blogoAutor:
valimiercuri, 14 iulie 2010, 17:55 4493 48
Are cineva idee?
Ia uite de unde se pot face nişte bani frumoşi la buget. În alte ţări, poliţiştii stau cu binoclul pe autostradă si urmăresc cine are vignetă şi cine nu. Unde se poate, te opresc şi te execută.
Mulțumesc că ai citit acest articol. Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$
48 comentarii
NOU
#1
dumy
Maşinile mari (cu un tonaj peste x tone) nu au voie pe banda a doua, nici măcar pentru depăşiri de autoturisme (maşini mici).
10
NOU
#2
Andrei
Depasirea interzisa autovehiculelor destinate transportului de marfuri.
Are rolul de a preciza inceputul sectorului de drum pe care depasirea este interzisa autovehiculelor destinate transportului de marfuri. Raza de actiune a indicatorului se termina la intalnirea indicatorului Sfarsitul interzicerii de a depasi sau Sfarsitul tuturor restrictiilor – daca pe acel sector de drum a mai fost stabilita vreo alta restrictie. De asemenea, zona de actiune a indicatorului Depasirea interzisa autovehiculelor destinate transportului de marfuri mai poate fi limitata si de coltul primei intersectii pe sensul de mers.
hai bre zoso, nici daca nu stii exact ce inseamna aia, macar printr-o logica elementara iti dai seama
00
NOU
#8
katana
numai soferi in Romania, unu’ mai sef ca altul:)))
primul indicator , insotit de aditional, se adreseaza vehiculelor de transport marfuri si presemnalizeaza interzicerea acestora de a depasi, pe o distanta de 10 km de la indicator
al doilea indicator semnalizeaza organizarea traficului pe benzile de circulatie (cam mura in gura)
00
NOU
#9
ictin
Semnele astea ar fi chiar utile daca ar fi si respectate. Problema cu camioanele si masinile mari e ca au viteza maxima limitata si camionagii nu sunt prea desteptii. Si astfel, daca nu se respecta regula se poate intampla unul din urmatoarele cazuri (pe toate le-am trait live):
1. Un camion limitat la 105 km/h incearca sa depaseasca un camion limitat la 100 km/h. Stai o vesnicie pana termina
2. Un sofer de autocar plictisit cu masina limitata la 110 km/h se plictiseste si se ia la intrece cu alte masini. Din moment ce nu poate depasi 110 km/h, se joaca blocand „adeversarul”
3. Un sofer de tir care merge cu 80 km/h se decide sa depaseasca pe cel din fata sa fara sa se asigure sau sa semnalize. Din spate vin pe banda a doua masini cu 130 – 140 km/h. Rezulta posibil accident in lant (am avut noroc ca era autostrada relativ libera, franele la masina au tinut, si doar tipul cu espero din spate s-a pus de-a latul)
4. Soferii se decid sa protesteze ca nu sunt lasati sa circule ziua cand e caldura de 45 de grade la umbra, si astfel dupa lasarea intunericului se apuca sa mearga paralele cu viteza minima.
00
NOU
#10
camionagiu
Toti sunteti varza. Nimeni nu a stiut.
Primul indicator: Banda a doua este rezervata camioanelor de culoare rosie. Daca esti cu altceva si te bagi pe 2, te-am ars. Al doilea indicator: Masinilor mici le este permisa folosirea benzii 2 doar daca au un camion in fata. Daca nu, cauta unul pe banda 1 si se baga in curul lui.
Cu mine pe sosele sunteti in siguranta.
00
NOU
#11
vali
@camionagiu: asa, bre, asta voiam sa stiu.
NOU
#12
katana
am râs 10 minute la citirea primului comentariu:)))))) nu sunt profesionist, nici nu lucrez in domeniu, sunt doar un amarastean posesor de categoria B.
@Andrei „Depasirea interzisa autovehiculelor destinate transportului de marfuri.”
Sunt doua benzi, ce depasire visezi?
Semnele interzic autovehiculelor mari sa circule pe banda a doua.
00
NOU
#17
sin
Pe autostrada camioanele nu au voie sa faca depasiri pe banda a doua sau sa mearga pe banda a doua in paralel cu alte camioane.
00
NOU
#18
Stefan
E si greu tare sa-ti dai seama. Ce poate sa insemne o masina mare rosie pe o banda? doh
00
NOU
#19
skydiver
Indicatoarele, cel putin din cate stiu eu, au fost instalate cam acum 2 ani sau mai mult dupa ce, din pricina unui TIR ce depasea un alt TIR, a avut loc un accident in lant deosebit de grav pe A2. Indicatorul verde cred ca se refera la interzicerea depasirii de catre un camion de marfa al altui camion de marfa atata timp cat pe banda 2 este angajat in spate un autoturism in depasirea altui autoturism. Sper ca nu ma insel…
00
NOU
#20
culaie
E reflexia cercului de pe bord in geam! Si un semn divin ca flamingo (panou pe stanga) is revine din morti!
00
NOU
#21
skydiver
Ba ma insel. Vai, mai sunt si sofer! Semnul 2 cica are alta semnificatie. Ascunsa
00
NOU
#22
Piticu21
unde naiba sunt filmate astea? ca arata verde, misto, fara gunoaie si caini morti pe autostrada, fara carute …. fara autostopisti … fara multe
imi place la nebunie cand observ un fraier care incearca sa dea explicatii, desi el e neinformat si vorbeste doar pentru a nu adormi. uite-l pe @Alex care il contrazice pe @Andrei. @Alex esti prafulet mai baiatule
alex frate ia o bicicleta si da 100 de ture de curte, lasa covrigul in pace, ai mila de el.
00
NOU
#27
uzunu
Bai Lapusnene, da’ multi cititori mai ai…
00
NOU
#28
undersore
Camionagiu, gresesti la primu indicator.
E fix pe dos fata de ce zici tu.
Camioanele rosii cu bena sau cum s-o chenma ( atentie, nu si basculantele ) NU au voie sa depaseasca turisme negre.
De fapt e simplu, multi romani stiu asta, de aia isi iau masini germane negre, sa poate merge foarte incet in fata camioanelor rosii, pentru ca stiu ca sunt sectoare de drum unde camionu nu are voie sa-i depaseasca.
Pentru ca se stie, n’asa, ca un indicator rotund cu banda rosie inseamna interzis.
Asa cum indicatoarele alea rotunde cu banda rosie in centrul carora scrie cu negru 50 puse la intrarea in diverse localitati presemnalizeaza ca pe raza acelei localitati ai voie cu orice viteza diferita de 50km/h.
00
NOU
#29
clod
mie imi plac toti astia care incearca sa explice ce inseamna semnele respective :)) se vede clar ca Zoso stie ce inseamna, intrebarea aia fiind pusa doar sa atraga atentia ca baietasii incalca niste reguli de circulatie.
00
NOU
#30
vali
@clod: nu, intrebarea era pusa ca un teasing pentru videoclip.
NOU
#31
Stefan
Cand ai fost pe A1? Ieri erau javrele cu radarul in apropiere de Pitesti… 120lei;2puncte;144km/h
Da, e naspa sa dai peste 2 camioane care se depasesc unu cu 89km/h unu cu 90km/h. Astia da, trebuie arsi in cazul asta.
DAR ce face saracu camion daca da peste o dacie din 1800 vara care circula cu viteza maxima constructiva de 60km/h ? (a 2-a si a 3-a depasire din film)
Din pacate sunt multi care circula pe autostrada (cu masini mici) care nu ar avea ce sa caute pe acolo. Vezi si dobitocii care circulau pe contrases, ca ei nu stiau ce e aia autostrada…
00
NOU
#34
xulache
devansare mai corect….
00
NOU
#35
Chris M
Sunt pe A1, interzice camioanelor sa circule pe banda 2 iar cauza este urmatoarea: pe 2 portiuni din A1 pe sensul dinspre Pitesti spre Bucuresti pe prima banda s-a valurit destul de tare asfaltul (ca si cand treci pe zapada si se adancesc putin urmele de roti) iar daca un tir ar incerca sa iasa de pe ele exista riscul sa faca balans.
Sau poate ma insel eu asupra cauzei si de fapt asta e doar efectul
00
NOU
#36
motanes
Semnele de circulaţie nu sunt pentru TIR-işti
00
NOU
#37
Chris M
LE: am vazut ca aveai si filmuletul si chiar se vede o dunga mai inchisa pe centrul benzii 1, acolo au venit cu o freza si au ras cocoasa de asfalt care se strangea spre centrul benzii si care se inaltase destul de tare acum vreo 2 ani.
Deci primul semn inseamna interzis camioanelor sa depaseasca, asta ma mir ca nu stiai (acuma ce inseamna exact camion in zilele noastre nu mai stiu).
Iar al doilea inseamna doar ca aceleasi camioane (care or fi alea ca nu il prea respecta nimeni) nu au voie pe banda 2 pe cand autoturismele au voie si pe 1 si pe 2..
@cosmin
dacie din 73, 4 viteze.. .120-130 kmph iti spune ceva?
dar esti ca in avion
00
NOU
#39
Bogdan
Wow, aia e Bucuresti – Pitesti? Am vazut acolo gropi de enduro fratica!
00
NOU
#40
Claudiu
Ca tot spui de amenzi; amenzile pentru proiectoarele de ceata aprinse (care dau bine pe masina, incheiat citatul): 6 puncte, 360 lei. Nici un gabor nu sta sa le bage de seama, desi ar scrie la procese verbale pe tema asta din plin. Si acum sa vad cum sar toti cocalarii, ca ce am cu luminile de ceata aprinse cand nu e cazul
00
NOU
#41
blink
Astea-s indicatoarele care in curand vor deveni „alea vechi”, in momentul in care vom avea prin buna-vointa Doamnei, indicatoare 3D
00
NOU
#42
Andrei
@Alex: depasire se cheama chiar daca sunt doua benzi pe sens. Ca sa se numeasca depasire nu este obligatoriu sa treci de axul drumului. Cel putin asa stiam eu. Circulatia pe banda 2 este interzisa prin definitie, aia e banda pentru depasiri. Mergi pe banda 1, depasesti, revii – iti spun ceva aceste cuvinte?
@drumeag hai sa clarific: am EXAGERAT intentionat. ma gandeam ca 1800 vara o sa iti traga semnalul de alarma, dar nu a fost cazul. imi pare rau ca te-am confuzat asa tare. am avut si eu dacie 1300 cu 4 viteze, dar din 1974, si stiu ce poate, relax.
Dar sper ca tu nu crezi ca dacia aia chiar mergea acolo cu 120-130 si camionul zbura pe langa ea cu 160 ? sincer nu cred ca avea mai mult de 70, si tico ala la fel. Camionul ala nu are cum sa merga mai tare de 90.
In cazul asta (dacia la 70), cand da peste vreunul care circula cu 70, tirul ala care se grabeste la descarcare, si e limitat la 90, ce face ? pierde 1 ora din cauza unu bleg ca nu are voie sa il depaseasca ? Stiu legea e lege si trebuie respectata, dar…..
00
NOU
#44
gunnar
dubele alea carosate din video nu sunt camion, au pana in 3,5 tone si pot sa depaseasca, deci nu tot ce se vede pe video depaseste aiurea.
iar semnele alea 2 nu sunt unul si acelasi lucru, unul este de interzis -deci amenda, celalalt iti indica cum AR TREBUI SA TE POZITIONEZI PE AUTOSTRADA. Da’ greu cu taranii care in viata lor nu a vazut mai mult de o banda pe sens.
00
NOU
#45
Andra D
@Alex: stiu ca te simti jignit fiindca oamenii te-au insultat fara sa-ti explice unde ai gresit (Andrei a facut-o, insa poate n-a fost destul de explicit). Banda a doua este intotdeauna o banda de depasire. Depasesti si revii pe banda din dreapta, asa zice regula. Da, e adevarat, soselile sunt pline de soferasi care circula tantosi pe banda a doua cu 60 la ora desi banda intai este libera, dar asta nu inseamna ca fac bine. Inseamna doar ca sunt niste retardei ignoranti. N-ai ce sa le faci, ei chiar habar n-au de reguli.
00
NOU
#46
Ziulian
Prin toata Europa exista astfel de semne (in unele cazuri insotite de semne aditionale cu un anumit interval orar). Problema e ca TIR-urile sunt limitate la 90 km/h si au un program de respectat si de-aia fac depasirile astea. Chestia e ca in Europa nu prea vezi masini care sa mearga sub 90 si astfel nu sunt nevoiti sa incalce legea ca la noi! Si daca mergi sub 90 se apropie de tine si te claxoneaza de zici ca vrea sa se urce pe tine… Problema e ca avem legi europene la infrastructura romaneasca!
00
NOU
#47
Rin Tin Tin
Auzi bai zoso, daca semnalezi nereguli in trafic de ce pla mea nu le dai si numerele? stop cadru, afisare mare a numarului pe film. Asa demersul jurnalistic (:P) ar fi complet.
