Cât tracking e prea mult tracking/remarketing?

Acum câțiva ani, au apărut câteva companii care ofereau un serviciu inedit magazinelor online: urmăreau utilizatorul care naviga pe internet pe mai multe site-uri și o făceau diferit de companiile care serveau bannere. Situația ar funcționa așa: Gigel a vizitat un site de sport, e clar bărbat și interesat de tricourile noastre sportive, hai să îi arătăm așa ceva pe prima pagină.

În teorie, nu e rău. Și nici în practică: am văzut câteva exemple și funcționează. Problema apare când fiecare site trebuie să folosească 12 servicii de acest gen. Și nu doar că îngreunează foarte mult navigarea, dar deja devine creepy să fii urmărit peste tot de atâtea trackere.

 

tracking

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

14 comentarii

  1. dar de email tracker sa vezi daca a fost deschis si de pe ce device.
    remarketing pe facebook, te uiti la emag dupa cutit de vanatoare si apoi ai reclama pe facebook daca nu ai cumparat inca.
    Pe Forbes.com ghostery a gasit 37 de trackere.

    00
  2. Deja nu reclamele în sine ma enervează ci faptul că sunt urmărit peste tot. Asa ca Ghostery e o soluție foarte bună mai ales ca au browser și de iOS și de Android.

    00
  3. Apropo de trackere, n-am priceput niciodata logica Amazonului. De ce imi impinge reclame fix la produsul care tocmai ce l-am cumparat de la ei? De fiecare data cand cumpar ceva, numai reclame la acel produs primesc

    00
    • pentru ca el nu-l vad pe produsul ala ca fiind cumparat. Trackerul nu vede decat ca te-ai uitat la el. Trackerul nu are acces la contul tau sa vada ce ai cumparat

      00
    • Sau ca sa te faca sa crezi ca ai facut o alegere buna

      00
  4. Adblock, Ghostery, Privacy Badger si gata cu tracking

    00
  5. Kaspersky are o chestie faina si blocheaza toate aceste scripturi. La finalul lunii iti da si un raport sa vezi cate a blocat.

    00
  6. 31 în dimineața asta pe hotnews.Probabil că au energie acumulată peste noapte.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube