Trebuie să ai o anume mentalitate ca să fii lider…

Voi credeți că jobul de HR e ușor. Că tot ce trebuie să faci toata ziua e să prostești angajații că ești de partea lor și să accepte fructe în loc de măriri de salarii. Și să recrutezi asistente disponibile pentru șefi. Dar nu. Parte din job este să identifici psihopații și sociopații care sunt material de top management. Oameni care ar călca zâmbind pe cadavre. Oameni care ar înjunghia pe cineva, apoi ar suna la ușa apartamentului și ar face familiei celui înjunghiat scandal că i-a murdărit costumul de sânge când se zbătea. Nu e ușor deloc.

Aș fi interesat de o discuție cu cineva din zona de HR sau de la parcul auto (basically, the same job) de la companii mari, dar aplicat pe zona de top management. Povești. Gen, director de bancă omoară un copil într-o depășire ilegală, unde se grăbea. ML de firmă, șoferul stă în oraș, dar pare plecat. Director de companie de publicitate, ia primul model de mașină din România, îl lovește în parcare, apoi urlă că el vrea altul. Sponsor Finestore și/sau Obregia.

Mi-a venit ideea ieri și vă zic și cum.

Touareg nou, număr de B, în el cuplu 50+ în el. Cămașă. Ochelari. Bărbița de câteva zile. Deci clar nu bombardieri. Eu îl depășeam pe el și el decide că vrea să depășească și el mașina din fața lui. Claxon, nu cedează, frânez eu. Desigur că plecat în depășire fără semnal. Și-a cerut scuze, eram camion de nervi. Zic ok, las spațiu între mine și prost. Se bagă altă mașină între noi, răsuflu ușurat. Nici 5 minute mai târziu, aceeași situație, pleacă în depășire fără să se asigure și din spate, era să îl bage pe ăsta care se băgase între noi în șanț, că era deja cu jumătate de mașină în dreptul lui. A cedat, s-a repliat cât să treacă ăla, apoi s-a dus după/peste el.

Ignorabil. 20 minute mai târziu, îi prind din urmă. Erau un grup compact, ratații ăștia doi din imagini (dacă știți cine sunt, spuneți-mi că nu sunt ceva piloți de curse) și ăsta cu Tuaregul. Mergeau tare și prost, știți genul: e linie dreaptă, îi dăm pedală, orice altă curbă ne facem mici. Discutam cu soția, nu eram tocmai atent că ei erau, depășesc. Ăla roșu se duce, Tuaregul și cu ăsta negru rămân în spatele meu, în portbagaj. Nu exagerez. Deși nu aveam nimic în el, erau foarte interesați de portbagajul meu, altfel nu înțeleg de ce stăteau așa de aproape. Bun. Vin două ocazii să mă depășească, eu încetinesc (mă rog, se termină satul și nu bag piciorul în ea), e linie întreruptă și semn de depășire permisă, dau și semnal dreapta. Pariuri? Au încetinit și ei. Sociopatul cu Touareg nu înțelegea ce se întâmplă, a crezut că e ceva pericol în față, a frânat și el. Laguna neagră era pe telefon cu Laguna roșie, probabil jucau șah. OK. Hai mai încercăm o dată. Nope, n-a fost să fie. Bun. Hai să fug de ei. Nici așa n-a mers, am accelerau eu un pic mai mult, au accelerat și ei. Am lăsat-o la un moment dat la 60 ca să treacă proștii vieții și să se ducă în mama lor cu depășirile lor imbecile.

De asta zic. Eu nu am stofă de manager. Eu dacă făceam o depășire în care era să omor pe cineva, câteva minute stăteam dracului liniștit. Nu și un manager de top. Asta ne diferențiază. El a mai băgat o fisă. Și probabil încă una. Și încă una. Că așa ajungi top management, încercând iar și iar. Nu renunțând după prima boacănă.

Și da, nu primești Touareg când ești middle management. Maxim Karoq sau Kuga.

Da, pe Lagune le-am prins la intrarea în Brașov, la fel de proști. Ăla negru avea oglinda dreapta lipsă, semn că se pricepe la condus.

 

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

53 comentarii

  1. Prostia e cauza crimelor de pe drumurile românești și nu lipsa autostrazilor. Nu drumul ucide ci prostul care nu știe să conducă.

    Comentariu apreciat.2197
    • Aici trebuie plusat și cu zdrențele de instructori auto. M-am săturat să le dau flashuri pe DN că merg fara lumini (masina de școală, că la ăilalți deja nu mai am pretenții), indiferent de anotimp. Pe aștia cine îi evaluează? Că e clar că ce iese din școlile lor nu sunt șoferi.

      Un instructor care nu are in spate o cariera de șofer profesionist sau macar un număr de kilometrii parcuși nu ar trebui să existe.

      Acum 22 de ani am făcut școala cu un instructor care avea toate categoriile și lucra ca șofer de autocar. Pe lângă legislație și ce mai e la carte omul întotdeauna avea si explicații cu cazuri concrete din experiența lui, chestii precum cum funcționează „mica întelegere” (adică nu fii bou cand nu ai unde să te duci), cum trebuie să fii atent la ce se întâmplă în jurul tău pentru că sunt proști care te pot omorî cu neatenția lor chiar dacă ești Schumi și exemplele pot continua.

      Nu m-a lasat să dau de permis pănâ nu a fost sigur că pot sa-l iau. Si făcea asta cu toți pentru că omul nu voia să-și facă școala de râs.

      Aici e problema: niște corupți dau autorizații de instructori unori incompetenți care la randul lor nu sunt sunt în stare să evalueze dacă respectivul elev are „stofă” de șofer.

      Nu suntem toți facuți să conducem și opinia mea personală este că mașina ar trebui tratată ca o armă. Se dă mult prea ușor permis de conducere unor oameni care nu sunt in stare să învețe din experiența condusul propriu-zis.

      Ca să nu mai zic de aprecierea distanței și vitezei, de ce nu frănezi în curbă and shit.

      end rant

      Comentariu apreciat.991
    • @beb prosti si orgoliosi. Astia sunt cei mai periculosi.

      200
    • Idee e ca multi instructori ii pregatesc doar sa ia permisul… ca la o adica si maimuta o poti dresa.

      170
    • Sociopatia, psihopatia, nu demonstrează genialitate.

      Nu mai fiți proști să credeți asta, așa cum cred mămicile din online că autismul/ADHDul e un „boost” de inteligență – nu e.

      Hai, spălați-vă pe cap cu apă…

      143
    • Adevărat dar un parapet pe mijloc te protejează pe tine de proști. În sensul ăla drumurile ajută.

      Autostrăzile ajută că măcar nu riști să mori de la un cretin din ăsta pe contrasens care nu știe cum se efectuează o depășire. Dacă n-ai chef de prostii stai relaxat cu pilot automat pe banda 1 și lași proștii să se dea la concurs. Ai măcar vizibilitate și vezi dobitocii când vin și te poți feri.

      Clar, un prost va fi prost și pe DN și pe autostradă, și pe orice altceva.

      190
    • Interesante discutiile despre prosti pe drumuri insa in acelasi timp exista o majoritate care considera ca este firesc sa incalci din regulile de pe drum pe motiv ca „stim noi mai bine”, gen limita de viteza.

      144
    • Eu zis sa se faca experimentul asta totusi: sa se faca autostrazile si apoi sa vedem daca numarul de accidente cu victime scade

      110
  2. Cred că și-a amintit între depășiri că primul scorniceștean al țării avea o opinie valabilă despre oglinda din dreapta..
    https://playtech.ro/2018/dacia-ceausescu-renault/

    106
  3. Funar e top management.

    Se grăbea la o ședință cu auto cu șofer și calca un suedez, șoferul mărturisește iar Funar zice no problem pe răspunderea mea, dă-i înainte. La fel cu un roman…tot așa continua. In fine calca un ungur la care Funar:
    Dă-i înainte dă-i înapoi dă-i inainte dai inapoi!

    Principalea mea problema cu oamenii ăștia nu e neapărat ce fac…ci cat de ușor și pentru ce câștiguri mici sunt dispuși să o facă.Iar de multe ori o fac din reflex și fără un câștig real, de exemplu de fac prost în față și de fata cu toată lumea just to prove a point. De tinut cont că nu toată lumea schimba jobul la 3-5 ani

    Indecis. Tu ce zici?3110
  4. Cred ca e vorba de bani – pe unii banul ii schimba. De fapt, bani si putere
    Pe multi dintre cei care acuma sunt manageri (middle sau top) ii stiu de pe cand eram cu totii juniori, cautand cel mai ieftin meniul zilei sau mai sarind peste pranz in zilele dinainte de salariu („am mancat bine dimineata”)
    Unii am ramas pe tehnic, altii s-au dus spre management. Ei bine, cei de pe management au dat de bani si ceva putere si au inceput sa faca si ei rahaturile pe care le injuram impreuna cu ceva timp in urma. Ca asa supravietuiesti acolo, mai intai inghiti rahaturile, iar apoi incepi sa dai si share la rahaturi. Iar daca vrei sa avansezi (pentru mai multi bani si mai multa putere) share-ul nu e suficient, trebuie sa incepi sa „iti asumi responsabilitati” ( = sa incepi sa faci propriile rahaturi)
    La un moment dat, devine un mod de viata.
    „Fac ce trebuie facut” sau „fac eu ce altii nu au curajul sa faca” sunt textele care ii ajuta sa doarma bine noaptea.
    Nu cred ca sunt cu capul, e doar mult cinism

    Comentariu apreciat.1053
    • E o vorba in popor: da-i omului bani sau putere si o sa ii vezi adevaratul caracter. Ei erau asa mereu doar ca se ascundeau cat erau mici pe lantul trofic.

      Comentariu apreciat.401
  5. doua benzi pe sens, pe ambele viteza melcului. eu pe moto, pe linia discontinua dintre benzi, in limita rezonabilitatii. la un moment dat, banda 2 curge bine, banda 1 blocata de managerul cu camasa apretata din Volvo care statea pe telefon si radea ca la circ. din spate, flashuri, claxoane, nimic. Ii fac semn sa deschida geamul, ii spun: „am oprit sa-ti spun ce prost esti”. Omul ramane interzis, vede ca in fata lui a facut parcare, baga in viteza si pleaca. Mai departe, inca 1 km, tot trafic, il devansez pe el si pe restul, apoi urmeaza intersectie cu 2 benzi stanga si 2 benzi inainte. Ma ajunge si ma vede primul la semafor pentru stanga, opreste desi avea verde inainte, da geamul jos si ma intreaba „ia zi ma de ce sunt prost” si ii raspund „pentru ca nu te-ai prins”.

    Comentariu apreciat.7219
    • deci tu filtrai traficul si te-ai oprit ca sa-i zici aluia ca a blocat banda? In locul tau, imi vedeam in continuare de ilegalitatea pe care o comit si mergeam mai departe, lasandu-i pe cei pe care i-am depasit intre benzi sa- reproseze managerului.

      Indecis. Tu ce zici?3742
    • @punkreas
      context: naveta catre locul de muncă înseamnă peste 90 de minute cu 3 mijloace diferite de transport în comun SAU minim 60 de minute cu mașina personală.

      Din cauza ăstora care stau pe telefon (și pe laptop!) majoritatea timpului cât ar trebui să fie cu ochii la trafic, la semafor, la indicațiile polițiștilor, la marcaje, restul șoferilor responsabili pierdem timp DIN VIAȚA NOASTRĂ pe șosea, nu la muncă nu în familie. Din cauza ăstora care sunt la volan și cu mintea oriunde altundeva.

      Și da, filtrez traficul până la 20-30 km/h și hei, ce să vezi, acum fac 25-35 minute până la muncă…

      Indecis. Tu ce zici?2516
    • Comentariu ascuns de spiriduși!
      [Click aici]

      Comentariu nasol. 431
    • Ce inseamna „in limita rezonabilitati” ?! ca fiecare intelegem ce vrem. Uite eram pe autostrada, cu viteza maxima admisa si un prost pe moto imi face semne obsecene ca de ce nu ii las lui banda libera ca venea el racheta de la dracu in praznic (da m-am asigurat inainte, omul era departe rau). Ma gandesc cum povesteste el prietenilor ca conducea responsabil si il incurcau ceilalti.

      Indecis. Tu ce zici?1812
    • @curly
      De luna viitoare încep grupele de cursanți moto pentru 125B, deci de la toamnă să vezi j1had in trafic, cu unii care cred ca in 10 ore devin ași ai ghidonului pe scuter.
      O să fii filtrat suficient, e ok.

      @N
      am scris dar nu s-a inteles: EU până în 20-30 km/h în coloană STATIONARA. E chill. Nu deranjez, nu claxonez, nu ambalez, nu ating oglinzi, nu franez brusc, nu dau cu flash, nu mă urc pe nimeni. Dacă mi se face loc & dacă am loc, mă bag. Dacă nu am loc, stau în bandă.
      și da, dezagreez comportamentul celui care dă flashuri pe autostrada, indiferent ca are 2 roti, 4 roti, 6 * 3 roți, atata timp cât mergi legal & adaptat la conditiile de trafic.

      Toată discuția a divagat de la importanții care dorm la volan, stau pe telefon la volan sau stau pe laptop la volan. Din cauza astora ratezi 2-3 semafoare. DA, există oameni care conduc cu laptopul pe genunchi.

      Comentariu apreciat.282
    • @daniel: din primul tau comentariu, am inteles ca filtrai traficul in miscare. Nu am nimic cu motociclistii care filtreaza coloana stationara, ba chiar le si fac loc unde e posibil.

      83
    • numai pe aici pe la romani ni se pare ceva de porc ca vai motociclistii sau scuteristii sa mearga printre masini. in franta toti stiu ca se lasa loc in dreapta sa treaca ei. nici unul nu sta mai pe dreapta, toti lasa loc.

      98
    • @ Daniela
      Una e „printre mașini” și alta „între mașini și parapet”. Da, am numarat pina m-am plictisit, peste suta de motocicliști in coloana pe dreapta pe linga Stade de France, dar al dracului nici unul nu „filtra” ca motopîrțarii de la noi.

      65
    • Românii urăsc tor ce circulă pe 2 roți sau 2 picioare. Mentalitatea că numai mașina contează, se închină la Sfânta treime audi BMW Mercedes și eventual Skoda aia mai sărăntoci.

      511
    • EU până în 20-30 km/h în coloană STATIONARA. E chill

      Manevra interzisa, de altfel, de codul rutier. Culmea, daca masinile sunt in miscare, e permisa – vezi regulile referitoare la depasire. Legea e tampita rau.

      10
    • Marinel: pentru ca nu exista cultura asta. Daca dincolo s-au invatat in timp, s-ar invata si aici si nu ar trebui sa fie oligofreni in pericol.

