Julius Meinl își schimbă logo-ul, care aparent era un turc. Eu am crezut mereu că e o tipă.
Nici unul din influencerii cu care au făcut campanii n-au avut ceva de spus. Că nu știu, că nu îi interesa, că nu consumă produsul decât la campanie.
KFC au avut o campanie stupidă de recrutare. Mi-a trimis agenția lor răspuns acum, la ora asta. Ălora cărora le-a umplut buzunarele în ultimii ani nu au avut timp să comenteze sau să le trimită și lor răspunsul.
Dar ok, nu sunt rău, am avut campanie cu ei în octombrie anul trecut și probabil încă una peste 2-3 ani. Blogurile și presa sunt bune la dezmințiri, dar campaniile mai rar. Nu primești campanii dacă ai păreri. Trebuie să zâmbești frumos la poză, să lauzi produsul și să-ți vezi de treaba ta.
Flip.ro oferă niște prețuri jenante, nu mă prind de ce lumea e mirată. Campaniile cu influenceri nu se fac cu aer. Plus, trebuie să aibă și ei profit, normal că nu îți dau același preț ca pe OLX. Și ce campanie beton ieșea la faza asta la jumătate din banii pe care i-au îndesat în Boohnech.
Reclama asta imbecilă de la Banca Transilvania era arsă pe rug dacă femeile și feministele noastre din online o vedeau. Dar n-au văzut-o, că nu-i pasă nimeni de banca cu care pretinde Ceușan că doarme noaptea în pat.
Legat de reclame imbecile…după ce aia de la zahar Mărgăritar au plătit pe cineva sa vina cu mega-sloganul (pus pe pungile lor) „Acasă este locul unde ma simt acasa” nu ma mai mira nimic. Geniul pustiu în stare nativa…
Este un rege al sloganurilor prost alese, pentru ‘Oriunde, cu placere’.
@Claudiu: bricfor?
Fan Curier
Nu am inteles faza cu Flip. Reactia lor la twitt-ul tau mi s-a parut de bun simt si pertinenta. Habar n-am ce campanii au avut cu buhnici si nici ce campanie ar fi putut sa faca acum. De-asta probabil nu am inteles probabil de ce consideri ca ar fi trecut prin criza de PR.
De acord ca ofera preturi f mici, dar macar e transparent totul, nu ne obliga nimeni sa le vindem lor telefoanele
Ei „garantează” că îți dau 1000 de euro. Apoi, pe privat, îți oferă 200 și speră să accepți. E țeapă și atât.
mihai, când un jurnalist care e prieten cu jumătate din industrie spune ceva de rău de firma ta, care e nouă pe piață, chiar dacă nu vezi reacții imediate sau vizibile, acei oameni din industrie rețin și nu e plăcut ca prima părere să fie negativă. mai ales că, din nou, ești nou pe piață.
Mihai, am un iphone 13 pro luat ieri de la Orange. Punem pariu ca daca-l trimit la astia ii gasesc ei un defect, ceva, orice, imi spun ca i-am inlocuit eu ecranul sau prostii de genul si imi ofera 1000 lei pe el si mi-l si zgarie putin ca sa-si motiveze oferta?
Am vrut sa-mi dau telefonul anterior prin ei, doar ca am vazut ca la ei se considera ca sub 85% battery health telefonul este degradat si al meu avand 84% am zis ca mai bine nu-l trimit decat sa ma trezesc cu o oferta de 500 lei, asta dupa ce pe site mi-l evaluau la 2600 lei.
Nu vezi ca pozitiv despre ei scriu doar cei care au cumparat telefoane de la ei?! Cand incerci sa vinzi, oamenii is tepari si inventeaza motive ca sa-ti dea 3 lei pe telefon, exact ca ultimii combinatori de cartier, ceea ce, la baza, probabil ca si sunt.
doar vroiam sa adaug ca anul trecut le-am trimis un 11 pro max si am primit fix cat au promis. telefonul era in stare impecabila.
nu exclud insa ca lucrurile sa se fi schimbat intre timp.
