Știrea zilei e că evoMAG cumpără 60% din Elefant.
După numărul de comenzi, Elefant.ro este al doilea jucător din piață. În prezent, cel mai mare retailer online de pe plan local este eMag (Dante International), al cărui acționar majoritar este grupul sud-african Naspers. Compania are peste 2 milioane de clienți, un Marketplace în care activează circa 400 de companii și un portofoliu de 3 milioane de produse.
Cealaltă tranzacție, de săptămâna trecută:
Retailerul electro-IT Altex România a preluat o creanţă bancară de 4,6 milioane euro asupra Vivre Deco, împreună cu toate garanţiile aferente, de la Banca Transilvania, şi devine creditor garantat în procedura de insolvenţă a companiei româneşti de mobilier şi decoraţiuni interioare.
Vedeți voi, aici nu se cumpără afaceri. Se cumpără big data. Altex a plătit 4,6 milioane de euro ca să aibă toate datele posibile despre zona home deco, precum și o bază de date de clienți care au cumpărat la un moment dat de la Vivre. Cu oamenii potriviți și ofertele potrivite îi poate transforma în clienți fideli. Problema e că Ostahie crede că are oamenii ăia, deși ofertele de joburi de pe LinkedIn îl contrazic.
Iar Elefant s-a convins că nu are cum să copieze modelul Amazon pe o piață așa de mică, de aia a vândut. E o discuție aici, faci grosul de pe cartea românească sau de pe cea străină. De pe cea străină nu ai ce negocia, de pe cea românească ai, dar cu cât tragi prețul mai jos, cu atât falimentezi scriitorii aka oamenii care îți aduc profit.
evoMAG s-a extins mult în ultimii ani, Mihai Pătrașcu a fost atent și s-a mișcat mai bine decât alții, de aia a ajuns la masa băieților mari.
Sunt interese mici si mijlocii la mijloc.
patrascu s-a miscat cum s-a miscat..
dar siteul evomag se misca incredibil de greu
Mă doare la 3 m de paula de ce fac ăștia, eu lucrez în privat, sunt pe sarakie, deci tot doar la reduceri/promoții îmi permit sa cumpăr…deci au cam degeaba datele mele…
Pai tocmai d’aia au cumpărat datele ca să afle de sărăkii ca tine și să știe cum să-ți vândă mașină de albit mileuri redusă de la 1000 de lei la 200. Pomană curată, o să iei și pentru tine și pentru mă-ta și o să te lauzi la neamuri cu ce afacere ai făcut și or să cumpere și ei.
Dacă o sa am nevoie de masina de albit mileuri la momentul când bagă ei reducerea, atunci se va întâmpla un eveniment definitoriu pentru capitalism, se vor întâlni cererea cu oferta la prețul considerat acceptabil de părți și se va realiza transferul dreptului de proprietate. Adică o situație ok, care face lumea sa se învârtă (daca e bine sau rău că se învârtă așa, e altă discuție, mai filosofică…).
Altfel, se duc in spam mailurile, sms-urile lor sau le sunt ignorate reclamele, pentru ca ce sa vezi, trăim o perioada inflaționista, în care preturile la papica (fără de care mai greu sa traiesti) au luat-o razna, plus ca noi ăștia fraierii care lucram în privat pe salarii considerate bune, trebuie sa avem grija și cum ne investim banii pentru a avea ceva venit la bătrânețe.
Deci, dacă ai impresia că e mare șmecherie big data analysis, marketing-ul etc , mai scoate-ti capul din kur și mai bine intreaba-te dacă firmele astea sunt adaptate la realitățile de romanika.
Cel.ro mai exista, ce se aude de mini killer-ul eMAG-ului? Mai face video-uri băiatul ala cu frica de Stanciu?
i-a interzis justiția să se mai pronunțe pe subiect, dar umblă vorba că vinde de rupe.
There can be only one !(Highlander)
Always two there are. No more, no less
Sper sa reuseasca evomag. Avem nevoie de un concurent pentru emag, si Altex nu pare sa reuseasca asta, desi ar avea banii necesari. Si aici ma refer la ‘bula’ mea online, stiu ca Altex vinde de rupe in magazine
Eu cel puțin am luat de la Altex sau eMag fara discriminare, acolo unde am găsit mai ieftin. Cam 50-50.
E simplu: electrocasnice sau chestii mari – Altex. Livrarea in weekend conteaza f mult.
M-ai facut curios sa intru pe evomag, nu stiam ca mai misca ceva. I-am mai vazut parca doar pri marketplace-ul emag.
Eu am decis zilele trecute că-mi închid contul eMag după 12 ani. Poveste:
Comand în data de 27 ceva de 300 de lei. După ce plasez comanda fac o alta de 200 de le de la altă firmă, tot de pe eMag. Și stau. Și aștept. Și mă uit să văd de ce nu vin comenzile. Cea de 300 de lei venea din Polonia. WTF. Cea de 200 stagna și nici nu fusese predată la curier. O anulez pe cea de 200 RON în data de 9 seara, dimineața primesc e-mail că s-a livrat. Asta după ce anulasem eu. Double WTF.
Suntem în 12 mai, la 15 zile de la plasarea comenzii de 300 RON și încă nu am coletul. e plin de selleri din Polonia și Germania pe-acolo și nu e marcat vizibil pe produs că vine de peste hotare. Dacă vreau să comand din Germania merg pe Amazon.de sau alt site, nu cumpăr de pe eMag. Pe chat-ul de suport mă asigurau foarte veseli cei de la eMag că ”azi ajunge comanda”. Adică răs-alaltăieri. Încă nu e la mine.
Asta după ce în pandemie am comandat tot de pe eMag ceva și-am văzut că venea din Germania. După 2 săptămâni încă nu plecase coletul așa că am anulat.
So yeah – îmi închid contul la ei și caut alternative.
Cât despre Elefant – ei vând carte într-o țară în care sub 10% din populație a citit mai mult de o carte în viață, 50% sunt semianalfabeți iar programul de lucru e de 16 ore. E ca și cum ai încerca să-i vinzi vopsea de păr roz țăranului de la sat – și-au greșt targetul și țara. Așa că nu mă mir că vând.
Nu scrie ca vine din alta tara insa ai data aproximativa de livrare. Eu nu comand daca data estimata de livrare depaseste data comenzii + 2 zile.
1. Vezi data de livrare aproximativa.
2. Vezi cine e vanzatorul, daca nu e chiar eMAG sau cineva despre care stii sigur ca sunt romani, nu comanzi.
Nu e neaparat vina EMAG dar nici nu sunt complet nevinovati. Ar trebui sa isi verifice mai bine magazinele care vand prin platforma.
De Paste am comandat un cos cadou pentru cineva din familie – cu o saptamana si ceva inainte, sa aiba timp sa proceseze comanda. Era vorba de un seller de pe marketplace.
In contul de client comanda se vedea corect, plata a fost aprobata, dar dupa 3 zile nu se misca nimic.
Am cautat site-ul principal seller-ului, le-am dat mail pe adresa de contact din site-ul firmei. Nimic.
Dupa mai multe ore i-am sunat.
A raspuns o domnisoara foarte uimita ca am comandat asa ceva de la ei „ca ei nu se mai ocupa, de ce-o fi ramas contul ala la emag?”.
I-am explicat politicos ca trebuie ei sa dezactiveze ei daca vor sa nu mai primeasca comenzi via emag.
„Pai nu am primit nicio notificare”.
„Va asigur ca plata a fost procesata si emailurile de la emag au sosit”.
„Haidati ca vedem ce facem, noi oricum nu mai facem cosuri cadou ne ocupam cu altceva acum. O sa va pun maine pachetul la curier ca azi e deja tarziu” . Conversatia a fost la ora 14, nu stiu orarul curierilor la Cluj, pe aici mai pe la sud au sedii deschise pana tarziu. Am rugat-o sa se grabeasca totusi ca e cadou de Paste si ar fi frumos sa ajunga inainte, nu la o saptamana dupa. In mod bizar, desi „nu se mai ocupa”, pe site inca apare ca vand cosuri cadou.
Pachetul a fost predat a 2a zi la curier si a ajuns din fericire in timp util (sambata dupa amiaza), cu mentinea ca ceea ce au trimis in pachetul respectiv nu semana aproape deloc cu ceea ce era in pozele de produs de pe EMAG.
Elefant.ro este o plagă pentru industria de carte din România. Oamenii care n-au habar cred că e normal să coste 15-20 lei o carte abia ieșită. Apoi, se plâng de calitatea educației și culturii de la noi. Există tone de cărți la prețuri mici la anticariate.
Editura Litera e altă plagă. Pune reduceri enorme la cărți relativ noi pe site-ul lor dar nu vor să negocieze aceleași reduceri cu librăriile.
Oamenii văd un preț aici și unul acolo și dau vina pe librării. Au amenințat că își scot cărțile din librării dacă se bagă aceste reduceri și în alte locuri.
Societatea românească nu vede scrisul sau tradusul de cărți ca pe muncă oricum. Pe lângă alte locuri de muncă care sunt în acest domeniu.
Problema e piața mică de desfacere. Dacă vindeai cartea aia în 10 milioane de exemplare, era ok să fie 15-20 lei bucata. Dacă o vinzi în câteva mii…
@ubercool, știau de la început că este piața mică.
Tocmai am descoperit că eMag nu mai are call center. Poate ne spui 2 vorbe și de treaba asta când ai timp. Mie unul mi se pare o tâmpenie.
da, l-au scos acum câteva luni. numărul de oameni care sunau aiurea a scăzut cu 90%. când aveai o problemă, stăteai juma de oră pe fir pentru că era plin de oameni care sunau ca să se afle în treabă. Dar am făcut comanda bine? dar când vine? dar cu ce curier? dar cât costă? dar de ce vin produsele pe rând? dar nu puteți să-mi schimbați produsul pe care l-am primit și nu îmi place nuanța? dar de ce nu pot returna un produs pe care l-am primit, l-am asamblat și l-am stricat? și tot așa.
@vali da, ok, doar ca lovesc in oamenii care chiar au nevoie de suport telefonic.
știu. ăia 10% suferă pentru că restul de 90% nu aveau cu cine vorbi.
Faci reclamație scrisă și te sună ei. Și dacă e cazul, îți dau și un voucher de x de lei pentru a-ți îmbuna pornirea… :)))
E ca imaginea de la vot : doar ca acolo toata lumea sufera ca (tot aia) 90% voteaz aiurea
@Zarax, si pe mine m-a scos din sarite faza asta cand am avut o problema si era necesar sa discut cu un operator, insa am descoperit chat-ul. Probabil initial interactionezi cu un bot, insa dupa ce explici despre ce e vorba intra pe fir un operator care iti rezolva problema as zice mai rapid decat la telefon (tinand cont de timpii de asteptare).
Emag ar face o favoare sa inchida.
Comand de la un seller un produs. Vine din Polonia stricat. Nu am cum sa fac nimic pentru ca datele de contact ale sellerului nu exista ci la contact datele de contact ale emag.
Emag ca sa contactez sellerul. Pai nu am cum. Am scris 3 comentarii la produs si toate dezaprobate. Am spus exact cum este.
Eu nu comand de la selleri, prefer sa iau din alta parte. Si aici e vorba despre produse mai diferite care nu se gasesc la emag. Am si selleri care sunt exceptionali.
Am comandat intr-o seara ceva de pe emag si ceva de la un seller. A doua zi primesc mesaj ca a sosit un colet la easybox. Ma duc, vad o cutie mica si imi zic ca nu e exact sticla de vin pe care am comandat-o de pe emag. Deschid cutia si raman prost: era produsul de la seller. Nu numai ca a venit inaintea emag, dar a venit la mai putin de o zi de la comanda.
Fix problema asta o am eu acum, doar ca adresa seller-ului e din China. Si la mine o problema de garantie. Nu e nimic scum, o jucarie pana in 100 de lei, dar cred ca se va ajunge la ANPC.
Comentariile si review-urile sunt degeaba. De ce? Pentru ca nu se publica daca nu le aproba seller-ul. Oricat de la obiect ai scrie, daca e de rau este evident ca nu o sa aprobe.
Mai rau, politica de retur e diferita intre selleri si emag, si mai bine nu ai risca sa cumperi ca PJ. Retur nu se admite. Facturi cu TVA si selleri din UE? Nasol, platesti cu TVA si vine factura fara.
evomag? Nu, mersi. Ultima data cand am interactionat cu ei, comandasem un tv. Selectasem plata la livrare (stiam eu ce stiam). Trec 3 zile, nicio veste. Sun la callcenter, nu raspunde nimeni.
Am anulat comanda si mi-am luat din Carrefour.
La fel si Vivre. Comand 2 recipiente pentru cafea si zahar. Sa mai zic ca au venit la distanta de o saptamana? Exact, 2 produse aproape identice, au venit la distanta de 1 sapt. Oare daca comandam o pereche de sosete?
Il futi pe Ostahie de cand te citesc, nu stiu poate 10 ani. Intre timp el inca conduce cea mai mare retea de magazine de retail electrocasnice din Romania, care si-a pastrat destul de bine pozitita in piata si are si crestere pe online in ultimii ani.
Prefer destul de des Altex inaintea lui eMag de cand au aceleasi preturi, dar ironic eMag a devenit la fel de muist cum era Altex cand concurau head-to-head la inceputuri.
Da, si pentru mine ramane un mister cum reuseste sa tina deschise atatea magazine in conditiile unui comert online foarte dezvoltat. Si ma indoiesc ca e de la campaniile black friday de (introduceti voi anotimpul sau luna)
mă citești de 10 ani, dar primul comentariu e de anul trecut? ok.
Cred că și eu te citesc de vreo 10 ani și n-am comentat până recent. Nu este ieșit din comun.
Fix ce zice George. Cumva formularul de comentarii creeaza unora senzatia ca trebuie sa iti faci cont cu user si parola ca sa lasi comentariu si de asta multi ezita pe idea „inca un site unde imi trebuie cont ca sa etc?! mai bine lasa, raman stalker”
@punkreas il ajuta si prieteniile cu politicul (mi se pare cu PNL, nu mai stiu sigur) si mai prinde de la stat diferite programe tip Rabla, achizitii publice, lucruri dintr-astea.
Citesc pe aici de pe vremea când ai avut accidentul în pădure… 2007 sa fi fost, sau ma înșel?
Zoso, sunt pe internet de inainte sa apara blogosfera. Sysadmin la retea de cartier, sysadmin pe la diverse internet cafe-uri, admin pe canalul de mirc cu nume de oras, admin de dc++, uploader pe czteam. Sunt pe twitter din 2008 cu acelasi cont
Ti-am insirat toate astea ca sa intelegi putin cam care sunt cititorii tai, toti obositii care nu-s pe facbook, tiktok sau alte minuni ca suntem blocat in alta era „social media”. Nu prea vad sa se inghesuie public tanar pe bloguri, poate nu ne mai iei la misto gratis.
Ostahie si-a luat teapa. El nu poate gestiona nici ce are si e totul in aer, pierde vanzari. Cu Vivre si-a luat teapa si mai mare. Baza aia de date o are deja. Clientii lui sunt aceiasi care cumpara si mobila. Vivre si a ruinat reputatia cu furnizorii. Deci teapa.
Elefant e o mizerie. Am fost furnizor pentru ei. Plateau la 6 luni dupa ce le trimiteam hartii cu avocatii. Vindeau produsele sub pretul de achizitie. Sunt exemplul cel mai bun de abuz de pozitie dominanta si practici commerciale incorecte. Fara Elefant piata romaneasca va fi mai buna. Stou edituri falimentate de elefant prin neplata facturilor.
“El nu poate gestiona nici ce are si e totul in aer, pierde vanzari.” – de unde stii ?
“Cu Vivre si-a luat teapa si mai mare. Baza aia de date o are deja. “ – probabil ai dreptate, dar nu stie care sunt aia care cumpara mobila
Si pe mine m-a suparat eMag. Am comandat o geanta de voiaj. De la un seller din Polonia. Am vazut ca e din Polonia, am vazut ca va dura ceva mai mult livrarea, nici o problema cu lucrurile astea.
Vine geanta de voiaj si constat ca e mai mica decat scrie la specificatii pe site. Adica dimensiuni serios reduse (lungime 33 de cm in loc de 40 de exemplu, nici la latime si adancime nu era ok).
Hotarasc sa opresc totusi geanta, zbor luna viitoare cu un low cost (Ryanair) si pentru mine era o problema daca geanta era mai mare, ca e ceva mai mica pot sa accept, iau mai putine haine la mine, ma descurc eu cmva pentru un city break.
Am vrut sa las un review in care sa avertizez oamenii ca modelul respectiv de geanta nu respecta dimensiunile specificate pe site. Doar doua fraze scrise intr-un limbaj politicos, fara injurii, amenintari etc. eMag nu imi aproba review-ul iar asta nu mi se pare fair.
Nu atat pentru mine cat pentru potentialii cumparatori ai gentii respective care nu stiu astfel ca pot sa primeasca un produs neconform cu specificatiile.
am patit ceva asemanator cu o pereche de pantofi de la niste cehi.
Mie mi se pare aiurea sa blocheze un review, de orice fel, de la un client care a cumparat produsul.
Nu emag aproba review-ul, ci seller-ul. Ai scris de rau? N-o sa o faca.
Seller-ul nici nu vede review-ul pana nu e aprobat de emag… Dar da, tot dragonul rosu s-a mutat pe emag, plus echivalentul din alte tari…
Păi asta e o distilare a unei probleme economice la nivel mondial. Numărul de oameni dispuși sa fie sclaveți e în continuă scădere. „Clasa patronilor” nu este nici ea dispusă să mai strângă din curea. Iar „pârleala” trebuie acoperită de undeva.
Confirm partea cu rewiew – uri respinse de eMAG, nu poți să lași decât pozitive, restul sunt respinse! Oricum în ultimul timp, caut ceva pe eMAG, caut și pe Altex, același preț chiar mai mic, comand cu ridicare din magazin, îl ridic când pot, nu mai stau după curieri! Mai bine își făceau rețea de easy box uri decât sa cumpere Vivre!
emag decade putin cate putin in fiecare an, nu observam ca nu interactionam cu alti vanzatori pe zona aia
doar in ultimele 6 luni:
– cumpar un produs de la un seller primesc ceva inferior, returnez si dupa 3 zile imi apare mesaj „daca mai vreti sa returnati deschideti o noua cerere” produsul pus de la inceput in easybox cf primei solicitari. chat emag se scarpina la oo, ca au nevoie de 24 de ore sa vada ce le zice licuriciul, le-am dat vreo 5 mail-uri, in fiecare zi cate unu. se faceau ca ploua – trimiti mailuri/sesizari si probabil e o mare gaura neagra, macar la telefon stiai o treaba ca cineva a primit mesajul. asa la mesaje poate e o regula de if ceva – delete. dupa vreo 6 zile imi scrie pe whatsapp gigel srl ca el nu stie nimic sameday nu i-a livrat nimic si ca ce poate sa faca el, oricum pleaca in weekend in strainatate si il doare prin dos de mine.
– review neaprobat dupa vreo 6 incercari, orice chestie puneam acolo negativa imi era replicat ca reprezinta o problema de garantie si ar trebui sa o rezolv cu vanzatorul si ca nu e problema produsului, schimbat mail-uri 2 saptamani cu amenintare ca le fac reclamatie pe ignorare legislatie omnibus si cerut explicit formatul pe care l-ar accepta pentru review-ul meu in care sa fie mentionate problemele – au scris ei review-ul oarecum similar si l-au acceptat cand am dat copy paste
– produs livrat in easybox ma duc si goala cutia, sunat la sameday „lasa ca vb noi cu livratorul sa vedem daca spui adevarul”, livratorul ma suna peste 3 ore ca are coletul in masina si daca pot sa cobor din bloc cu un buletin ca mi-l da direct
-preturi la maruntisuri iot de 50-70 ron emag are preturi cu 20-25 ron in plus fata de altii, fara a include livrarea, asta era cam ultima reduta a emag cum si asta pica nu fac stergerea contului dar dupa inchiderea genius-ului acum sunt pe zona de 0 comenzi si incerc sa evit complet
Nu vi se pare ciudat ca 90% dintre nemultumirile emag sunt despre reselleri si nu despre emag? Inteles ca emag ar trebui sa verifice reselleri si politicile lor, but still
si e-mag e vinovat. termenii si conditiile de retur sunt „ascunse” pe alt tab in pagina produsului. Imbie clientii cu produse aparent bune la preturi aparent rezonabile.
Uneori le adaugi in cos, si afli ca transportul costa 50-60 de lei. Puii mei, amazon ofera transport la 6.8 euro din alta tara, iar tu imi ceri 50 de lei pe un colet national ?
Alte ori, vine produsul si constati ca nu e ce-ai cumparat. Faci cerere de retur care a doua zi e anulata. Si primesti mail de la e-mag „Pentru acest reseller trebuie sa expediati dvs produsul inapoi prin curier”.
Intri pe pagina reseller-ului si TEAPA: nu ai toate informatiile care ti le cer DPD, FAN, Sameday, etc. ca sa poti trimite coletul. Spor la trimis cu Posta Romana, ca sa expire termenul de 14 zile pana ajunge coletul la ei.
In cel mai bun caz ramai cu un produs neconform care s-a plimbat de 2 ori cu masina. Cateodata mai ramai si cu banii luati si fara produs, asta pana faci scandal.
Adesea vad la vanzator Evomag, dar asta pe emag marketplace.
Mie imi da cu virgula ceva. Emag am inteles ca are ditamai comisioanele pentru marketplace, dar ma duc apoi pe evomag si ce sa vezi, deci e acelasi pret ca pe emag.
Fie evomag are ditamai adaosul, fie vand in pierdere pe emag.
Emag s-a dus pe copca de cand cu rusinosul suport pe chat, care sincer (daca iti raspunde cineva) e inutil si frustrant.
Aparent nu au acces la baza de date, iti cer tie toate detaliile (si e mirobolant cand esti pe telefon), iar apoteotic, orice interactiune se termina ca vor studia profund si te vor contacta candva pe email.
Acel candva dureaza zile bune, chiar saptamanani.
are emag comisioane mari,
dar mult te costa si promovarea (mai ales cand te lupti cu emag).
asa ca ai de ales ce incluzi in pret: comisionul emag (si ai ajuns la client) sau costuri si munca de promovare ca sa ajungi la client?
cand tragi linie.. tot pe acolo (pe termen scurt).
pe termen lung.. daca depinzi de emag.. n-o sa-ti fie prea bine.
Sistemul ala de chat de la emag m-a facut sa-mi indrept atentia catre alti comercianti (evomag este unul dintre ei).
E incredibil cum te plimba in cerc fara un rezultat concret , iar la sfarsit sa-ti zica : Ne bucuram ca am putut sa-ti fim de ajutor . :))))))
Presa de calitate daca emag e inca detinuta de grupul sudafrican naspers, cica sa le dai mai mult de salariu minim presarilor astia.
Emag a inceput sa fie mai greu de navigat de cand tot extinde partea comerciala. La fel cum au zis si altii pe aici, refuza review-uri corecte pe motive de noaptea mintii, am patit de mai multe ori. La un produs care nici macar nu era conform cu normele UE (pe langa faptul ca era un fake ordinar si potential periculos) dupa ce am lasat review super argumentat, civilizat, cu poze etc si l-au refuzat, mi-au dat banii inapoi si nici nu au mai vrut produsul (era un reseller).