      00
  6. Deși majoritatea e convinsă de contrariu, condusul nu este pentru oricine. Pur și simplu. Aia cu „se învață” e o aiureală. Unii nu pot, nu se coordonează, nu gândesc ca un șofer, nu realizează unde sunt și ce și cum fac.
    Tot citesc de ani de zile aici articole despre condus și tot văd cum unora li se găsesc tot felul de „alibiuri”, de la starea drumurilor, lipsa amenzilor, marca mașinii până la chestii d-astea ușor fanteziste ca cea de mai sus care țin de psihologie, educație și genetică. Dar e fals. Unii nu știu să conducă. Punct. Chiar dacă încearcă să învețe, chiar dacă au făcut școala și au luat permisul pe bune (lucru rar pe la noi), nu știu, nu au capacitatea de a conduce, nu sunt în stare. Și asta nu ține de IQ neapărat.
    Dar faptul că mașina nu mai e un lux îi face să se suie la volan și să apară în trafic. Poate ar avea o reținere dacă s-ar urca la volanul unui Aro sau al unei Dacii 1309, dar mașinile din ziua de azi, cu toate gadgeturile și senzorii, dau impresia că se conduc singure și că oricine o poate face, iar asta le dă curaj. E greu să recunoști că nu ești în stare să conduci, mai ales în lumea actuală, și mai ales când nu există „capete de cretă” care să te tragă de mânecă și să îți tot arate (prin amenzi, ridicare de permis etc.) că nu te pricepi la asta.

    Comentariu apreciat.818
    • subscriu. si daca le iei toate chestiile astea inteligente, nu mai stiu sa faca nimic. colega de birou, primise de la taticul masina noua cu de toate pe ea dupa ce a facut scoala pe o masina de prin 2014. ne-a povestit intr-o zi ca a trebuit sa conduca o skoda fabia de prin 2006 in weekend si nu s-a descurcat sa faca parcare laterala ca n-avea camera…

      142
  7. Cred, la modul cel mai sincer, ca: 1. unii sunt atat de prosti si ignoranti ca pur si simplu nu realizeaza cat de prosti sunt, si 2. unii care considera ca pozitia sociala, efemera sau nu, le ofera si superioritate fata de oricine altcineva, grav insa ca ei sunt convinsi ca li se cuvine.
    Nu mai departe de saptamana trecuta, incadrat fiind in intersectia de la Sofitel (sau cum s-o numi acum) pe banda 1 sa ma duc spre Expozitiei (banda 1, obligatoriu dreapta/ intermitent), un Meleu condus de o doamna, pe banda 2 fiind si paralel cu mine ce sa vezi, face semnal dreapta si da sa se urce pe mine. La modul cel mai evident cucoana ma vazuse, am avut eye contact exact in clipa in care am vazut semnalizare mergedesului si probabil a fost convinsa ca o sa franez ca sa-i fac loc sa se bage, dar surpriza a fost ca nu. Ce claxoane, ce flesuri, ce semne – probabil mui si pizdi. Ghiciti unde s-a dus ? Prima la dreapta. (nojoke, am filmarea)
    Si pentru ca cele mai tari faze se intampla cand nu am camera, NU am filmarea cu fatuca cu passatul brec negru si numere de DB care in intersectie la Arc, mergand spre Presei, a facut brusc stanga spre Casin. De pe banda 1. Prin fata mea.

    Comentariu apreciat.271
  8. Dă-i unui prost bani și putere,vezi ce poate sa facă,din păcate am pățit cred că cu toții faze de genul sau poate și mai rău, într-adevăr că eu nu lipesc cruci și alte smecherii pe parbrizul mașinii,dar până acu,nu am ieșit atât de șifonat.Întotdeauna tre sa primeze viața și nu mașina,indiferent cat e de scumpă sau nu.

    84
  9. Faptul ca urci in ierarhia unei corporatii nu inseamna ca esti sofer bun sau om inteligent. Uneori faptul ca esti o fire calculata te poate împiedica sa ajungi mai sus.