Sincer nici eu nu prea am înțeles faza cu Flip. Eu am vândut prin ei două telefoane. Anul trecut iPhone 11 Pro cu 3320 de lei și anul acesta, acum câteva zile, iPhone 12 Pro cu 3750. Nici anul trecut și nici acum nu am avut surpriza de a mi se oferi alt oferi alt preț sau de a fi găsite “defecte” sau probleme. Sănătatea bateriei, evident, pe un telefon de aproape un an scăzuse undeva la 84% și nu mi s- reproșat nimic. Prețurile pot părea mici, dar eu de exemplu anul trecut inițial am vrut să vând iPhone 11 pe olx. L-am avut inițial la 3700 și am scăzut până la 3300 și tot nu l-am dat. Așa că, am preferat să îl dau la ei mai ieftin, dar am rămas cu accesorii. Acum sunt convins că au fost și cazuri în care oamenii au avut probleme, dar nu cred că e ok să se creeze impresia general valabilă că este o țeapă.
@Razvan, cum ti-a scazut si ti-e intr-un an sanatatea bateriei fix, dar fix la 84% intr-un an chiar, fix valoarea de care zicea Andrei ca daca ajunge acolo o sa incerce sa-l fraiereasca. Si cum a scazut, fix intr-un an 16% sanatatea acelei baterii, cand ei deja la 4 iphone-uri nu am reusit sa ajung sub 90% nicidecum nici dupa mai bine de un an de folosinta.
*tie, traiasca autocorrectul pacii.
Ok, revin cu un update pe comentariul de mai sus, comentariu cu care se pare ca 33 de persoane n-au fost de acord.
Am zis sa verific pe pielea mea cele banuite de mine. Luni 25.10.2021 am trimis telefonul la ei. Azi 26.10.2021 am si primit mailul cu noua evaluare:
1. Au zis de baterie ca nu e buna, ca 84%, exact ce intuiam doar ca bateria este fffff buna! Nu are nicio problema, tine mai bine de o zi, ma rog..
2. Are camera defecta conform evaluarii lor ( ahahahahahaha) – nu avea nicio defectiune, la absolut nimic, wtf?!?!?!
Evaluare pe site: cca 2400 lei. Evaluare noua cu “camera defecta”, dupa ce telefonul a ajuns la ei, 1350 lei.
Ramane cum am scris mai sus, cu atat mai mult acum: FLIP.RO SUNT TEPARI!!!!!
Acum sper doar ca nu mi mi inlocuiesc camera cu una defecta, ar fi incredibil sa faca asa ceva mizerabilii astia.
Telefonul este un 11 pro max, by the way.
Florin Salam ia 10.000 eur pe un concert.
La Banca Transilvania credeam ca pui linkul ala cu „Nu ai deja tatuaj? Fa-ti card de credit pentru a te tatua!”. Cu doua tipe super-fericite ca se pot tatua pe credit.
Unde e reclama aia, ca e din aceeasi campanie. Mi-a aparut pe Youtube, dar as vrea sa o vad din nou…
Fix reclama cu tatuajul am văzut-o și eu ieri, am rămas interzis, wtf? Clar nu sunt în Target :))
„Atunci când a fost creat în anii 1920, el era reprezentat împreună cu o ceaşcă de cafea, o aluzie la faptul că boabele de cafea au ajuns la Viena prin intermediul cotropitorilor turci.”
Cum?
Nu e de la vestita cafea turceasca, cu caimac, cea mai buna cafea din lume… nu asta inseamna logo-ul, ci „cotropitori turci”?
Sa cumpere austriecii cafea de la „cotropitori”, acesta a fost succesul firmei, ideea de succes?
Ma, cine gandeste in logica din asta?
Cat de idiot poti fi sa ajungi sa gandesti asa?
Deja politically corectnessu atinge niște cote dincolo de penibil.
Că logo-u sugerează un turc, care poartă tichia specifică otomanilor și manele din ăstea.
Eu chiar nu reusesc sa deslusesc tipa in logoul JM. Mereu am vazut un turc.
Nu esti destul de horny.
Plot-twist: e o turcoaica.
Ahhhhh, păi tu n-ai văzut încă reclama aia de la BT cu „Tânără și netatuată?” Aia e noaptea minții, probabil următorul nivel e să-ți faci credit 100 de euro ca să te vaccinezi la chiuvetă.
Am vazut-o pe YouTube si nu mi-a venit sa cred ca e chiar la BT .
Care ii problema cu reclama la star bt? Vrei ceva da nu ai bani, cumparati cu star BT. Cum ai vrea sa faca reclama?
Ideea de a „vrea” sa nu fie tatuaje, de exemplu? Sa nu iti faci credit pentru tatuaje? Cum ai vrea sa faca reclama…
„Vrei ceva da nu ai bani, cumparati cu star BT. Cum ai vrea sa faca reclama?”
Astept reclama cu „ia credit sa bagi la pacanele”.
Deci problema ta e cu nevoia omului din reclama. Trebuia sa puna acolo „Nu ai bani de toata colectia de carti a foloseste Star Bt”. Rochia de mireasa nu mi se pare o problema, tatuajele nici alea, nu ii o idee chiar buna da nu e nici pacanele sau cocaina”
De obicei, credit faci pentru chestii importante. Cel putin asa ar trebui sa fie, sa ai logica asta. Pentru nunta, da, e ok. Pentru casa, pentru electrocasnice… chestii importante.
Tatuajele nu sunt chestii atat de importante incat sa le platesti in rate.
Bineinteles, poate nu sunt(em) noi in trend, nu stim ce e important pentru tanarul de azi…
De ce ar trebui sa comenteze ceva legat de schimbarea logo-ului aia care au avut campanii cu marca/compania respectiva?? Mai ales ca nu e vorba de ceva cu importanta sociala (drepturi, violenta, etc).
Trebuie să zâmbești frumos la poză, să lauzi produsul și să-ți vezi de treaba ta.
Știi că pe lângă durerea în cur, chiar dacă le-ar păsa să facă ceva interesant, cei care interacționează cu voi au strategia dictată de șefii lor așa că ei execută comanda de „pozitive outreach”
Cred că după atâția ani, ai învățat să îi miroși pe ăia care au ceva autonomie și ar crea să facă ceva interesant fiindcă au pasiune în jobul lor. Restul…
Campaniile cu companiile mari sau alea mici care au pus un deștept de la o companie mare ca C-level e ca mersul la curve. Amândoi știți cum stă treaba, ce mai rămâne e să negociați prețul.
Man, nu cred că-s eu tâmpit dar Blockquote-ul mi-a fost total inversat.
Ce-au ajuns si bancile… Cred ca multi prefera sa lucreze la mega image decat la banca.
Vândut prin Flip un Samsung S9 utilizat vreun an și un iPhone s11 vechi de doua luni cu care nu m-am înțeles deloc. Ambele la preț aproximativ de olx, fără sa trebuiască sa îmi bat capul. Banii primiți pentru ambele în o săptămână si un pic. Dar idea e ca am grijă de telefoanele mele, nu trimit știfturi și ma aștept sa iau mai mult decât face.
Julius Meinl? Eh, merge când s-a terminat illy.
relevant în context. bravo.
@vali: ține nu și-a băut cafeluța, azi? Ține? Ține?
Relax, man.
P.S. Căcaturile PC la mine-s motiv de glumă, nu trebuiesc luate-n serios.
da, dar eu vorbesc aici de avioane și tu vii și spui să-mi iau trotinetă, că e mai bună. e stupid.
ps: mi-am băut cafeaua la 5am.
Ca să fiu la subiect: mie mi s-a părut întotdeauna că-i o tipă, nu un turc.
Oricum, schimbarea siglei de dragul PC mi se pare a fi un tembelism major.
E un cap de turc, din profil, purtand un Fes otoman.
Citez:
“This logo no longer corresponds to today,” said Herbert Vlasaty, co-managing director of Julius Meinl am Graben GmbH, on Thursday. The new logo included only the traditional conical headdress with a hanging tassel, which is worn mainly in Arab countries. The original logo from the 1920s was to draw attention to the cultural influence of the Ottoman Empire on Austria-Hungary, whose capital was Vienna. Coffee entered the current Austrian capital through the Turks.
Logo-ul vechi era practic la fel cu exceptia ca capului negru si a fesului rosu. Acum e doar o silueta.
referitor la reclamele tampite… exista reclame care sa nu tradeze iq-ul negativ al intregului lant decizional din spatele respectivei reclame?
Există
exemple?
Mie mi-a placut tot timpul aia la Margaritar veche cu Florin Piersic Jr (pe care, de altfel, nu-l suport….) Era la zahar brun – the dark side of sugar, parca.
Marius, realizezi sper ca in clipa in care ai zis ‘florin piersic jr’ nu ai facut decat sa-mi confirmi parerea. Bine, si daca ziceai ‘sr.’ eram tot acolo.
Stiu…. Dar sa te uiti la reclama, ca e misto.
Ai dreptate, uitasem de senior. Ala mai e si vampir energetic pe deasupra.
O sa vedeti voi cand vor disparea pisoarele pentru ca sunt ofensatoare si sexiste.
reclamele de la kfc mie mi-au placut :)) tu nu gandesti din perspectiva unor kinderi de 10-15 ani care aia viseaza (probabil ca si aia spre 20 fac la fel ca doar aia s-ar putea angaja dar anyway)
Salutari, Vali,
George Moroianu aici, unul dintre fondatorii Flip.
Imi pare rau sa citesc ca ti-ai creat aceasta impresie despre platforma noastra. As vrea sa ofer mai mult context, ca sa vezi ca, in fapt, modul de evaluare al telefoanelor este transparent si corect.
Din studiile noastre, peste 30% din device-urile care se vand pe site-urile de anunturi se vand cu probleme „ascunse” la vanzare: bateria tine cateva ore, telefonul a fost raportat ca fiind furat, a avut contact cu lichide si componentele sunt oxidate, nu functioneaza FACE ID si cate si mai cate.
Sa luam cazul prietenului tau: ti-ar fi convenit sa dai 3.000 LEI pe un telefon si in 6-8 luni sa ai ecranul roz si sa vezi si umbra unor butoane pe fundal, chiar si atunci cand butoanele nu ar trebui sa apara? Bineinteles ca nu. In cazul prezentat, telefonul prezenta urme de burn-in care riscau sa se accentueze pe masura ce trece timpul.
Flip nu ofera un pret mic, ci un pret corect. Primesti pe telefonul pe care il vinzi, exact cat face. Plecam de la pretul de vanzare al pietei, iar apoi, daca telefonul are probleme, se vor scadea costul reparatiilor. Incercam sa nu perpetuam comportamentul de vanzare in care: vand pe mai multi bani, insa urmatorul posesor va avea probleme cu bunul cumparat de la mine. E neplacut sa fii in papucii cumparatorului, iar la un moment dat, ti se va intampla si tie.
Cat despre reparatii – suntem un marketplace si ne dorim sa vindem cat mai multe telefoane, nu sa facem cat mai multe reparatii. Din vanzare vine „profitul” nostru. Incercam sa tinem costul reparatiilor cat mai mic cu putinta, pentru ca experienta sa fie cat mai buna pentru vanzatori si sa spuna: I made a great deal with 0 effort! Facem eforturi constante in a micsora preturile reparatiilor in timp ce pastram aceeasi calitate a produsului final.
Cu prietenie,
George
P.S.: Referitor la cutie – mentionam pe site, in 5 locuri, sa nu trimiti telefonul cu accesorii si sa il ambalezi in orice altceva cu exceptia cutiei originale: in sms-uri, in email-uri, in procesul de vanzare, in videoclipurile cu instructiuni si termene si conditii.
De alte marci de telefoane in afara de Apple, Samsung si Huawei ati mai auzit?
Vali, ar trebui sa ii stergi mangleala astuia de aici.
Am scris mai sus intr-un comentariu de ce…
Important este ca din imaginea nuntii din reclama de la BT lipseste complet mirele.
Ceremonia de nunta in sine este de fapt „visul”. Google „woman marries herself”.
Deci este in fapt o reclama feminista, doar ca n-o intelegeti voi. :))
Io aștept „woman divorces herself”.
Sunt curios cum o să-și împartă zestrea: cu mâna stângă se șterge doar la cur, iar cu dreapta doar la gură, iar păsărica i-o șterge vecinu’ cu penisul?
Flip.ro e down, oare cum functioneasa hostul asta pe google?