Ultima schemă a samsarilor: mașini lovite în SUA, vândute ca noi în Europa

Ai găsit un BMW nou nouț, cu doar 7.500km în bord? Orice test, nefumător, garanție, alte minuni? Și preț bun, 27.000€, când ea costă 35.000€ în Germania? Foarte tare!

 

bmw-2

Numai că ea a fost lovită în America, reparată și adusă aici, ca să nu rămână urme. Că bazele de date de pe cele două continente nu comunică.

bmw-1

Dacă căutați numărul de telefon, omul vinde numai chilipiruri din astea bune. Și noi toate.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

61 comentarii

  1. Asa si? Daca o masina este lovita, trebuie aruncata sau cum? Daca este reparata cum trebuie, este ca „noua”… Spre ex eu mi-am luat o Mazda 6 noua… Dupa 2 luni ma picat un baiat din spate… Am reparat masina la reprezentanta, toate bune… sau trebuia sa o duc la fier vechi?!?

    00
    • ce nu intelegi din „mașini lovite în SUA, vândute ca noi în Europa”?

      00
    • NOU
      #3

      Adiță, ori ești idiot ori comentezi fără să citești Caz în care ești idiot.Ce alegi?

      00
    • Băiatul care ți-a picat din spate e bine?

      00
    • si da, chiar si in reprezentanta reparata, mai ales in romania, daca fierul a fost indoit si apoi tras la loc si revopsit sau mai rau, a fost pusa sudura, oricata vopsea i-ai da si straturi de protectie, mai devreme sau mai tarziu acolo va aparea rugina.
      da, in teorie, n-ar trebui sa apara rugina, dar in practica este aproape imposibil.
      asa ca n-as da nici un leu pe o masina reparata. nu vorbim aici de zgarieturi cu cheia si revopsiri, ci tamponari si lovituri de la 30-40km/h

      00
    • Ideea e ca omul ti-o vinde cu un istoric imaculat fals, cand ea a fost de fapt lovita. Ma gandesc ca unii dintre noi ar vrea sa stie pe ce arunca o caruta de bani.

      00
    • nu e vorba de rugina, da-o naibii de masina ca dupa 10, hai 20 de ani, o arunci. tehnologiile sunt destul de evoluate incat reparatia sa nu rugineasca, sau sa nu mai conteze atunci cand chiar rugineste.

      o caroserie autoportanta, odata deformata si reparata, produce uzura elementelor in miscare care nu se mai aliniaza perfect. si asta n-ar fi nimic, dar caroseria care l-a scapat pe primul de la moarte, nu-l va mai salva si pe al doilea – sudurile intaresc puncte proiectate sa cedeze in caz de impact, airbagurile nu mai sar ca nu sunt inlocuite etc.

      masina ajunge echivalentul unei dacii 1300 in ceea ce priveste siguranta.

      00
    • Toata lunea e disperata ca asta e un escroc. O fi.Dar in anunt nu zice nicaieri ca masina nu a fost lovita.Spune doar ca accepta orice test. Verifici si e treaba ta daca iti convine. Asa sunt oamenii la noi speriati de bombe!

      00
    • Vali ar trebui să bagi un test de gramatică atunci când postează lumea să separăm un pic pleava de restul lumii?

      00
    • Sunt de acord ca masina a fost lovita si reparata! Dar totusi a fost lovita usor in partea din fata.
      Ce element poate sa iti puna viata in pericol ? Radiatorul, capota, bara fata, fagurele ? Sa fim serios dauna ca aia o patesti daca pleci mai tare de la semafor si il busesti pe unu in spate.

      Fierul nu mai e la fel DAR nu este lovita in asa fel in care ii sa ii fie afectata structura de rezistenta.

      Fac pariu ca toti care comentati aici, daca o luati de noua si in 10 zile il busiti pe unu si arata ca in poza de mai sus, o duceti la service si „nu are nimic gogule am lovit`o usor, e capota deformata ;)

      00
    • Si de unde mirarea asta cu 27.000 cand pretul este 31.000 ???

      00
  2. Dar cu mașinile de pe Autovit declarate furate cum se procedează? În ideea în care o cumpără un fraier, ce pățește? – link autovit https://centrulchinologic.ro/ro/print?modul=masinifurate&link=mazda-cx-7-jmzer89360012269699910 – link Poliția Română

    00
    • e furată din 2012, probabil a fost găsită de atunci.

    • Mi-a atras atenția că este cam de anul trecut la vânzare și are foarte puțini km…

      00
    • cunosc centrul acela auto de mult timp, au ajuns pe acolo (din spusele patronului) multe masini furate dar el mi a marturisit ca i-a refuzat pe toti. Cert este ca eu cand ma aflam in curtea din spate pentru a cumpara niste piese din dezmembrari, a trecut pe acolo si un logan de politie iar baietii s-au panicat si erau foarte agitati, motivand ca ei nu dezmembreaza dacii.

      00
  3. NOU
    #16

    Este clar din poze ca masina e din SUA. A verifica un VIN pe internet e cel mai simplu lucru, platesti vreo 15 USD si ai tot istoricul masinii. De fapt, e mult mai usor sa verifici o masina inmatriculata in SUA decat una din Europa.

    00
  4. Nu ma indoiesc ca masina de pe autovit nu a fost lovita.. (senzorii de parcare fatza, se vede de la o posta ca nu stau la locu lor) dar de unde stii ca e vorba de una si aceeasi masina? L-ai sunat pe om pt VIN?

    On the other hand, damage`u pe masina din SUA nici nu pare asa mare, si daca a fost reparata cum trebuie si airbagu sofer e la locul lui si cartusul de la centura la fel.. de m-ar interesa o asemenea masina, as lua`o probabil (evident, in cunostinta de cauza ca a fost lovita)

    00
  5. Are numai 2 minciuni in articol:
    „Tara de provenienta: Germania”
    „primul proprietar”

    00
  6. Call me dumbo… dar nu inteleg cum iti dai seama ca e vorba de aceeasi masina. Halp?

    00
  7. No ca ai stricat oferta acum e cu 31k pe autovit :D

    00
  8. lol, i-a schimbat pretul, e 31k acum

    00
  9. bmwclub much?

    00
  10. Are cineva idee ce sanse au masinile astea aduse din US, Canada sa treca RAR-ul in Romania.
    Ma gandesc ca majoritatea lor chiar si cele de 1-2 ani de zile nu se incadreaza la Euro 5. Ce taxe trebuie sa platesti pentru ele.
    Aici (Canada ) masinile lovite se gasesc la preturi destul de bune. Mergi la Action care se desfasoara daca nu ma insel cam o data la 2 saptamani .
    Aici in certificatul masinii daca a fost lovita iti apare la status ” REBUILD”.
    La licitatiile astea bataia mare e pe masinile lovite de grindina (alea sunt tot timpul active). Le repara astia in draci si le trimit am inteles si pe la arabi (marcile premium desigur). Unele dintre ele sunt chiar merita luate. Nu trebuie sa fii expert sa iti dai seama cat de grava este paguba in cazul unei tamponari minore.
    Am un prieten care si-a cumparat o ACURA TLX care avea doar stearsa partea dispre sofer. Masina avea doar 8000 km si a iesit la final dupa reparatii la ceva in jur de 20.000 CAD. Pretul la dealer era ceva aprox. 50.000 CAD.
    Si pe mine m-ar interesa sa-i trimirt lui tata una (nu o ACURA desigur) daca as sti ca nu ma costa prea mult inmatricularea in RO.
    uite si un link : http://salvagesalvageonline.com/id/31788

    00
  11. Been there, short story.

    Am batut drumu Buc – Alba dupa un nene cu un Audi de germania. Din poze totul era foarte frumos, prea frumos zic insa in povestea lui nu apareau 7 luni de la import pana la primele numere rosii. Hmm, masina nu mersese … si a refuzat sa faca inspectia la service Audi, dubios!

    Noroc ca in US rapoartele de service se pot cumpara cu ~10USD online – masina fusese inundata si totalled :( that was too close!

    Deci da, o dauna mai mica precum pare cea de la BMW cred ca o inghiteam una-doua mai ales ca avand anterior masina europeana din US stiu prea bine ca mai toate masinile au foarte multe dotari optionale in timp ce pe cele din Europa trebuie sa le cauti ceva mai mult daca vrei dotari mai cu motz.

    00
  12. In Germania gasesti masini cu 10000-25000 km la dealer, curate cu 30% reducere. De ce sa fii prost sa cauti masini aproape noi la samsari?
    De fapt cum naiba sa iei masini de la samsari?

    00
  13. PLOT TWIST: folosind Google dupa numarul de telefon al vanzatorului – 0730993993 – gasesti un anunt din februarie 2016 unde masina costa 36.000 euro si pe placutele de inmatriculare scria „auto-concept.ro” ->

    Undeva pe fir a fost si nenea asta de la Auto Concept care iti ia bani sa te fereasca de tepe. Pe semne el da țeapa de doua ori, o data cu masina si a doua oara cu serviciul.

    Sa tot cumperi SH premium din Romania!

    00
    • NOU
      #42

      In linkul dat de tine scrie si „inmatriculata Germania”. Poate avem si niste acte false de Germania care sa ascunda provenienta din SUA? Dar cum explici clientului ca are bord american? Trebuie sa fii putin batut in cap sa dai 30.000+ EUR pe o masina cu ata de multe semne de intrebare

      00
    • nu contează. românul e orb când vede chilipirul.

    • si la Tiriac Auto Rulate erau tepe de genul. luau baietii o masina praf din Germania cu 500 de euro, bagau 3.000 in ea, si o dadeau la Tiriac cu 4.000 sau ceva. si aia nu erau implicati, doar luau si ei teapa si o dadeau mai departe. e mai lejer sa o faci cu masini nu foarte scumpe. le repari mai usor / repede si le dai tot repede.

      de curand era un bisnitar care statea cu un BMW de vreo 15.000 de euro, impecabil, km putini etc, atat ca nu pornea si nu gaseau ce sa ii faca sa iasa si ieftin.

      00
  14. Mai ai numărul de telefon al geamgiului care te-a rezolvat data trecută?

    00
  15. Da daca cineva chiar ii face test in reprezentanta aia nu-si dau seama ca a fost lovita ?

    00
  16. Da’, ce-am facut sefu?

    00
  17. Da’ cum le gasesti, frate ?! :-)

    00
  18. Pret de vanzare in SUA :

    00
  19. Asa e cand autoritatile freaca menta si trebuie sa ne protejam singuri de astfel de tepe…

    00
  20. In primul rand „!GARANTIE!! de fabrica pana in 04.2017 cu posibilitate de prelungire!!”
    Nici o masina Salvage/Rebuilt din USA nu mai are garantie de la producator si e de inteles de ce.

    00
  21. Se vede din poza de la auto concept ca a fost lovita – luftul din fata de la capota. Ma gandesc ca a fost strambat cel putin un lonjeron si nu si-au mai batut capul sa le aduca la nivel. Nu pot toti sa fie Arthur.

    00
  22. Info Util: CarFax are informații despre TOATE autoturismele din SUA și este singurul serviciu legal valabil în Europa.

    Nu este gratis, dar informațiile sunt sigure. De aceea și au valoare comercială.

    00
  23. e de ajuns sa cauti seria sasiului pe google

    00
  24. Dovada că nu degeaba zic toți să duci mașina la un mecanic de încredere înainte să o cumperi.

    00
  25. na ca anuntul nu mai e activ, s-a dat repede

    00
  26. Se cunoaste ca a fost reparata, sau rearenjata… Vezi liniaritatea capotei … + mica diferenta la farul dreapta (vazut din fata) … Trebuiesc bine verificate si optic … Oricum buna afacerea cu import masini lovite, sigur reparate la noi si vandut la gusteri …

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.