Vodafone este în continuare cea mai bună rețea telecom (2023)

Certificat cea mai bună rețea, nu așa pe vorbe sau pe cât de bine îmi merge mie sau altora.

Și nu o spun doar eu, că le sunt client de la primul abonament, 1999, anul, ci o spune și umlaut, auditorul german independent care a făcut măsurătorile și care stabilește standardele în industrie în 120 țări. Măsurătorile au fost realizate pe o distanță de 8.677km și pe localități însumând 25% din populația României. Detalii despre măsurători și rezultate pe site-ul umlaut.

Asta e. Vodafone este pe primul loc în calitate, acoperire și viteză, în utilizarea de zi cu zi a rețelelor telecom din România. Da, unul nu are acoperire fix acolo, da, altul are viteză mai mare dincolo, dar, când se trage linie, aia e.

Comunicatul Vodafone este aici.

vodafone-cea-mai-buna-retea-certificata

(articol sponsorizat)(member the rules)

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

108 comentarii

  1. Si cu cel mai bun serviciu clienti. Raspund intotdeauna prompt, dupa o luna.

    Comentariu apreciat.2305
    • detalii sau ceva?

    • La serviciu clienți stau toți la fel… Așa că trebuie să faci alegerea rețelei după alte criterii.

      Indecis. Tu ce zici?1236
    • :))))) Am stat eu o data 2 ore fix , dupa care mi-au inchis telefonul . Am sunat a doua oara , am inchis eu telefonul dupa 1:45 , ca deja mi se luase dupa aproape 4 ore de asteptat sa vb cu cineva.
      Dar cred ca se va schimba lucrul asta . Parca e un proiect de lege dat in dezbatere pe tema asta.

      Comentariu apreciat.443
    • Daca @vali cere, hai sa si livram.

      Abonament pe firma cu 25-30 numere, vechime 4-5 ani.

      1) Au busit ei o factura fix dupa o reinnoire (valoare umflata de 2.5x); account manager confirma ca e gresita factura si ca nu am de platit nimic pana nu primesc factura corecta. O luna dupa imi taie toate serviciile pe motiv de neplata. Sunat in toate partile, venit personal cu scuze ceva directoras urmatoarea zi. O luna dupa tot nu am factura corecta, servicii taiate din nou ca au uitat sa prelungeasca hold-ul pe abonament.

      2) Vreau mesagerie vocala pe toate numerele; din myvodafone nu gasesc asa ca apelez la account manager. O luna mai incolo si 6 apeluri inca mai gasesc numere din firma la care nu am casuta vocala pentru ca fuck logic.

      3) Primit un cost suplimentar pe o factura care n-avea sens, valoare mica 50-60 EUR. Facut reclamatie si cerut explciatii pe mail conform procedurii din contract (am zis macar sa ramana scris daca se ajugne in instanta). Trimis 4 mailuri de reminder la fiecare 3 saptamani, fara raspuns. Le dau citat din contract prin care ei sunt obligati sa imi dea ceva discount la abonament daca nu raspuns in 20-30 de zile, tot nimic. Primesc explicatie la cost suplimentar dupa vreo 2.5 luni, dar de compensare se fac ca ploua. Fac scandal la account manger: „pai stiti ca am cerut, dar nu mi-a aprobat de sus” plm.

      4) M-au plimbat la vreo 4 account manageri in decurs de 18 luni ca schimbare interna unire cu UPC si alte manele. Vreo 6 luni n-am avut account manager. La un apel la call center pentru o solicitare ma intrebau pe mine cine e account managerul meu.

      Mai vrei?

      Comentariu apreciat.1481
    • Iubesc Vodafone cand dupa vreo 10 ani la ei, cu acelasi numar, mi-au dat ca bonus 200mb de net!!!

      Comentariu apreciat.604
    • Iar detaliile spinoase nu se aproba in comentarii. Campania e campanie, dar numa’ Plush Bio e naspa, ca nu promovam noi. Ca VDF sunt hoti la drumul mare, nu trebuie sa injuram!

      Indecis. Tu ce zici?273
    • Contract pe fibra optica și un număr de fix. In luna Septembrie se fac 4 ani de când avem contract cu ei. In fiecare luna trebuie sa deschid reclamație ca nu am primit factura. Tăiat in mai multe cazuri serviciul pentru neplata, ca nu știam când am de plătit. Am activat direct debit, și de atunci știu negreșit sa îmi trimită remainder pentru plata facturii. Nu și factura însă. Nu pot face cont MyVodafone, ca nu am un număr de mobil in contract. Account manager inutil. Ii scriu de factura, nu îmi Răspunde. In schimb îmi trimite promoții.

      72
    • @tinky treci man pe cartela mai da-i dreaq

      20
  2. Cea mai bună calitate, acoperire și viteză Vodafone se vede la Posada, localitatea de pe DN1. Încercați și vă veți convinge!

    Comentariu apreciat.544
    • lasă-mă să ghicesc, ești în aglomerație cu încă 300 oameni și încercați să folosiți toți aceeași celulă și nu te poți uita la filme HD?

    • Nope. Eram in vizita la Muzeul Cinegetic Posada intr-o zi obisnuita pe la pranz, nici urma de aglomeratie pe strazi.

