Azi am condus #567

Azi, mai mult ca niciodată, am observat cât de mulți șoferi pun frână când văd că te apropii de ei. Titele, tocmai am terminat o depășire, las mașina să curgă un pic, nu frânez imediat. E la mintea cocoșului, consum dublu combustibil dacă accelerez, revin în rând și mă înfig imediat în frână. Cred că idioților care fac asta nu le-a explicat nimeni că pot sfârși împinși în șanț sau sub un TIR pe glume din astea.

A doua schemă: mă bag în depășire și Giani frânează. Nici asta nu știu exact de ce se face.

20200926-1056

De la Feldioara la Brașov sunt 18Km. Am depășit vreo 50 de mașini și tot speram să fie un motiv pentru care oamenii merg așa încet. Am ajuns în capul coloanei și l-am găsit. Un nene ieșise la plimbare.

Puțin mai înapoi, Maricica mergea cu 50 pe DN. Ce să facă, tre’ să conducă și ea. Nu pe ea aș biciui-o, ci pe animalul care a pus-o să facă asta.

Va fi mare praznic când vom putea ocoli Târgu Mureș, orașul cu cei mai mizerabili șoferi. Banda a doua e lege, dacă vedeți unul cu număr de MS pe banda 1, vedeți că face stânga și s-a mutat acolo să își ia avânt. Asta pe lângă că nu s-a inventat asfaltul drept, pe nici o bandă.

Avem nevoie de o campanie care să îndrepte drumurile de căruță pe care circulăm. Ce avem aici, buclă inutilă, că era un rahat de dinozaur și căruțele îl ocoleau? Hai să asfaltăm drept.

Foarte foarte greu să ridici capul din nasul mașinii din față. Bă, de ce o fi rămas prostul ăla pe contrasens cu semnal dat? Oare pentru că nu vine nimic din sens invers și am și eu timp să depășesc? Neah. Din vreo 6 tentative, doar două cu succes, un Logan și un ML.

M-a luat un radar din mers într-o localitate, probabil o să-mi vină amenda acasă. Știți cum e, vezi că se termină casele, îi dai pedală, dar nu, satul se terminat 3-4km mai încolo, și el vedea în capul unei coloane. Oricum, a fost un pic surprins că nu, nu am frânat după ce m-a luat, fuck that. Dacă era ceva grav, punea luminile și venea după mine.

Când auziți de accidentele alea cu “a ieșit de pe drum secundar fără a acorda prioritate”, probabil știți cum se întâmplă asta: prostul a ieșit și gata. Nu accelerare, nu schimbat vitezele, era și pe telefon, și cu țigara în mână, și tot așa. Era să împing minim 3 idioți din ăștia în șanț, pe ultimul, A6 nouț, omul ieșise și atât. Nu exagerez, ieșise și probabil pusese mașina pe liber sau îi murise motorul ceva, că nu s-a mișcat.

Faza e așa: când faci o prostie și îți iei un claxon și te cumințești, chiar dacă ești arțăgos și belicos cu mașina din față, oamenii din mașină văd. Ai fost prost, ți-ai luat claxon, ai comentat un pic ca să nu pici de prost, apoi o lași moale, că ai greșit. E mai simplu să ridici mâna în semn de “scuze, colegu” și să pici de neatent, nu de prost guraliv. Nu contează că e nevastă-ta, vede și ea că 100km nu ai dat semnal și după ce ți-ai luat un claxon ai început să folosești maneta, dar ce poate să zică?

Nu vreau să fiu misogin, dar 2/3 din mașinile care accelerau când erau depășite erau conduse de femei.

Am văzut colegi de HR care chiar știau să conducă. Au primit probabil update la hărți și au văzut că pot ieși din județul lor, și circulă fără să încurce, ceea ce e mare lucru.

Prima zi de lucru ca ministru al turismului: VASILE, vino în morții mă-tii încoa, ia două lopeți, 4 saci de ciment și hai dracului să facem trecerile alea de la Bălăușeri și Râșnov mai line, că râde Europa de noi că sunt așa de 20 de ani.

Dacă stai în curul unei mașini grele și nu depășești la primele două ocazii, deși ai cu 100CP mai mult ca mine, de ce te agiți că mă bag între tine și ăla și apoi îl depășesc și pe el? Ai avut două ocazii, ce facem aștepți o porțiune cu 3-4km drum drept?

20200926-1151

Mă gândeam că sunt norocos că stau într-un oraș turistic unde pot ocoli poteca turiștilor. Știu, vreau, pot. Unii n-au norocul ăsta, alții sunt pur și simplu jegoși. Vezi că e plină strada principală și de 30 de ani votezi hoți și incompetenți, de ce te enervezi când ieși în trafic și se mișcă greu? Ocolește sau stai dracului acasă. Ești din orașul ăla, și e un scuipat de oraș, 10.000 locuitori și 2 semafoare, nu ai cum să fii prea obosit seara să te duci la cumpărături și trebuie să o faci sâmbătă la 11. Ești trafic, taci.

Concluzia e că s-ar putea ca nici 230CP să fie de ajuns și să am nevoie de un 3 litri. Pe de altă parte, știu de ce nu văd X3-uri făcând glume, că nu îi ține tracțiunea. Da, 313CP, pedală maximă în linie dreaptă, dar eu nu vreau asta, eu vreau să merg bine și în siguranță tot drumul, nu să îi dau 200 când e drept și să pun frână la prima curbă lejeră.

300km. Dus, forjă, 3 ore, întors, plouase, mulți idioți, 4 jumate.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

61 comentarii

  1. De unde veneai si unde mergeai de n-ai reusit sa ocolesti Tg. Mures pe la Acatari – Ungheni?

    00
    • E duminică. Animalul care a pus-o pe Maricica la volan e beat mort pe scaunul din dreapta. Zi mersi că nu s-a urcat el la volan.

      00
  2. „A doua schemă: mă bag în depășire și Giani frânează. Nici asta nu știu exact de ce se face.
    Nu vreau să fiu misogin, dar 2/3 din mașinile care accelerau când erau depășite erau conduse de femei.” – nu se bat cap in cap un pic astea doua?

    Altfel Giani care franeaza aici, recunosc, logica mea fiind ca ii inlesnesc celui care ma depaseste manevra. Acum stau si ma gandesc la faptul ca s-ar putea speria vazand ca franez, imi scapa si altceva?

    00
    • esac. și eu mă întreb de ce naiba frânezi. mda.

    • „Art. 119 – Conducatorul de vehicul care urmeaza sa fie depasit este obligat:
          a) sa nu mareasca viteza de deplasare;
          b) sa circule cât mai aproape de marginea din dreapta a partii carosabile sau a benzii pe care se deplaseaza.”
      In plus, in chestionarele auto raspunsul „sa reduca viteza de deplasare” este marcat ca gresit

      Am incetinit o data atunci cand ma depasea cineva pe un drum national. Eram la scoala de soferi, dupa ce mi-a atras instructorul atentia m-am invatat :)) probabil incetinitul e o apucatura comuna la soferii incepatori, care poate ramane chiar si dupa ce soferul nu mai este incepator, daca nu e corectata la timp.

      Ca veni vorba de apucaturi, doar pe mine ma streseaza sa fiu cu cineva in masina(ca pasager) si sa lase masina pe liber atunci cand urmeaza un semafor/stop/cedeaza? :)))

      00
    • @ Vali @ Ion – totul clar, multumesc frumos pentru raspunsuri.

      00
    • Dacă îl vezi pe un viteaz cu Logan cu motor de 1.1 că încearcă să te depășească cu 120km/h, și-l vezi că se chinuie să-și ia avânt de vreo 2 km, și când se angajează în depășire vine mașină din față… ce faci? Nu încetinești? :)

    • @Znuff
      Poate ca ar trebui ca el sa incetineasca si sa se replieze atunci cand vede ca ii vine masina din fata si nu are timp sa termine depasirea, nu sa franez eu de la 100+ la 60 ca sa se bage viteazul. Si ce te faci cu o eventuala masina din spatele tau atunci cand incetinesti sa-i faci loc celui ce abia te depaseste, il fortezi si pe el sa franeze?
      Posibil sa ma insel, dar eu asa vad lucrurile

      00
    • @Znuff, nu. Din 2 motive.
      1. dacă vroiam să merg mai încet, mergeam deja mai încet.
      2. După aia ajung cu prostul ăla în față și încetinește el ca să nu îi ia foc pocnitoarea.

      00
    • @Znuff Nu, dupa unii de p-aci o tii tare sa vezi o frontala langa tine :) glumeam, normal ca incetinesti.

      00
    • Poate avem pe aici un șofer de camion sau tir (extrem de puțin probabil, să nu uităm totuși unde ne aflăm), să ne spună dacă în timp ce este depășit și manevra dă semne de nereușită, accelerează sau frânează ? Nu de alta, dar dacă un naufragiat mental cu un SUV 4×2 supraestimează puterea/cuplul monstrului de 1.2 și frânăm împreună, el că nu s-a asigurat și îi vine ceva din față și eu ca să îi fac loc, unde se repliază domnul inginer ?

      00
    • Nu e OK. Pățesc așa: pun semnal, ma asigur din fata, iar în timp ce când ma asigur în oglinda din stânga și accelerez Giani in față frânează, mut privirea în fata și văd că distanța dintre noi se micșorează rapid, singura varianta este sa smucesc volanul sau sa franez și eu și sa pierd avântul în depășire.
      Cel mai bine e sa nu faci manevre neașteptate: nu frânezi fără motiv intemeiat, nu tragi de volan fără motiv întemeiat, nu accelerezi în timp ce ești depășit.

      00
    • @Znuff de vei putea testa Loganul ala de 1.1->1.2 ce cuplu dezvolta in a 3-a nu stiu daca l-ai mai da ca exemplu. Eu zic ca e vb numai despre soferi si soferi, vezi BMW-ul din poza de mai sus

      00
    • continuare la ce zicea @znuff:

      3. Poate eu franez crezand ca-l ajut sa finalizeze depasirea, dar el se razgandeste in ultimul moment si franeaza sa se replieze in spatele meu. El a pierdut demarajul si nu mai are timp sa treaca in fata mea si nici in spatele meu nu mai poate sa se replieze, ca eu i-am inchis spatiul.

      Daca vrei sa-l ajuti pe cel care te depaseste, mergi constant si te dai in dreapta pana la limita exterioara a benzii de circulatie.

      00
  3. „De la Feldioara la Brașov sunt 18Km. Am depășit vreo 50 de mașini”.. mai schimba si tu postul de radio ca prea te agita

    00
  4. „mă bag în depășire și Giani frânează.” Pentru că se bagă în depășire Gogu cu BMW de 20 de ani care trebuie să îmi depășească mașina mea Hyundai/Subaru/Logan că altfel îi cad ouăle. Dar rabla lui nu are cuplu, nu o turează că iar se aprind becurile in bord, și vine mașină de pe contrasens și murim amândoi dacă țin viteza constantă. Iar dacă reușește, îmi pune frână in față că „de ce am accelerat”.

    00
    • Logica de a mentine viteza este sa fii previzibil, tocmai pt ca exista posibilitatea ca cel care te depaseste sa vada ceva pe contrasens (sau un alt motiv) si sa renunte la depasire, caz in care tu ii pui probleme daca au incetinit, pt ca ajungi in locul in care vrea el sa ajunga. Nu puteti amandoi sa ganditi aceeasi (unica) depasire.
      Dar da, uneori ala e atat de prost incat se baga prea aproape de tine, sau nu tureaza cat trebuie, si atunci parca iti vine sa il ajuti

      00
  5. „Știți cum e, vezi că se termină casele, îi dai pedală, dar nu, satul se terminat 3-4km mai încolo”
    =
    „Știți cum e, eu decid cand se termina limitarea de viteza – nu cand vad semnul, ci cand am eu chef sa consider potrivit sa ii dau pedală, cand se termina casele sau cand vad pe unul cu pantaloni verzi pe marginea drumului”
    =
    romanism 120%

    00
    • acum un an si ceva limita jilavei se termina langa case. limita 1 decembrie incepea undeva in jur de lidl. acum jilava se termina langa dupa padure si 1 decembrie incepe inainte de giratoriu.

      inainte erau 3 kilometri. acum sunt cam 500 de metri. si nu s-a schimbart nimic in peisaj. doar au mutat semnele. adica ai 3 kilometri pe care ii mergi cu 50 prin padure si pe camp. pentru ca pitong. in conditiile in care cu foarte mici exceptii drumul poate fi considerat autostrada.

      00
    • Mult noroc sa faci un drum prin tara respectand limitele de viteza. Eu unul vreau sa ajung in aceeasi zi la destinatie. Toate satele si satulicele nu merita limita de 50km/h atat timp cat nu avem autostrazi.
      Asa e cand traiesti intr-o tara si vezi zilnic cum alesii te fura si fac treaba de mantuiala, iti cam bagi si tu ceva si incepi sa te „descurci”.

      00
    • @thebblack: incerci sa cauti justificari ca sa nu respecti legea, pe motiv ca „inainte” era altfel? Serios? Romanism 200%, bravo.