Pe altex astia ii pulesti de cand te stiu, dar cum a zis si altul mai sus, they must be doing something right, ca nu prea vad magazine goale la ei, au de multe ori preturi avantajoase fata de restul pietei, livrarile lor sunt ok pe toate flow-urile, la putinele retururi pe care le-am avut nu au fost probleme, acum au si aplicatie de mobil care mai da niste deal-uri bomba si vad ca o tot updateaza si tot asa. Mi se par cel putin decenti. Pana si preturile la agentia aia de turism a lor sunt ok-ish, fara suedejii, dar nu am incercat inca nimic de la ei.
Evomag…ma surprinde, sunt client constant la ei (ajuta si faptul ca sunt langa mine si pot sa iau chestiile din sediu in 5 min) si nu am avut probleme in ultimii 10 ani. Dar nu ma gandeam ca sunt atat de sus cat sa faca miscari de-astea. Good job si sper sa nu se ingroape cu achizitia Elefant.
In concluzie, faptul ca eMag accepta toti tzeparii pe marketplace, ca a inceput sa nu mai verifice resigilatele calumea, vinde haine cu defecte (sau fake) fara sa specifice (am gasit luna trecuta in niste pantaloni scurti de la Nike inclusiv stickerele cu sageti pe interior care semnalizau defectele)…toate chestiile astea ma fac sa iau in considerare uneori si alti furnizori din piata si asta e foarte sanatos intr-un final. Pare ca au inceput sa faca compromisuri cam mari pentru rulaj mare si isi cam strica firma. Macar retururile merg inca ok.
am diverși amici care au lucrat la ei și și-au distrus ani din viață aiurea.
pentru că au magazine. probabil și ăilalți ar avea magazine pline dacă ar avea magazine.
@vali pai nu au Flanco ? Nu e Stanciu ownerul ?
– Evomag – Elefant
– Recunosc ca e peste puterile mele de intelegere cum Elefant a functionat atatia ani in pierdere de a ajuns la 25 de milioane euro datorii. Si nu s-a extins…din contra in pandemie a inchis locatii fizice.
– Pare ca singura strategie a Elefant a fost hai sa generam volum de vanzari poate ne cumpara Amazon sau un retailer mare care vrea sa intre pe piata din RO
– Ar fi interesant de vazut si ceva cifre ale tranzactiei.
– Ce urmareste EvoMag? Poate tranzitia catre un retailer generalist. Poate crearea unui marketplace..
– Altex – Vivre
– Asa cum zice si in articol chiar cred ca ei isi doresc dezvoltarea unui marketplace in zona de home-deco. Poate mai vizeaza si dezvoltarea regionala tinand cont ca Altex a ramas RO only iar Vivre deschisese shop-uri si in BG, HU, PL, etc
Vad ca au deja marketplace cu selleri chiar pe mobila https://altex.ro/mobila-bucatarie/cpl/filtru/filtru-marketplace/filtru-marketplace/
“evoMAG s-a extins mult în ultimii ani, Mihai Pătrașcu a fost atent și s-a mișcat mai bine decât alții, de aia a ajuns la masa băieților mari.”
“Magazinul online evoMAG a inregistrat in 2022 afaceri de 36 de milioane de eur” de pe ziarelive.ro
O fi ajuns la masa baietilor mari ca sa le toarne in pahare eventual, ca altfel nu inteleg remarca asta. Pai Altex vinde intr-un magazin cit vinde Evomag pe an. De Emag nu mai zic.
Mă pregătisem să aflu mai multe despre evomag (bere, floricele, clătite)
Când colo au intrat niște unii funcționali care vorbesc depre eMag. pfoai
De ani de zile cumpar Lego de pe altex.ro. Ma uit mereu pentru Craciun cu cateva luni inainte si ofertele cu reducere – Black Friday uneori- de la emag sunt mai scumpe decat la Altex. Mai era un site, din Ungaria, dar nu mai exista, livra in 4-5 zile cu plata cash.