Minciuni și ratare, cu Florin Grozea

Părerea mea despre Florin Grozea o știți. Părerea mea despre intermediari la fel.

Antreprenorul Grozea, proprietarul și managerul unei platforme de intermediat influenceri a fost la Digi24 și a cuvântat, prilej cu care colțul meu de internet s-a inflamat un pic, pentru că avea așteptări de la Grozea și pentru că eu mă iau de el degeaba.

  1. Pe la minutul 25 a ratat să vadă mingea ridicată la fileu de prezentator, care a zis ceva că internetul și influencerii sunt metode complementare de publicitate, moment în care eu mă așteptam ca el să sară de pe scaun cu singurul lui studiu de caz, Tequilla generând 100.000€ vânzări pentru un magazin de pantofi (în 12 luni, dar oricum). N-a văzut-o, n-a simțit-o, și era atât de simplă și atât de facilă.
  2. După care se apucă și face ce știe el mai bine, să mintă, spunând că Tequilla are cei mai mulți abonați pe Youtube. Nu că e cel mai mare influencer pe care îl are sub contract, nu că e cel mai mare din platforma lui (că sunt două lucruri diferite, îi ia 50% pentru că se ocupă de ea, și apoi o are și în Mocapp, unde îi mai ia și acolo 10-20%), cel mai mare. Pentru el, 1,7 milioane e mai mult decât 2,8 milioane (Selly), 2,6 milioane (MaxInfinite) și decât 2,2 (iRaphaell). Yep.

Și n-a evitat să mintă pentru că așa e obișnuit și pentru că oamenii din fața lui nu erau pregățiți pe subiect și nu puteau să îl tragă de urechi.

Asta e tot. El a mai bifat o schemă, țuțerii lui sunt bucuroși, treaba merge înainte.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

18 comentarii

  1. Dacă tot bagă niște bani ca să apară pe sticlă, măcar să spună ceva care să-l facă băiat talentat și harnic. Nu așa procedează majoritatea influencerilor de la noi?

    00
  2. Buna dimineata, te iubeesc. Zi de zi de tine ma indragostesc

    00
  3. „Fake it till you make it” ca la carte.

    00
  4. A uitat sa mentioneze ca HiQ e formatia cu cei mai mult fani

    00
  5. Omul are o ofensiva mediatica cu inserturi pe la Hotnews (https://www.startupcafe.ro/idei-antreprenori/cantaret-afacere-romania-finantare.htm). În realitate încă o teapa pe internet gen alea cu „fa bani muncind de acasă”.
    Ar mai fi de discutat despre „influencerii” de la posturile TV. În cazul de fata Negruțiu și pandaru. Un amestec de pupincurism și agresivitate. Gadea de digi24. Moștenirea lui Andrei Gheorghe.
    Când îl aduc și pe băimărean sa îl dea exemplu de succes ca se pretează pe formatul emisiunii?

    00
  6. Daca va era dor si de prietenul lui din Hi-Q :) https://youtu.be/-NWxDxYoiVQ

    00
  7. Asta tre’ sa se convinga el mai intai de minciunile pe care le spune, abia apoi sa iasa frumos la tv, fara balbaiala, fara aranjat de ochelari si alte lucruri care-l dau de gol, fara sa stii despre ce vorbeste.

    00
  8. …mă așteptam ca el să sară de pe scaun cu singurul lui studiu de caz, Tequilla generând 100.000€ vânzări pentru un magazin de pantofi (în 12 luni, dar oricum)…

    …Nu că e cel mai mare influencer pe care îl are sub contract, nu că e cel mai mare din platforma lui (că sunt două lucruri diferite, îi ia 50% pentru că se ocupă de ea, și apoi o are și în Mocapp, unde îi mai ia și acolo 10-20%), cel mai mare.

    Capitalismul e atât de tare, încât până și căpușele inflamabile reușesc să se ajungă. În privința prețurilor, publicitatea/marketingul a devenit un „protection racket” anti-consumerist. Nu mai zic de sectorul serviciilor, unde divertismentul e o bulă/categorie majoră.

    Tequila, dacă citești comentariul ăsta, să iei în ecuație următoarea situație: Dacă acest nene moare mâine într-un accident auto nefericit/tragic/imprevizibil, desfigurat & rupt în bucăți, înmormântat fără coșciug deschis în timpul slujbei, tu ce o să faci? Moare el, mori și tu?
    Impresarii sunt și ei oameni, Covid atinge pe oricine.

    00
  9. Singura Tequila pe care o cunosc vine cu sare si lamaie si mi-e de ajuns.

    00
  10. NOU
    #15

    Sunt trei zile de cand n-am mai fost acolo
    La discolo
    Ma simt ca Marco Polo

    00
  11. Cine cumpara de la domnisoarele astea?
    Adica sa vinzi de 1 milion de euro e ceva.
    Daca vanzarea per client e de 10 euro, are 100.000 de clienti. La o rata de conversie de 5%, vorbim de un total addresable market de 2 milioane de persoane. Holy fuck!!!

    In alta ordine de idei, ceva frumos:
    https://instagram.com/adrianafenice?igshid=1enohwmvuvxfq
    Ca iar mi-ai amarat ziua cu urate.

    00
  12. si azi incepe sa stranga crowd funding: https://investors.seedblink.com/projects/34?lang=en. cam 200 000 de euro pt vreo 8%, in timp ce MOCAPP a administrat in 2019 bugete de 180 000 de euro in total. administrat nu incasat

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube

Alte linkuri (mostly NSFW)