      @Shack: bravo si tie, esti un profesionist. Limitele alea de 50 in toate satele si satulicele sunt pentru ca oricand poate sa sara un copil cu mingea in fata ta, nu ca sa te opreasca pe tine sa ajungi la destinatie in aceeasi zi. Si ai dreptate, cand vezi cum alesii te fura si fac treaba de mantuiala – solutia e sa incepi si tu sa comiti (mici) ilegalitati si o sa fie mai bine.
      Intrebarea e una singura: ce fel de exemplu vei fi tu (sau esti) pentru copiii tai?

      00
    • vai și amar, nu vezi pădurea de copaci.

    • @vali : ba da, vad pădurea – si e alcătuită din foarte multi copaci individuali

      00
    • vai si amar, cum ai ajuns tu la concluzia ca incerc sa evit respectarea legii? prima oara mi-am luat muia ca semnele noi mai sunt si ascunse bine. a doua oara nu s-a mai intamplat.

      dar incearca sa explici tu de ce au mutat semnele alea? ca satele nu au crescut cu nici macar o casa. si daca mai adaugi si faptul ca politia sta la panda exact pe zonele unde era o data limita de 100 si acum e 50, poate mai pica vreun prost ca mine. si nu aveam decat 80. si da, am platit amenda exact in ziua aia.

      dar revin cu intrebarea, ca tot te vad baiat cu spirit civic, de ce au mutat semnele?

      00
    • @thebblack : am tras concluzia asta pentru ca ai venit cu argumente care incearca sa justifice depasirea vitezei legale.

      Nu stiu de ce au mutat semnele si nici nu ma framanta intrebarea asta pentru ca raspunsul este irelevant in contextul discutiei. Datoria ta ca cetatean e sa urmezi legea, nu sa o urmezi doar atunci cand ti se pare tie ca e ok sa o urmezi, sau cand nu gasesti raspunsul la intrebarea „de ce”. Daca ai afla de ce au mutat semnele, ar schimba cu ceva comportamentul tau in fata legii? sper ca nu.

      Inteleg, e nasol cand ai mers pe acelasi drum 10 ani si il stii ca in palma si deodata se muta semnele cu 3km. Ce sa faci, fortuna labilis.

      00
  6. asta urasc cel mai mult pe sosea. stau intr-un oras fara locuri de recreere, ies cu masina in week-end sa merg undeva sa ma relaxez; ma duc legal: 50 in localitati, 70-80 in afara pentru ca nu am chef sa ma stresez – e zi de relaxare. toti se lipesc de mine, imi dau flash-uri. banuiesc ca si autorul blogului s-ar lega de mine.
    dar ce pot sa fac? unde si cum sa ma duc ca sa nu enervez pe nimeni?

    00
    • Pune-ti un semn mare de incepator si mergi cat mai aproape de acostament si oamenii vor fi mult mai intelegatori cu tine.

      00
    • @mircea încearcă sa nu te relaxezi pe drumurile unde se merge in coloana cu 90 pe ambele sensuri.
      Și, din cand in cand arunca un ochi in oglindă, daca sunt 30 de mașini în spatele tau (tu cu 70 in zona cu 90) din cand in cand relaxeaza-te 5 minute intr-o parcare.

      00
    • dacă ai 10-20-30 mașini în spate și nici una în față, problema nu e la ei, problema e la tine/orașul unde ești. bănuiesc că oamenilor din Reghin sau Bușteni nu le convine că ies în aglomerație, dar nu ajută îngroșând-o.

    • @zoso vă rog să-mi scuzați incoerența, #ieriamcondus

      @mircea corectez: daca te uiți în oglindă și ai 30 de mașini in spate și niciuna în față și mergi cu 70 in zonă cu 90-100 probabil tu ai cauzat coada aia.

      00
    • @zoso daca toți suntem condamnați pt că furam.atunci sa se desființeze infracțiunea. Ăla cinstit e cel ciudat, sa se adapteze, sa facă loc, să deschidă buzunarul mai larg măcar

      00
    • flat, principial ai dreptate. dar in cazul expus, unul cu 70 care tine o coloana de 30 de masini in spate nu se aplica. cel cu 70 ii impiedica pe cei din spate sa isi exercite dreptul de a merge cu 90. parca nu prea mai e ok, nu? sau altfel spus aici nu e vorba de lege pentru ca plecam de la premisa ca TOTI respecta legea. doar ca pe unul il doare la bascheti de dretul celorlalti.

      00
  7. in concluzie, n-ai votat :)

    00
  8. Postare plina de frustrari gratuite, ce incita la condus agresiv; poate soferii de x3, cu 313 cp nu isi doresc sa dea senzatii tari pasagerilor, copiilor din masina, si reduc viteza.Nu de alta, dar exceptand prima serie de X3, E83, la care avem motoare in 6 cilindri in combinatie cu tractiune(variantele sdrive), generatiile urmatoare F25 si G01 nu au putut/nu pot fi comandate cu motoare in 6 cilindri si tractiune, ci numai tractiune integrala xdrive. Credeam ca soferii de bmw accelereaza in curbe, acum aud ca franeaza;stau si ma gandesc cine sunt racerii , conducatorii de suv-uri franceze??
    Iar semnele de intrare/iesire in localitati sunt bine marcate, si se circula cu 50 km/h, sau 70, unde este permis. Daca stau bine si ma gandesc, poate si maricica era in localitate si circula cu 50 kmh

    00
  9. permise obtinute cu spaga

    00
  10. giani crede că te ajută. am și eu un prieten giani. i-am explicat de multe ori de ce să nu facă asta. el zice că așa nu se bușesc ăla de depășește cu ăla de merge regulamentar, fix lângă el, de ricoșează în el. i-am spus că e prost și că mai mult încurcă; i-am zis și că la școala de șoferi învață că el trebuie să ruleze normal. o ține pe a lui.

    00
    • Cand esti depasit mentii viteza. Nu franezi (ca poate cel ce depaseste vrea sa intre inapoi in spatele tau ), nu accelerezi. Jeeezaz, daca nu esti analfabet functio al intelegi asta.

      00
    • Doar ca treaba asta tine foarte mult de momentul actiunii. Sigur, in conditii normale nu schimbi viteza si stai cat mai in margine, dar sunt situatii in care ala a trecut de jumatatea masinii tale ( ca exemplu ), nu mai are rezerva de putere sa traga mai tare, urmeaza accident. Daca nu franezi macar putin, are loc un frontal! Da, trebuie sa fii analfabet functional sa nu gandesti situatiile in functie de cum se intampla. Si da, trebuie sa fii un muist idiot sa fiu eu, cel depasit, nevoit sa franez pentru a te replia tu care ai fortat o depasire, doar pentru ca nu mai puteai sta putin in spatele meu

      00
    • băi, nu, giani al meu e băiat foarte deștept în 80% din timp. dar are și el momentele lui.

      00
  11. Depasirea a ajuns sport national in Romania.

    00
  12. Dar măcar am observat ca s-a micșorat numărul speciilor care dau flash când se lansează în depășire.

    00
    • După mulți km prin Istanbul și autostrăzile de pe lângă, pot spune că flash-urile pentru intrat în depășire sunt bune, fiindcă te anunță să nu faci nefăcute.
      Mergi pe 2 benzi, vii pe banda 1, ai in fața o mașină cu viteză mai mică decât a ta. Vine Geani lansat din spate p banda 2, să se ducă torpilă. Îți dă flashuri să stai pe loc până trece el, să nu îi tai fața, să nu muriți. Nu vad o problemă.
      Stai in coadă pe drum cu 1 bandă pe sens. Vrei să depășești și vine unu cu vaporul mai puternic și îți dă flashuri, să stai pe loc până trece. Nu vad o problemă.
      E la fel ca la stațiile CB. Dacă ajută, de ce nu?

      00
  13. Si eu tind sa devin un Giani si sa franez putin cand vad un Opel Astra G ca s-a bagat in depasire.

    00
  14. Localnic fiind, știi când se face aglomeratie, stii sezonul, ziua, ora la care se repeta aglomeratia. Ce faci? Fix atunci iesi la piata cu masina pe drumul principal sau traversezi pana la market.

    00
    • PĂI DACĂ FIX ATUNCI AI TU TREABĂ?!!?!?

      cu schema: noi suntem din localitate, hai la 11 să ocupăm locurile de parcare de pe lângă obiectivele turistice, că ce, noi nu avem drepturi?! în loc să mergem 5 sau 10 minute pe jos până la obiectiv, noi mergem cu mașina noastră.

  15. Numai eu inteleg ca daca legea nu te obliga sa franezi atunci cand esti depasit, asta nu inseamna ca te pedepseste daca o faci?

    00
  16. Tocmai am facut Vama veche – Oradea in 11 ore. Cu o masina de 50 de caluti si vreo 750 kg. Mers constant pe unde s-a putut iar pe drumuri virajate mers cat au permis conditiile de mediu si legale. Dar am anvelope Falken noi cu aderenta cat. A, nu mi-am permis sa iau niste jafuri sh doar sa fac economie de niste sute de lei. Avem o tara faina, drumuri relativ bune, imi place sa conduc pe aici. Ce ma dispera sunt unii soferi din ardeal, zici ca abia au descoperit masina si merg ori cu 50 in extraurban, sa nu consume cotetu’, ori cu 120 in localitati, ca ei sunt Ciobanu’-boss si se grabesc sa ajunga la ….. dracu stie. De parca nu s-ar sti ca-n ardeal oricum timpul sta pe loc, deci de unde atata graba?!

    00
    • Ce soferi inceti in Ardeal? Pe Google Maps am vazut ca drumul de la Vama Veche te duce pe A1, din Sibiu. De acolo mergi pe autostrada pana la Arad si de la Arad la Oradea sunt „de-ai tai” – in idea ca esti oradean.

      00
  17. Ca locuitor din Tg. Mures, eu astept mai intens ca tine sa se faca centura, sa nu mai intre TIR-uri si diverse masini prin oras, sa aglomereze intersectiile aiurea, cand ar putea sa ocoleasca tot orasul si venind din nord, nu doar din alte parti.

    00
  18. Chiar daca ti-ai lua quattro 3l cu suspensie sport si ai merge cum zici, dupa 5 km pe drumuri sinuoase o sa vrea toata lumea din masina sa ia o pauza de vomitat. Senzatia e misto doar pentru sofer, dar nu si pentru pasageri.

    00
  19. Tot in calitate de locuitor al Tg. Mures…parcarile alea in spic de pe arterele principale sunt destul de dubios trasate, cu borduri inalte in fata. Unii parcheaza lasand spatele masinii destul de mult pe banda 1. Eu cred ca asta e un motiv din cauza caruia se circula mult pe banda 2.
    Nu consider ca soferii sunt mai mizerabili decat in alte orase…
    in fine, daca esti obisnuit, traficul, cu anumite exceptii, este destul de decent cel putin in zonele pe care le frecventez eu.

    00
    • La Tg Mureș v-as lua tuturor permisele. Din școala de șoferi, condus 6 luni in București și apoi înapoi la voi la rezervație.
      Praf, lemn, zob sunteți.
      Eu pun condusul dubios pe seama faptului că sunteți un oraș mic. Și nu e nevoie de reflexe. Voi cu voi vă descurcați. Pe tarlaua voastră sunteți ok. Când ieșiți din sat, sunteți lemn.
      Și părerea vine de la unu care conduce prost.

      00
  20. Un loc special in cartea cu injuraturi si blesteme o au animalele dezorientate care nu cunosc legea si opresc sa-ti dea prioritate cand nu o ai…frate, esti pe drumul cu prioritate te’n plm odata nu mai opri si-mi faci mie semn sa trec. Azi un galanton de asta a fost busit in spate pe cand asteptam sa fac stanga sa-i dau prioritate, el venind din sens opus…a blocat franele ca prostu’ la 50 kmh si septica din spate i-a facut tigaia coupe din berlina. Problema ca din busitura a intrat in mine dobitocul. Tot el cu gura mare, de mine a scapat ca am casco dar colegu’ i-a promis ca-i sparge capu’ cu manivela de roti…si parea om de cuvant. Eu am avut un incident de asta acum vreo 20 ani, tot la fel un taxi m-a invitat sa trec, eu frumos chiar il cred si cand sunt cu masina perpendicular ala accelereaza, avea omul nevoie de bara vopsita, a recunsocut la politie nu i-au facut nimic. Atunci nu era cu amiabila, am stat o luna pieton din cauza lui …de atunci ma doare undeva, daca NU am prioriate NU trec si gata, poa’ sa faca ala spume la gura. Va recomand sa faceti la fel.

    00
  21. Apropo de condus…evitati Slobozia-Drajna in perioada urmatoare, podul din Slobozia este in reparatii, cu semafor, se circula cu intermitenta, si se fac coloane de 3-4 km. Duminica Cluj-Tulcea, ca naiba sa tricotez cu un panda coloana de bemve si haudii care se taraie cu 85 pentru ca camion si sofer de duminica, care odata depasit isi aminteste de cei peste 100 de cai nefolositi si isi umfla coaiele la piti de pe locul din dreapta.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube