În ultima vreme, oamenii care vor reclamă pe blog, în special în zona de bannere 125×125, mă abordează cu specificaţia că ei vor un loc cât mai sus. De obicei, întreabă cât îi costă să apară în capul listei!
Deşi înţeleg motivaţia întrebării („nu mă vede nimeni în coadă” e un lait-motiv destul de prezent şi la fel de inexact), îmi scapă logica.
Să zicem că azi îţi vând ţie cu 10€ mai mult primul loc. Mâine altcineva îmi dă cu 10€ mai mult ca tine ca să îl pun pe el pe primul loc. Se deschide o cutie a Pandorei plină de lucruri frumoase şi morale.
putin….eu as cere minim o mie la mine
Vinzi primul loc pentru o saptamana / luna, iar ala care da cu 10 mai mult va fi primul luna viitoare.
Sau faci licitatie.
Sau vezi de la ce ip intra fiecare si cand intra el ii pui bannerul lui primul :))
deci Netbridge it is, huh?:))))
Atunci spune, care e suma pentru care ai scoate toate celelalte reclame, ca sa afisezi una singura? ( daca ar exista un astfel de cumparator)
500€/luna
de curiozitate: ce e cu traficul ala?
Isi arata muschii
ma plateste netbridge 1.000€ sa le fac reclama in felul asta.
vezi arhi, tre sa lasi usi deschise…
Apropo de faptul ca ai cititori si ca iti poti permite sa faci o reclama mai de doamne-ajuta. Am dat si eu click pe butonasul ala trafic ranking, si se pare ca blogul tau foloseste prea multe cuvinte greu de inteles si subiecte care nu includ temele noastre favorite (ale romanilor). Dupa trafic ranking, cel mai bun blogger din tara e…un microbist :))
Poate acest gen de blogger isi permite reclame de alea micute, ca alea din dreapta, sa le vanda la 3000 RON bucata
Si uite asa va vindeti, si n-o sa mai fiti liberi …
what about random position?
Da, un sript AJAX care sa ruleze alternativ patratelele… desi sigur vei fi acuzat ca ai aranjat afisarile.
[…] in trafic, desigur […]
Pe pile nu se dă banner?
cu cat mai vechi cu atat mai sus :)) =))
Cred ca da, dar o sa scrie pe el: for rent
Deci…trebuie sa asteptam sa expire treaba cu Brain Tv?
Zoso, un sistem asemanator cu deja bine cunoscutele „bid directories” – un exemplu: bigweblinks.com – ar fi posibil.
cat imi faci reducere daca vreau pe ultimul loc?
cand ti se termina coloana? variante posibile: 1. pagina se incarca mai greu; 2. am destui bani, imi permit sa fiu boem; 3. vor ramane intotdeauna zece, imi place acest numar; 4. in momentul in care toate firmele din Romania au banner aici
shuffle odata la 1-2 saptamani si va fi toata lumea multumita
deci, pana la urma totul se rezuma la bani….pacat
Nu e vorba de laitmotivul „ca nu te vede nimeni in coada”,
e vorba de vizibilitatea unui banner care este direct proportionala cu pozitia in coloana. Din punctul de vedere al unui advertiser mi se pare normal sa negocieze in functie de acesti factori, iar daca as fi publisher, as avea in vedere gestionarea foarte clara a reclamei in functie de acelasi factor: o data rezervata pozitia, e clar ca nu se mai poate inlocui acel banner pana la expirarea termenului pentru care s-a facut plata, decat cu acordul ambelor parti si asta chiar in conditiile in care vine papa de la roma si ofera de 10 ori mai mult. Asta inseamna dupa parerea mea etica si dezvoltare in afaceri.