Urmăriți reacțiile susținerii lui Nicușor Dan

Ăștia sunt oamenii. Eu vreau să fie luptă dreaptă doar dacă va candida cel care îmi place mie mai mult. Ălalalt dă-l dracu! Da, trebuie să o dăm jos pe Firea, dar doar dacă se facem cum zic eu.

E clasicul românesc. De aia e USR unde e, că toți au câte o idee și vor să se facă așa cum zic ei, nu cu 2mm mai la stânga sau la dreapta. E ori ideea lor, ori se pun cu fundul în potecă.

Într-o țară care o urăște pe Firea în realitate, s-ar fi deschis șampanii. Dar urmăriți reacțiile. Oamenii sunt dezamăgiți. E bine, dar nu e bine. Dă-o dracu pe Firea, dar o votez doar ca să nu câștige ăla care l-a întrecut pe candidatul meu.

pnl-sustine-nicusor-dan

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

96 comentarii

  1. Unde vezi tu ca oamenii sunt dezamagiti. In afara de VV si Ciolos, majoritatea saluta aceasta decizie. ND e singurul care o putea invinge pe firea, sa fim sinceri.
    Cheia e la consiliu, acolo unde o majoritatea usr+pnl ar intari pozitia lui ND ca primar.

    00
    • Ar fi primul primar cu bune intenții din lungul șir de șmenari care au condus Bucureștiul…

      00
    • Unde vezi tu ca oamenii sunt dezamagiti.

      Citește comentariile de dedesubt.
      S-au adunat dezamăgiții mai ceva ca babele la moaște!

      00
    • @AI_core: s-au activat este termenul corect!

      00
    • Ok, si de ce nu ai voie oamenii sa fie dezamagiti? Eu unul sunt dezamagit. Eu chiar voiam sa il votez pe Vlad Voiculescu, pentru ca mi se pare de departe cel mai bun candidat

      Daca aveam alegeri in doua tururi, sigur aveam sansa sa il votez. Daca nu trecea el in turul 2, eram impacat. Mergeam si votam impacat pe Nicusor Dan in turul doi, daca ajungea acolo. PSD, PNL si Iohannis au avut grija sa nu permita alegerea primarilor in doua tururi

      Acum, negocierile USR-PLUS pareau ca duc la niste alegeri primare. Era bine si asa, tot puteam sa merg sa il votez la primarie pe Voiculescu. Daca nu castiga, chiar eram impacat, era clar ca majoritatea il voia pe Nicusor Dan candidat impotriva lui Firea. Mergeam impacat si il votam la locale pe Nicusor Dan. Negocierile Nicusor Dan-PNL au reusit rapid sa anuleze si posibilitatea alegerilor primare.

      Acum trebuie sa merg musai sa il votez pe Nicusor Dan, ca sa nu iasa Firea, iar omul care voia sa candideze si pe care eu voiam sa il votez e out din procesul asta.

      Ce e in neregula cu dezmagirea mea? Asa ar trebui sa functioneze democratia in tara asta?

      Inca ceva: vad ca multi sunt absolut siguri ca Nicusor Dan e singurul care o putea invinge pe Firea. Eu unul nu cred asta. Asta trebuia verificat prin campanie electorala si vot. Prin alegeri primare, daca nu se putea altfel. Alegerile primare erau un moment bun ca sa vedem si ce au candidatii in cap. Ce vor sa faca cu RADET-ul si subventionarea caloriei. Ce vor sa faca cu cele 20 de companii infiintate de Firea. Si asa mai departe.

      Acum e clar ca vom avea o companie electorala nula. Nicusor Dan va putea sa aplice tactica Iohannis si sa refuze orice dezbatere cu Firea, ca e „mafioata si psd-ista”. Si tot va castiga lejer alegerile, „ca nu trebuie sa iasa Firea”

      Un proces democratic alterat grav de catre intreaga clasa politica veche, cu Nicusor Dan in frunte. Basescu ranjeste satisfacut. Si el a devenit fan Nicusor Dan si o sa il sustina in alegeri.

      00
    • Ce e in neregula cu dezmagirea mea? Asa ar trebui sa functioneze democratia in tara asta?

      în situația asta da. sistemul politic e stricat, ca sa îl putem schimba avem nevoie să îl penetrăm cu alți oameni. am dat jos PSD, am pus PNL. nu sunt prea diferiți, dar nu sunt teribil de ticăloși. sunt puși pe furat, dar nu sunt teribil de ticăloși. pasul următor e să înlocuim PNL cu USR. și da, e nasol, dar trebuie votat USRistul cu cele mai mari șanse. are șanse un independent? îl votăm pe ăla.

    • Ok, si de ce nu ai voie oamenii sa fie dezamagiti? Eu unul sunt dezamagit. Eu chiar voiam sa il votez pe Vlad Voiculescu, pentru ca mi se pare de departe cel mai bun candidat

      Deoarece (citez din primul paragraf al articolului pe marginea căruia comentăm):

      Eu vreau să fie luptă dreaptă doar dacă va candida cel care îmi place mie mai mult. Ălalalt dă-l dracu! Da, trebuie să o dăm jos pe Firea, dar doar dacă se facem cum zic eu.

      00
    • @silicon_v: Pentru că nu este vorba despre dezamăgirea ta, despre dorinţele tale sau măcar despre tine sau alţii, ci despre egocentrismul anumitor persoane.

      Dacă eu am ce mânca, nu există foamete în lume.
      Dacă eu sunt biciclist militant, mi se rupe de şcoli/spitale, pistele de biciclete sunt prioritatea zero.
      Dacă eu sunt vegan, tot ce trebuie să facem pentru planetă e să nu mai mâncăm carne (nu contează că ard mii de litri de benzină zburând cu avionul).
      Dacă pentru mine Nicuşor Dan/Donald Trump/Vladimir Putin/Kim Jong-un e Mesia, ereticii trebuie arşi pe rug.

      Altfel spus, eu sunt open minded şi accept părerile tuturor, indiferent cât ar fi de diferite, atât timp cât sunt identice cu ale mele. Dacă nu, să moară mă-sa. #bernieorburn

      00
    • @silicon_v > ai dreptate dar nu e asa din cauza lui Nicusor Dan, ci pt ca sistemul cu 1 tur e fked up. De acolo vine problema, nu de la dealul lui Nicusor cu PNL. Asta e chiar un lucru bun. Altfel Firea rupea sigur.

      Eu am alta intrebare… de ce n-au facut dealul asta acum 4 ani??

      00
  2. Într-o țară condusă de Dragnea și Dăncilă, cu opoziția condusă de Orban, un prezervativ umplut cu rumeguș ar fi reprezentat ceva. A fost măcar vreo clipă USR o alternativă redutabilă, altfel decât la țipat pe internet?

    Și da, mă plătește Dragnea. Cum m-a plătit și uica Soroș.

    00
  3. Chiar nu îl pot vota pe acest domn, este obtuz și negativist și plângăcios. Dacă ar fi implementat și proiectul Oxigen, chiar o votam pe Firea.

    00
    • Și Firea e fericită când arde casa. Normal că e de plâns ce face ea la cârma Bucureștiului. Pozitivismul lui Firea e doar un colac în lavă.

      00
    • Pentru ca a facut numai bine in toti acesti ani si a dat dovada de competenta maxima.

      Noaptea mintii, jur

      00
    • Bucurestiul are cateva domenii unde trebuie sa dea faliment, cum ar fi RADET. Asa ca il pun pe Nicu sa o incaseze. Numai sa citesti programul lui Nicusor si te apuca rasul. Sau sa il asculti vorbind.

      Astept sa vedem ce alti candidati vor mai fi propusi. Singurul capabil din cei ce si-au exprimat intentia, dupa parerea mea, ar fi fost Ciprian Ciucu. Probabil va candida la Sectorul 6.

      Si ca sa revin la subectul articolului, comentariile mele dovedesc exact ce a vrut Zoso sa spuna, asa e. Nu va amagiti insa ca oricine va veni in locul Gabrielei o sa vina cu latpe si miere. Administratia ramane, interesele raman, contractele sunt semnate. Este nevoie de un lider tenace si capabil, iar Nicusor nu cred sa fie acesta.

      00
    • Eu nu inteleg de unde vin si ce cauta aici tipul asta de cititori…

      00
  4. Oamenii vor sa arda etapele.
    De la Ceausescu, ei l-au vrut pe Bush.
    Nu au inteles ca era nevoie de un iliescu, de un basescu etc

    A fost o tentativa interesanta cu Constantinescu, o sansa pentru romania, dar s-a vazut ca nu am fost in stare. Romanasii l-au urât pe constantinescu mai mult decât pe vadim, iliescu și ciomu combinați

    00
  5. Doar mie mi se pare ca numele “nicusor” nu il ajuta deloc? Suna ca baiatu ala de treaba din gasca de la bloc, dar in care n-ai incredere ca duce ceva la capat 😂

    00
  6. Vv, Cioloș si plus tocmai au ajutat un pic Pnlu in București prin foamea de ciolan /prostie!

    De ce au tinut atat de mult la candidatură cand unul din motto-urile lor e „oameni competenți „?!

    Plus = 0

    00
    • Aici cred ca nu ai dreptate, de ce consideri ca Nicusor Dan e in mod necesar mai competent decat Vlad Voiculescu? Pentru ca a dat primaria in judecata si a castigat de cateva ori, asta il face competent pentru administratie? Pe de alta parte, pentru PNL ND e o alegere mai buna tocmai pentru ca e cumva outsider, nu are in spatele lui o organizatie competitoare pentru PNL decat conjunctural, astfel incat, pe termen mediu, damage-ul facut daca iese primar si are succes va fi mai mic decat in cazul lui Vlad. Personal, l-as fi votat pe Vlad, in conditiile in care aveam de ales intre cei doi. Abordarea asta de a forta lucrurile a lui ND prin intelegerea cu PNL nu mi se pare foarte etica, chiar daca e eficace. Intre d-na Firea si oricare din cei doi, aleg pe unul din ei.

      00
    • @BipBip

      Câteva?! Lucrezi la dezinformare?

      00
    • @zaxi: exact. Cine nu e cu noi e impotriva noastra, nu? :-) Cum adica lucrez la dezinformare? Afara de procesele castigate mai ai chestii relevante pentru ND? Gasesc undeva pe net strategia si echipa lui pentru Bucuresti? Pentru competenta in administratie trebuie sa il cred pe cuvand pe Nicusor? Repet, nu sunt neaparat impotriva lui, dar hai sa nu punem etichete doar daca nu avem aceeasi parere…

      00
    • Câteva?! Sau sute?!
      Dezinformare și bagatelizare – n-a facut nimic.

      Cu siguranță nicusordan.ro are informații

      00
    • @zaxi: mai usor, zelotule, ca nu ii sunt dusman, cum am mai zis, de altfel :-). Am mai scris aici ca, din punctul meu de vedere, oricare din candidati e mai bun ca doamna Firea. Iti multumesc pentru link! Uitandu-ma pe cele doua site-uri de campanie, mi se pare mai inchegat cel al lui Vlad, pentru ca are niste oameni in echipele care se ocupa de directiile de dezvoltare. Nicusor are niste endorseri din alte orase, dar nu mare lucru din Bucuresti. Te gandesti ca va putea acoperi singur toate domeniile pe care si-a aratat intentia? Nu ii trebuie si echipa?

      00
  7. Nicusor Dan mai stie altceva in afara sa deschida procese ? I-am urmarit absolut toate discursurile despre ce ar face ca primar general si nu am inteles nimic coerent sau concret. Matematicianul habar n-are de administratie locala…. bine nu ca tzoapa ar avea vreo treaba cu asta. Dar tind sa cred ca exista candidati mult mai buni pentru Bucuresti.

    00
    • Vv și compania așteaptă ecoul!
      O să vină dupa alegeri!

      ND vrea sa ofere mijloace de transport în comun decente, curate, punctuale si cu banda proprie! Extinderea retelei de transport plus trenuri!

      00
    • @Vasi, ce candidat ar fi acela? Vlad pare un om capabil dar nu ar scoate scorul atat de favorabil precum se asteapta. Daca nu exista un candidat comun impotriva toapei, scoate si al doilea mandat fix prin prezenta redusa la vot ca data trecuta. In momentul de fata si un rahat in ploaie ar fi mai ok ca primar fata de duamna.

      00
    • @ DanMk: ” Vlad pare un om capabil dar nu ar scoate scorul atat de favorabil…In momentul de fata si un rahat in ploaie ar fi mai ok ca primar fata de duamna.” Nu ti se pare un pic contradictoriu ce spui aici? Si tu stii ca nu ar scoate scorul favorabil pentru ca? Uitandu-ma pe net, acum la VV am gasit o pagina de web cu niste directii, dpmdv, coerente. La ND, din pacate nu vad nimic. Nu imi e clar ce intentii are. Ambii imi par niste tipi decenti, dar Vlad are deja experienta administratiei si mi se pare ca are mai multa carisma. Dar pentru PNL ar fi un candidat mai incomod decat semiindependentul ND, pentru ca vine din cadrul organizatiei Plus, nu din exterior. Cam in aceeasi masura in care era Oprescu dezirabil pentru PSD din afara partidului, ca atragea voturi si de la alte formatiuni asociate PSD…

      00
    • @BipBip nu se rezuma totul la planuri si promisiuni, mai ales la noi unde oamenii s-au plictisit sa tot auda ca un candidat va face si va drege. In momentul de fata, PNL a fortat mana USR-Plus, pana s-au decis ei intern ce candidat comun sa aiba. Personal, l-as vota pe Vlad, dar Nicusor are mai multe sanse, mai ales in momentul de fata.
      Vlad ar fi bun ca ministru, se apucase sa faca chestii bune in 2016 in guvernul intermar.

      00
    • @BipBip pot sa imi zic si eu parerea? ms

      VV e un oportunist. M-am lamurit ieri seara, cand Firea a anuntat ca renunta la taxa Oxigen, el a scos soldatii la impartit fluturasii cu „votati vv” pe la Piata Victoriei, „hai sa profitam azi sa dam fatala”. mi se pare jenibila ambitia lui prosteasca de a candida la Bucuresti, la fel ca si Firea el ne fiind din Buc. de ce nu candideaza la Branesti? sau de ce nu candideaza la Sectorul 5?

      00
    • @cici Suntem o tara libera :-). Totusi nu inteleg de ce faptul ca oamenii lui VV imparteau fluturasi e de condamnat? Ce te-ai fi asteptat, sa ii arunce la canal? Pe de alta parte, din perspectiva ND, o tot tii una si buna ca faci proces intern de desemnare a unui candidat comun USR-PLUS, si tu faci alianta cu un partid din afara USR-PLUS inainte de finalizarea acestui proces? Cam cat de de incredere esti tu ca partener, in aceste conditii? Fie tu ND, fie tu USR? Cu ce esti mai breaz ca PD cu solutia imorala cu PUR? Si de ce ar fi prosteasca ambitia lui VV de a candida la Bucuresti? Pentru ca tie ti-e antipatic? Mie mi se pare ca are mult mai multa carisma decat ND si ca, spre deosebire de ND are o abordare mai structrurata si are niste oameni in spate care sa il ajute la proiecte. Managementul Bucurestiului e ceva mai mult decat luptat in procese cu primaria. Cu tot respectul pentru efortul domnului Nicusor Dan. Oricum, oricare din ei ar veni la primarie, pentru Bucuresti e un castig.

      00
    • @BipBip

      Primaries a fost propuerea lui vv si afost respinsa de ND! Care înțelegere?

      ND a propus tot timpul sondaj de opinie, la fel a facut si in negocierile din 2016 cu pnl numai ca atunci pnl se bazape sondajul curs.

      Au trecut luni de zile in care plusu tot a asteptat sa…

      00
    • @BipBip
      1. nu imi intoarce vorbele cu fluturasii. n-am zis sa ii arunce am zis sa nu profite de bâlba lui Firea sa imprastie fluturasi fix in aceiasi zi – ca asta este exact comportament de profitor
      2. vv imi era foarte simpatic inainte. cand a fost in guv ciolos. chiar daca nu a avut timp sa faca mare lucru. sincer are acelasi gen de comportament il pe care il vad acum la alt viitor mare politician – Emil Ungureanu
      3. nu mi se pare ok ca decide VV cum se transaza pozitia. e ok ca propune chestii. la fel si ND . ce urmaza sa voteze pe FB?
      4. aia cu „are niste oameni in spate” mi se pare iar o chesti dubioasa. imi aduce aminte de „independentul” Oprescu. e horor.
      5. oricare ar veni dintre ei doi e un castig. de ce nu ar fi ND acela? si ND l-ar lua consilier pe VV. sau cum ziceam, sa candideze la sector 5? N-are curaj? e premiul prea mic? nu inteleg care-i problema. sau poftim, la sector 1 daca nu vrea sa faca foarte multe….

      In concluzie, si el e de acord ca trebuie sa fie un singur candidat dar insista prosteste sa fie el. de ce? e tanar, are timp sa creasca si sa candideze data viitoare

      00
    • Cici

      La S1 e Clotilde, e exclus ca alianța să aiba slt candidat, a fost o diferență det 2700 voturi intre locul 1 si 2. Din cate stiu C sta foarte bine in sondaje iar plusu a renuntat la candidatură.

      Daca vv vrea neaparat primar are alte 5 sectoare.

      00
    • @zaxi sunt mai multe variante. uite vad ca ND tocmai l-a propus viceprimar. voila ca am dreptate. pana mea, vv are varsta mea.

      00
    • @cici
      1. deci e naspa ca oamenii lui VV impart fluturasi, dar e ok ca ND sa anunte sprijinul PNL o zi dupa, inteleg corect?
      3. Pai vad ca nu VV decide, ci ND, hai sa masuram cu aceeasi masura…Intelegerea mea era ca nu VV decidea ci cele doua formatiuni politice.
      4. cand zic de niste oameni in spate vorbesc de echipele de specialisti pentru cele 12 proiecte, nu de oculta. Vezi pe vladvoiculescu.ro. Din contra, Nicusor Dan, mai ales cu sustinerea unui partid ipocrit precum PNL pare mai dubios prin asta. Sau iti inchipui ca e un soi de superman si nu are nevoie de echipa ca sa miste lucrurile in primarie.

      Bottomline, oricum ai da-o, ce face acum Nicusor Dan cu PNL e un gest de tradare, ar fi chiar ciudat ca VV si Plus sa iasa instantaneu sa aplaude gestul. Si, PNL clar nu avea un candidat suficient de puternic, de ce nu a putut astepta sa se transeze situatia in USR Plus ca sa anunte ca se baga si el? Parerea mea e ca pentru ca, pe termen lung, ND e un candidat mai comod, pentru ca are mai putina carisma si va rupe mai putine voturi de la PNL. In acelasi timp, cum mai observa cineva pe aici, ND asociat cu PNL va scadea scorul USR Plus la parlamentare.

      00
    • @BipBip
      1. nu
      3. PNL sustine pe ND nu invers. ce, VV s-ar supara daca UDMR vine si zice ca-l sprijina?

      Legat de sprijin politic. da, normal ca are nevoie. am vazut ca usr-istii faceau gura degeaba in primarie, ca ei tipau si Firea tot ca ea facea. (imi aduc aminte si acum cat de slabi pregatiti au fost cand s-au votat pistele de biciclete, si USR a votat impotriva facerii lor. iti aduci aminte?)

      Nu mi-ai raspuns la o intrebare: de ce nu vrea sa fie vicepremier? de ce ambitia asta aiurea de gica contra?

      00
  8. Nicu Shordan chiar pare animat de cele mai bune intenții însă mutra de băiat bun nu-l.ajuta deloc, la mitici le plac golanii gen basescu sau țoapă gen firea.

    00
  9. E bine, pare ca le-a intrat un tarus in inimi si-n cur, o multime de comentatori sunt ingrijorati de numele cam nepotrivit, de program, de papion, oricum e nasol daca in locul Sarmei punem altceva.

    00
  10. Șordan 2020!
    Distruge, dar și face!
    Votează un primar coagulant!

    00
  11. macar s-au lamurit lucrurile. VV e pe faras acum. ea doua magarie a lui ND dupa fortarea nominalizarii din partea usr dar dpdv politic a jucat bine. sunt curios cu ce echipa si plan iese in campanie. pt ca e evident ca a dat ceva la schimb pt sustinerea peneleului.

    00
    • Ce are de oferit Nicusor Dan PNL-ului?

      00
    • PNL sta foarte prost in București,
      niciun personaj de la ei nu i-ar fi dus macar pe locul 2 (cazul firea nd ceva.pnl)! Ar fi fost un dezastru cu violeta, rares whatever , ce să mai vorbim de bucureșteni si viitorul PNL în București!

      Cred ca ND a învățat câte ceva din trecut
      2012 a învățat ca fara sa aibă partid, nu are nici macar un consilier!
      2016 a facut partid, omul-partid și a invins pnl, făcându-l de rușine
      2020 coalizează o parte din opozitie in spatele său, pmp, pnl, usr bucuresti, alianța e tinuta in șah de alde cioloș si vv care au ramas fara jucarie!

      ND stie care e situatia din B din sondaje si interactiunea cu oamenii intalniti in piețe, pe strada etc sper ca nivelul concesiilor sa fie nul!

      00
    • Flo
      sunteți cu mine si va las sa faceți poza de pe primul loc, altfel va trimit pe locu 3 sau poate chiar 4 cu ajutrul bucureștenilor pe care i-ați condamnat in 2016 la firea!

      00
    • @Flo: comentariul tău pute a pesedism crâncen. Nicuşor Dan nu trebuie să se justifice în faţa nimănui, e prin el însuşi. Orice critică, orice contraargument sau întrebare înseamnă ciuma roşie, pentru că problema se reduce la Firea vs. ND. Cine nu e cu noi e împotriva noastră şi să moară mă-sa, dar suntem COMPLET diferiţi faţă de PSD.

      Cam ca laburiştii din UK.

      00
    • @Flo. „Ce are de oferit Nicusor Dan PNL-ului?”

      Hai sa iti spun eu: 5-7% in minus pentru alianta USRPlus la parlamentare care se duc la PNL. Exact atat facea o poza in seara alegerilor locale cu Barna, Ciolos si candidatul USR Plus ridicand mainile in aer si anuntand ca alianta USRPlus a castigat primaria Bucuresti, invingand-o pe Firea. Si asta dupa o campanie dura, in care candidatul a reprezentat politic USRPlus.

      Nicusor va candida ca independent, sustinut de PNL, PMP si (extrem de probabil) alianta USRPlus. Cat de des crezi ca va pronunta Nicusor Dan USRPlus in campania asta electorala? Dar dupa ce o sa castige? De unde anunta victoria? De la sediul USR Bucuresti? Hai sa fim seriosi.

      Ce a castigat Nicusor Dan? A sarit peste alegerile primare impotriva lui Vlad Voiculescu si a devenit in proportie de 99% noul primar al capitalei.

      Restul negocierilor nu le stim, dar le putem banui. De exmplu, viceprimar de la PNL, etc etc etc.

      00
  12. Am o intrebare: au venit sustinatorii lui Vlad „Cocaina” Voiculescu sau de unde atat de mult hate pe Nicusor Dan?
    Ii spus „Cocaina” pentru ca are acea problema inca nelamurita cu drogurile.

    00
    • Unde pana mea vezi tu atat hate la adresa lui ND? Ca daca ma uit mai sus, cel mai deplasat si plin de hate comment e chiar al tau… Care problema nelamurita cu drogurile? Sau, atunci cand serveste scopului nostru, tehnica de fake news a PSD e scuzabila?

      00
    • Ceva surse despre asta?

      00
    • „surse din mediul online au susținut că…”
      „care surse?”
      „un comentariu pe un blog!!!”

    • Asta cu cocaina s-a mai incercat si la Câțu cand l-au pus prima oara ministru.
      Umbla baiatu ala, Orlando, cu niste soparle pe tema (si el e sursa de incredere, lasa impresia ca se pricepe la de-astea). Am mai auzit-o si pe Olguta la un moment dat zicand ceva cu prafuri. Presupun ca va reveni acum ideea cu ocazia nominalizarii.

      E insa prima data cand o vad folosita pentru Voiculescu.
      Mai rasfirati viciile, baieti!

      00
    • Are problema cu niste prafuri si i s-au descoperit si masini de scris la sediu

      00
  13. mi se pare ca a facut o treaba inteligenta. Ca sa existe sanse adevarate contra FiFi, VV si Plus ar trebui sa-l sustina tot pe Sordan.

    00
  14. Țara arde și vouă vă arde de politică, în plm…

    https://www.facebook.com/groups/491791067679724/permalink/1304029226455900/

    Ați mai prins ceva ulei?

    00
  15. Foarte bine a facut PNL. N-o fi fost tocmai fair-play, dar cineva trebuia sa-i oblige pe USR-PLUS sa ia o decizie ca altfel pana se hotarau ei pe cine sustin muream toti de coronavirus.

    00
  16. Oribil, ce sa zici.

    00
  17. Trebuie sa fii super naiv si inapt politic daca n-ai simtit faza asta, fie ca e vorba de omul de rand sau politicianul de la TV. Era clar ca PNL trebuie sa mearga pe Nicusor Dan ca sa fie lucrurile cum trebuie, acum e trist ca VV iasa din schema suparat, eu chiar am crezut mereu ca el stie ca nu are sanse sa ajunga primar, iar lupta lui pentru bine n-ar trebui sa se opreasca aici… are 37 de ani de ani, practic o viata inainte. Un om care o sa reuseasca sa faca ceva pentru Bucuresti dupa 30 de ani de furturi si mizerii… fie el primar sau nu, cu siguranta este un politician care o sa aiba un cuvant de spus. Sincer chiar sper sa nu iasa nici-un fel de orgoliu prostesc din toata chestia asta, mai ales din partea lui Vlad.

    PS: Curiozitatea mea este, cat l-a costat pe Nicusor Dan aceasta sustinere… cat la suta din vehementa si corectitudinea lui. Tipul e total imprevizilbil pentru mafia de doi lei si iq de babuin de pe la noi… asa ca in cazul in care iasa primar, o sa fie distractie totala in primii doi ani in Bucuresti, unde toti nimenii o sa aiba de suferit si nu putin… asta fara coronavirus, cu coronavirus lucrurile vor sta si mai trist.

    00
  18. Intrebarea este cata incredere poate avea de fapt ND in PNL.
    La alegerile trecute ei au fost practic cei care i-au tras-o, au insistat sa-si schimbe candidatii ca pe ciorapi, cu unii din ce in ce mai irelevanti, si au pus umarul serios nu numai la ruperea de voturi de la Nicusor, dar si la demobilizarea unei bune parti a potentialilor votanti.

    Mie mi-e teama de scenariul asta:
    – PNL anunta ca sustine ND
    – ND se proclama candidatul opozitiei
    – VV se retrage (sper ca intelege ca nu e cazul sa mai insiste)
    – PLUS cere in compensatie mai multe locuri de consilieri pe listele comune
    – USR nu vrea sa le dea, se cearta, candideaza pe liste separate
    – PNL are o facatura de puci intern, de exemplu organizatia locala insista sa aiba candidat propriu
    – blat cu PSD v2: Firea primar, PNL majoritate in consiliu cu cei cativa USR-isti si cu 2-3 pesedisti cheie (inversul situatiei de acum din consiliu), USR si PLUS undeva pana in 10% adunat, deci un pic mai rau ca acum

    00
  19. Cam de cacat ce a facut ND si USR. Ca sa castige lupta cu VV au negociat sustinerea PNL-ului, inainte de clarificarea candidatului unic. Asta va lasa ceva semne in asa zisa alianta USR+.
    Evident ca PNL nu ar sustine pe nimeni din fostul guvern tehnocrat, lucru speculat de USR sau ND. O miscare politica foarte buna, doar ca nu m-as fi asteptat de la unii imaculati ca „oameni noi”; daca ar fi venit de la un Base, n-aveam nicio problema.

    00
    • In momentul care ND e cel mai bine plasat candidat al opoziției in sondajele de opinie, cu pnl la mare distanță gen 2016, canď e o oportunitate de a arata ca alianța e ceea ce vrea cetateanul, nu un alt partid cu gandul la ciolan si certuri aferente, vine vv cu moț care nici dupa luni de inclestare nu intelege si apoi vine pnl si le taie craca!!!
      Acum vv a ramas fara jucarie! Era jucaria lui!

      Dupa anunțul PNL, logic ar fi foat ca ciolos vv plus sa zica asta e, acum alianta sustine ND!!!

      Dar, ghici ce, vv ciolos plus plang după jucarie! Pfaaaa

      00
    • vv ciolos plus plang după jucarie! Pfaaaa

      asta e cel mai greu de înțeles. de ce pula mea ai face așa ceva?! oricum nu aveai șanse, de ce să insiști?!

    • Dar a iesit VV sau Ciolos cu vreo declaratie, dupa anunt? Si, la modul logic, ce reactie ati fi asteptat de la PLUS, in conditiile in care ND a mictionat cu bolta pe procesul acela intern de selectie de care ziceau? Sa se duca sa ii pupe? @zaxi, ai vreun link la sondajul acela? Ca eu stiam ca erau aproape egali, acum o luna si ceva, adica oricare din ei avea sanse reale, daca ar fi candidat impotriva doamnei Firea.

      00
    • @Vali

      Ori sunt proști ori ticăloși,
      cioloș nu e la prima chestie de genul asta, la fel a facut si in 2016 Decembrie!

      Ardelenii au un renume bun, gândesc mai cătinel, dar mult mai bine, ăsta are undeva un vid și ecoul nu se transmite. Și nu e singurul din partid!

      BipBip
      Nu există o înțelegere pentru primaries

      Un sondaj, dar intreba-l pe vv de ce a refuzat sondajul de opinie pentru desemnarea candidatului Usr plus.
      https://www.digi24.ro/amphtml/stiri/actualitate/politica/nicusor-dan-prezinta-un-sondaj-potrivit-caruia-el-este-candidatul-unic-al-dreptei-preferat-de-electorat-1244278

      00
  20. poate se trezeste si barna sa-l lase linistit pe ciolos la brusel si sa debaraseze usereul de balast.

    00
  21. Mie nu mi-a venit sa cred. Si ma bucur ca PNL a luat in sfarsit o decizie corecta si il sustine pe cel care in mod avident are prima sansa (a fost pe locul 2 la alegerile anterioare si este incontestabil cunoscut de Buresteni, nu de bula internetului de oameni care nu traiesc in Bucuresti, sau carora le este lene sa isi faca viza de flotant).

    00
  22. „Dă-o dracu pe Firea, dar o votez doar ca să nu câștige ăla care l-a întrecut pe candidatul meu.”

    In ce fel au concurat Nicusor Dan si Vlad Voiculescu ca sa poti scrie „ca să nu câștige ăla care l-a întrecut pe candidatul meu.” In ce fel l-a intrecut? In ce competie? In concursul care e mai viclean si mai imbarligator si mai dispus la negocieri pe la spate cu oricine se poate? Atunci, da, Nicusor Dan l-a intrecut pe Vlad Voiculescu de departe. Ca de alegerile primare a fugit ca dracu de tamaie.

    P.S. Si chiar nu am de gand sa o votez pe Firea, o sa il votez pe Nicisor Dan, dupa ce imi cumpar 5 kg de lamaie. Si consider mai departe ca omul e pur si simplu un impostor.

    00
    • A propus sondajul de opinie in urma caruia sa se desemneze un candidat.

      00
    • nicusor a spus de anul trecut ca va candida si va incerca sa negocieze sustinerea altor partide. in usr tot au incercat sa ii blocheze sustinerea(dupa ce barna a promis mai demult ca il sustine), ba ca referendum intern, ba ca sa vada daca le permite statutul, toate doar ca sa il blocheze si sa il poata impinge inainte pe vv. imi place vv pt ce a facut in rest, dar la toata chestia asta cu primaria s-au comportat ca niste securisti, au tot incercat sa il abureasca pe nicusor sa renunte, la fel cum a incercat pnl in 2016. asta cu primaries era ceva de genul: hai sa vedem pe cine prefera bula noastra, in loc sa vada cine are sanse mai mari.

      00
  23. Nicu Sordan este cel mai bun candidat. Pentru Firea

    00
  24. Nu toti sunt dezamagiti.
    Era un pas normal pentru a scapa de doamna. PNL a facut o alegere buna. Sper sa faca tot mai multe alegeri de genul si sa scapam de PSD.

    00
  25. Sa scapam naibii de cotofana asta odata si de toata adunatura aia de cocalari banditi din conducerea primariei. Sper sa scape Sordan si ai lui de directorasii aia de pe-acolo. Dupa care sa ia la puricat niste contracte si sa faca niste sesizari la DNA, la Parchet, poate chiar si DIICOT, sa inceapa niste anchete.

    00
  26. Eu zic ca e greseala ca tu ditai partidul sa il sustii pe nd cand aia in partid nu stiu exact ce vor.

    PNL trebuia sa aibe propriul candidat, eu speram la ciucu.

    00
    • Ciucu e un tradator. Dupa ce si-a facut imagine de candidat la primarie, a abandonat partidul M10, partidul lui Macovei, si conform declaratiilor ei, s-a dus la PNL contra promisiuni de locuri eligibile in viitor.

      00
    • Adica e mai ok sa mimezi combatul, stiind ca pierzi oricum ciolanul si ca va castiga tot firea, decat sa dovedesti un pic de maturitate si sa-ti calci pe inima ca sa castigi…
      Asta e mentalitate de „capra vecinului…”

      00
  27. zaxi, no offense, dar felul in care e prezentat sondajul ala e super dubios.
    Cam in aceeeasi perioada iesise si unul de pe la VV, unde ND avea un punct peste el, pe la 35-36% si GF 28%. Din articolul cu cel al lui Dan nu inteleg nimic: pe de-o parte ar fi votat de 38% din votantii partidelor de opozitie, pe de alta parte, ambii ar pierde la firea. Si totul se raporteaza doar la un subset al electoratului: votantii partidelor de opozitie, nu la tot orizontul.
    Cat despre alegerile primare, corecteaza-ma daca gresesc, dar nu cumva USR are mai multi membri decat Plus, in Bucuresti? Adica nu era sigur ca ar fi iesit VV, care ar fi fost dezavantajat de numarul de membri Plus. Si, repet, cand vorbesc de algoritm, ma gandesc ca in spatele lui nu sunt doi indivizi, ci doua formatiuni politice, ca niciunul nu e despot (as in Dragnea)…

    00
    • La usr b au votat 86% cu Nd, nu mai am datele despre prezența la vot, dar nu toti sunt cu el.
      Si ideea lui era ca persoana cea mai cunoscută de public să fie desemnata.
      Plus s-ar putea să stea bine in B.

      00
  28. cat sa mai sa suporte carpeta aia din voluntari in seara asta!

    00
  29. Ma intreb din aia care vor primaries, ore cati au urmarit macar o dezbatare din US. De exemplu acum tocmai ce au inceput democratii, si si-o dau la gioale intre ei mai rau decat o sa si-o dea cu trump.
    Ca deh, asta e politica, frate, frate da’ locul eligibil e (generator de) bani.

    00
  30. Mi se pare normal ca ND sa transeze odata problema asta. Imi facusem initial o parere buna despre VV dar mi se pare ca insista intr-un mod prostesc. ND are mult mai multa popularitate si notorietate numai si prin faptul ca a mai candidat. In alegeri asta conteaza, nu niste alegeri interne in bula in care iti convine. S-au tot tras pe cur pana cand a mutat ND ca la sah. VV avea un minus pt o parte din electorat din faptul ca lumea il asocia cu Ciolos care s-a depreciat politic cand a fost interimar(eu nu am nimic cu el). Destul timp pierdut si destule ambitii copilaresti!

    Fir-ai a dracu’!

    00
  31. Cei mai suparati sunt piscotarii care erau trecuri in echipa lui Vlad Voiculescu

    00
  32. Daca nu era ND.. nu mai erau x parlamentari, senatori, europarlamentari.. el a fost punctul de plecare al miscarii usr.. vibe-ul.. valul pe care s-au urcat o gramada de oameni..
    PLUS sunt niste tehnocrati oportunisti… fara miscarea pro noutate creata de ND nu existau
    Culmea.. nu sunt bucurestean .. si totusi se vede din avion

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube

Top articole

7 zile

Alte linkuri (mostly NSFW)