      Comentariu apreciat.1000
    • NOU
      #13

      Si in magazine gen Lidl, Dedeman sau Carfur. Nu mai poti sa verifici nimic, ca trece telefonul pe E…

      Comentariu apreciat.750
    • Nu la Posada, încearcă să întri într-un Lidl și să vezi acolo acoperire. Nu știu cum construiesc ăștia magazinele alea, zici că e cușca faraday.

      Comentariu apreciat.933
    • Ohoo, Posada, a mai fost raportata lipsa de semnal acu mai bine de zece ani, poate douazeci, cand nu era parca asa aglomerat.

      Legat de interactiunea cu Vodafone, am avut experiente in general pozitive atat pe PF, cat si PJ, foarte flexibili si proactivi, atat la contractare noua, cat si la retentie, au venit singuri cu propuneri de oferte mai bune cu mai mult net, pret mai mic, TVA inclus, am semnat prelungire la prelungire.
      Acolo unde nu am fost tocmai multumit, m-am dus singur in shop si am ales impreuna solutia optima, dupa mici cercetari pe softpedia.

      Mie nu mi-au crescut abonamentele, asa cum a facut Orange, din contra, mi-au scazut, deci n-am motive sa fiu nemultumit! :D

      1016
    • Targu mures bucuresti pe e60 singur in pandemie tot n-aveam semnal in continuare nu am semnal pe vreo 3 segmente inclusiv posada.

      90
  3. Bine.

    Comentariu apreciat.324
  4. pacat de tarifele de roaming(non -ue:Serbia/Macedonia/Maldive ce vreti voi), m-am portat recent la Digi dupa 17 ani cu vodafone din cauza asta

    Comentariu apreciat.554
    • 12 ani in vodafone cu 3 abonamente. Recent cand am cerut o reducere de 15-20% ca ma tot sunau sa semnez un nou contract, mi-au spus ca in cel mai bun caz pot sa imi ofere mentinerea pretului actual…asa ca le-am portat pe toate in Digi cu 75% reducere fata de ce plateam la ei. Dupa 6 luni nu observ vreo problema cu semnalul fata de ce aveam inainte.

      Comentariu apreciat.1021
    • În orașe nu prea vezi diferență între rețele. Toate au antene și semnal ok.

      253
    • corect, in orase nu e nicio diferenta, si acolo sunt cea mai mare parte din timp, dar pentru cele 2-3-4-xx excursii in alte parti, extraoptiunile cu 15 euro(la cartela vodafone) pt roaming si alte idei din astea nu merita

      Comentariu apreciat.282
    • Iar in UE aceleasi tarife ca in tara, la abonament de 5 iepuroi, nu la minim 15…
      Bine ai venit in SPANIA! Tarifele de roaming, cu TVA inclus: apeluri locale si catre tari UE/SEE: in limita minutelor disponibile din abonament, in conditiile nationale de utilizare rezonabila, dupa consumarea lor: 0.0120 Euro/min; SMS efectuat 0.0000 Euro/SMS; Trafic date inclus in SEE, conform politicii de utilizare rezonabile: 4779MB, dupa consumarea lui: 0.0010 Euro/MB ; apeluri catre UK 0.0200 Euro/min, catre destinatii speciale 3.5700 Euro/min, catre alte tari 1.4875 Euro/min. Apeluri si SMS-uri primite: 0 Euro/min sau SMS. Apeluri gratuite in UE/SEE: 112 (Urgenta) si +40314007777 (info tarife). Multumim, echipa DIGI.

      240
  5. Comentariu ascuns de spiriduși!
    [Click aici]

    Comentariu nasol. 1171
    • Am fost client Conex/Vodafone de când au apărut în România până acum 8 ani și ceva când m-am mutat la Orange după ce Vodafone mi-au dat kind regards in loc de abonament cu date mai multe cum primeau noii abonați.
      N-am văzut diferențe de semnal nici atunci nici acum (am un număr de Vodafone por telefonul de backup) in București, iar în țară sunt puține zone pe care nu le acoperă nici unul cei 2 operatori mari.
      Așa că studiul nu e relevant decât ca marketing, clienții sunt in mod cert mult mai interesați de preț și perks incluse in abonament.

      Comentariu apreciat.701
  6. Apropo, oare e coincidență că s-a umplut netul cu reclama asta la doar o zi după ce internetul era plin de articole despre concedierile masive pregătite de noul șef Vdf?

    Comentariu apreciat.843
    • da, campania asta a fost decisă înainte de anunțul ăla.

    • 1. daaa, corect, că anunțul ăla (cu concedierile) a venit așa…peste noapte…
      2. dar și după „închiderea” Flex (un alt succes Vodafone)

      Comentariu apreciat.544
  7. Daca Vodafon a platit umlaut sa faca acel studiu cu ce e mai presus decat orasele din Ro cendau cateva mii de euro ca sa primeasca titlul de Destinatia Anului?

    Comentariu apreciat.690
  8. Ieri a fost praf la semna in metrou. In alte zile, am avut semnal ok. Poate oi fi nimerit eu in metrou cu vodafonisti multi…

    Comentariu apreciat.321
  9. asta pot sa garantez ca nu sunt. si ma refer la acoperire nu bate nimic DIGI in Romania. la tara nu am semnal la vodafone decat daca bate vatul si e senin. Digi full 4g.

    pe autostrada la cluj ai zone fara semnal la vodafone, la 10 km de tg mures in voinceni in 1 km fara semnal in drept cu o fabrica … intre morareni si toplita iti rogi moartea cu vodafone.

    nu mai vorbim de suport si altele ca si rezilierea contractului pe care nu am nici o obligatie(telefoane/alte beneficii) e crima si pedeapsa daca ai abonament business. pur si simplu nu se poate decat cu dosar cu sina joia daca e luna plina la ora 09.00

    vreau la digi dar trebuie sa scap de vodafone cumva.

    Comentariu apreciat.597
    • ah, dacă garantează mihai atunci e ok.

    • mihai: urmărind logica ta eu garantez ca digi e cea mai praf rețea din Romania!!!1111ununu stau la țara și pot sa răspund la apeluri doar dacă ies din casa și mă duc pe uliță. Wtf man?

      Indecis. Tu ce zici?526
    • stau la țara și pot sa răspund la apeluri doar dacă ies din casa și mă duc pe uliță

      antenele sunt optimizate ca tu să ai semnal pe DN, nu în fundul curții.

    • @mario, este absurd sa ai pretentia sa existe semnal bun in toate satele si comunele din tara, in conditiile in care unele au chiar si mai putin de 100 de locuitori. Astea este valabil indiferent daca ai servicii de la Digi sau de la Vodafone.

      Acum cativa ani, ANCOM a facut o lista cu localitatile fara acoperire si le-a impartit intre cei 4 mari operatori, obligandu-i pe acestia sa monteze antene in zona. Exista sanse foarte mari ca la tine la tara sa existe cel putin o retea cu semnal corespunzator.

      101
    • Aia cu la mine la tara asa o fi desi nu cred. Sunt 25 de km de targu mures dar comunele din jur sunt mari.

      Dar pe autostrada la cluj ce scuze au? Dar in voinicieni? Care lipit de targu mures?

      Am s22 :)

      40
  10. Intru pe site la vdf si ma uit la un telefon: S23 Plus. Taiat pretul de 1100 de euro si pus un pret de 100 de euro cu abonament si rate lunare. Imi zic, woww, ce tare, au 100 de euro si imi iau telefon
    Citesc in detaliu ca, pe langa abonament, dau si rata la telefon x 24 luni. Care pret total insemna tot 1100 de euro.

    Pe scurt, daca vrei sa iti iei telefonul la liber, fara abonament, te costa 1100 euro. Dar daca vrei sa fii smecher, iti faci abonament de 11+ euro si ai posibilitatea sa iti iei telefonul cu…1100 euro, dar in 24 de luni.

    Nu stiu, erau vremuri cand vodafone punea pret pe abonati si ofereau beneficii la prelungire abonament. Erau…

    Sa mai zic de cresterea abonamentului unilaterala?

    Comentariu apreciat.506
    • Tu vrei sa platesti 11 euro / luna, adica 264 euro in 24 de luni, si sa primesti reducere de 1000 de euro la un telefon.
      Haide sa ne gandim putin. De unde ar trebui furnizorul de telefonie sa acopere sumele acestea?

      Indecis. Tu ce zici?1236
    • Și Orange a crescut prețul abonamentului unilateral, la capitolul acesta nu sunt singurii.

      65
    • @Andrei G acopera sumele din: „Buna! Te informam ca, incepand cu urmatoarele facturi, valoarea serviciilor va fi indexata conform art. 3.1 din Clauzele Contractuale Principale pentru furnizarea serviciilor mobile.”
      Pentru ca se poate …

      165
    • @leco, aici amesteci lucruri care nu au legatura unul cu altul.

      Da, noile contracte prin care iti pot mari unilateral valoarea abonamentului sunt o magarie. Mai ales ca majoritatea sunt „semnate” prin telefon si nimeni nu a avut ocazia sa le citeasca inainte.

      Dar atunci cand vrei o subventie pentru telefon, trebuie sa gandesti realist. Este imposibil sa primesti o subventie mai mare decat intreg abonamentul pe care il platesti furnizorului.

      419
    • @Andrei G: nu ai inteles. Nu e nicio subventie, platesti acelasi pret. Doar ca e in rate.
      Dar ei au taiat pretul de 1100 de euro si l-au pus pe cel de 100 ca sa-ti fure atentita, cand de fapt mesajul e „nu platesti 1100 de euro o data, platesti 100 de euro avansul si restul in rate”. Deci beneficiul e ca platesti in rate un pret mare pentru telefonul ala si te mai pricopsesti si cu un abonament.

      Apropo, e reducere pe emag. 4800 lei S23 Ultra si poti si in rate. Fara abonemente…

      175
    • @punKreas, de abonament oricum se presupune ca ai nevoie, ca doar nu cumperi telefonul ala sa il pastrezi in sertar.
      Iar legat de faptul ca unele magazine online au preturi mai mici, lucrurile sunt putin discutabile. Nu toata lumea poate sa mai faca un credit pe Emag, chiar si fara dobanda. Unii au deja prea multe credite, altii nu au venituri pe cartea de munca, etc. (asta este realitatea in Romania).

      416
    • „erau vremuri cand vodafone punea pret pe abonati” moda de a-ti bate joc de clienti este prezenta in toata industria telecom.
      „Vreau sa imi reinnoiesc contractul, ceva beneficii dati si voi ? Nu. Bine hai ca plec ?”
      „Stati ca putem negocia daca ne amenintati cu plecarea, sa vedem ce putem face”
      Ce plm e asta?! zici ca e talcioc, daca vreau sa ma targuiesc ma duc la Obor in piata.

      213
    • @N, dar cand te duci si intrebi „ceva beneficii dati si voi?” ce reprezinta? Nu este tot negociere ca la talcioc?

      521
  11. Poate citesc si aia de la vdf. Sunt client fidel cu 2 abonamente. Sunt multumit overall, dar la tara nu am semnal in casa si slab in curte. E la 10 km de Targoviste, nu prin mijlocul Baraganului. Le-am trimis detalii de vreo 2 ori, nicio schimbare.

    170
    • cu siguranta citesc, sunt fierti sa afle unde nu au semnal. Schimba furnizorul

      Comentariu apreciat.371
  12. Saptamana asta am portat si eu doua abonamente de la Vodafone la Digi.
    Le eram client inca de pe vremea cand se numeau Connex.
    De ani de zile ma baraie aproape lunar cu oferte la tablete sau la internet fix cand eu le-am spus de fiecare data ca am nevoie de altceva, de un abonament mai bun la telefonie mobila.
    Nu au vrut sa inteleaga (ba unii dintre operatorii lor m-au mai si luat la mishto la telefon) m-am portat la Digi.

    Comentariu apreciat.401
    • Cind a ajuns la ei cererea mea de portare la digi au sarit cu 200 gb gratis. Inutil.

      Comentariu apreciat.260
    • Cum ai reusit sa intri in legatura cu un operator? Mie mi-l baga pe gat pe Tobi care nu ma poate ajuta. Dupa ce am citit toate comentariile cred ca ma risc pt DIGI.

      40
  13. Bună! Pentru a răspunde noilor provocări personale legate de inflația galopantă, va informez că din următoarea dată de facturare, valoarea abonamentului meu va fi diminuată cu 1.19 euri, TVA inclus. În situația în care nu sunteți de acord cu modificarea comunicată, puteți denunța contractul la numărul meu de telefon in următoarele 30 de zile. Kind regards, Ion P

    Comentariu apreciat.383
  14. e cazul să vă aduc aminte că nu e o idee isteață să-mi înjurați sponsorii?

    • Nu aveti idee ce greu ma abtin, de fiecare data, sa nu fac asta dupa ce notificarea privind modificarea unilaterala a contractului venita de la Vodafone m-a prins cu tatal meu in coma (si titular de contract) si exact de asta aveam nevoie, sa umblu de nebun pentru reziliere pe la puncte de lucru (2) si tot felul de rahaturi si amanari aruncate in fata direct in magazinul fizic, prin mail si prin telefon.

      Sunt ceva mai relaxat pentru ca au trecut mai bine de 8 luni de atunci, tatal meu traieste (miraculos dupa unii) si am avut parte, in timp si in trecut, de rahaturi si de la Orange (am renuntat la abonamentul de la ei dupa vreo 20 de ani de fidelitate tot pe motiv de modificare unilaterala a pretului in plina perioada contractuala de 24 de luni) si Telekom. (Astia m-au pus sa trimit solicitare de reziliere prin posta, ca sa aflu dupa o luna ca si-au mutat sediu si bineinteles s-a pierdut corespondenta dar facturarea serviciilor s-a facut in continuare si ei nu au nicio vina).

      Dar promit ca nu voi mai comenta in viitor la astfel de articole. Din partea mea puteti sa nu aprobati comentariul.

      Comentariu apreciat.351
    • Cine nu serveste Patreon nu comenteaza la articole cu sponsor

      Indecis. Tu ce zici?1819
    • eu am fost multumit toti anii astia(>15 de ei fara probleme) dar s-au aliniat lucrurile de asa natura incat pe numarul personal sa conteze mai mult ce am pe roaming(in afara UE) deoarece pt nevoi curente folosesc abonamentul de la job => asa ca m-am mutat la digi.

      pot sa adaug ca imediat ce au primit cerere de portare mi-au facut o oferta foarte buna la cartela vdf dar din pacate oferta era tot pentru beneficii in tara noastra ceea ce nu ma ajuta deloc

      110
  15. Eu folosesc doar vdf, dar cartele – sunt muuult mai bune ofertele vs abonament. Plus ca e singura retea decenta in camp unde stau eu in Cosmopolis :)

    Vodafone, poate va convingeti si restul de parteneri sa marcheze publicitatea corespunzator. Sau macar catusi de putin acolo de doamne ajuta: https://www.dcristi.ro/vodafone-a-fost-certificata-pentru-al-doilea-an-best-in-test.html

    74
  16. VDF isi merita soarta.

    Average Joe vrea ceva ieftin si fiabil. Vreau sa imi mearga YouTube HD oriunde in tara, nu ma intereseaza sa imi arate SpeedTest sute de mega pe secunda. Ma intereseaza un abonament/cartela cu termeni simpli, nu sa beneficiez de x beneficii doar daca tastez lunar nu stiu ce cod, daca dau mesaje la 7 prieteni etc. Ma lasa rece ca ei spun ca sunt „cea mai tare si mai cool retea”.