Ce ma seaca cand vad iar faze de-astea. Daca te misti ca o vaca cu 20 la ora, treci in pla mea pe banda 1 si nu ma bloca pe mine. Ah cate amenzi as da si puncte as lua daca as fi politist cand i-as vedea pe astia care blocheaza banda 2 cand banda 1 e libera. Aaaaaah!
Maşinile mari (cu un tonaj peste x tone) nu au voie pe banda a doua, nici măcar pentru depăşiri de autoturisme (maşini mici).
Depasirea interzisa autovehiculelor destinate transportului de marfuri.
Are rolul de a preciza inceputul sectorului de drum pe care depasirea este interzisa autovehiculelor destinate transportului de marfuri. Raza de actiune a indicatorului se termina la intalnirea indicatorului Sfarsitul interzicerii de a depasi sau Sfarsitul tuturor restrictiilor – daca pe acel sector de drum a mai fost stabilita vreo alta restrictie. De asemenea, zona de actiune a indicatorului Depasirea interzisa autovehiculelor destinate transportului de marfuri mai poate fi limitata si de coltul primei intersectii pe sensul de mers.
http://chestionare.auto.ro/indicatoare-rutiere-explicate/indicatoare-de-interzicere-sau-restrictie#indicatoare
ai fost la bulgarasi?
si daca merge unul cu o dacie pe prima banda cu 60 la ora camionul nu are voie sa il depaseasca pe sectorul ala?
ups, scuze, acum am vazut. is aduse de la bulgarasi, si ei au din astea :))
special pentru camionagiu
hai bre zoso, nici daca nu stii exact ce inseamna aia, macar printr-o logica elementara iti dai seama
numai soferi in Romania, unu’ mai sef ca altul:)))
primul indicator , insotit de aditional, se adreseaza vehiculelor de transport marfuri si presemnalizeaza interzicerea acestora de a depasi, pe o distanta de 10 km de la indicator
al doilea indicator semnalizeaza organizarea traficului pe benzile de circulatie (cam mura in gura)
Semnele astea ar fi chiar utile daca ar fi si respectate. Problema cu camioanele si masinile mari e ca au viteza maxima limitata si camionagii nu sunt prea desteptii. Si astfel, daca nu se respecta regula se poate intampla unul din urmatoarele cazuri (pe toate le-am trait live):
1. Un camion limitat la 105 km/h incearca sa depaseasca un camion limitat la 100 km/h. Stai o vesnicie pana termina
2. Un sofer de autocar plictisit cu masina limitata la 110 km/h se plictiseste si se ia la intrece cu alte masini. Din moment ce nu poate depasi 110 km/h, se joaca blocand „adeversarul”
3. Un sofer de tir care merge cu 80 km/h se decide sa depaseasca pe cel din fata sa fara sa se asigure sau sa semnalize. Din spate vin pe banda a doua masini cu 130 – 140 km/h. Rezulta posibil accident in lant (am avut noroc ca era autostrada relativ libera, franele la masina au tinut, si doar tipul cu espero din spate s-a pus de-a latul)
4. Soferii se decid sa protesteze ca nu sunt lasati sa circule ziua cand e caldura de 45 de grade la umbra, si astfel dupa lasarea intunericului se apuca sa mearga paralele cu viteza minima.
Toti sunteti varza. Nimeni nu a stiut.
Primul indicator: Banda a doua este rezervata camioanelor de culoare rosie. Daca esti cu altceva si te bagi pe 2, te-am ars.
Al doilea indicator: Masinilor mici le este permisa folosirea benzii 2 doar daca au un camion in fata. Daca nu, cauta unul pe banda 1 si se baga in curul lui.
Cu mine pe sosele sunteti in siguranta.
@camionagiu: asa, bre, asta voiam sa stiu.
am râs 10 minute la citirea primului comentariu:)))))) nu sunt profesionist, nici nu lucrez in domeniu, sunt doar un amarastean posesor de categoria B.
@camionagiu : LOL uite un om cu simtul umorului!
@camionagiu esti genial frate :))) …
@camionagiu: :))
@Andrei „Depasirea interzisa autovehiculelor destinate transportului de marfuri.”
Sunt doua benzi, ce depasire visezi?
Semnele interzic autovehiculelor mari sa circule pe banda a doua.
Pe autostrada camioanele nu au voie sa faca depasiri pe banda a doua sau sa mearga pe banda a doua in paralel cu alte camioane.
E si greu tare sa-ti dai seama. Ce poate sa insemne o masina mare rosie pe o banda? doh
Indicatoarele, cel putin din cate stiu eu, au fost instalate cam acum 2 ani sau mai mult dupa ce, din pricina unui TIR ce depasea un alt TIR, a avut loc un accident in lant deosebit de grav pe A2. Indicatorul verde cred ca se refera la interzicerea depasirii de catre un camion de marfa al altui camion de marfa atata timp cat pe banda 2 este angajat in spate un autoturism in depasirea altui autoturism. Sper ca nu ma insel…
E reflexia cercului de pe bord in geam! Si un semn divin ca flamingo (panou pe stanga) is revine din morti!
Ba ma insel. Vai, mai sunt si sofer! Semnul 2 cica are alta semnificatie. Ascunsa
unde naiba sunt filmate astea? ca arata verde, misto, fara gunoaie si caini morti pe autostrada, fara carute …. fara autostopisti … fara multe
@Piticu21: pe A1
Camionagiu Presedintz!
imi place la nebunie cand observ un fraier care incearca sa dea explicatii, desi el e neinformat si vorbeste doar pentru a nu adormi. uite-l pe @Alex care il contrazice pe @Andrei. @Alex esti prafulet mai baiatule
alex frate ia o bicicleta si da 100 de ture de curte, lasa covrigul in pace, ai mila de el.
Bai Lapusnene, da’ multi cititori mai ai…
Camionagiu, gresesti la primu indicator.
E fix pe dos fata de ce zici tu.
Camioanele rosii cu bena sau cum s-o chenma ( atentie, nu si basculantele ) NU au voie sa depaseasca turisme negre.
De fapt e simplu, multi romani stiu asta, de aia isi iau masini germane negre, sa poate merge foarte incet in fata camioanelor rosii, pentru ca stiu ca sunt sectoare de drum unde camionu nu are voie sa-i depaseasca.
Pentru ca se stie, n’asa, ca un indicator rotund cu banda rosie inseamna interzis.
Asa cum indicatoarele alea rotunde cu banda rosie in centrul carora scrie cu negru 50 puse la intrarea in diverse localitati presemnalizeaza ca pe raza acelei localitati ai voie cu orice viteza diferita de 50km/h.
mie imi plac toti astia care incearca sa explice ce inseamna semnele respective :)) se vede clar ca Zoso stie ce inseamna, intrebarea aia fiind pusa doar sa atraga atentia ca baietasii incalca niste reguli de circulatie.
@clod: nu, intrebarea era pusa ca un teasing pentru videoclip.
Cand ai fost pe A1? Ieri erau javrele cu radarul in apropiere de Pitesti… 120lei;2puncte;144km/h
@Stefan: vineri.
Da, e naspa sa dai peste 2 camioane care se depasesc unu cu 89km/h unu cu 90km/h. Astia da, trebuie arsi in cazul asta.
DAR ce face saracu camion daca da peste o dacie din 1800 vara care circula cu viteza maxima constructiva de 60km/h ? (a 2-a si a 3-a depasire din film)
Din pacate sunt multi care circula pe autostrada (cu masini mici) care nu ar avea ce sa caute pe acolo. Vezi si dobitocii care circulau pe contrases, ca ei nu stiau ce e aia autostrada…
devansare mai corect….
Sunt pe A1, interzice camioanelor sa circule pe banda 2 iar cauza este urmatoarea: pe 2 portiuni din A1 pe sensul dinspre Pitesti spre Bucuresti pe prima banda s-a valurit destul de tare asfaltul (ca si cand treci pe zapada si se adancesc putin urmele de roti) iar daca un tir ar incerca sa iasa de pe ele exista riscul sa faca balans.
Sau poate ma insel eu asupra cauzei si de fapt asta e doar efectul
Semnele de circulaţie nu sunt pentru TIR-işti
LE: am vazut ca aveai si filmuletul si chiar se vede o dunga mai inchisa pe centrul benzii 1, acolo au venit cu o freza si au ras cocoasa de asfalt care se strangea spre centrul benzii si care se inaltase destul de tare acum vreo 2 ani.
Deci primul semn inseamna interzis camioanelor sa depaseasca, asta ma mir ca nu stiai (acuma ce inseamna exact camion in zilele noastre nu mai stiu).
Iar al doilea inseamna doar ca aceleasi camioane (care or fi alea ca nu il prea respecta nimeni) nu au voie pe banda 2 pe cand autoturismele au voie si pe 1 si pe 2..
@cosmin
dacie din 73, 4 viteze.. .120-130 kmph iti spune ceva?
dar esti ca in avion
Wow, aia e Bucuresti – Pitesti? Am vazut acolo gropi de enduro fratica!
Ca tot spui de amenzi; amenzile pentru proiectoarele de ceata aprinse (care dau bine pe masina, incheiat citatul): 6 puncte, 360 lei. Nici un gabor nu sta sa le bage de seama, desi ar scrie la procese verbale pe tema asta din plin. Si acum sa vad cum sar toti cocalarii, ca ce am cu luminile de ceata aprinse cand nu e cazul
Astea-s indicatoarele care in curand vor deveni „alea vechi”, in momentul in care vom avea prin buna-vointa Doamnei, indicatoare 3D
@Alex: depasire se cheama chiar daca sunt doua benzi pe sens. Ca sa se numeasca depasire nu este obligatoriu sa treci de axul drumului. Cel putin asa stiam eu. Circulatia pe banda 2 este interzisa prin definitie, aia e banda pentru depasiri. Mergi pe banda 1, depasesti, revii – iti spun ceva aceste cuvinte?
@drumeag hai sa clarific: am EXAGERAT intentionat. ma gandeam ca 1800 vara o sa iti traga semnalul de alarma, dar nu a fost cazul. imi pare rau ca te-am confuzat asa tare. am avut si eu dacie 1300 cu 4 viteze, dar din 1974, si stiu ce poate, relax.
Dar sper ca tu nu crezi ca dacia aia chiar mergea acolo cu 120-130 si camionul zbura pe langa ea cu 160 ? sincer nu cred ca avea mai mult de 70, si tico ala la fel. Camionul ala nu are cum sa merga mai tare de 90.
In cazul asta (dacia la 70), cand da peste vreunul care circula cu 70, tirul ala care se grabeste la descarcare, si e limitat la 90, ce face ? pierde 1 ora din cauza unu bleg ca nu are voie sa il depaseasca ? Stiu legea e lege si trebuie respectata, dar…..
dubele alea carosate din video nu sunt camion, au pana in 3,5 tone si pot sa depaseasca, deci nu tot ce se vede pe video depaseste aiurea.
iar semnele alea 2 nu sunt unul si acelasi lucru, unul este de interzis -deci amenda, celalalt iti indica cum AR TREBUI SA TE POZITIONEZI PE AUTOSTRADA. Da’ greu cu taranii care in viata lor nu a vazut mai mult de o banda pe sens.
@Alex: stiu ca te simti jignit fiindca oamenii te-au insultat fara sa-ti explice unde ai gresit (Andrei a facut-o, insa poate n-a fost destul de explicit). Banda a doua este intotdeauna o banda de depasire. Depasesti si revii pe banda din dreapta, asa zice regula. Da, e adevarat, soselile sunt pline de soferasi care circula tantosi pe banda a doua cu 60 la ora desi banda intai este libera, dar asta nu inseamna ca fac bine. Inseamna doar ca sunt niste retardei ignoranti. N-ai ce sa le faci, ei chiar habar n-au de reguli.
Prin toata Europa exista astfel de semne (in unele cazuri insotite de semne aditionale cu un anumit interval orar). Problema e ca TIR-urile sunt limitate la 90 km/h si au un program de respectat si de-aia fac depasirile astea. Chestia e ca in Europa nu prea vezi masini care sa mearga sub 90 si astfel nu sunt nevoiti sa incalce legea ca la noi! Si daca mergi sub 90 se apropie de tine si te claxoneaza de zici ca vrea sa se urce pe tine… Problema e ca avem legi europene la infrastructura romaneasca!
Auzi bai zoso, daca semnalezi nereguli in trafic de ce pla mea nu le dai si numerele? stop cadru, afisare mare a numarului pe film. Asa demersul jurnalistic (:P) ar fi complet.
Ce ma seaca cand vad iar faze de-astea. Daca te misti ca o vaca cu 20 la ora, treci in pla mea pe banda 1 si nu ma bloca pe mine. Ah cate amenzi as da si puncte as lua daca as fi politist cand i-as vedea pe astia care blocheaza banda 2 cand banda 1 e libera. Aaaaaah!