    Odata mergeam la o cabana si prin zona Siriului un meserias cu XC90 o tinea numai in depasiri pe curbe periculoase. Ne-am intalnit la cabana cand am ajuns, era si cu doi copii in masina. Am stat la un spritz seara, omul era avocat, nevasta ceva middle manager la corporatie, oameni super ok. I-am batut niste apropouri de depasirile alea si omul nu s-a prins, pur si simplu nu isi dadea seama ca nu e ok ce facea.

    Comentariu apreciat.626
    • NOU
      #31

      asta e secretul in viata, inconstienta aia rece de psihopat, cand omori pe unii ca te sui pe loganu’ lor si ii faci direct carne de conserva, te superi ca ai de umblat si ca trebuie sa rezolvi cu masina, cu politia, prostii din astea, ca daca ai avea 0.2 secunde de luciditate normala, iti dai seama ca obuzierul tau de 1,8 tone plus ghiuleaua aia de 1,2 tone la 86 kmh = moarte sigura te calmezi si te bucuri ca ai norocul in viata sa conduci si sa traiesti fericit in viata ta…

      Comentariu apreciat.480
  10. Am venit ieri de la Sghisoara pe ruta Oituz. Avem asa masina cu numar de MD cu platforma cu gume uzate vai mama lor ca a bubuit una gume. Depsire pe serpentine pe linie continua fara vizibilatate (mai multi).
    Mers la aspiratie de numa numa. Una bucata Elantra cu depasiri periculoase in curba. 30 de minute mai tarziu s-o infipt intr-un tir ce venea de pe contrasens. Mirificul E85 cu depasiri fiecare cum poate. Jur ca nu ma simt in siguranta pe drumul ala nicicand. De evitat precum ciuma bubonica. Cine l-a facut cu o banda juma are un loc special la cazanele lui Scaraotzchi.

    Comentariu apreciat.364
    • Aceeasi urare o am si eu pt cei care au gandit E85 de cate ori merg pe acolo.
      Fac insa tot posibilul sa-l evit, chiar daca ocolul presupune un timp mai mare si mai multi km.

      231
    • E85 este dificil, dar cu niste atentie in plus poti merge ok pe el. Cat mai pe dreapta (chiar daca e acostament, dar nu risti sa intre unu in tine), niciodata nu depasesti atunci cand de pe cealalt sens vine un tir sau autocar (de multe ori tasnesc din spate in depasiri).
      Accidentele se intampla mostly cand se gasesc 2 sa depaseasca in acelasi timp.

      917
    • Pe E85, daca nu te grabesti, te bagi dupa o duba sau un TIR care merge mai repejor si aia e.

      234
  11. NOU
    #36

    Șoferii români:
    pedal to the metal pe linie dreaptă
    viteză minimă în curbe plus intrat pe contrasens
    parcare strâmbă la destinație

    oameni care știu să conducă doar pe drum drept. în rest sunt praf

    Comentariu apreciat.413
    • Plin de dinăștia, te depășesc cu 140 pe DN unde e linie dreaptă și în prinzi din urmă pe serpentine unde își târăsc hoitu cu 40-60 că le e frică că li se răstoarnă suvulache în șanț. Ca să nu mai zic că virajul la stânga e kryptonită pentru ei indiferent dacă merg cu 40 sau 120, mereu îi vezi cu jumătate de mașină pe contrasens.

      231
    • @Arpi

      Sau sunt cu o Corsa si trag de volan dreapta cănd se „încadrează” și se pun de-a curmezișul drumului, de parcă ar fi cu TIR-ul. :))

      61
    • Asta cu viteza minima in curbe e du-te vino, pai daca ai cauciucuri SH boss, cum ai vrea sa ia curbele?

      Bine mai e si partea a 2-a cu copii in masina si intri incet in curba ca nu vreai sa-ti faci bancheta numai voma. Asa ca nu mai fitz toti schumi, solutia nu e sa aveti asteptari de la alti soferi.

      Solutia e sa aveti asteptari de la Grindeanu, sa ne faca drumuri. Sotia voia sa ma duca in Moldavia la niste neamuri, i-am zis „Iubita, decat sa ma omoare vreun handicapat, las sa-ti vina tie neamurile aici cu trenul sau mergem noi cu trenul acolo”, cand or face astia A7 merg cu mare drag (dupa vreo 5-6 luni dupa ce or sa moara toti batranii care or sa mearga pe contrasens).

      95
    • NOU
      #40

      @IonutAlt de fiecare dată când este scos în evidență un anumit comportament al unor oameni (este scos în evidență pentru că îl vezi la destul de mulți) apar alții precum ești tu care le iau apărarea și găsesc câteva circumstanțe atenuante.
      Mai mereu cei care îmi suflă în ceafă pe drum drept că sunt ei Shumi nu sunt în stare să ia curbele. Nu au copii în mașină, nu au nimic.
      Sunt doar șoferi proști și atât. Dacă ai copii sau cauciucuri proaste nu mergi ca nebunul cu viteză pe linie dreaptă și apoi abia te târâi în curbe. Așa că hai să lăsăm înțelegea la o parte și să spunem lucrurilor pe nume.

      101
    • Mai este o categorie specială, cei care conduc cu 85-90 pe DN si cu 75-80 în localități și stau cu nasul la țeavă să te depășească cu prima ocazie, nu contează că e intersecție, pod sau trecere de pietoni ca apoi să doarmă pe interurban.

      110
  12. Este atat de complicat textul asta. Un amestec de imtamplari, depasiri si foarte multe presupuneri luate ca fiind fapte concrete.
    Cred ca era mai simplu daca aveam filmarea cu fazele astea controversate, macar sa vedem ce s-a intamplat intre momentul in care i-ai prins din urma si momentul in care Laguna neagra si Tuaregul au ajuns intereseati de portbagajul tau.

    234
  13. Zici numere de OlT si-ai tras apa, nu mai e altceva de comentat.

    Indecis. Tu ce zici?2110
  14. Peste mine era sa dea un X5 de B cu DDD la coada, pe DN67 mergea cu o viteza mare de tot. S-a intalnit cu al prost face 2 face si erau sa faca amandoi buba. Nici unul n-a lasat de la el

    121
  15. Parte din job este să identifici psihopații și sociopații care sunt material de top management. Oameni care ar călca zâmbind pe cadavre. Oameni care ar înjunghia pe cineva, apoi ar suna la ușa apartamentului și ar face familiei celui înjunghiat scandal că i-a murdărit costumul de sânge când se zbătea. Nu e ușor de loc.

    Sociopații, respectiv psihopații, la care te gândești tu, nu ar lăsa niciodată ca poliția & serviciile să le dicteze viețile sub forma subordonării prin numire sau promovare în structură.

    Sociopații, respectiv psihopații, la care te gândești tu, îi deranjează că nu sunt regulile schimbate & sunt/rămân osificate.

    Sociopații, respectiv psihopații, la care te gândești tu, i-ar fi omorât demult pe cei din servicii, administrație, bănci/BNR, ASF etc. din cauze de slăbiciuni variate & asocieri neautorizate (famigliei, concubine/concubini, înscenare de șantaj etc).

    Faptul că nu se întâmplă nimic demonstrează în clar că nu avem sociopați & psihopați, iar dacă apar sunt înlăturați sau blocați.

    Noi avem mediocri care se cred sociopați, respectiv psihopați, după ce au vizionat niște filme/seriale cu & despre sociopați sau psihopați la putere.
    Poate și ceva articole de specialitate (psihologia criminalistă), doar că nu – odată mediocru, mereu mediocru.

    Mediocrii care se cred sociopați, respectiv psihopați, fiindcă au învățat să mimeze sociopatia/psihopatia, sunt & vor rămâne niște mediocri – da’ care, acum, li s-a sedimentat pe creier misecuvinismul acela avar de prost neghiob, imbecilism încrezător.

    Comuniștii & naziștii au eșuat fiindcă au crezut că poți transmite (învăța, preda…) sociopatia & psihopatia în masă.
    Nu – tocmai te-ai pricopsit cu niște mediocrități încrezătoare, misecuviniste, avare, dezumanizate proaste, traumatizate & traumatizante, care consideră focul & pareidolia artele supreme…
    Nu, ești un mediocru prost, răit/înrăit, traumatizat, care crede că e sociopat sau psihopat, doar și fiindcă ai fost expus unor stimuli anormali pentru mediocritatea generală. Odată expus, ai impresia (falsă) că ai descoperit secretele universului și că „așa se face, așa trebuie”…
    Doar că nu.

    Iar dacă cineva nu mă crede că nu este așa, întrebare:
    Dacă mediocrului îi este predat cum face/gândește un sociopat, respectiv psihopat, câte șanse sunt ca acelui mediocru să-i fie frică de mentori/instructori, încât să nu le facă rău niciodată – ba chiar prostrează în fața lor, șefilor săi, respectiv colegilor/colegelor care-i consideră tot superiori/are lor?
    De ce avem dinozauri în politică, administrație, „justiție”, învățământ [superior], poliție, armată, servicii, BNR etc?
    De ce ți-e frică de (ex.) primarul/șeful/managerul/ofițerul/judecătorul/bancherul/etc., pe care-i înjuri, dar, despre care nu te vezi în reflecția ochilor săi înainte să-i apună viața? Poate, pentru că ești un mediocru care nici propria-ți imaginație nu-ți permite să-i anihilezi pe cei pe care-i consideri deasupra ta?
    Păi, se poate așa ceva, iobagilor, emancipaților, iosugilor…?

    Sociopații, respectiv psihopații, nu au mentori, nu au instructori, nu au îndrumători, nu au șefi, nu au superiori, nu au profesori.
    Mediocrii care sunt învățați să mimeze sociopatia/psihopatia vor fi întotdeauna fricoși & subordonați celor care i-au învățat/instruit să fie [pseudo]sociopați, respectiv [pseudo]psihopați.

    Faceți aceeași greșeală precum psihologii, respectiv psihiatrii, care se chinuie să se comporte/mimeze precum toți clienții/pacienții lor, crezând că așa vor înțelege secretele patologiei neurocerebrale.

    Pe scurt…

    România nu are sociopați, respectiv psihopați.

    România are mediocrități învățate/instruite în [pseudo]sociopatie, respectiv [pseudo]psihopatie, cu frică față de șefi, superiori, instructori, îndrumători, străini (considerați mai buni/superiori), colegi/ge șantajist(e)

    Mediocritățile învățate să mimeze sociopatia/psihopatia nu sunt sociopați/psihopați – sunt proști, avari, răiți/înrăiți, traumatizați & traumatizanți, fricoși cu legitimație, curajoși cu autoritate/autorizație.

    Știu că mulți se vor supăra pe mine pentru că i-am readus cu picioarele pe pământ, înapoi, în mediocritatea lor.
    Ziceți mersi că nu mai joci în filmul sau serialul, din capul tău, unde te considerai protagonistul fără niciun merit.
    De ce nu te consideri un personaj episodic sau extra, jucând în filmul sau serialul altcuiva? De ce protagonist & nu victima #2543 din desfășurarea acțiunii?
    Avariția asta misecuvinistă imbecilă înrăită traumatizantă, neautorizată, nedelegată; of, of, of, oofff…

    918
  16. „Parte din job este să identifici psihopații și sociopații care sunt material de top management.”

    Mi-a adus aminte de excelentul Space Office. Pentru cei care nu au vazut filmul: dupa interviul de mai jos (prin care i se pregatea baiatului concedierea), aia de la HR i-au propus sa devina direct sef.

    https://www.youtube.com/watch?v=BTdOHBIppx8

    20

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.