    Vreau roaming ieftin sa ma duc oricunde in Europa si sa vorbesc fara stress. Sa deschid un Google Maps fara sa imi fie frica de factura.

    Ofera asta VDF ? Nu ofera. M-au sunat in ultimele luni de n! ori sa fac abonament la ei. Am intrebat simplu: oferiti conditii mai bune ca cei de la Digi ? Nu putem. Multumim, va dorim o zi buna.

    Comentariu apreciat.475
    • Cele mai bune experiente de roaming le-am avut pe vodafone. 7 euro pe luna cu net nelimitat national, sms/min nelimitat si 6gb roaming, ce sa mai vrei. cand trec intr-o alta tara nici nu clipeste telefonul.
      e frumos la digi cu 4 euro 4 cartele, pacat ca pana acum vreun an daca aveai peretii mai grosi decat profilul de rigips trebuia sa vorbesti din geam.

      622
  17. Am fost client la ei 18 ani de zile, multumit in mare parte. M-am mutat la orange din cauza client service-ului. Singura data cand am avut o problema nu reuseam sa dau de NIMENI de la ei. Vrei sa vorbesti cu un om din call center, ceva, nope. Vorbeste cu robotul Andreea care nu are optiune pentru ce vrei tu sau robotul Tobi pe facebook care nu intelege ce vrei.

    231
  18. Imi cer scuze la domnii vodafonisti si la patronul de site, dar, in calitate de client recent portat la ei de catre companie, pe motive de mai ieftin, am descoperit ca in multe dintre zonele unde aveam semnal atunci cand scria orange pe ecran, acum nu mai am. Aproape spre deloc. O fi o coincidenta, astept sa iasa Mercur din retrograd.

    Comentariu apreciat.421
    • Degeaba aștepți să iasă dacă nu „mulțumești anticipat” sau „preventiv” cum se zice acum.

      33
  19. Are si VDF hibele lui dar cand ma gandesc ce experiente am avut cu Orange trec tot cu vederea.
    Totusi au anutat concedieri masive in viitor, best telekom dar cu prea multi angajati sau situatia nu e asa roza?

    810
  20. Am avut răbdare sa citesc 44 de comentarii. Nici măcar 10% pozitive. De fapt nu știu dacă sunt 5%.
    Înțeleg, oamenii au tendința de a scoate la suprafața chestiile care ii deranjează la serviciul sau produsul X însă aici pare ca e vorba de mai mult de atat. Poate chiar asta e adevarul.
    Nu am Vodafone, am doar Orange și Digi, nu pot sa am o opinie despre aceasta companie.
    Însă acum 2 zile, o doamna de pe FB, doamna serioasă de altfel, a aflat ca a rămas fără Internetul prin fibra de la Vodafone pentru vreo 2-3 zile. Pentru ca … pitong. In miezul Bucureștiului.
    Mda, nu imi aduc aminte când vreunul dintre cei doi ISP cu care lucrez (menționați mai sus) au avut întreruperi de ordinul zilelor. Pentru ca nu cred ca au fost.

    Ma rog, Vodafone pare ca vrea sa copie modelul ING ca-n expresia aia veche “afara-i vopsit gardu’ da-n ‘năuntru leopardu’.”

    Comentariu apreciat.361
    • am avut cu cu DIGI , vreo 4 zile aproape deloc net . Ne pare rau, este o defectiune in zona. I a durut la banana.
      Orange…pfff, am vrut sa deschid un nou abonament, prin online ca asa era oferta. Activam pe data de 15 abonamentul ….cum dracu vine asta, eu am nevoie acum. Ne pare rau, nu va putem ajuta. Dupa 2 zile de telefoane si mesaje, au reusit sa activeze.
      Telekom, alti muisti, mi au tras o la ultima factura cand am inchis abonamentul.
      Cu VODA nu am avut de a face…deocamdata.

      62
    • Eu am avut lipsa net 2 zile (se preconizau 3, dar s-au mișcat mai repede pare-se). În urma cu o luna la Orange fix (fostul Telekom), pe fibra. Deci sa nu dam cu piatra așa ușor.

      41
  21. Am avut și eu probleme ch Vodafone dar de când era Connex sunt tot la ei. Pana la urma sunt cei mai ok, cu bune și cu rele.

    318
  22. încearcă să întri într-un Lidl și să vezi acolo acoperire.

    Curios cum doar la Vodafone sunt cuști Faraday și în rest nu.

    123
  23. Opreste comentariile ca altfel sponsorul gaseste vreo doamna de la rubrica urasc influensării, care e mai atenta la nevoile si dorintele sponsorului.

    Nu folosesc connex pe mobil, doar pe fix si nu are acoperire la tara.
    Oare e rutărul de vină ca nu bate 70 km?

    710
  24. Zona piața Victoriei, în orice zi, făcute reclamații, răspunsul clasic cu „la noi merge”.
    Testele făcute de pe mai multe telefoane în diferite zone ale pieței Victoriei.
    Sa ne lase cu raportul ăla anual, toți sunt praf când vine vorba de zone ceva mai aglomerate, e ok.

    https://imgur.com/d4IGGos

    10
  25. Dupa aproape 10 ani de orange,am trecut si eu la vodafone de cateva zile,sper sa fie mult mai ok :)

    313
  26. NOU
    #73

    Client Vodafone din 1997 aici.
    Fix pe problema calitatii retelei: fac DN1 Bucuresti – Brasov si retur, saptamanal, am trecut prin toate modelele de iPhone posibile, dar niciodata n-am fost in stare sa vad un stream TV, fara sa se intrerupa si fara sa nu am dificultati de putea accesa datele dupa. Poate cand o sa fie gata si autostrada.

    115
    • Mergi tu prea repede cu motocicleta…

      173
    • NOU
      #75

      In loc sa imi multumesti pentru organele de schimb, tu ma iei la misto. Nu e frumos.

      230
    • 👍👏🤓

      30
    • Păi treci și prin depresiuni, zone împădurite etc. nu văd unde e problema… Relieful poate influența mult acoperirea rețelelor mobile.

      26
    • Faptul că ți se mai întrerupe ție YT-ul, e insignifiant… Cât timp poți efectua un apel și te auzi decent, în zonele mai slab acoperite, operatorului îți va spune că e totul în regulă.

      18
    • NOU
      #79

      @Vlad Sper ca faci misto si nu vorbesti serios.

      52
    • @Motociclist: Vorbesc serios, cam asta îți va spune operatorul… Ori e ok așa și fă un speedtest ceva, ori că vom face noi măsurători și vedem ce e de făcut, ori că zona nu permite mai mult…

      17
  27. Stiu ca esti pe lista lor… Dar… Hai sa iti povestesc cat de fomisti au devenit si cresc preturile din cateva luni in cateva luni si iti zic foarte senini ca inflatie, ca sunt acoperiti de contract, ca… (by the way, noua lor sefa tocmai a anuntat ca vor da 11k de oameni afara global).
    Sau sa iti povestesc cum au introdus taxa de reconectare de 3 euro. Sau cum te duci sa iti platesti facturile, le platesti, lor nu le merge imprimanta sa iti dea chitanta si te trezesti cu telefonul suspendat, factura neconfirmata si ei te trimit unde ai platit (pentru ca da, aplicatia my vdf e de forma, nu stie din astea cu plata) sa iei dovada platii. Pe greseala lor si pe timpul meu…
    Dar, da… retea de calitate…

    Comentariu apreciat.321
  28. Comentariu ascuns de spiriduși!
    [Click aici]

    Comentariu nasol. 436
    • Andrei G, mai usor cu abonamentele alea de in jur de 20 de dolari pe luna… Erau 3 abonamente, mari si late: 5 dolari (startul), 9 (centul) si ala mare, parca de 20, nu mai stiu cum ii zicea… Ghici de care aveau majoritatea…

      162
    • Andrei, la Orange a fost recent Samsung Days unde au avut 300e reducere la noua serie S.
      La un abonament de 11 euro pe 24 de luni prețul pentru un S23+ 512GB era de 3400 lei.
      S23 avea 200e reducere iar S23 Ultra 350.
      Deci se poate.

      22
    • @Me, si spui tu ca la abonamentele alea de 5 si 9 dolari primeai telefon gratuit? Sau doar la ala mare de 20 de dolari?
      Eu nu l-am avut pe ala de 20 de dolari, dar nici nu am primit niciodata un telefon gratis. Cam despre asta este ideea cu legendele alea din trecut.

      @Horse, vorbim de oferta standard, nu de anumite campanii promotionale.

      15
    • AndreiG, nu exista conceptul de telefon gratuit, ca sa zic asa… Aveai ceva reduceri de vechime bla, bla… Si nici la ala de 20 nu primeai telefon gratuit. Primeai telefon gratuit daca erai client MAJ, cu multe conturi si facturi mari, sau daca erai PF cu valori mari de facturi.

      11
    • @Me, si atunci daca la abonamentul de 20 de deloari nu primeai gratuit un telefon de 100-200 de dolari, cum pot sa aiba acum oamenii pretentia ca la un abonament de 11 euro sa primeasca discount 1000 de euro la telefon?

      Este de acord cu mine ca pare putin aberant, nu?

      Acum nu stiu ce afaceri fac cititorii acestui blog, dar majoritatea mi-au dat thumbs down pentru ca am spus asta. In viziunea lor, operatorii de telefonie ar trebui sa faca rost de bani (nu se stie de unde) si sa le dea lor reduceri de 3-4 ori mai mari decat valoarea abonamentului.

      31
    • AndreiG au pretentia pentru ca firmele au dat in ei cu reduceri si gratuitati… Si asa i-au obisnuit… Well, ce sa vezi, daca s-au obisnuit cu un lucru ieftin/gratuit, nu o sa le prea convina ceva mai scump… Aia e… Fiecare firma isi stie business case-ul si cat poate sa duca au ba.

      10
  29. Infecțiile se curata rapid, vezi flex. Nu se reactiva automat, nici manual, un coșmar. Au ajuns rețea secundară vomafoame, de backup.

    90
  30. M-am uitat la cartela la vodafone si pare mai ok decat la orange. O sa incerc.

    Nu stiam ca mai sunt oameni care isi iau telefoane la abonament. De ce sa faci asta cand iti poti lua in rate fara dobanda si folosesti cartela?

