3 ipostaze cu presa

Salvați Copiii plătind reclamă.

Presa locală punând bannere peste bannere, că doar de alegeri face bani.

Știrileprotv.ro făcând spam.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

16 comentarii

  1. Am remarcat si eu lista de bannere de la sucevenii mei de la Monitorul, mai ales cand a fost stirea cu banii la lighean. Daca tot au partidele bani, de ce sa nu ia si sa puna bannere cu toti, ce am remarcat e ca doar USR n-a vrut sa cotizeze, in rest avem cam toata oferta, inclusiv minoritatile poloneze.

    00
    • Dap, minoritarul ăla care e probabil parlamentar din 1990 încoace. E votat cu religiozitate de „ai lui” din zona Cacica Solca etc. Eu sincer doar în campanii i-am auzit pronunțat numele.

      În rest, bannere peste tot. Mai vin 10 autobuze electrice, hop psd cu mărirea alocațiilor. Izbit cu mașina în gard de beat ce era? Pac un galben de la pnl. Averea incredibilă a șefului de la permise? Merge ceva verde albăstrui de la pmp.

      00
    • din cate stiu, polonezii au oricum un loc din oficiu in paralament, nu stiu insa cum sunt alesi, probabil pe liste separate? oricum, la suceava am avut si un reprezentat de seama a minoritatii italiene ale carui singura legatura cu italia era ca a fost prieten sau secretarul unui italian, intre timp a murit si a lasat fiului mostenirea reprezentarii comunitatii italiene.

      00
  2. Prostia aia de la ProTV nu e degeaba? Mai pune Google autoritate pt un articol vechi de o saptamana pt evenimentele importante cu data fixa?
    De obicei la fazele astea baga in fata continutul fresh, din ziua respectiva. Algoritmul e destul de destept sa-si dea seama ca daca un lucru s-a intamplat azi, stirea de alartaieri nu e asa relevanta.

    00
    • El e destept, dar nici protv nu sunt prosti. Mereu la articolele de genul cand caut rezultate, data publicarii e cu 2-3 zile inainte daca ma uit. Deci conchid ca google nu stie exact ce si cum pe toate subiectele.

      00
  3. ah, deci pe asta se duc banii pe care ii donez la Salvati Copiii

    00
    • In principiu cam orice organizatie are nevoie sa isi si promoveze programele, altfel sunt niste siteuri sau demersuri de care afla fix 5 oameni. Eu nu vad o problema, sincer.

      Acestea fiind spuse, daca un articol e marcat cu P nu inseamna neaparat ca s-a si platit pentru el, cat ca este o promovare. Adica si daca Hotnews a bagat articolul ala gratis, tot trebuie sa puna P.

      ONG-urile pot accesa fonduri care trebuie folosite neaparat pentru promovare. Asa ca zic sa nu ne pripim cu faptul ca un ONG a indraznit sa promoveze un site de informare, ca oamenii trebuie informati ca exista un loc de unde sa se informeze, nu?

      00
    • NOU
      #8

      Nu, in principal se duc pe salarii.
      Care sunt mari și multe.

      00
    • phew, noroc ca-s doar 2 euro
      jk

      00
  4. Am deja antrenament in a-mi bloca vederea periferica cand citesc stiri :D

    00
  5. Se pot afla, cumva, salariile sefilor din aceste ONG-uri?
    De cand cu scandalurile recente legate de actele de donatii si unde se duc de fapt banii, tare curios sunt de ce salarii sunt prin aceste organizatii…

    Sper doar ca banii mei nu sunt pompati in salariul CEO-ului de la Salvati copiii sau Crucea Rosie.

    00
    • @Costi: crucearosie.ro/assets/Uploads/Statutul-Crucii-Rosii-Romane.pdf
      Începând cu articolul 32 de la pagina 20. ;)

      USA Red Cross: The Red Cross currently pays their CEO $603,564 as a yearly salary with another $18.392 in additional compensation.

      Deci, da, din păcate banii tăi se duc mai mult pe salarii.

      Io tot aștept să văd elicopterele promise de Arafat că vor fi cumpărate din „2% pentru SMURD”. Poate le plimbă doar deasupra Bucureștiului și io nu știu.
      Dar da, s-a cumpărat UNA BUCATĂ AMBULANȚĂ COVID-19. UNA! :D :D :D

      00
  6. Sper că „Dăruiește viață” nu i-a dat bani lui buhnici ca să prezinte spitalul pe youtube. Dacă buhnici a luat bani de la ei, atunci e un rahat de om.

    00
  7. singura problema in prima cu salvati copiii ar fi ca au trebuit sa plateasca reclama cand trebuia sa li se puna la dispozitie gratuit spatiul pentru chestia aia

    00
  8. NOU
    #15

    Cred că presa are o problemă, instituția care ar fi trebuit să fie „watch dog ” asupra cetățenilor, dacă ONG-urile trebuie să plătească pentru ca analizele unor experți obiectivi să ajungă și la oameni.

    Cum se poate depolitiza presa dacă nu publică decât pe bani materiale de natură să ajute oamenii să își ia propria decizie asupra votului?

    00
  9. Au tot circulat niste stiri zilele astea despre ong-urile care folosesc o mare parte din banii primiti ca donatii pentru salarii… si vreo 10-15% din ei pentru cauza pe care o folosesc ca scuza pentru salariile alea.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube