blogoAutor:
valimiercuri, 31 august 2022, 18:22 32062 54
Britanicul a făcut ce trebuia și ce alții nu au avut curaj să facă, că nu dădea bine și nu mai primeau mașini la teste. Altfel, mișto motorul ăla de 1 litru.
Mulțumesc că ai citit acest articol. Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$
54 comentarii
NOU
#1
Gigi
Din filmare se vede clar ca jegosul imputit lucreaza masina din ambreaj, dand impresia ca acea auto nu poate pleca in panta decat cu mari eforturi.Asa ii dorim jegosului si atunci cand vrea sa-si futa nevasta, prima data s-o lucreze din ambrea….limba.Eventual il incur-ajam sa cheme si un prieten la plecarea de pe loc.
42
NOU
#2
Oscar
Daca ii urmaresti si celalalte videoclipuri ale dansului, vei observa ca lauda masina. Sa nu mai zic de comentarii, oamenii par extaziati de dacii.
00
NOU
#3
Alex
Și eu sunt de părere că nu știe să folosească ambreiajul pentru un motor așa de mic.
00
NOU
#4
DBCooper
Sunt interese mari la mijloc.
00
NOU
#5
Octtavyan
Pare ca eo diferenta intre la „deal” si „la.vale” sau „pe drum.drept” nu?
Cu 7 animale.in masina si 200kg pai tritzi-arsi diselu sechinuie da 1.0 anemic
00
NOU
#6
Gigi
Multumesc pentru manutele rosii, raman la parerea ca individul lucreaza special ambreajul pentru filmare.Asta daca stii la ce sa te uiti.
00
NOU
#7
Dan
Câți ani ai și de cât timp nu ti-ai mai luat medicamentele?
00
NOU
#8
Gigi
@Dan
Conduc masini din 1979.Medicamente nu am nevoie in afara de famotidina.Stiu cand cineva te fute pe tatza, se pare ca voi nu vedeti.
00
NOU
#9
Sabotor
Conduc masini din 1979.
Așa e tataie, ai dreptate, nu te păcălesc hoții ăștia pe tine.
@restul
Ba, vedeți că iarăși a scăpat pacientul cu Alzheimer.
01
NOU
#10
np
Panta e la vale iar rampa e la deal !
00
NOU
#11
Gigi
Sabotor
1 septembrie 2022 la ora 10:44 am
Conduc masini din 1979.
Așa e tataie, ai dreptate, nu te păcălesc hoții ăștia pe tine.
@restul
Ba, vedeți că iarăși a scăpat pacientul cu Alzheimer.
Poate ma-ta, tac-tu sau bunica-ta au Alzheimer, in niciun caz eu.
00
NOU
#12
Sabotor
Poate ma-ta, tac-tu sau bunica-ta au Alzheimer, in niciun caz eu.
Greseala mea. Să înțeleg că e doar demență avansata?
00
NOU
#13
George.
@Sabotor. Nu e demență. Este superioritate nejustificată de nimic.
Am și eu persoane în familie care conduc din 79 chiar și mai devreme. Am și vecini care conduc similar. Toți, dar absolut toți dintre aceștia cred că sunt niște șoferi buni.
Realitatea e undeva departe de cred ei.
Domnule Gigi, ați condus această mașină în aceeași parametri ca domnul care a făcut acest test?
Dacă nu ați făcut asta [o să folosesc un limbaj care nu mi-e caracteristic dar pare că aici e nivelul vocabularului dumneavoastră]: mergi înapoi la mă-ta și povestește-i ei cum e cu condusul.
00
NOU
#14
Toni
Gigi, am pus sticla de bere pe masa, doar sa pot tasta mai rapid.
Sugi pula.
00
NOU
#15
Pavel
Posesor de Jogger 7 locuri. Excelentă mașină, versatilitate mare, motorul de 110 cp este neașteptat de sprinten. Cel mai des circulăm 4+copil+bagaje.
Recenziile domnului sunt cele mai bune.
Diferența față de MCV Stepway 0.9 este neașteptat de mare!
00
NOU
#16
grigo
Ca posesor de MCV stepway, poti sa elaborezi te rog despre diferenta? Sunt curios.
00
NOU
#17
Ciprian
Am mers recent cateva mii de km (>5) cu un Sandero Stepway, din specificatii nu pare a fi diferit la motorizare / cutie / tren de rulare fata de un Jogger.
Am avut de multe ori de iesit dintr-un garaj subteran cu panta destul de mare, cred ca aproximativ la fel ca cea din video-ul lui Mat Watson. Nu a fost o experienta placuta. Din ce mi-am dat seama problema la aceasta masina e cumva subdimensionarea ambreiajului / volantei .
Pe DN-uri masina merge destul de bine in depasiri, mai ales in treapta 3 intre 70/80 – 90/100 km/h, pare ca are destula putere pentru a rula decent si depasi in siguranta.
Pe autostrada se cam termina puterea pe la 130, masina gafaie la peste 140.
Cam acealasi drumuri facute cu Sandero-ul le-am facut acum vreo 2-3 ani cu un Polo tot motor de 1.0 pe benzina si cumva Sandero-ul mi-a placut mai mult, mi s-a parut mai puternic si mai usor de depasit cu el pe DN.
Ambele masini (Sandero, Polo ) au fost inchiriate si am mers cu ele in Ro, masina mea de zi cu zi are +200 CP.
Pe Autostrada se cam
00
NOU
#18
Esmeralda
Are volanta cât conserva de pateu.
00
NOU
#19
mihai
Nevasta are sandero stepway gpl + benzina… poate sa imi povesteasca cine ce vrea… masina rupe. Pe autostrada are viata o tin pe tempomat pe 145 -150 cand ma grabesc (si pe gpl) si merge n-are nici o treaba si mai are pedala…. stabilitate tot ce vrei. Acum o sa vedem motorul in dupa anul 3 cum se tine… cand probabil o sa aiba 50 de mii de km (12.000 momentan). Motorul de 1.0
00
NOU
#20
Zarax
@Ciprian, daca nu reușești să ieși dintr-o parcare subterană cu 100cp pe o mașină de 1200cp, problema nu e la mașina…
00
NOU
#21
c.daniel
@mihai: eu nu înțeleg de ce pwla mea sunteți muiști și vreți sa mai ciupiți voi încă 7-12 km în plus, mergând cu 145-150, când Poliția noastră te lasă legal sa mergi la 138 fără stres. Și ai dreaqu tot voi va ofticati când vă dă amenda, sau prindeți din urma pe unul cu 138 și faceți gât 👎
00
NOU
#22
Robert
@mihai bro, stabilitate și dacie în aceeași fraza nu se poate…e lege! Doar in Fiatul am avut o senzație de instabilitate/ lipsa de contact cu asfaltul mai mare
00
NOU
#23
infektus
Ahaha! Am patit asta cu un Logan de 900 cmc, in parcarea hotelului Berthelot Am reusit sa ies doar dupa doua incercari.
00
NOU
#24
maxp
ba da voi cu daciile alea de 45cp ce faceati? mergeati doar pe drept? adica exact ce zice Zarax mai sus, daca cu 100cp ti-e greu sa iesi dintr-o parcare pb nu cred ca e la masina….
nu doar volanta, poate toata cutia e dimensionata altfel, stiu ca si la primele dustere parca erau rapoartele f mici, in oras mestecai incontinuu cu schimbatorul
00
NOU
#25
m
Eu unul is satul de 10000 de review-uri la tot felul de produse de top. Review la cel mai buntelefon, cel mai bun PC, cea mai buna masina. Sunt bine venite reviewuri cu situatii plauzibile pentru produse de specificatii si preturi medii. Hai cu laudat produse best – buy, nu doar top tier, ca nu toti avem bani de avioane.
00
NOU
#26
neaorin
deci, dacă mă pomenesc cu încă 6 găligani și 200 de kile de ciment într-un Jogger (puțin probabil), e de preferat să dau cu spatele până găsesc un loc de plecare mai plat, și trec fără probleme.
util review
00
NOU
#27
GoGu
Ti-am dat +, dar …
Review-ul e super util pentru patronache care duce echipa la santier.
Acum nu mai e Docker, MCV, Lodgy. Daca vrei sa iei o masina pe firma s-o hamalesti 4-5 ani ai de ales intre un Transporter/Espace SH cu sute de mii de km la bord, ne-intretinuta si Jogger nou. Care e „mai perfecta”?
Review zice ca: Poti sa bagi 7 handralai + 200kile de scule si cu un pic de avant ajungi la destinatie/duci orice panta.
Pentru use-case-ul de mai sus e perfecta: 7 locuri echiparea Esential, motorul de 100 cai cu GPL. Pret: 16700. cu rabla cred ca ajunge la vreo 15.000. Cam mult. La 12.500 ar fi rupt.
Daca esti un user normal: familie, 2 copii, mers la tara. concurenta e mai mare (i30 break, focus break, megane).
00
NOU
#28
Drax
Pai 12800 era la inceput, la lansare – vers. comfort poate chiar si cu a/c automat
Dar de atunci a crescut pretul cam cu 500 de euro in fiecare luna de e vreo 16000 cu tot cu rable (2) acum
S-a cam incheiat povestea , cel putin in romania
00
NOU
#29
ubercool
Doar să nu rămâi cu ea printr-o parcare de mall ceva sau la vreo ieșire din pasaj subteran, în aglomerație. Îi dai jos pe găligani și îi pui să împingă.
00
NOU
#30
zamaraii
Doar ii dai jos si ii astepti sus ca vin ei. Fara ei masina urca fara stres!
00
NOU
#31
stef
Mi se pare excelenta directia in care se merge cu designul exterior la Dacia, masinile arata chiar bine.
00
NOU
#32
Basileu1
Doar sa nu te apropii prea tare sau sa intri in ele.
00
NOU
#33
Becaly
Majoritatea materialelor de pe youtube,gen review,au ca scop ori sa linga pe producatorul/vanzatorul,sau sa faca vizualizari/comment-uri.
Dacia face masini corecte,fiabile,am avut si eu la un moment dat ,fara probleme….asa incat la ce ofera jogger e ok versus concurenta.
00
NOU
#34
Alex
Nu e cazul ăstuia, Mat Weston nu lucrează pentru banii de la productori. Carwow e un fel de autovit, cu acces direct la dealeri, cărora le crește vînzările și de mașini SH și de mașini noi, nu stau după gigelu’ de la marketing. Tocmai de aia canalul carwow a și ajuns cel mai mare canal auto de pe youtube, că nu poți să-l înjuri că te minte.
NOU
#35
robonic
Si cu testul asta . Dacia se vine bine , dar nu la noi .
00
NOU
#36
fur
voiam sa vad testul reluat cu aerul conditionat pornit sau cel putin dupa treapta de mijloc (adica in conditii normale) sa vedeti cum mai pleaca vreo 20 de cai la plimbare..ce sa mai vorbim de scaunele de caruta, dupa ce mergi mai mult de o ora, trebuie sa te programezi la masaj…dar hei, patriotii o adora, iese bine la review-uri
10
NOU
#37
stef
Care patrioti, aia din Anglia, Germania, Danemarca? Ca mai mult la noi mi se pare ca e luata in bataie de joc marca. La straini e o masina cinstita pentru banii pe care ii dai.
Si numerele dovedesc asta, Sandero a fost a doua masina vanduta in EU anul trecut. Si inainte de asta s-a tot invartit in top 10.
00
NOU
#38
e3v0
@stef. Ne-am găsit cativa dintre noi sa dam cifre de vânzări ca să susținem ca europenii (și nu numai) votează cu portofelul în favoarea Daciei.
E clar ca și europenii și noi suntem niște bramburici, pt ca…..ahhhh fuck it, iar am hrănit trolul …. /s
00
NOU
#39
ubercool
Nu te afectează cu nimic la urcarea în pantă, dacă pornești aerul condiționat, că ți-l taie oricum când ceri putere maximă.
00
NOU
#40
sfatuitoru
din Romania a facut Luci Popa pe canalul lui. Si inca de acu cateva luni.
