“Alegătorul care deţine un act de identitate al cărui termen de valabilitate ar fi expirat în perioada 1 martie -27 septembrie 2020, îşi poate exercita dreptul de vot în baza acestuia”, potrivit BEC, hotarârea nr. 81. Multumesc, Lucian!
Actualizare de seara: bai, felicitari tuturor oamenilor din sectiile de votare, indiferent de la ce partid sunt. Trebuie curaj, optimism si incredere in România ca sa-ti „pierzi” doua-trei zile in nebunia asta, pe pandemia asta. Indiferent cu cât esti platit(a). Felicitari!
Ma uit pe Digi. Vad o Românie un pic diferita de acum 10-15-20 ani. Normal. Mi se pare o Românie mai linistita. Cu politicieni mai calmi, mai asezati, mai putini basesti, mai putini nastasi, mai putini voiculesti. Bineinteles, nu toti, dar astazi exista si aceia care nu au nevoie sa se lupte cu nimeni, nici macar cu adversari imaginari.
Avem noroc ca Klaus e presedintele României. Sigur ca putem sa-l criticam ca e prea static in teren. Ca a preferat sa se duca la Sibiu când noi voiam sa-l vedem cum cara pumni politici. Ca nu a luat decizii pe care orice român le-ar fi luat stând la bere, doar butonând in telefon. Dar este cel mai bun presedinte al României. Chiar mai bun decât ar merita România in acest moment. Un om normal, linistit, fara gargara basista si fara perversitatea nastasiana.
Când il vezi pe Nicusor vorbind, natural, cu fetita de mâna, simti o normalitate. O liniste. Când il vezi vorbind te intrebi cum a putut Bucurestiul sa aiba un primar ca Lis. Sau ca oricare altul de pâna acum. Când il vezi pe Nicusor, intrezaresti o normalitate. Pare ca-i dau limbi, dar nu-i dau. Am buletinul expirat si nu votez. (Update: pâna la urma i-am dat, dar cu masca pe fata.) Voi sa nu faceti ca mine. Mergeti si votati. Chiar si pe Firea, daca asta simtiti. Dar votati.
Oamenii vorbesc la camera. Aleg „guverne” locale. Par constiinciosi si constienti ca votul lor e important pentru comunitate. E bine. Suntem pe drumul cel bun. Când o sa constientizam ca votul trebuie continuat cu vigilenta in urmatorii ani, vom fi si mai bine. Când vom amenda legile ca sa putem sa decide lucruri pentru comunitate si intre alegeri, când vom avea o voce ascultata mai atent de politicienii alesi, când acestia vor intelege ca nu sunt dumnezei in urmatorii 4 ani, vom fi bine. Mai bine.
Iohannis voteaza la Jean Monnet, ai impresia ca esti intr-un film SF, toata lumea cu masca, toata lumea cu manusi, toata lumea amabila si afabila. E spatiu, e loc, nu risti nimic. Doar ca România nu e chiar asa. Ar fi frumos sa fie, dar nu e. In unele locuri e aglomeratie. Lumea nu respecta regulile. Din ce in ce mai multi. România nu e cea de la liceul Jean Monnet, chiar daca ar fi frumos sa fie. Trebuie sa intelegem si sa gasim solutii sa traim impreuna. Pentru ca n-avem incotro. România nu poate fi asa cum vrem fiecare dintre noi, cum o creionam noi in capul nostru. Nu România trebuie sa se adapteze la viteza noastra, ci noi la viteza ei. Fara sa-i biciuim pe ceilalti. Si nici pe noi.
In anul 2020, cu milioane aruncate pe tablete, cu sectii de votare informatizate, cu infrastructura STS demna de CIA, FBI sau NASA, se tiparesc 100.000.000 de brosuri a câte X pagini. Oare e atât de greu, in loc de stampile, brosuri, imprimate sub supraveghere stricta, numarate sub supraveghere, escortate cu politia, pazite de jandarmi etc, e atât de greu sa ai un ecran mare, pe care omul sa apese la fel cum pune stampila pe 10 foi?
Basescu egal cu el insusi. Mai batrân. Suferind. Buhait. Multumim, tataie, dar mergi si vezi de nepoate. Pentru noi ai facut. Acum lasa-ne, te rugam.
Mergeti si votati. Si ramâneti vigilenti si mai apoi. Dar nu doar pe FB.
In ziua votului, Zoso a zis sa fie comedie pe site. Bravo!
Am uitat sa zic că unii dau și scorurile candidaților și partidelor deși e interzis.
Hai fluturas, nu e greu, fa un efort si tu si mergi la vot.
“Alegătorul care deţine un act de identitate al cărui termen de valabilitate ar fi expirat în perioada 1 martie -27 septembrie 2020, îşi poate exercita dreptul de vot în baza acestuia”, potrivit BEC.
La alte alegeri stiu ca ramaneau si birourile de evidenta a populatiei pentru a-ti reinnoi actul de identitate, dar nu cred ca si de data asta sunt deschise. Iar daca ai buletinul expirat de mai mult de 1 martie 2020, degeaba vorbesti de eforturi de digitalizare, tablete si SF-uri, cand tu nu iti poti face timp sa iti reinnoiesti actul de identitate.
Spor si astept o mobilizare cat de mica si de la tine. Oriunde in Romania ai fi.
Cool, nu stiam. Ma duc!
Multumesc.
Good quote, sar’na. Nici eu nu știam.
That’s the spirit! O bere virtuala!
Sursa:
https://m.digi24.ro/alegeri-locale-2020/alegeri-locale-2020-cu-ce-acte-poti-vota-la-scrutinul-din-27-septembrie-1372678
Eu zic sa luati comentariul asta si sa il puneti sus intr-un articol sau ceva. Va ajuta pe multi
Buna idee. Done!
@fluture: pentru ce oraș/județ ai votat?
Bucuresti, sector 3.
Nu știu voi dar eu am mers și am votat cu sete, să scap de grijă.
dupa cativa ani de Franta, romanul perfect a revenit in forta pe plaiuri natale. el nu voteaza, dar ofera consultanta in voting.
Ofera consultanta gainilor care nu stiu a citi un text simplu.
uuu, s3…negoita for the win? :))
Robert Negoita este ca si reales. In Bucuresti! In 2020! Dar ne putem amagi ca lumea a evoluat.
Negoiță, ca și Băluță, sunt exemplele perfecte de „a furat, dar a și făcut”. Ne place sau nu, este etapa curentă pe care o traversăm și e necesară. Da, Romania s-a schimbat. Am avut o etapă lungă în care doar s-a furat. Acum suntem la asta, să sperăm că va urma și o etapă în care se va face mai mult decât se va fura.
Eu inteleg ca omul e uns cu toate, ca are de platit zeci de milioane de euro statului… ce nu inteleg eu este de ce intr-o tara in care daca nu platesti 20 de lei impozit la ANAF esti hartuit cu fel si fel de hartii… pe cand altii is cu durere in basca cu zeci de milioane… mai sunt lasati si sa candideze la primarie. E trist ce se intampla… dar totul e cu girul statului.
Legat de alegeri, o tara in care Nicusor Dan vs Firea e o alegere grea, e o tara atat de jos incat nimic nu o mai poate salva. Atat timp cat nu avem un CNA de bun simt, care sa sanctioneze super dur derapajele si sa inchida televiziuni daca e cazul… niciodata nu o sa putem schimba nimic, batranii sunt tinuti in casa de lipsa banilor, lipsa rambelor pentru carucioare cu rotile electrice si altele… si le e data miniciuna zilnica prin posturile platite de la banul public… iar odata la 4 ani sunt prostiti, chiar in plina pandemie sa nu cumva sa nu voteze daca vor sa mai aiba drepturile astea pe viitor… iar ei o fac cu religiozitate. Sunt foarte curios ce o sa se intample daca cumva in urmatoarele 2-3 saptamani o sa scape de sub control covid-ul si o sa avem peste 100 de morti zilnic, cine o sa-si asume toate astea… PSD o sa strige ca PNL-ul e de vina si ne trezim ca la alegerile parlamentare iar se voteaza PSD ca prostii… groparii romaniei.
Ce PLM a facut Negoita bha ?!!!! Ca imi smulg putinul par pe care il mai am pe cap…un tepar care ne fura pe noi toti cu zecile de milioane neplatite la fisc, si care ‘a facut’ doar catre blocurile si casele lui…a,si parcul ala prin care au furat toti, de la precedentul Negoita…si Baluta mha, prietenul interlopilor din sud…
Fluture, crezi ca merita mers la vot, tinand cont de riscul ridicat de imbolnavire?
Nu exista „risc ridicat de imbolnavire”! E chiar mai mic decât riscul de imbolnavire când mergi la supermarket. Si acolo mergi mult mai des si stai mult mai mult decât in sala de vot.
Riscul de a te infecta e mai mic dacă mergi la vot unde nu stai mai mult de 5 minute, decât dacă te duci la supermarket. La secția de votare te dezinfectezi înainte să intri în secție și după ce ieși. Și dacă nu ai încredere în dezinfectantul lor, ia-ți sticla de spirt cu tine, dar nu să îl bei, ci să îți dai pe mâini cu el.
Trebuiau sa le faca la termen atunci. In iunie erau MULT mai putine cazuri pe zi…
Poți lua viruși și de pe net și tot intri .
Răspunsul meu este da, dar doar dacă ai pe cine alege. De exemplu în Brașov ai ce alege: USR. În județul Brașov în unele localități, nu merită asumarea riscului. La București: Nicușor Dan. Merită să mergi la vot acolo.
Eu nu merg din această cauză: riscul de îmbolnăvire, oferta nu mă satisface în oraș. De ce e mai riscant? Trebuie să îți dai jos masca și pui mâna pe ce au pus alte mii de persoane tot azi. Consider că e cu 25% cel puțin mai riscant la secția de votare decât la supermarket.
Exista dezinfectanti in fiecare sala de vot. Peste tot. Vii cu pixul tau, nu pui mâna pe nimic in afara de buletinele de vot. Apoi dai iar cu dezinfectant! Iar masca o dai jos 3 secunde! Nu exagera inutil.
il cheama glumetzu…
ca sa-i raspund si eu, depinde cu cine votezi.
@Ovidiu: votai dimineață și nu-mi cerură să dau masca jos
Am votat cu nicusor dan acum o ora dar nu simt deloc normalitate. Simt cum simt de 20 de ani de cand votez ca merg sa votez cu raul cel mai mic…. si asta cu “avem noroc ca Klaus e presedinte” avem pe dracu sa ne ia, suntem vai pl noastra cu el presedinte. Doar una scurta care imi vine in minte: el si guvernul lui au numit in sef la diicot pe una al carui sot era inculpat in dosar de corputie si care a fost condamnat zilele trecute. Klaus a avut pe masa dosarul doamnei facut de SRI in care scria asta despre sotul ei 100%. Cu toate astea, EL a numit o!!!!! Suntem norocosi,normalitate …… exact ca in vremea lu dragnea
Corect. Am ales tot ce nu trebuie. Ori Dăncilă ori *ohannis, este tot aia. Aceeași mărie cu altă pălărie.
Ovidiu, ai doar doua comentarii la postul asta, dar zic sa te linistesti. Serios. Nu am chef de discutiile astea de cacat Iohannis=Dancila. Nu accept asemenea penibilitati, nici macar in gluma. Stop.
pai ce legatura are ca era sotul ei?
Imbecilitatea asta cu „raul cel mai mic” e o marota impinsa in fata de presa pesedista ca sa demoralizeze votantii, ca oricum toti sunt rai, asa ca sa ii lasam doar pe votantii lor captivi sa voteze.
Ghici ce, il alegi pe CEL MAI BUN candidat DISPONIBIL. Indiferent de standardele tale de calitate cineva tot va conduce administratia locala. Iar daca nu e nici macar unul perfect, daramite toti, e responsabilitatea ta sa il alegi pe cel care are potentialul de a face cel mai mult bine.
Daca increderea ti-a fost inselata iti schimbi opinia data viitoare.
aha, deci v-ar placea sa va afecteze sansele de cariera prostiile pe care le face partenerul. ok…
Eu o sa votez Nicusor Dan. Si pentru prima oara de cand votez nu simt ca votez raul mai mic.
Votez un om NORMAL, cu bun simt.
Pentru prima oara simt ca omul pe care il votez ma reprezinta cu adevarat.
Succes la capitală! Sper să își atingă în sfârșit obiectivului. Au furat destul alții. Poate vine unul care nu mai fură.
Eu am simțit că votez înconjurat de dușmani. Numai pensionari cu ochii scoși din orbite și plini de ură că nu li se măresc pensiile cu 40%. Eu tot cu ură am votat. Daca pierde firea o spintecă ăia din PSD, și asta e cea mai mare satisfacție, ajunge la coșul de gunoi sau daca avem noroc la pușcărie la pachet cu Udrea.
Votezi un om normal care s-a înhăitat cu Orban și PNL, îl apreciez pe Nicușor Dan in primul rand pentru că s-a retras din USR când au apărut talibanii. Nu am CI / viza de flotant și nu voi vota, oricum nu puteam vota cu cineva susținut de Orban, poate sunt doar invidios pentru modul în care a reușit să trăiască cumpătat cu 3000 Ron pe luna. Nu vă uitați la digi24, ti se face greata efectiv.
@Alex >> Nicusor trebuia sa fie sustinut de TOATA dreapta, nu doar de PNL.
Ca Basescu a fost o pleasca comunista nu schimba cu nimic situatia
@corcoran
Să fii susținut de toată dreapta e una, să ieși la braț cu Orban e altceva. Dacă ieșea și spunea Nicușor Dan: „fraților, eu nu negociez cu PNL, mențin ce am zis acum x ani, nu vreau sa am de a face cu ei și cu PSD, dacă totusi PNL mă consideră cea mai bună soluție pentru București să își îndemne electoratul să mă voteze, dar din respect pentru alegătorii mei din 2012 și 2016, eu nu îmi pot asocia imaginea cu Orban Ludovic.” Atunci da, făceam ce ținea de mine pentru a-l putea vota, dar când te-ai aplecat în fata PNL-ului odată, ce garanție am că nu te vei aplecat și data viitoare? Când un om cu conexiuni in PNL o să aibă nevoie de un favor.
sau poate ND a inteles ca nu politica nu functioneaza asa pe „ce imi place” ci pe „ce trebuie”
Cel mai bun presedinte a fost Basescu. Probabil ca nu se termina dezastruos al doilea mandat daca nu se lua DNA-ul de blonda lui, dar na, nu le putem avea pe toate.
Doar un alcoolist notoriu care-și bate nevasta și copiii de 3 ori pe zi poate spune că Băsescu a fost cel mai bun președinte al României din 1989 încoace.
cel mai bun in comparatie cu ce contracandidati a avut.
@sin sunt de acord pana la un punct. Da, Basescu a fost bun dar a fost caine, ca aia cu care s-a batut
Vechiul psd cu Geoana si Nastase nu putea fi batut decat de unul la fel de „jucator” ca si ei. Ultima intrebare adresata de Base la dezbaterea cu Geoana va ramane in istorie.
Basescu a stat la baza constituirii DNA in ce este, a ajutat in ecuatia intrarii in Nato.
Dar prin comparatie Iohannis este alt material. Un om bine educat, vorbitor de mai multe limbi, inteligent, calm, asa cum ar trebui sa fie un conducator.
Basescu a fost bun pentru Romania de atunci, Iohannis este bun pentru Romania de acum
Nu se termina dezastruos dacă el și gașca lui de atunci nu promovau forfetarul și alte măsuri tâmpite. gașca lui s-au ascuns prin alte părți, cum ar fi primăria Cluj de exemplu și el a rămas de prost
@fluturr
Te uiți pe digi24… Vezi ca sunt la fel de jalnici precum antena 3. Ma rog, din alt punct de vedere. Dar la fel de toxici precum toate televiziunile de știri din românia. Încearcă sa te uiți la mai multe și sa faci comparație. Exista lucruri bune și la unii și la alții, exista mizerii și la unii și la alții.
Am avut „norocul” sa pot vota niște oameni pe care ii cunosc personal. Sper sa nu trebuiască sa le bat obrazul peste ceva timp.
2 cuvinte despre „normalitatea” lui Nicușor dan. Sper sa rămână în continuare normal sa poți circula cu un automobil vechi în București (https://www.gandul.ro/stiri/ce-masina-are-nicusor-dan-ar-fi-fost-interzisa-daca-se-aplica-taxa-oxigen-19511024) atât timp cât are itp în regula.
Ce repede l-ai gasit pe Nicusor cu bube… Succes la votat PSD.
Ca idee, sunt zeci de mii de oameni care au masini cu care nu circula, pentru ca le e lene sa le duca la radiat si dezmembrat. Pe de alta parte, daca as avea o masina veche, non-euro, si aia ar fi singura mea masina, as circula cu ea si daca as fi ministrul ecologiei. Stiu ca n-o sa intelegi, nici tu si nici 99% din comentatori, dar faptul ca eu nu mi-am mai cumparat NICI O masina de 35 ani, in timp ce tu ai schimbat 1-2-3 pâna acum – EURO 2-3-5 sau 10 – te las singur sa apreciezi cine a fost mai poluator dintre noi. Dar e greu, e extraordinar de greu sa intelegi chestii simple. E mai usor sa te arunci cu capul in curul unui articol ca sa-l demontezi pe un om normal. Bine ca n-ai dat link si la mizeria cu pedofilia. Acum inteleg de ce eu te scot din Trash si sefu’ te baga la loc. Esti, pur si simplu, jenant de penibil.
@fluture
Reformulez ca se pare ca am fost greșit înțeles.
Sper ca odată ajuns primar domnul Dan nu va repune pe tapet vigneta Zyklon București și ca vom putea circula în continuare cu mașini noneuro(atât timp cât respecta normele tehnice). Sper ca odată ajuns primar nu o va suci cu 180 de grade.
Sper ca odată ajuns primar va semna autorizația de demolare a cathedral plaza. Sper ca odata ajuns primar va pune frână puz-urilor de zgârie-nori și blocuri pe spatii verzi. Sper sa nu am motive sa ii bat obrazul peste 1 an.
Revenind la Citroen-ul bx al lui Nicușor aia e probabil ultimul Citroen futurist, ce a urmat după sunt copii palide de Peugeot. E ultimul model cu comenzi la tabloul de bord pe „sateliți”.
https://m.youtube.com/watch?v=F06YoENXsG8
Nu poți trimite asa ceva la dezmembrări.
Sigur, sa demolezi o cladire noua si sa pastrezi toate darapanaturile…. progres maxim.
@sin
sigur respecti o hotarare judecatoreasca definitiva
si care sunt „darapanaturile” alea pastrate? poate ai niste exemple. si poate explici si cum au ajuns „darapanaturi”. vezi cazul visarion 8 https://www.hotnews.ro/stiri-administratie_locala-23268224-ultimul-episod-din-povestea-casei-peste-100-ani-strada-visarion-8-furata-bucata-bucata-proprietarii-demoleaza-fara-autorizatie-ultimul-zid-primaria-aprobat-construirea-loc-unui-bloc.htm
si exemplele pot continua
Am fost la 8 la vot, ca sa limitez riscurile. Am o mare strangere de inima daca nu iese cine sper eu. Ce facem dupa?! Inca 4 ani fara apa calda? Mai are chef usr sa se mobilizeze inca 4 ani pt alte sanse? Dar eu?
Dupa? In strada! Zilnic, pâna revine apa calda. Asta e vigilenta de care vorbeam in text. Nu doar 5 minute la 4 ani.
Nu mai am putere, am tot fost. Poate nu destul, dar nu mai am putere de inca 4 ani si sincer, azi, nu cred ca are sanse mari nicusor. Jumatate din bula mea nu au viza de flotant, 2 nici nu stiau ca sunt alegeri azi….
Fluturas,
Și dacă vine Nicușor și nu rezolva apa? Invocăm greaua moștenire?
Just saying..
Alex, tu faci ce vrei. Invoci pe cine vrei tu, faci ce e mai bine pentru tine ca sa rezolvi problema.
nu are cum sa piarda usr-pnl ambele chestii. cel putin primaria sau cel putin majoritatea in consiliu tot o sa o aiba. si cateva sectoare.daca nu va fi asa, e clar si batut in cuie: majoritatea bucurestenilor sunt prosti de put.
@maxp, serios ??? nu am văzut cetăţeni bucureşteni pe străzi revoltaţi că nu au apă caldă sau că trafic sau că dispar zone verzi.
Are dreptate @fluture, nu politicienii trebuie să ne schimbe viaţa. De ce trebuie să aşteptăm 4 ani ca cineva să promită că va face ceva când se poate pune presiune să se facă ceva azi, nu mâine.
nici macar nu trebuie sa voteze sau sa iasa la demonstratii, trebuie doar sa-si puna centrala termica. sau sa se mute intr-o localitate civilizata, daca intervin motivele halucinante (vorba presei) tipice de bucuresti pt care nu-ti poti pune centrala.
@Maxp, jumătatea aia a ta de bulă care n-are viză de flotant s-a dus la ea acasă unde are domiciliul pe buletin ca să-l voteze pe Nicușorul Dan local?
eu n-am viză de flotant în localitatea unde trăiesc momentan (n-am știut cât o să stau, contractul e pe mai puțin de 1 an, chestii, socoteli), așa că m-am trezit la 4.30 (și acum mi-e rău) mi-am mișcat curul în tren (toată lumea cu mască, 90% pusă și ținută corect tot drumul, în două din cele 4 trenuri controlorii nici măcar n-au pus mâna pe bilet, l-au verificat la mine în mână, surprinzător de decent) și m-am dus la București să votez. am votat la o oră la care în oricare altă duminică dormeam de duduia patul sub mine și nu a fost la prima oră.
m-a costat 12 ore dintr-o duminică și vreo 100 de lei.
Uite un reportaj despre votul electronic la americani. Nici nu vreau sa ma gândesc cum ar fi implementat la noi și câte portițe de manipulare a votului ar putea exista.
https://youtu.be/svEuG_ekNT0
Vot electronic…
Vechitura din 2004 https://m.youtube.com/watch?v=yq79wG3DqvI
Bucuresti, Gorjului, Scoala Brancusi de pe Dezrobirii. Am fost la vot cu soția, pe la 9 si ceva, a mers struna, cinci minute pe ceas. Am avut manusi, masca si butelcuta cu spirt, ca un cercetaș :))))
Cand am iesit, pe hol erau doi politisti tineri, se uitau la un clip pe telefonul mobil, i-am salutat cu „Allahu’ Akhbar!”, nici n-au sesizat Pana acasa m-a boscorodit consoarta, „se putea sa nu te dai tu in stambă!”.
Apropo, nu stiam ca pe Nicusor Dan il mai cheama si Daniel. In ebraică, numele Daniel înseamnă „Dumnezeu este judecatorul tuturor”. Sper ca azi sa fie o „zi a judecatii” pentru mulți și multe!
Emotionant
@Matei
Pune si tu puncte de suspensie, sa inteleaga tot omul ca esti sarcastic…
Nu eram sarcastic absolut deloc
Nu merg la vot că risc să mă îmbolnăvesc. Superb. Dacă totuși insiști, îți oferim noi un motiv bine întemeiat să stai acasă.
https://www.pressalert.ro/2020/09/exclusiv-primarul-din-dumbravita-aflat-carantina-derogare-de-iesi-din-casa-ziua-votului-care-e-explicatia/
Absolut minunat. Oamenii sunt meseriași, domnul ziarist a marcat un excelent Double Strike.
aduceți-vă mănuși de nitril/latex de acasă. Prin mănușile alea din plastic transparent de pungă care se dau la intrare alunecă hârtia ca sania pe derdeluș… cu mănușile alea o să pierdeți 20…30 minute în cabina de vot doar încercând să dați paginile. Pățit azi pe pielea proprie.
ce manusi? :))
Băi nene, la ce căcat vă ajută mănuşile alea ?
Shoric, sunt unele chestii, lucruri si chiar semne (vezi semnul crucii) care au un efect placebo. Atata timp cât functioneaza, nu vad nimic anormal in folosirea lor.
@S
mănuși din polietilenă transparentă… mari cât o labă de elefant.
https://s13emagst.akamaized.net/products/31748/31747768/images/res_694c94e20865f45f839f7ad5c1e23bd1.jpg
@Shoric
mănușile ajută la vot: nu te lasă să intri și să votezi dacă nu porți mască și mănuși.
Mască îmi adusesem de acasă fiindcă a devenit accesoriu purtat zilnic… dar uitasem de mănuși.
Adi, nu e nevoie de manusi ca sa votezi. Eu am votat fara. Intr-adevar, la usa te roaga sa te dai cu dezinfectant. Dar nici vorba de manusi.
manusile sunt so martie 2020…
@fluture, exact. Am o colegă la magazin care foloseşte mănuşi zi de zi. A recunoscut că e doar o chestie în creieru ei că o protejează şi dacă le are pe mâini nu se poate scărpina la nas.
nah! mai votati azi! daca puteti sa va ridicati de pe vasul de WC….
Din ce in ce mai multi oameni nu respecte regulile din saturatie.
Cazul meu: Am avut simptome specifice covid(temperatura,frisoane,dureri puternice de cap) si am luat legatura cu DSP,pentru a ma testa.”Ati intrat in contact cu un caz confirmat de Covid?Habar nu am,dar am simptome si as vrea sa stiu cand si unde ma pot testa,cei cu care am intrat in contact ce au de facut,se izoleaza sau merg la serviciu in continuare,eu pot iesi la magazin/birou etc?Pai,cum considerati,dar nu se poate testa decat daca aveti o multitudine de alte simptome(care sunt mai putin frecvente) si luati legatura cu medicul de familie si apoi din nou cu noi,ca sa vedem daca are rost sa va trimitem recoltarea mobila,daca nu,nu.”.Am contactat medicul de familie,mi-a dat tratament si m-a trimis sa ma testez pe banii mei,la o clinica privata,unde un test costa 380 lei.Practic,daca testam persoanele din familie,ma costa 1520 lei,doar sa stiu daca am sau nu.Se spune zi de zi ca se fac 25000 de teste,dar ma intreb unde se fac astea,pentru ca nu se testeaza deloc.Despre anchete epidemiologice nici nu intra in discutie.
Cunosc caz al unei persoane apropiate care a intrat in contact cu cineva confirmat pozitiv si i s-a spus ca daca nu se simte rau,nu are rost sa isi faca testul,eventual poate sa transmita mai departe.
Asa intelege un guvern cretin sa combata o epidemie,netestand.
Ca o nota bene,am respectat regulile inca de la instaurarea starii de urgenta,am cumparat masti frecvent,gel dezinfectant,solutii de dezinfectare,manusi.Abia imi mai simt pielea mainii de la atata frecat cu gelu’vietii.Si sunt convins ca majoritatea a facut asa,nu din frica,ci din a nu avea pe altii pe constiinta.
Totusi,poate explica vreunul care sunt masurile alea bune luate de guvern,cu care au tot facut gargara in ultimele luni,ca eu unul nu le cunosc.
Te sustin sa poti pleca din tara. Cu asta te au ajutat conducatorii .
am facut pe dracu majoritatea asa. nu am facut si ne-a fost bine. la 99,5% din populatie. pe bune, pt noi majoritatea, voi astia care va testati si va dezinfectati sunteti de pe alta planeta. planeta de la televizor. whatever. ajunge sa nu faceti cumetrii imense la care sa stati bot in bot si sa va spalati pe maini cum se spalau oamenii normali inainte.
si eventual, daca sunteti adulti, incercati sa nu mai locuiti in acelasi loc cu parintii, bunicii, socrii etc.
Pana acum nu m-am gandit sa imi dau afara din casa copilul de 4 ani si o luna,dar ar fi o idee,daca asa ar fi multumit domnul care se semneaza cu S.
Eu nu inteleg cum dracu traiesc oamenii astia,cu asemenea idei.
uof, de aia am scris „adulti”. afecteaza covidul ala si intelegerea textelor sau asa erai si dinainte?
in rest, living our best lives, mersi. ghinion pt tine.
bah, da’ numa principiali si sfinti pe aici. stau in noaptea asta sa va cioplesc statuie.
Problema cea mai mare cu digitalizarea votului o reprezintă șansele mult mai mari de fraudare cibernetica.(lucrez in securitate IT)
Așa s-a dovedit de atâtea ori cu mașinile de vot și în SUA, au fost cazuri prezentate la DefCon când hackerii au hackuit o mașină de vot în 15 min in fața audienței.
Pe când pe foaie, daca exista dubii, se pot renumăra oricând. Nu e full-proof nici așa, dar mult mai safe.
Eu zic ca se pot găsi soluții, nu e chiar asa.
Infrastructura aia STS demna de CIA si FBI i-a omorat pe amaratii aia cazuti cu avionul in apuseni nefiind in stare sa localizeze ceea ce niste tarani dotati cu ciomege si caini au reusit.
Nu sunt contra tehnologie dar mai lasa-ne bre cu autoritatile dotate si competente ca nu e nici pe departe asa.
Degeaba ai infrastructura daca nu stii sa o folosesti si e tinuta in depozit, inca in tipla.
Dar de ce dai exemple de acum 6 ani, lucrurile s-au mai schimbat… Acum nici pe aia care se afla în oraș nu sunt în stare sa ii găsească, vezi cazul Caracal.
„Alegătorul care deţine un act de identitate al cărui termen de valabilitate ar fi expirat în perioada 1 martie -27 septembrie 2020, îşi poate exercita dreptul de vot în baza acestuia”
In orice tara in care presedintele vrea sa invite un candidat in “palatul” lui. Trebuie sa fii tampit ca sa crezi ca ASTA este ceva anormal.
Ce???
Trebuie sa fii tampit sa nu realizezi ca Iohanis a vrut sa arate poporului cine ar avea spirjinul „puterii”. E fix genul de manevra pe care au facut-o si americanii cu el. „S-a intamplat” sa fie invitat la Casa Alba fix cu mai putin de o luna inainte de alegerile prezidentiale. Daca faceau PSD-istii asta sunt sigur ca imediat se activa lumea pe net. Se numeste dublu standard. Si iti reamintesc ca presedintele trebuie sa fie impartial politic pe perioada mandatului. Tehnic omul nu mai e membru PNL.
Unii n-au nici o problema, altii cred ca e un compromis acceptabil si altii nu-l voteaza pe ND. Nu cred ca un votant ND s-a razgandit din cauza asta sau Klaus a pierdut un vot la alegeri pentru ca nu a fost impartial. Lumea e ingaduitoare cu aia pe care-i voteaza si tu fluieri impotriva lui ND cand inca nu s-a uscat stampila.
Daca are cineva un elicopter (si nu-mi ia mai mult de 800 RON dus-intors) ma duc sa votez.
Da, fac parte dintre cei care lucreaza si locuiesc in alta parte fara viza de flotant. Si care, multumita lui Base in 2007 nu pot vota la alegerile locale pe liste suplimentare.
Eu votez cu udmr
poate esti ungur, dar sunt destule orase si comune care au avut primari udmr , desi ungurii erau minoritari. si asta cand iti trebuia peste 50% ca sa fii primar.
Nice, iar s-a apucat Fluture sa stearga comentarii de bun-simt cu care nu e de acord.
Dintotdeauna am sters comentarii penibile. Si voi continua. Pentru ca voi continuati sa credeti ca AVETI DREPTUL sa comentati ce vreti, cum vreti.
Explic pentru a N a oara. Când vii sa comentezi la posturile mele, e ca si cum ai vrea sa initiezi o discutie cu mine, autorul. Doar ca eu, autorul, decid cu cine intru in discutie si cu cine nu. Nu am OBLIGATIA sa va ascult tuturor vaicarelile, penibilitatile sau glumitele. Nici macar daca sunt spuse pe un ton serios.
Explica-mi si mie ce anume era penibil la comentariul meu ? Am adus in discutie o chestie care in bula noastra a trecut neobservata. Iohanis l-a chemat pe Nicusor Dan la Cotroceni ca sa ce ? De ce e penibil sa crezi ca nu e normal ca un presedinte sa se intalneasca oficial cu un candidat fix inainte de votare ? Inteleg ca sunt pe lista de persoane non-grata. Macar ai putea sa zici direct asa si sa nu o scalzi aiurea gasind diferite scuze.
Iti dai prea multa importanta crezând ca exista vreo lista de persoane non-grata. Si ca ai face parte din ea. Dizidenta, wow!
E nevoie de explicatii pentru a intelege ca politica nu exista ca un monument de moralitate? Toti candidatii apeleaza la tertipuri, TOTI! Unele sunt mizerabile, iar Firea a facut suficiente in aceasta campanie. Faptul ca Iohannis l-a primit pe Nicusor mi se pare doar o incercare timida de a contrabalansa mizeriile PSD. Niciun votant PSD nu a fost convins de Iohannis sa-l voteze pe Nicusor si nu pe Firea. Niciun votant PMP nu a fost convins de Iohannis sa-l voteze pe Nicusor in locul lui Basescu. S.a.m.d. Atasezi prea multa importanta unor principii morale pe care nici macar tu, in viata ta, nu reusesti sa le respecti 100%.
E o non-problema pe care tu ai semnalat-o ca pe o problema. Problema e atunci când un candidat si partidul din spatele lui arunca cu suspiciuni de pedofilie catre alt candidat. Acolo ar trebui sa te revolti sau sa actionezi.
Mi-as dori sa intelegi. Dar având in vedere antecedentele tale in comentariile la posturile mele, nu m-ar mira daca nu vei intelege.
„Persoane non-grata”… Haaaaaa-haaaa. „Ie grele cu cartea”!
@fluture chiar daca nu a influențat pe nimeni asta nu înseamnă ca e ceva normal; cat despre faptul ca Iohannis e cel mai bun președinte: ha ha ha
Nu ma astept ca Nicușor sa faca ceva dar macar e altceva.
@Fluture >> te-ai intors din Franta? Poate ai spus in vreun articol dar mi-a scapat
Nu m-am intors. Sunt mai des pe aici in ultima perioada.
Votat la unv de muzica pe brezoianu. 5 min MAX. Cu Nicușor din 2008 încoa. Darrr la a3 deja Gidea e scos de pe la 10 pe strase si la Ghiță tv plinge palada si pieleanu. Deja morsa competentă a luat fata aia cind infring ei… sa radem diseară. E un tren buc Suceava la 23;20, oprește si la Bacău. Ii luai un bilete sa fie in firea lucrurilor. In rest sa facă Nicușor treaba si sa nu ma deranjeze patru ani, asa ne-am înțeles.
ar fi ideal ca amandoi iconicii sa ramana someri de azi
Nicusor Dan este greu de găsit pe buletinul de vot.
Nu are siglă , este independent
Eu l-am gasit repede. Daca vrei sa votezi pe cineva, il gasesti.
Eu l-am gasit mai greu.
Traiam cu imresia ca el candideaza din partea unei aliante , de fapt el este sustinut de acele partide.
De aici confuzia si lipsa siglelor in dreptul lui
Cati oameni cunosti care au mers setati sa voteze pe cineva si au votat cu altcineva pentru ca nu l-au gasit pe buletinul de vot? … intreb pentru un prieten.
Da e mai greu de gasit, dar cine trebuie o sa-l gaseasca mereu… si in plus de asta nu-i o cursa contra cronometru votatul asta, poti sa stai sa citesti hartiile alea.
PS: @fluture, nimeni nu o sa introduca vot electronic, mai ales cei care sunt la conducere de 30 de ani, votul electronic este in defavoarea lor si ar anula orice sansa ca tot felul de impostori sa ajunga la conducere.
Goldy, sunt constient ca nu se va introduce votul electronic asa usor. Dar uite ca pandemia a facut multe schimbari „digitale”, s-au dat chiar legi pentru a dematerializa niste acte. Nimic nu mai e batut in cuie in ultima vreme…
Nu e nevoie de vot electronic, dar de ce nu avem posibilitatea votului din alte localitati, prin urna mobila sau prin corespondenta. Eventual demonstrand cu o copie dupa contractul de munca sau altceva asemanator.
Ma indoiesc ca „preaiubitii” nostri lideri nu cunosc situatia si nu stiu ca 25-30% din populatia marilor orase locuieste in chirie, fara posibilitatea unei vize de flotant.
Si dna. sarmulita a dat interviu acum cativa ani despre nr. extrem de mare de oameni care locuiesc si muncesc in Bucuresti fara viza de flotant.
Ce-i mai place linistea domnului Fluture!
Oameni carora le place linistea n-ar trebui sa vorbeasca.
Da, ar trebui sa vorbeasca numai gargaristii, manelistii si alti -isti carora le place zgomotul. Astia cu linistea sa taca-n pula mea, ca va strica zen-ul astora de vreti sa va auziti vorbind.
N-ai inteles nimic.
Poftim, poate intelegi.
https://blog.vladilas.ro/wp-content/uploads/2014/11/adevarul.jpg
Prezenta la vot in Bucuresti aproximativ la fel ca-n 2016. Sa fie primit, o sa va bucurati de inca 4 ani cu Firea, dar va inteleg dragi bucuresteni, e un efort prea mare sa mergeti sa puneti o stampila; e infinit mai dificil decat sa stai in fotoliu si sa comentezi pe facebook cat de nasol e fara apa calda in 2020. Felicitari.
Sabotor, stai dom’le ca jocul nu e gata. Ce te stropsesti asa la bucurestenii de pe aici care voteaza cu Nicusor?:-)
aia sunt crema, majoritatea sunt cacatul.
N-am nimic cu aia care voteaza (nu conteaza cu cine) da’ pana mea, is satul pana peste cap de aia care se plang ca totul e aiurea, da’ cand li se ofera ocazia – o data la 4 ani – sa faca un minim de efort ca sa schimbe ceva, isi amintesc ca au altceva mai important de facut.
Pana la urma, tot e bine, aparent taranca de Voluntari a pierdut.
Circul maxim va fi iesirea lui Nicusor pe locul 3. Si a lui Basescu pe 2. Dar asa e in tenis…
Scenariu horror, dar posibil, in tânara noastra democratie
oh well, aici nu pot decat sa iti strang virtual mana.
bine, si sa fac o gluma proasta. nu poti sa votezi pe taciscrin in pandemie ca iti trebuie masca la deget.
„Avem noroc ca Klaus e presedintele României. Sigur ca putem sa-l criticam ca e prea static in teren. Ca a preferat sa se duca la Sibiu când noi voiam sa-l vedem cum cara pumni politici. Ca nu a luat decizii pe care orice român le-ar fi luat stând la bere, doar butonând in telefon. Dar este cel mai bun presedinte al României. Chiar mai bun decât ar merita România in acest moment. Un om normal, linistit, fara gargara basista si fara perversitatea nastasiana.”
Este exact ce cred si eu.
„Avem noroc ca Klaus e presedintele României. … Dar este cel mai bun presedinte al României. Chiar mai bun decât ar merita România in acest moment. Un om normal, linistit, fara gargara basista si fara perversitatea nastasiana.” Pasajul asta e antologic si arata cat de desprins de realitate esti… individul aola e cea mai mare calamitate care s-a abatut asupra Romaniei dupa Basescu… ala a fost un ticalos nenorpcit, asta e ticalos si pe deasupra o nulitate absoluta… mai rau decat un ticalos e un ticalos prost… Sincer, de o vreme incoace am inceput sa am regrete profunde ca n-am votat cu Dancila…
Ești incomod de prost ținând cont că mutul e singurul individ care a venit după Băsescu în acea poziție, in rest ticăloși mai mari decât Băsescu și Iohannis au fost în poziții cheie după mandatele lui Băsescu, vezi Dragnea, Ponta, Tudose, Dancila, Grindeanu, Firea, Motocicleanu, ciordache, Nicolae Anal Șerban, abramburica, Orban, Bode, Tătaru, vela, etc.
Nu regreta asa profund. Ia-ti carnetul de partid si vezi ca Firea se pregateste pentru campania prezidentiala. Sigur au nevoie de voluntari sa imparta prospecte. Succes!
Pe plan extern Iohannis e înalt, prezentabil, blond cu ochi albastri si misca ceva engleza. Dar pe plan intern omul chiar a fost, cu 2-3 exceptii, ficus in bataia vantului, inclusiv atunci cand a primit guvernul lui puterea.
Singura placa pe care o are e aia cu „moama ce bulangii sunt cei de la PSD”. Si nu-i ca n-ar fi, dar si PNL ne-a bulit la fiecare ocazie. DarcumramanecuPSDism-ul nu e carta alba pentru mizeriile proprii.
Faptul ca PSD e pro-sclavagie sub rusi si PNL e pro-sclavagie sub straineri nu face ca unul dintre partide sa fie cu mult mai bun decat celalalt.
se vede ca esti nascut in ’98. stii tu ce e aia sclavagie stil rusesc… cand esti sarac(relativ) si sub 20 milioane tre sa sclavagesti un pic sub cineva, nu merge sa faci penisul mare. si mai bine sub straini decat sub ai tai (ca, din nou, fiind din ’98 nu stii ca ai mai rai sunt ai tai).
@fluture: Deci pe baza parerii mele despre personajul caruia tu ii aduci atatea elogii, tu deduci ca a fi membru de partid, ca m-as implica in campania ectorala a lui Firea, etc… Daca nu sunt de acord cu tine, inseamna ca sunt pesedist, membru de partid, lipitor de afise. Poti sa-mi argumentezi prin ce proces de gandire ai ajuns la concluzia asta ? Chiar sunt curios… Acum serios vorbind, esti exponentul perfect al unei categorii majoritare din pacate, care nu mai este in stare sa gandeasca bazat pe argumente, nu mai e capabila sa faca niste corelatii simple cauza efect, in general nu prea mai e capabila decat sa vegeteze….
Incomod, de la inaltimea parerii tale, Iohannis e o nulitate absoluta. Si vrei ca eu sa respect aceasta parere pentru ca, desigur, ea vine de la un destept absolut care merita ca eu sa-i iau parerea in consideratie.
La aprecieri de genul asta despre un om de stat de tipul lui Iohannis nu exista nici o discutie posibila. Te-ai plasat din start in afara oricarei discutii. Sau, altfel spus, te-ai plasat la nivelul unei discutii de Antena3, dar vrei sa dezbati acuratetea parerii tale cu oameni de la alte posturi tv. Din pacate, asemenea asertiuni nu le poti dezbate decat cu Firea, A3 si restul nulitatilor absolute.
Te-am bagat in seama mult prea mult decat merita asertiunea ta stupida.
Ooo, deci stergi comentarii la care nu esti capabil sa raspunzi :):):) Si crezi ca realizezi ceva ? Tipic..
Sterg comentarii când sunt stupide. Ti-am acordat prea mult timp. Nu mai comenta la mine, fugi la A3 ca acolo e nivelul tau.
Aici te voi sterge in mod constant. Drum bun.
bravo fuckin miticilor, in sfarsit o urma de ratiune
Asteptam rezultatele finale pentru Bucuresti, dar lucrurile se prezinta binisor peste tot. Acum sa fim cu ochii pe astia, ca foamea de bani si de coruptie e inca mare si vor aparea oameni infometati si la USR+:-)
sfintii sunt doar pe lumea cealalta
si daca esti cu ochii pe ei n-o sa mai fure sau ce? ii doare in cur de orice ochi daca ochii nu sunt de la dna.
LOL, ar fi ce mai mare tampenie, sa digitalizam procesul de vot in sensu inlocuirii votului cu stampila in vot electronic.
Uita-te la SUA care „la valoarea lor” au niste mizerii de dispozitive de votat facute de firme tip SIVCO, cacat s-a uitat asa repede renumaratoarea Bush vs Gore si scandalul cu gaurile perforate pe jumate ?
LOL, cea mai mare tâmpenie, LOL, ce destept sunt eu ca in America bla bla bla… LOL
Hai inca un LOL, ca iar m-am dat destept pe blog. LOL.
LOL, uita-te la Estonia.
Daca nu erau sacii de voturi acum la Sectorul 1 ce faceam ?
Cam bateam din buze si cautam log-urile sa vedem care a modificat sql-ul, dar stai ca si alea nu exista … nu de la noi e de la azure, apache, mouse, laptop, server etc.
In alta ordine de idei iti recomand aceata pagina – https://en.wikipedia.org/wiki/Straw_man
„e atât de greu sa ai un ecran mare, pe care omul sa apese la fel cum pune stampila pe 10 foi”
Terminati cu votul electronic. Romania nu are capacitatea tehnica de implementare a unui asemenea sistem. Sa vedeti ce cool o sa fie cand o sa implementeze UTI sau ceva urmas de-al lor un asemenea sistem.
Problema nu e complet rezolvata nici macar la nivel teoretic, apoi la nivel tehnic.
Fritz a stricat Roaba la Timișoara! Diferență de 20% Lol