    Strategia mea:

    1. In tara folosesc cea mai ieftina cartela cu internet. Am de la orange cu 5 E si cand sunt cu masina merge doar youtube, apeluri si si mesaje nelimitate.
    2. De cateva ori pe an cand ies din tara imi iau cartela din tara respectiva. Cea mai ieftina sa am internet. Nu ma complic cu roaming.
    3. Telefon de la istyle in rate fara dobanda. Nu vreau sa umblu sa il decodez si ma incurca daca ies din tara ( vezi punctul 2 )

    Daca esti persoana fizica!

    47
    • Eu personal aleg abonamentul pentru ca este mai simplu.
      – daca am nevoie sa platesc ceva prin SMS nu trebuie sa stau sa incarc cartela prima data;
      – daca se intampla sa folosesc telefonul in Roaming si depasesc traficul inclus, nu imi fac griji ca trebuie sa incarc cartela;
      – etc.

      Intr-adevar acum cativa ani erau beneficii mai mari la cartele, ceea ce mi se parea o mare aberatie. Dar acum lucrurile s-au echilibrat, nu exista nici o cartela prepaid la care sa am aceleasi servicii incluse ca la abonament si sa platesc mai putin.

      11
  31. O să fiu cât se poate de scurt… Certificările astea primite de rețelele mobile nu au nicio valoare, cât timp sunt făcute de firmele de casă! Așa și Orange sunt cei mai buni, dar și Digi.

    110
    • De asta e bine să ai mereu o cartelă sau alt abonament de backup, la alt furnizor… Personal, combinația Digi-Orange mi se pare cea mai ok. Am un Yoxo și ies mult mai ieftin decât la un abonament obișnuit.

      41
    • Noi avem așteptări invers proporționale raportat la prețul plătit pe abonamente… Cât timp dai pe un abonament cât un pachet de țigări, poate și mai puțin, nu te poți aștepta să ai acoperire 4G/5G peste tot și nici sute de mbps viteze constant.

      42
    • Ei nu ? De ce unii pot ? Diferențele între operatori sunt mari, atât la standarde (2G 3G 4G) cât și la acoperire și prețuri. Din câte îmi amintesc Digi a renunțat repede sa extindă 3G și a mers direct pe 4G. Orange și VDF au pariat pe 5G dar nu prea le-a ieșit ?

      61
  32. Pe site-ul GSMA acoperirea LTE arata foarte diferit intre Orange si Vodafone.

    https://www.gsma.com/coverage/

    Si de ce numele celorlalti operatori nu apar in studiu ? Daca tot e pe bune si neplatit de Vodafone.

    120
    • +
      in alte tari s-a putut trece numele fara griji

      https://www.umlaut.com/benchmarking/united-kingdom

      Si in Ghana si etc. Numai la noi e nu se poate :)

      PS: nu vreau sa fiu de cacat cu Vodafone, n-am abonamente si altele, dar cu campania asta fac fix ce injuri tu pe altii de multe ori.

      20
    • Labă hărțile cu acoperirea de la operatori și cele terțe, de la useri… De multe ori, nu se pupă cu realitatea din teren… Știu eu cel puțin o zonă, care pare acoperită de toți cei 4 operatori, dar cel puțin la Digi și Orange, e semnal slab spre inexistent pe acea porțiune, și asta imediat cum ieși din Iași.

      14
  33. 4 abonamente mediocre la vodafone = 300 de lei. 4 abonamente nelimitat la digi = 56 de lei. Portat la Digi pentru ca buzunarul ala are si el o limita.

    190
    • La Digi au și mărit traficul de date, de la 50gb la 100gb, de prin ianuarie. Dacă ai activată opțiunea 5G în cont, mai primești extra 30gb.

      121
  34. Scriu si eu ca poate se uita shefii de la vodafone. Sunt client prin intermediul parintilor de pe vremea connex. Sunt foarte bulangii cu clientii vechi, nu ii fidelizeaza deloc. Trebuie sa te zbati/milogesti sa obtii o oferta buna. Nici-o oferta super buna sa zici “ba ce buni sunt astia, fidelizeaza clientii vechi” pentru clientii de XX ani.

    121
    • A zis cineva mai sus, dar probabil nu ai citit.
      Ești client vechi, de vreo 20 de ani. Plătești 10 euro pe lună, să zicem. În 20 de ani ai plătit în rate 2400 de euro. După ce își ia statul TVA-ul rămân 2000 de euro.
      Din banii ăștia tu vrei un telefon, măcar de 500 de euro la 2 ani. Și mai vrei și abonament redus, că ești client vechi.
      Nu-i plâng de milă lu’ Vodafone, dar realizezi că nu ies calculele?
      Dacă nu realizezi, la magazinul de unde cumperi pâine te-ai dus să ceri o pâine moca pentru că ești client fidel?

      67
    • Ce imi place cand cineva face planul altuia fara sa stie nimic.
      Doar primul meu telefon a fost luat pe abonament. De atunci imi cumpr singur telefon si abonamentul separat. Am scris asta (si) pentru ca am facut o paralela cu varul meu care locuieste in de si acu 3 ani a ramas fara net. Dupa un telefon si explicat situatia, a primit inca 2gb de net roaming pana la finalizarea contractului lui de la operatorul cu care a vorbit. El avea de 5 ani contract cu ei. Si el isi ia tot telefonul separat, deci nu era legat cu nimic de ei. Eu am fost anuntat acu scurt timp, sec, ca se mareste abonamentul si daca vreau pot renunta. Ca si client nu m-am simtit bine, nu mai vorbesc de o eventuala fidelizare. Respectul fata de client cred ca ar trebui imbunatatit. Spor la calculat costurile brutariei de unde cumperi tu paine ca te pricepi.

      80
  35. Client relativ multumit de Vodafone, in caz ca citeste cineva de la ei: Mosnita, comuna lipita de Timisoara, semnal Vodafone mai prost ca pe munte :)

    70
  36. După ce am citit comentariile ma minunez de câteva lucruri care nu ar mai trebui sa mai existe în 2023.
    Fiecare provider are un business de susținut și fiecare își face strategia după anumite criterii.
    Nu o mai luați personal ca sunteți client fidel și ați plătit x euro timp de nu știu câți ani, nu interesează pe nimeni. Ai nevoie de produs, plătești.
    Fiecare provider are plusuri și minusuri iar în ziua de astăzi telefonul a ajuns o utilitate, totul a ajuns foarte tranzactional iar singurul diferențiator a rămas prețul. Cineva se minuna de faptul ca Vodafone nu oferă reducere la telefon și ca îți oferă rate pe 2 ani. Adevărul este ca nu prea mai e loc și de reducere, telefoanele s au scumpit iar abonamentele s au tot ieftinit încât au ajuns la preturi de nimic ( vezi digi care btw vinde numai în rate fără vreun fel de reducere).
    Altcineva pomenește de semnal sau de faptul ca s au mărit prețurile la abonamente – pai antenele alea cu ce se alimentează? Oamenii aia de tot stau pe teren pe la incidente, cu ce se duc cu bicicleta? Etc.
    Si ar mai fi multe de discutat pe subiectul acesta insa realitatea este ca noi în România avem super condiții la preturi de nimic și este perfect normal sa alegem ce ni se potrivește însă ar trebui sa fim totuși un pic mai cumpătați și sa nu mai vedem lucrurile ca și cum ni s ar cuveni, și pe gratis dacă se poate.

    116
    • NOU
      #106

      Dacă ai fi singurul abonat sigur, îi plângem de milă săracului operator de telefonie….. Dar are peste 11 milioane de utilizatori. În 2021 a avut venituri de 800 milioane de euro. Echipamentele se schimbă doar dacă se strică, câteodată nici atunci, dacă traficul istoric este încă în parametrii de acoperire (adică media de utilizatori conectați este în baremul intern al Vodafone). Să nu mai spunem că și-au amortizat investiția inițială în echipamente, nu se mai instalează noi locații. Deci mai puține echipe de intervenție.
      Este valabil pentru toate firmele de telefonie. Acum, dacă Vodafone vrea să aibă profit mai mare, să dea bine la numere în ședințe…. Se 💩 în capul clienților.
      Dacă ai o rețea bună, un departament clienți (nu call center) bun încât să nu facă tâmpenii, oamenii vin singuri la tine.

      Ca fapt divers, eu am Vodafone în Italia, de serviciu. Prin toscana e mai greu cu semnalul, în rest e bine. Minute nelimitate în Europa, net nelimitat în Italia și 5 GB în Europa. 20€. Roaming inclus. Cartela personală este la un operator virtual, cu 5€ pe lună, îl plătesc odată pe an…. să îmi mențin numărul.

      14
    • @Vlad, exact asta este adevarul. Raportul calitate pret oferit de furnizorii de telefonie din Romania este extraordinar de bun. Nu cred ca exista nicaieri in Europa retele care sa ofere minute si net nelimitate plus acoperire atat de mare la abonamente cuprinse intre 3 si 10 euro.

      @Fisherman, ca sa intelegi diferenta, aceleasi beneficii pe care le ai tu in Italia le primesti si in Romania la tarife de 10 euro la Vodafone sau chiar de 5 euro la Digi.
      Adica oricum ai calcula, serviciile de la noi tot sunt cel putin de 2 ori mai ieftine.

      24
    • A nu se înțelege greșit ca sunt îndreptățiți sa facă orice doar pt ca noi beneficiem de niște preturi mai mici decât în alte țări și ar trebui sa acceptăm orice.
      Eu voiam mai degrabă sa spun că ar trebui sa începem sa ii percepem exact ca niște provideri de servicii care livrează fix același lucru cu plusuri și minusuri, sa înțelegem ca atunci când găsim pe toate drumurile abonamente cu de toate și preturi de nimic sa nu ni se mai umfle o vena pt ca a pus providerul 3% la preț din cauza inflației – suntem liberi sa alegem și sa ne mișcăm.
      Știu ca ani de zile toți angajații vodafone au propagat o idee de ” client gold” și alte bazaconii dar astea erau doar tehnici de vânzare iar telefoanele date gratis la abonament erau doar pt ca aveau nevoie de cota de piață. Problema acum este ca ani de zile ni s au luat ochii cu astfel de cârlige iar acum digi reinventează „cârligul”. Nu mai da telefoane gratis în schimb da abonamente la 2 euro. În final noi consumatorii câștigăm din toată competiția asta.

      11

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube