
Castigatori sunt cei care au ocazia sa nu mearga cu Selly nicaieri
Stie cineva ce e lesna.ro? si de ce fac non stop giveaways, unele cu lucruri scumpe (iphone, kitchenaid, macbook)? Ce castiga? De ce au doar 24k followers, dupa atatea si atatea concursuri de giveaway? De exemplu au acum cu Sanziana, un macbook air, cine il plateste, ea sau ei?!
am văzut și eu schema aia cu Sânziana. singura informație găsită e asta:
KUTT este o companie de produse pentru bucătărie, care își propune să devină cel mai bun aliat pasionatilor de gatit .
Denumirea companiei: TRUSTHEAD SERVICES SRL
Adresa Sediului Social: str Cuza Voda , bl D4B , ap 1, Deva, Hunedoara,
https://www.emag.ro/trustqmz/34481/v
Denumirea companiei: [ceva care suna foarte impunator (in engleza, evident)] SRL
Adresa Sediului Social: Cucuietii din Deal, Strada Secundara, prima pe dreapta
Incredere maxima!
Ce zice firewall-ul ?
Outbound Spyware
Your request was denied because it may represent a privacy or security breach.
Specific exemptions can be added as Trusted Destinations in Threat Protection policy.
Tech support information: outbound_spyware TP-G3
For assistance, contact your network support team.
URL http://lesna.ro/
URL Category: Phishing
Tue Oct 19 2021 13:18:27 GMT+0300 (Eastern European Summer Time)
Dl Ghergan Florian-Alexandru, cetățean român, născut în mun. Deva, jud. Hunedoara, la data de 29.01.1990, domiciliat în mun. Deva, jud. Hunedoara, str. Cuza Vodă, bl. D4B, et. 1, ap. 1, în calitate de asociat unic al societății TRUSTHEAD SERVICES – S.R.L.
A mai făcut parte din companie și Lajos Imre, cetățean român, născut în mun. Miercurea-Ciuc, jud. Harghita, la data de 12.04.1989, domiciliat în mun. Miercurea-Ciuc, jud. Harghita, str. Lunca Mare nr. 22, sc. B, et. 3, ap. 11, însă a cesionat părțile sociale către Ghergan Florian-Alexandru
Cum, voi nu lucrați pe laptop din portbagaj?!
https://lesna.ro/wp-content/uploads/2021/10/3-1-683×1024.jpeg
în timp ce inhalezi ce emană dieselul ăla al ei…
KUTT este un brand românesc de ustensile pentru bucătărie, o afacere care a luat naştere acum cinci ani şi care iniţial s-a adresat pieţei din SUA, prin intermediul Amazon, cel mai mare retailer online din lume. Între timp, povestea a continuat să se scrie, iar businessul s-a dezvoltat şi reorientat, astfel că astăzi atenţia companiei se îndreaptă cu preponderenţă către România. KUTT are de altfel parteneriate active cu retaileri mari precum H&M România şi Mobexpert, iar de la fondare şi până astăzi produsele brandului local au ajuns în peste 100.000 de case, vânzările sărind de 2 milioane de dolari.
https://i.imgur.com/NmaYjVD.png
Părerea mea este că pe posturile de atribuit contracte de la firme pentru publicitate sunt persoane care de-a lungul timpului se află cunoștințe din facultate/liceu cu beneficiarii. E ca sistemul de stat, toată lumea dă contracte celor cu care se cunoaște.. celor care dau parandărăt.
Altfel eu nu-mi explic cum de sunt atâția bani băgați în niște nulități..
Poate n-am înțeles eu..
Singura reclamă mai nouă pe care o apreciez.. este a „about you” care lucrează cu un tip tânăr de pe tiktok.. stefanescu ceva…
Iti explic eu de ce sunt bagati bani in nulitati. Pentru ca asta e si bula celor care decid cu cine sa colaboreze. La asta se uita si ei, nu analizeaza deloc, au impresia ca asta se urmareste.
Plus ca, persoanele astea care acorda contractele mai cauta si indivizi d-astia mai la sigur si care se apleaca, ca poate mai ajung inapoi niste bani la ei.
Suntem intr-o bula aici pe blog. Romania reala e vai mama ei, cu o patura de 10% maxim de oameni mai cu ceva creier, educati si care vor mai mult si pentru comunitate, nu doar pt. ei.
Vrei oameni cu simtul comunitatii, te duci in vest in anumite tari.
Pana la urma, stie cineva cum se masoara cresterea vanzarilor datorata campaniilor astea cu influenceri (de carton)? Sa ma lumineze si pe mine, va rog.
P.S.: Hard seltzer-ul mi se pare o mare porcarie. Nici 2 lei nu as da pe o doza de Wet sau Viper.
Teoretic măsori în timp, bagi un cod eventual de discount ceva, un link – dedicat sau un pachet/produs pe care stii că l-ai promovat prin influencerul ala. Apoi măsori, asta ar fi caz ideal.
Tot ideal ar fi ca influencerul sa foloseasca brandul, sa fie fidel brandului si sa fie o asociere pe termen lung că la majoritatea produselor pe termen lung poți vedea cu adevărat dacă e bun sau nu, dar asta ar insemna implicare pe termen lung, eventual profit mai mic la început etc.
Majoritatea brandurilor, clienților și reprezentanților(client/agenție) vor să audă doar de bine. Nu cumva să spui și un aspect negativ despre produs.
@Razvan C – exact!
Cred ca explica si Vali pe YT chestia asta.
O explică Vali de prea mult timp și aici și pe Youtube și cam peste tot. Rămânem cu explicatul și cu încă o rubrică bună aici pe blog.
cine are urechi de auzit a mai auzit. cine nu, îi dă înainte.
Pe Sinziana aia o invidiez putin, sunt oameni pe lumea asta care chiar se tin absolut departe de tot ceea ce inseamna negativisim, nu stiu cat de bine e pentru ei si pentru restul, dar ii invidiez pentru ca sigur traiesc niste vieti mult mai linistite.
Despre Selly, cam gata 5GANG-ul, copiii care se uitau la ei acum sunt la varsta la care incep sa vrea sa uite ca se uitau la ei de rusine, altii si mai mici care vin din spate au alte pasiuni, asa ca ori invata el si ai lui sa faca chestii de oameni mari, ori ” faima ” va ramane doar virtuala iar fomica va incepe sa se instaleze serios.
Atunci fa si tu ca strutul cand se simte in pericol!
Fiica mamei pune botul pe doza aia cum pun virginele gura pe sarpe prima data, cu buzele tuguiate si il pupa :)))
Dadada😀😎
hai ca la Selly e un progres, ca acum vreo jumatate de an facea reclame la biscuiti
reclamă la biscuiți și curs de vlogging.
toată lumea face cursuri de vlogging.
selly, chinezu, mikey hash…
Alexia Eram are bilet în față la depresie după ce își va da seama că fără mă-sa e nimic. Acum se distrează, dar vine și timpul ei.
mi-am adus aminte de articolul ăsta, cu copiii teleportați
https://zoso.ro/pages/life_isnt_fair.htm
Chirilă o duce bine, Ion Ion Țiriac la fel, Codin Maticiuc e pe val…
suntem o nație care nu refuză impostorii.
oare lumea deja a uitat teapa Brand Minds din vara?
memorie de pește.
Și când am zis eu de Sânziana Negru că nu e futabilă nici topless, mi-a sărit lumea-n cap.
Vroiam sa te contrazic ca pentru varsta ei arata si se tine bine. Credeam ca are un 40-45 ish de ani. Cand colo 34 de ani. Cam obosita pentru varsta ei.
e de la machiajul ăla mult și intens.
Alexia bea din doza aia cum mananca ciocolata Mihai Enat (pentru cunoscatori) :))))))))
Cu Selly nu as merge nici macar la Mega ca sa cumpar o paine. Personajul ma oboseste maxim numai cand ii vad mutra.
Huawei… presimt un inceput de sfarsit..
a făcut pion2 un clip ieri pe tema huawei. gimnastică mentală de top, își mai pune un etaj la vilă cu ce periaj prestează.