00
NOU
#41
emil
review-urile din Romania sunt la fel de bune ca masinile din Romania
00
NOU
#42
sfatuitoru
masina mi se pare geniala. Ieftina, in 5 locuri are 700 litri portbagaj, garda la sol buna. Sa stiti ca exista oameni carora li se rupe de putere, antifonare si nu-stiu-ce confort. Pretu si sa fie ieftina la intretinere.
00
NOU
#43
zidanne
@sfatuitoru tinand seama ca euroncap zice ca in caz de ceva impact mai serios ai 3 din 10 sanse s-o mierlesti… eu m-as gandi de doua ori inainte sa marc banu.
Si nu, nu tu conducand sportiv, ci cu alte cotete reparate pe genunchi in spatele blocului, conduse de campioni la NeFeSe.
00
NOU
#44
Fisherman
Ești amuzant! Mai zi de ncap, și criteriile lor pentru 10…..
00
NOU
#45
Robert
Discutiile despre dacia la noi sunt fix ca samsung vs apple. Orice roman cu golf 5 se ia in gura cum a condus el odata logan si i-au stat boasele rau. Ce sa vezi, e o masina decenta in clasa din care face parte. Clasa fuckin budget.
Also, sa incarci asa masina si sa pleci in panta de pe loc vor face poate romanasii peste 25 ani la camp cu fanul in spate. Nu gandeste nimeni masini cu incarcatura in care se apasa aripile pe roti.
00
NOU
#46
Trl
Sunt 90% sigur ca nu a umflat mai mult rotile din spate (pana la 3 bari) asa cum s-ar recomanda cand ai incarcare mare pe puntea spate, ca sa nu uzezi aiurea anvelopele.
Performanta franarii depinde si de cat au fost ‘incalzite’ anvelopele, asta poate explica partialde ce a avut 36s chiar si la incarcarea maxima (anvelopele erau mai in forma) + daca pe spate nu a umflat suplimentar, aderenta era mai mare (exact acolo unde era si excedentul de greutate).
Pe rampa cu unghi mare poate mergea mai bine sa porneasca cu frana de mana, si nu-i murea motorul de atatea ori.
Sunt multe probleme de ordin tehnic , asa zisul review este varza, nu demonstreaza mare lucru.
00
NOU
#47
ubercool
@Trl trebuia să dea o tură de pistă să încălzească anvelopele și discurile. Prespun că tu așa faci înainte să ieși cu mașina în trafic.
00
NOU
#48
Ego
#strainilorleplacedacia
00
NOU
#49
costin
Deci o mașină ieftină cu sarcina utilă declarată de 500 kg încărcată cu 7 handrălăi plus 200 kg de balast (adică cam 750 kg de sarcină utilă) trece la limită de o pantă abruptă și tu vezi asta ca fiind o problemă??
Mașina e foarte ok, problema e doar de partea cealaltă a tastaturii.
00
NOU
#50
N
Nu-s sigur, dar cred ca Vali batea apropo la faptul ca baiatul cu reviewul a avut cojones sa faca testul asta si nu s-a facut ca ploua ca youtuberii din Romania. Si da masina a iesit bine din review. Ce imi e totusi neclar si nu o zic ca sa le caut o scuza, sigur problema e la youtuberii pe auto din Romania si nu la diversii directori, sefi de marketing etc. romani care au pretentia sa fie produsul mega-laudat ?!
00
NOU
#51
alxzen
misto volvo dacic.
00
NOU
#52
cristelu
MI se pare mai mult o problema de aderenta decat de putere, chiar si tipul zice ca sistemul antipatinare ii taie motorul. 110 cp in tr1 sunt de ajuns sa mute casa din loc daca, DACA au aderenta…iar in clipul de sus nu prea are. Daca ar fi avut 4×4 sau barem tractiune spate altfel ar fi stat treaba la deal. Probabil a si dramatizat putin din ambreiaj ptr efect artistic, ar fi trebuit sa aiba min 4000rpm chiar 4500 inainte de a ridica ambreiajul, dar a aratat ca se poate. Testul e destul de realist, asa facea si pejoul meu 307 de 110cp la deal, trebuia piscat putin mai mult dar nu avea greata odata ce pleca de pe loc. Tot 110cp dar din 1.6L, 2003 benzina. Indistructibil, am facut o casa cu masina aia si nu s-a stricat. Inca o mai am, dorm pisicii in ea, sunt sigur ca daca-i dau o cheie pleaca fara probleme. E intr-o curte, stati linisititi, nu prejudiciez pe nimeni.
00
NOU
#53
sosobigman
Review-ul ca review, nici o problema cu el, eu totusi ce nu inteleg la astea pe auto de unde pana unde dementa asta cu secundele/100km. In viata de zi cu zi nu cred sa mai intereseze pw cineva acest aspect. Hai ca la masinile sport si F1 as intelege necesitatea obtinerii celui mai bun timp – care se calculeaza la miimi de secunde. Dar repet, in viata de zi cu zi cati ne mai gandim dupa ce am cumparat o masina ca ea poate sa ajunga 0-100 in 5 – 6 – 7 – 10 secunde. In lista specificatiilor unei masinii pe mine acest aspect nu ma atrage, sau hai sa zicem ca valoarea de interes este scazuta fata de celelalte caracteristici: garantii, confort, NCAP, etc….
Din filmare se vede clar ca jegosul imputit lucreaza masina din ambreaj, dand impresia ca acea auto nu poate pleca in panta decat cu mari eforturi.Asa ii dorim jegosului si atunci cand vrea sa-si futa nevasta, prima data s-o lucreze din ambrea….limba.Eventual il incur-ajam sa cheme si un prieten la plecarea de pe loc.
Daca ii urmaresti si celalalte videoclipuri ale dansului, vei observa ca lauda masina. Sa nu mai zic de comentarii, oamenii par extaziati de dacii.
Și eu sunt de părere că nu știe să folosească ambreiajul pentru un motor așa de mic.
Sunt interese mari la mijloc.
Pare ca eo diferenta intre la „deal” si „la.vale” sau „pe drum.drept” nu?
Cu 7 animale.in masina si 200kg pai tritzi-arsi diselu sechinuie da 1.0 anemic
Multumesc pentru manutele rosii, raman la parerea ca individul lucreaza special ambreajul pentru filmare.Asta daca stii la ce sa te uiti.
Câți ani ai și de cât timp nu ti-ai mai luat medicamentele?
@Dan
Conduc masini din 1979.Medicamente nu am nevoie in afara de famotidina.Stiu cand cineva te fute pe tatza, se pare ca voi nu vedeti.
Așa e tataie, ai dreptate, nu te păcălesc hoții ăștia pe tine.
@restul
Ba, vedeți că iarăși a scăpat pacientul cu Alzheimer.
Panta e la vale iar rampa e la deal !
Sabotor
1 septembrie 2022 la ora 10:44 am
Conduc masini din 1979.
Așa e tataie, ai dreptate, nu te păcălesc hoții ăștia pe tine.
@restul
Ba, vedeți că iarăși a scăpat pacientul cu Alzheimer.
Poate ma-ta, tac-tu sau bunica-ta au Alzheimer, in niciun caz eu.
Greseala mea. Să înțeleg că e doar demență avansata?
@Sabotor. Nu e demență. Este superioritate nejustificată de nimic.
Am și eu persoane în familie care conduc din 79 chiar și mai devreme. Am și vecini care conduc similar. Toți, dar absolut toți dintre aceștia cred că sunt niște șoferi buni.
Realitatea e undeva departe de cred ei.
Domnule Gigi, ați condus această mașină în aceeași parametri ca domnul care a făcut acest test?
Dacă nu ați făcut asta [o să folosesc un limbaj care nu mi-e caracteristic dar pare că aici e nivelul vocabularului dumneavoastră]: mergi înapoi la mă-ta și povestește-i ei cum e cu condusul.
Gigi, am pus sticla de bere pe masa, doar sa pot tasta mai rapid.
Sugi pula.
Posesor de Jogger 7 locuri. Excelentă mașină, versatilitate mare, motorul de 110 cp este neașteptat de sprinten. Cel mai des circulăm 4+copil+bagaje.
Recenziile domnului sunt cele mai bune.
Diferența față de MCV Stepway 0.9 este neașteptat de mare!
Ca posesor de MCV stepway, poti sa elaborezi te rog despre diferenta? Sunt curios.
Am mers recent cateva mii de km (>5) cu un Sandero Stepway, din specificatii nu pare a fi diferit la motorizare / cutie / tren de rulare fata de un Jogger.
Am avut de multe ori de iesit dintr-un garaj subteran cu panta destul de mare, cred ca aproximativ la fel ca cea din video-ul lui Mat Watson. Nu a fost o experienta placuta. Din ce mi-am dat seama problema la aceasta masina e cumva subdimensionarea ambreiajului / volantei .
Pe DN-uri masina merge destul de bine in depasiri, mai ales in treapta 3 intre 70/80 – 90/100 km/h, pare ca are destula putere pentru a rula decent si depasi in siguranta.
Pe autostrada se cam termina puterea pe la 130, masina gafaie la peste 140.
Cam acealasi drumuri facute cu Sandero-ul le-am facut acum vreo 2-3 ani cu un Polo tot motor de 1.0 pe benzina si cumva Sandero-ul mi-a placut mai mult, mi s-a parut mai puternic si mai usor de depasit cu el pe DN.
Ambele masini (Sandero, Polo ) au fost inchiriate si am mers cu ele in Ro, masina mea de zi cu zi are +200 CP.
Pe Autostrada se cam
Are volanta cât conserva de pateu.
Nevasta are sandero stepway gpl + benzina… poate sa imi povesteasca cine ce vrea… masina rupe. Pe autostrada are viata o tin pe tempomat pe 145 -150 cand ma grabesc (si pe gpl) si merge n-are nici o treaba si mai are pedala…. stabilitate tot ce vrei. Acum o sa vedem motorul in dupa anul 3 cum se tine… cand probabil o sa aiba 50 de mii de km (12.000 momentan). Motorul de 1.0
@Ciprian, daca nu reușești să ieși dintr-o parcare subterană cu 100cp pe o mașină de 1200cp, problema nu e la mașina…
@mihai: eu nu înțeleg de ce pwla mea sunteți muiști și vreți sa mai ciupiți voi încă 7-12 km în plus, mergând cu 145-150, când Poliția noastră te lasă legal sa mergi la 138 fără stres. Și ai dreaqu tot voi va ofticati când vă dă amenda, sau prindeți din urma pe unul cu 138 și faceți gât 👎
@mihai bro, stabilitate și dacie în aceeași fraza nu se poate…e lege! Doar in Fiatul am avut o senzație de instabilitate/ lipsa de contact cu asfaltul mai mare
Ahaha! Am patit asta cu un Logan de 900 cmc, in parcarea hotelului Berthelot Am reusit sa ies doar dupa doua incercari.
ba da voi cu daciile alea de 45cp ce faceati? mergeati doar pe drept? adica exact ce zice Zarax mai sus, daca cu 100cp ti-e greu sa iesi dintr-o parcare pb nu cred ca e la masina….
nu doar volanta, poate toata cutia e dimensionata altfel, stiu ca si la primele dustere parca erau rapoartele f mici, in oras mestecai incontinuu cu schimbatorul
Eu unul is satul de 10000 de review-uri la tot felul de produse de top. Review la cel mai buntelefon, cel mai bun PC, cea mai buna masina. Sunt bine venite reviewuri cu situatii plauzibile pentru produse de specificatii si preturi medii. Hai cu laudat produse best – buy, nu doar top tier, ca nu toti avem bani de avioane.
deci, dacă mă pomenesc cu încă 6 găligani și 200 de kile de ciment într-un Jogger (puțin probabil), e de preferat să dau cu spatele până găsesc un loc de plecare mai plat, și trec fără probleme.
util review
Ti-am dat +, dar …
Review-ul e super util pentru patronache care duce echipa la santier.
Acum nu mai e Docker, MCV, Lodgy. Daca vrei sa iei o masina pe firma s-o hamalesti 4-5 ani ai de ales intre un Transporter/Espace SH cu sute de mii de km la bord, ne-intretinuta si Jogger nou. Care e „mai perfecta”?
Review zice ca: Poti sa bagi 7 handralai + 200kile de scule si cu un pic de avant ajungi la destinatie/duci orice panta.
Pentru use-case-ul de mai sus e perfecta: 7 locuri echiparea Esential, motorul de 100 cai cu GPL. Pret: 16700. cu rabla cred ca ajunge la vreo 15.000. Cam mult. La 12.500 ar fi rupt.
Daca esti un user normal: familie, 2 copii, mers la tara. concurenta e mai mare (i30 break, focus break, megane).
Pai 12800 era la inceput, la lansare – vers. comfort poate chiar si cu a/c automat
Dar de atunci a crescut pretul cam cu 500 de euro in fiecare luna de e vreo 16000 cu tot cu rable (2) acum
S-a cam incheiat povestea , cel putin in romania
Doar să nu rămâi cu ea printr-o parcare de mall ceva sau la vreo ieșire din pasaj subteran, în aglomerație. Îi dai jos pe găligani și îi pui să împingă.
Doar ii dai jos si ii astepti sus ca vin ei. Fara ei masina urca fara stres!
Mi se pare excelenta directia in care se merge cu designul exterior la Dacia, masinile arata chiar bine.
Doar sa nu te apropii prea tare sau sa intri in ele.
Majoritatea materialelor de pe youtube,gen review,au ca scop ori sa linga pe producatorul/vanzatorul,sau sa faca vizualizari/comment-uri.
Dacia face masini corecte,fiabile,am avut si eu la un moment dat ,fara probleme….asa incat la ce ofera jogger e ok versus concurenta.
Nu e cazul ăstuia, Mat Weston nu lucrează pentru banii de la productori. Carwow e un fel de autovit, cu acces direct la dealeri, cărora le crește vînzările și de mașini SH și de mașini noi, nu stau după gigelu’ de la marketing. Tocmai de aia canalul carwow a și ajuns cel mai mare canal auto de pe youtube, că nu poți să-l înjuri că te minte.
Si cu testul asta . Dacia se vine bine , dar nu la noi .
voiam sa vad testul reluat cu aerul conditionat pornit sau cel putin dupa treapta de mijloc (adica in conditii normale) sa vedeti cum mai pleaca vreo 20 de cai la plimbare..ce sa mai vorbim de scaunele de caruta, dupa ce mergi mai mult de o ora, trebuie sa te programezi la masaj…dar hei, patriotii o adora, iese bine la review-uri
Care patrioti, aia din Anglia, Germania, Danemarca? Ca mai mult la noi mi se pare ca e luata in bataie de joc marca. La straini e o masina cinstita pentru banii pe care ii dai.
Si numerele dovedesc asta, Sandero a fost a doua masina vanduta in EU anul trecut. Si inainte de asta s-a tot invartit in top 10.
@stef. Ne-am găsit cativa dintre noi sa dam cifre de vânzări ca să susținem ca europenii (și nu numai) votează cu portofelul în favoarea Daciei.
E clar ca și europenii și noi suntem niște bramburici, pt ca…..ahhhh fuck it, iar am hrănit trolul …. /s
Nu te afectează cu nimic la urcarea în pantă, dacă pornești aerul condiționat, că ți-l taie oricum când ceri putere maximă.
din Romania a facut Luci Popa pe canalul lui. Si inca de acu cateva luni.
review-urile din Romania sunt la fel de bune ca masinile din Romania
masina mi se pare geniala. Ieftina, in 5 locuri are 700 litri portbagaj, garda la sol buna. Sa stiti ca exista oameni carora li se rupe de putere, antifonare si nu-stiu-ce confort. Pretu si sa fie ieftina la intretinere.
@sfatuitoru tinand seama ca euroncap zice ca in caz de ceva impact mai serios ai 3 din 10 sanse s-o mierlesti… eu m-as gandi de doua ori inainte sa marc banu.
Si nu, nu tu conducand sportiv, ci cu alte cotete reparate pe genunchi in spatele blocului, conduse de campioni la NeFeSe.
Ești amuzant! Mai zi de ncap, și criteriile lor pentru 10…..
Discutiile despre dacia la noi sunt fix ca samsung vs apple. Orice roman cu golf 5 se ia in gura cum a condus el odata logan si i-au stat boasele rau. Ce sa vezi, e o masina decenta in clasa din care face parte. Clasa fuckin budget.
Also, sa incarci asa masina si sa pleci in panta de pe loc vor face poate romanasii peste 25 ani la camp cu fanul in spate. Nu gandeste nimeni masini cu incarcatura in care se apasa aripile pe roti.
Sunt 90% sigur ca nu a umflat mai mult rotile din spate (pana la 3 bari) asa cum s-ar recomanda cand ai incarcare mare pe puntea spate, ca sa nu uzezi aiurea anvelopele.
Performanta franarii depinde si de cat au fost ‘incalzite’ anvelopele, asta poate explica partialde ce a avut 36s chiar si la incarcarea maxima (anvelopele erau mai in forma) + daca pe spate nu a umflat suplimentar, aderenta era mai mare (exact acolo unde era si excedentul de greutate).
Pe rampa cu unghi mare poate mergea mai bine sa porneasca cu frana de mana, si nu-i murea motorul de atatea ori.
Sunt multe probleme de ordin tehnic , asa zisul review este varza, nu demonstreaza mare lucru.
@Trl trebuia să dea o tură de pistă să încălzească anvelopele și discurile. Prespun că tu așa faci înainte să ieși cu mașina în trafic.
#strainilorleplacedacia
Deci o mașină ieftină cu sarcina utilă declarată de 500 kg încărcată cu 7 handrălăi plus 200 kg de balast (adică cam 750 kg de sarcină utilă) trece la limită de o pantă abruptă și tu vezi asta ca fiind o problemă??
Mașina e foarte ok, problema e doar de partea cealaltă a tastaturii.
Nu-s sigur, dar cred ca Vali batea apropo la faptul ca baiatul cu reviewul a avut cojones sa faca testul asta si nu s-a facut ca ploua ca youtuberii din Romania. Si da masina a iesit bine din review. Ce imi e totusi neclar si nu o zic ca sa le caut o scuza, sigur problema e la youtuberii pe auto din Romania si nu la diversii directori, sefi de marketing etc. romani care au pretentia sa fie produsul mega-laudat ?!
misto volvo dacic.
MI se pare mai mult o problema de aderenta decat de putere, chiar si tipul zice ca sistemul antipatinare ii taie motorul. 110 cp in tr1 sunt de ajuns sa mute casa din loc daca, DACA au aderenta…iar in clipul de sus nu prea are. Daca ar fi avut 4×4 sau barem tractiune spate altfel ar fi stat treaba la deal. Probabil a si dramatizat putin din ambreiaj ptr efect artistic, ar fi trebuit sa aiba min 4000rpm chiar 4500 inainte de a ridica ambreiajul, dar a aratat ca se poate. Testul e destul de realist, asa facea si pejoul meu 307 de 110cp la deal, trebuia piscat putin mai mult dar nu avea greata odata ce pleca de pe loc. Tot 110cp dar din 1.6L, 2003 benzina. Indistructibil, am facut o casa cu masina aia si nu s-a stricat. Inca o mai am, dorm pisicii in ea, sunt sigur ca daca-i dau o cheie pleaca fara probleme. E intr-o curte, stati linisititi, nu prejudiciez pe nimeni.
Review-ul ca review, nici o problema cu el, eu totusi ce nu inteleg la astea pe auto de unde pana unde dementa asta cu secundele/100km. In viata de zi cu zi nu cred sa mai intereseze pw cineva acest aspect. Hai ca la masinile sport si F1 as intelege necesitatea obtinerii celui mai bun timp – care se calculeaza la miimi de secunde. Dar repet, in viata de zi cu zi cati ne mai gandim dupa ce am cumparat o masina ca ea poate sa ajunga 0-100 in 5 – 6 – 7 – 10 secunde. In lista specificatiilor unei masinii pe mine acest aspect nu ma atrage, sau hai sa zicem ca valoarea de interes este scazuta fata de celelalte caracteristici: garantii, confort, NCAP, etc….
„ai, ma wason ir, from kauau!”
Canal de liniute.