3 accidente până acum cu Subaru

Am pus titlul ăsta ca să aibă haterii material pentru peste 3 luni, că probabil s-au săturat de “ai avut accident frontal cu două mașini, las’ că știm noi ”. Dar am avut 3 accidente cu Subaru din septembrie până acum:

1. Bump

Primul accident, în primele două săptămâni de posesie: se face verde, Passatul din fața mea o calcă, o calc și eu, lui îi moare motorul, eu îl pup în spate. Ne dăm jos, îl întreb de ce a frânat, el zice că nu a frânat, eu îi arăt camera, el zice că i-a murit.

Pagube: bara mea puțin îndoită, suportul de număr praf, lui nu i se mai deschide portbagajul. A vrut să facem amiabilă. Normal, camera se oprise singură fără un motiv anume.

2. Am văzut ceva

Seara, stradă cu două benzi, extrem de luminată. Se face giratoriu, în fața mea un MCV, el pe banda 1, eu pe banda 1. Trecem de giratoriu, corect și regulamentar amândoi, la 50 metri de giratoriu trecere de pietoni. MCV-ul pune frână, eu îl ating ușor la bară.

Ne dăm jos, nene pe la 40 de ani, nu părea obosit sau beat.

– Bună seara
– Am pus frână că am văzut ceva.
(Ne uităm în jur, eram doar noi doi. Nici un greiere nu se auzea. Lumină peste tot.)
– Unde?
– Nu știu, mi s-a părut.
– Unde naiba?!

N-a mai zis nimic, ne-am uitat la mașini, nu aveau nimic nici unul. Ne-am urat seară bună și ne-am cărat. Din nou, nimeni pe stradă.

3. WTF?!

A două zi după ce am vopsit bara spate, că e zgâriată de la fostul proprietar, o parchez frumos la locul de parcare, cobor și merg spre casă. Aud un scârțâit ușor. Mă întorc și mă apucă râsul.

La unul dintre vecini vine în vizită un idiot cu Avensis T250. Pe vremea când aveam Megane-ul negru, mi-a dat două zgârieturi de la portiera deschisă de i se făcuse și lui rușine de cât de prost fusese. Acum, avea Avensisul ăsta nou, T270, abia luat. Care e mai mare decât Avensisul vechi. Și îmi luase 20cm de vopsea, că îi trebuia.

Și, ca să fac o glumă proastă, sun la atelierul unde o vopsisem și îi spun omului că nu a făcut treabă bună, sunt total nemulțumit, vopseau a început să cadă. Când m-am dus cu ea la atelier, a început și meseriașul să râdă.

 

sofer-suparat-2

“șofer supărat” via shutterstock

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 3$

25 comentarii

  1. Deci sa intelegem ca nu stii pastra distanta fata de cel din fata…

    10
    • mi-a luat un pic până să mă prind de puterea mașinii :D

    • @Vali: Eu cred ca inca nu te-ai prins de puterea franei… ( Tati, tati, iar ai trecut de scoala… ;) )

      00
    • la primele doua mai inteleg: 100 cai in plus uiti ca tre sa il lasi pe ala din fatza mai departe.
      da la al 3lea chiar nu inteleg. Dintre toate locurile din lume tu ai parcat fix unde urma sa opreasca ala? Om fara mila

      00
  2. Bine ca te-ai mutat în Brașov.

    00
  3. NOU
    #6

    Ai facut amiabila la primu ?
    Cred ca ieseai mai bine daca plateai un mecanic sa-i desfaca portbagajul si iesea si el ok.

    00
  4. Video or it didn’t happen! :D

    00
  5. Apropos de pct 2: daca as avea 10 lei de cate ori mi s-a parut ca vad pisici intr-o casa in care eram singura fiinta vie….
    Vederea periferica poate juca niste feste de te doare capul.
    Astea sa fie singurele accidente!

    00
  6. Bos, ce dantura misto are cetateanca din poza :D

    00
  7. Din ce văd, loveşti din spate, pe româneşte “le dai cu botu-n cur”.

    00
  8. condusul preventiv te omoara :)))))

    00
  9. *Avensis T25 si T27. Fara “0” la sfarsit. :)

    00
  10. Astea nu sunt 3 accidente

    00
  11. Se pare ca ar trebui sa investesti intr-un bullbar.

    00
  12. Apoi la stilul tău de condus, sunt mirat ca nu te-ai spart mai rău…

    00
  13. Amu o luna, aproape de Cernavoda. Era aglomerat si auzisem de accidente in fata dar se mergea constant, cu 130. odata se face dop, frana dupa frana, m-am suit si eu pe a mea, a intrat abs, m-am dus sub un x3, am barbierit toata partea de sus. Dezastrul e cam asa: bara, capota, aripi, tragger, radiatoare, tampon motor, conducte AC, airbaguri care mi-au spart parbizul.
    Lectie de invatat, tine distanta!!!

    00
  14. La cursurile de condus, pe masini deosebit de puternice, primul lucru pe care il inveti este cat de rapid poti sa opresti, sa inveti ‘frana’.
    In trafic se aplica minim regula celor 2 secunde, sa ai vreme sa franezi.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Ultimele articole

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link sau de la PCGarage prin acest link.