Mă miră foarte tare că oamenii nu citesc nici măcar titlurile știrilor, așa, să aibă o idee generală despre ce se întâmplă. O scanare rapidă. Și după ce pățesc câte o prostie, încep să sape și să afle tot felul de minuni, care se știau, pe care le prezentase presa, care se discutaseră peste tot, […]

Nu e corect din partea mea să țin nestemata asta doar pentru mine. Pe lângă că Chifoi nu îi pune numele în titlu sau în descriere, că de ce ar face-o, fraierul ăla e acolo să facă el content, nu să-și facă publicitate pe canalul lui secundar, toată discuția e amuzantă. Știți Tokhit, e rețeaua […]

Wellcode au cumpărat câteva zeci de articole cu titlul "Wellcode țeapă", nu-mi dau seama de ce. Serios, de ce o companie onorabilă ar vrea ca primele 20 de articole din căutări pe faza aia să fie advertoriale. Oamenii răi ar zice că ar vrea să ascundă ceva, dar eu nu cred. Tokhit cumpără în draci […]

Alexia Eram prefăcându-se că bea Wet hard seltzer. Orice firmă normală care ar fi văzut asta ar fi oprit campania și ar fi refuzat să plătească, dar Valvis  (Wet e deținut de Valvis Holding) își cumpără prin scheme din astea bunăvoința mamei influenceriței, că mai are nevoie de presă când ies analizele și știrile alea […]

Aeroport pentru priviri. “Priviri”, get it? După care ne plângem de comentariile libidinoase de pe net, când noi suntem pe trăit frumos și inspirațional. Ana Morodan ține să dovedească încă o dată că livrează de rupe și e și pe brand, cu o super campanie cu Lidl, bifând 4.000 afișări în 2 zile, în condițiile […]

Atunci când nu te bagă nici un sponsor la festival, festivalurile sunt de rahat și nu sunt importante, ce contează cu adevărat în viață e statul acasă. Dualitatea asta e coloana vertebrală a influencerului român, când e plătit să meargă undeva sau să folosească un produs are viteza luminii, când nu, nu are decența să […]

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.