Una cu advertising

Mai țineți minte că spuneam acum ceva vreme că reclamele TV nu sunt în cea mai mare formă și lumea se îndreaptă către online? Eh, fiți atenți aici:

In these days of Netflix and on-demand television a new TV standard is emerging. Ad agencies are dying faster than ever and converting themselves into something else, because they know that we won’t need them within the next 10 years. Why? Because humans don’t want commercials. They want to get inspired by new products and services, yes. But they want to be in control of where they are getting that inspiration. Not as a way to be allowed to watch TV shows and movies. But all this is old news.

De aici, via Orlando.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

10 comentarii

  1. Pe „vremuri” filmele erau intrerupte de reclame, astazi reclamele sunt intrerupte de filme.
    Cea mai jenanta situatie apare in rarele momente cand vorbeste la tv un nene care are ceva inteligent de spus si „moderatorul” emisiunii isi spune partea lui: „s-a luam o scurta pauza de publicitate”.

    00
  2. Am mai citit aşa ceva şi cu aproape 10 ani în urmă. Doar că în loc de Netflix era YouTube. Nu neg, fenomenul se întâmplă, dar televiziunea este formatul cel mai rezistent la schimbare.

    00
  3. Da,multi isi dau cu parerea de pe margine pe banii altora.
    Diferenta e ca Orlando are o funtie de conducere spre deosebire de alti blogeri . Sau comentatori.
    Apropos, tony hanna asta de-a scris articolul zice atat la ‘despre el’:

    I do details so small you’ll feel them before you see them. I’m a sucker for persuasion. You can talk me into anything.

    Adica o laba.sa ne revenim un pic .

    00
  4. Sint dispus as platesc pentru film fara reclama. Daca nu se poate, sau e prime time sau ar fi prea scump, cel putin sa vad reclama pentru magazinele din zona mea, sau magazine on-line cu livrare gratis in zona mea.
    Nu, nu ma intereseaza reclama Lidl de la 3km de casa! Sub nici o forma nu ma intereseaza Ikea! E in cealalta parte a orasului si nu am cumparat niciodata de la ei! Sint dispus sa renunt la ceva „privacy” doar ca sa am informatie relevanta mie. Junk-ul e doar junk si nu il vreau!

    00
  5. hm … daca era un citat din Dan Puric?

    00
  6. Ba, stiți ce? sper sa aveți dreptate și să muriți cu televizorul pe piept.

    00
  7. Cand a fost ultima data la televizor un nene care sa aiba ceva inteligent de spus?

    00
  8. probabil ca o sa fie mai mult product placement in filme si tv, daca lumea tot nu vrea reclame

    00
  9. eu vreau reclame in timpul filmelor la tv… pai de cand cu posturile astea de filme fara reclame nici sa ma pis nu mai pot, nu mai vorbesc ca poate mai vreau si eu sa ma duc la un frigider sa mai iau un cico sau o aluna, sa imi mai fac o floricica ceva… da ntzzz, nu mai ai pauza de reclame si tre’ sa stai 2 ore lipit de tv ca tocmai cand pleci se intampa ceva important.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Top articole

7 zile