Am decupat bucata asta de video pentru că pe acolo pe lângă L*dl-ul ăla stă Adelina Pestrițu, influencerița cu 2 milioane de abonați. Și ăsta e drumul ei zilnic spre unde are treabă și înapoi spre casă, drum pe care într-o vreme îl făcea într-un tractor de 4.4litri diesel, că atât o duce capul.
Amuzant și trist mi se par ciulinii și buruienile de pe stradă. Terenuri de milioane de euro, nu se găsesc proprietarii decât când e să ceară autorizație de construcție, când e să le îngrădească sau întrețină nu știe nimeni ale cui sunt. Primăria e impotentă. Poliția Locală la fel. Dacă nu e proprietarul la teren în marțea în care trece mașina de la Locală pe acolo nu se poate face nimic, mai încercăm și la anul.
Și uitați-vă cum se bălăngăne mașina. Așa e strada. Așa e Bucureștiul. Așa e România. Asfaltul drept e un mister. Trebuie să faci un master la Construcții și o specializare pe afară ca să înveți cum se toarnă drept.
ps: Adelina a pus poza asta acum jumătate de oră. probabil ciulinii dormeau la ora aia.
Bucurestiul incepe de la baiatul ala care face stanga la giratoriu, deci e ok sa se inghesuie pe singura banda, in paralel cu ceilalti, blocandu-le complet vizibilitatea.
Am impresia ca imaginile sunt din Judetul Agricol Ilfov. Nu ca in Bucuresti drumurile ar fi netede ca masa de biliard.
In alta ordine de idei, cei de acolo au o strategie foarte buna in a descuraja soferii sa mai parcheze pe trotuar: pur si simplu nu le-au mai construit
Seamana cu Floresti, Clowj
Peisaj de turcia. Garduri ziduri favele
În zonele din Turcia unde terenurile costă cât zice Vali, peisajul arată total altfel.
pai, cel mai influent imperiu asupra dezvoltarii acestei zone, de-a lungul secolelor, a fost cel Otoman.
Exact. Apoi ii auzi pe tiktok … am casa de 850k… Nu zic nu, inauntru o fi lux, dar cum ai iesit pe usa dai de praf ca in Mexic :))))
E un mister cum de au unii atatia bani si stau in niste cartiere stil cocina. Cred ca atat le poate bibilica; oricati bani le-ai da, imaginatia lor nu trece dincolo de usa casei. Uneori nici atata.
Ala e Pipera, satul de lux si opulenta al orasului Voluntari. Din care clanul Pandele dorea sa faca sectorul 7 dar nu i-a iesit.
Sat de lux cu trotuare de 30-40 de cm , asta acolo unde exista . O ‘placere’ sa iesi sa faci putina miscare pe acolo :).
Ideea e ca dupa gardurile alea sunt niste mini-enclave care arata mai mult sau mai putin decent, viata locuitorilor se desfasoara exclusiv in interiorul lor, singurul motiv al parasirii mini-cartierelor protejate de bariera fiind ritualica excursie la Mega. Miscarea se face in interior, in exterior se iese doar cu masina. Li se rupe cum arata pe din-afara si ca trotuarul e ingust. Pe trotuar circula doar bonele filipineze im drum spre enclava
O ilizie idilica, pentru ca esti nevoit sa iesi din pestera pentru:
– serviciu
– scoala copiilor
– etc
Si atunci e superb ca trebuie sa semnalizezi si sa astepti sa ti se faca loc in coloana!
Pai gated community merge mana in mana cu visul american (sau, daca e mai hardcore asa, sud african). Acu’ ca au it-istii work for home, extazul lor, ei oricum sunt alegici la aer de exterior.
Boris, visul american e cu utilitati si autostrada pana la poarta, deci nu merge. Visul sud african e un pic extrem intr-adevar, sunt mici sanse sa te rapeasca cineva daca iesi la plimbare pe trotuarele alea de 30 cm. Poate visul indian ar fi mai potrivit: gated community inconjurat de slums.
Daca nu mă înșel, acolo e voluntari……acel voluntari! Familia conducătoare a acestei așezări este ocupată cu exterminarea vârstnicilor pt a face bani. Locuitorii au buletin de București și nu votează în voluntari și nu votează nici în București pentru că stau in voluntari. Pandele are masa de asistați și angajați necesară cat să iasă primar fara griji. Bugetul voluntariului este mai mare decât al Sibiului atât de mare încât e singura localitate din Romania care are televiziune la nivel național in care se face pe fata propaganda rusească…. Pe banii voluntariului! Terenurile părăsite e cea mai mica problema….. De fapt nu cred că este o problema când ar putea fi tot al familiei Pandele
Mai au și echipă în prima ligă.
Vor avea și canalizare la un moment dat .
Pe drumul asta acum 4 ani politia locala bloca intersectiile sa treaca doamna spre biroul ei de la primaria Bucurestiului.
https://www.google.com/amp/s/stirileprotv.ro/amp/stiri/actualitate/reactia-politiei-bucuresti-privind-traseul-de-20-de-minute-al-lui-firea-de-acasa-pana-la-primarie.html
De la minutul 13.
Nu stiam de reportaj , am prins live schema… ce vremuri
Bine ai venit in Pipera, zona dintre doi mari influenceri REALI:
– zona Matei Milo (peste Autostrada A3 spre Voluntari), unde dezvolta de zor ca un mare investitor fiul lui Pandele. Acolo strazile sunt asa de largi, incat iei curba la 90 de grade din doua miscari.
– zona bombardata (filmata) a dizgratiatilor local Negoita.
Becali s-a retras in zona dinspre Bucuresti, adica pe terenul imens dintre rondul Pipera si Porsche Bucuresti Nord.
Partea dinspre centura este a a lui Popoviciu si a lui Sucu (Mobexper).
Soselele alea sunt facute pentru X mii masini/zi, cu baza de piatra (cimentul era prea scump) si cu toate utilitati ingropate, ca nu era loc in alta parte.
Problema este ca real ai 100x masini vs proiect, de aici mare problema, pentru ca tot sectorul 3 (dormitor) are o singura ruta reala sa ajunga in Nord, adica pe acea straduta blestemata. Soseaua de Centura e un cosmar blocat la rondul de la Otopeni, acel rond unde spera se se racordeze si aia de la Greenfield (ca merge asa bine traficul).
Ce treaba are sectorul 3 cu voluntariul lui pandele?
Traseul din filmare e pe Emil Racovita/Popasului.
In 2007 Pandele delara ca acea strada va fi Beverly Hills de Romania!
Vezi tu, aparent MULTI oameni muncesc in Nordul capitalei si dorm in S3!
Nu degeaba se numeste S3 „cartierul dormitor”.
Dimineata/seara cursa lor implica traversarea Bucurestiului de la Est la Vest:
Traseu vechi:
Sos Fundeni – Sos Colentina – Voluntari – Popasului- Emil Racovita – Sos Pipera – Erou Iancu Nicolae – DN1.
Traseu nou:
Sos Fundeni – Sos Gherghita – A3 (buluc pe iesirea de la Emil Racovita) – Popasului – Emil Racovita – Sos Pipera – Erou Iancu Nicolae – DN1.
TOTI intra in rondul de la Pipera, unde e nebunie zilnic.
Acum foarte multi nu merg pe Sos Pipera, ci merg spre oras pe Aviatorilor, Porsche Bucuresti Nord, Ambasada Chinei.
E un gol imens fara drumuri intre Colentina si Pipera.
De fapt, nu avem sosele mediene sau niste autostrazi de centura.
Traseul normal in acest caz este metroul. Trebuie sa fii nitel masochist sa folosesti masina.
Stau in Bucuresti de 23 de ani, stiam ca numitul „cartier dormitor” e s6, militari, ala cu multe blocuri de 10 etaje unul langa altul. Urmat aproape de s2/colentina si apoi drumul taberei, vitan, berceni.. S3 o fi si el dormitor, pana la urma toate au fost, dar e plin de blocuri de 4 etaje, mici, probabil e la coada intre asa numitele „dormitor”.
Apoi, harta mea arata ca voluntariul e spre nord-est, cum aia din s3 (care e in est) traverseaza bucurestiul?
Ma rog, mai aflu ceva nou ori mixezi grav s3 cu s4 si s5.
Nu vă mai certați pe fleacuri,cam toate sectoarele sunt dormitor.
Să revenim la Pestrițu asta, pardon Firea, că informațiile sunt interesante.
Bogumil, a sunat 2017 si si-a cerut analiza imobiliara inapoi. In camp la pipera mai lucreaza doar sclavii. Daca nu ai WFH oricum tre’ sa fi lovit de streche sa accepti sa lucrezi acolo. Pana si prietenul lui ghita, IT-stul sef de la emag, isi muta haremul mai central.
Referitor la proprietarii terenurilor, este un haos teribil in toata tara, pentru ca primaria se ocupa de taxe si OCPI se ocupa de harti, acte etc
Intre cele doua nu exista comunicare oficiala, decat prin intermediul proprietarilor.
Cum cadastrarea digitala e doar partiala, situatia e cam asa in practica:
– vin cu actele vechi, cu un cadastru de mana la notar sa vand terenul.
El poate e declarat scriptic la primarie, dar nu e identificabil in camp.
– notarul zice ca trebuie sa fac cadastrare digitala.
– vorbesc cu cadastristul, care imi da vestea proasta:
– dureaza enorm
– probabil real e jumatate din suprafata
– sigur sunt suprapuneri cu cei care deja au facut cadastru digital, deci fie renunt la acele supraete, fie merg in justitie, dar duraza, costa si am sanse mici sa castig
– si atunci mergi la smecherii locali, care ti-l cumpara pe „chitanta de mana”, apoi se descurca ei mai departe.
Prin campul Pipera mai e o problemutza relativ noua.
Cand se construia A3, mari PSDisti de seama au cumparat/primit etc terenuri cu cadastre pe hartie.
Ca sa nu bata la ochi, multi au facut niste SRL, pe care adesea din motive ciudate le-au radiat, iar acele terenuri sunt in limbo!
Nimeni nu vre sa sape informatii.
In tot Voluntari NU EXISTA o singura harta publica despre PUZ/PUD etc
Incercati cu google!
NIMIC, totul e secret, adica legea zice ca e public, iar daca vrei informatii faci cerere si programare la Primarie, unde nu vei avea acces real la nimic.
Jumatate de urbe lucreaza sau are pe cineva in familie care lucraza la firmele Primariei lui Pandele, de aceea toti inchid ochii la afaceri precum Azilele Groazei, pentru ca sunt in „familia”.
E o coruptie infioratoare si se fac bani basculante, din vanzarea visurilor la cheie.
Chiar daca ai bani (foarte multi bani), in Bucuresti si imprejurimi, nu ai nicio zona „de lux”.
Cele vechi sunt mahalale invadate de masini si poluate, cele noi sunt un fel de cancere legate prost de oras, cu utilitati subrede etc.
Trist.
Bre, ăsta e Ilfov… mai precis sectorul agricol ilfov
Ala e parcul tematic Panait Istrati. Ciulinii au fost adusi special din inima Baraganului si plantati acolo.
Trotuare, piste de bicicleta ceva?
In viata vietilor pururea amin!
De aia trebuie sa mergi cu diselaru la Mega sa-ti iei 2 papaya si 4 kaki pentru smoothie
(este in film un biciclist care agonizeaza pe sosea…..}
Pacat ca in film nu se simte cocleala din aer
Comentariu ascuns de spiriduși!
[Click aici]
Serios? Cred ca iti dai seama unde sta dupa instagramul ei :))
Nu il vad pe Vali la o cafea cu influencerița ca sa afle lucruri ce nu se stiu deja…
Hai ca va zic eu, sa nu il mai blamati pe zoso. Popasului Residence, 165 mp utili are o casa, vine cu solare si tot ce trebuie, 280k eur pret. Arata bine, problema e ca iti trece autostrada pe la geam. Dimineata si seara, cand se varsa in/din Bucuresti expatii de la porumb e un vacarm ingrozitor, nu te auzi om cu om daca stai in curte.
Sursa: instagramul ei + articolele de presa in care se lauda ca s-a mutat.
acum se duc hoardele de fani sa sara pe pestritu, o sa fie omor la poarta ei, nu mai poa’ sa iasa din casa, ia sa vezi!
RDK, ea pune constant poze cu LIDLul ăla, nu eu.
plus ce mai zice Rumbu.
Am facut naveta la Bucuresti 8 ani si am locuit in Bucuresti in Aviatorilor in vremurile de trista amintire din facultate si in timpul primului loc de munca.
Doamnelor si domnilor, permiteti unuia nascut in provincie, needucat, o intrebare: ce naiba e atat de bun, de reusit, de frumos, de….cum vreti voi, la Bucurestiul ala? Ce se intampla acolo de esti in stare tu, omule sa-ti doresti sa locuiesti in Bucuresti cu toate „beneficiile” care rezulta de-aici?
banii. doar banii.
Exact, banii. In 2000 gasisem ceva bun de lucru in orasul de bastina (unul mare nu satele de acum cu nume de orase) cu salariu de 2 milioane si jumatate. Raritate la cum se gasea atunci de lucru. Tot atunci am gasit si in Bucuresti cu salariu de 4 milioane si jumatate (mic..). Anii au trecut dar cu mici exceptii diferenta asta a ramas
Bani, oportunitati, conexiuni.
Mda. Se pare ca pentru mine, cu WfH, antisocial, Bucurestiul nu e bun si nu am inteles eu cum sta treaba.
@Nae: e un scurtcircuit in materie de logica din comentariul tau.
Nae: Am facut naveta la Bucuresti 8 ani si am locuit in Bucuresti in Aviatorilor in vremurile de trista amintire din facultate si in timpul primului loc de munca.
Tot Nae: Ce se intampla acolo de esti in stare tu, omule sa-ti doresti sa locuiesti in Bucuresti cu toate „beneficiile” care rezulta de-aici?
Pai tu de ce ai facut naveta 8 ani la Bucuresti ?
Daca ai stat in Aviatorilor ca student imi inchipui ca esti vreo beizadea, altfel nu stiu cum ti-ai fi putut permite o chirie de cateva mii de euro sau vreo casa de cateva zeci de milioane.
Sau ai scris gresit Aviatiei?
In Bucuresti simti ca traiesti viata la max
Ora 9.30 cafenea Dorobanti:
La o masa 3 bazati tacuti fara subiect de conversatie.
Intra unu si intreaba bey care ai un TIR sa adunc oo kinder din Italia.
Gata, au inceput sa zbarnaie telefoanele, discutii, invective interpelari mishtoeauxuri.
Discutia se muta geopolitic spre Dubai, Pipera, UK etc.
Ora 12 bineinteles nu s-a rezolvat nimic cred ca si intrebarea cu oo le a fost la fenta
Important e ca faci parte din viata cetatii
@punKreas nu e nici un scrut circuit. Omul a fost a vazut a plecat. Intrebarea lui e ce le-o place celorlalti.
Eu unu sunt nascut aici, si nici sa ma mut in casa de la tara nu pot pentru ca bunica-mea sta peste drum de bine. Mama? Alt cartier bine „famat”. Asa ca intrebarea e ce le-o place celor din provincie. Okey faci niste bani, dar dupa ce stai in traficul din bucuresti, in aglomeratia de la metrou in transpiratia din 32. Si faci adunarea, merita? Alea 3 ore petrecute in trafic zilnic doar pentru mers la munca, merita?
Cand m-am mutat eu dintr-un cartier in altul (o idee mai central) Am facut un calcul, cat scutesc din naveta zilnic, 40 de minute dus, 40 intors. Am scoala buna mai aproape? Am, nevasta mea cat scuteste din naveta (Tot, face 15 minute pana la munca, se duce pe jos).
Copii? din 40 de minute cu masina, 10 minute pe jos. Cat ne costa? 70 de mii de euro plus dobanda? 100K platibili in 9 Ani, Cata economie fac la benzina, dar la timp? In orele alea pe care le stau in trafic (2×1 zi) cati bani as putea sa fac, productiv, X bani. Bun
Cand le-am adunat si am comparat cu rata a rezultat ca nu-i asa mare cheltuiala. Merita. Se amortizeaza cheltuiala
Există oraș locuibil în România care să se apropie de beneficiile financiare pe care le oferă Bucureștiul? În cazul că da, care sunt aceste orașe?
@
oxymoron Dar beneficiile alea financiare ? Merita?
Uita am avut o ofert de 5K in Stockholm de curand, comparat cu 2200Iepuroi in Romania.
Cand le-am pus bara bara a reiesit ca eram la fel de sarac doar ca intr-o tara straina si fara prieteni si familie. Multumesc frumos nu.
Deci? Merita? Daca le pui cap la cap, esti la fel de sarac doar ca in Bucuresti si in aglomeratia asta imputita, sau iesi mai bine?
@IonutO „nu e nici un scrut circuit. Omul a fost a vazut a plecat”
Veni Vidi Discessi cum s-ar zice. Dar cum ai zis tu era corect daca statea cateva luni, maxim 1 an. Dar omul a stat 8 ani. 8 ani pentru ca facultate buna + serviciu (deja 2 motive le-a enumerat fara sa vrea)
That’s not București, that’s Voluntari (mă rog, comuna Voluntari, sat Pipera :P)
Din pacate e Oras Voluntari, desi Comuna ar fi mai apropiat de adevar.
Nu doar asfaltul drept, dar și cel rezistent la 40 de grade și un autobuz staționar este un mister pt noi. Sa nu mai zic de diferența de nivel dintre asfalt și capacele de canalizare sau scurgeri.
Ex1: PMB a asfaltat recent câteva intersecții unde erau probleme. 2 dintre ele fiind sos Pipera cu Barbu Văcărescu/Caramfil. La nici 2 săptămâni după asfaltare sunt urme de la autobuze/basculante iar scurgerile nu au fost la nivel niciodată. Apoi compar cu cei din USA/Germania unde ai standarde pt temperatura și montat capacul ăla.
Ex2: drumul din video, dar și cel care merge spre tunari de la rondul din Pipera. Teoretic sunt oameni cu mașini de la 100k sau mai mult care stau in zona. Toate canalizările sunt puse prost și în dreptul roții, iar drumul e plin de denivelări. Iar mă gândesc, cum pot sa nu compare cu drumurile din Mallorca/Austria sau pe unde or mai merge.
Sa faci un drum plan care sa reziste in timp necesita schimbari majore. Am trait pe Stefan cel Mare cand s-a apucat Videanu sa il refaca din temelii. S-a sapat peste 5 metri in adancime (se vedeau trunchiuri vechi de copaci taiati), au pus mai multe straturi de pietris de diverse dimensiuni, au betonat toate canalele, s-a betonat sina tramvaiului si delimitarea dintre carosabil si trotuar, de-abia la final s-a venit cu mai multe straturi de asfalt. Azi, peste 15 ani, Stefan cel Mare arata inca destul de bine.
Nu cred ca o primarie sateasca gen Pipera, oricati bani ar fura clanul Pandele, are fonduri pentru asa ceva. Este totusi o oarecare diferenta cand treci calea ferata de la Pipera si intri in sectorul 2. E alt asfalt, trotuarul are vreo 3m latime, exista copaci si spatiu verde (intretinut) si o incercare de pista de biciclete trasata pe trotuar.
In poza asta cred ca se vede destul de clar unde se termina Pipera si incepe Bucurestiul:
Strada Petricani
https://maps.app.goo.gl/56b4CdwDMWc3G5719
Masina de 100k eur a costa de fapt 50-60k sh maxim.
Vila de lux a costat 200k Eur, cu plata in 20+ ani.
De banii aia nu te atingi de nimic prin orasele civilizate, exceptie chestii in mahala.
Ieftin si bun dorim, dar nu exista, asa ca luam ce exista.
Ce USA/germania bre ? In Grecia intr-un aatuc turitic vai de mama lui, umblau unii cu betoniera după ce fusese (re)asfaltat drumul ca sa aduca gau
rile de canal la nivel
@Rumbu am prins marea refacere a „Bulevardului” Pipera din 2014-2016, cea din rond de la OMV pana in centura/Tunari facuta cu fonduri europene.
E mai rau ca inainte – nu vorbesc doar de valuri si canalizari nealiniate ci efectiv asfalt surpat, intrat in pamant in vreo 4-5 locuri.
Daca nu se fura, se lucreaza in batjocura.
Mă oripilează lăcomia proprietarilor de teren care vin cu gardul până în stradă. Eu nu le-aș mai da nici o autorizație de construcție dacă nu se retrag 3 metri cu gardul pentru a lăsa loc de trotuar și pistă de biciclete.
Da, doar ca:
– vezi codul civil
– vezi codul de urbanism local
– vezi interesele locale de mica mafie
– vezi loturile care sunt arii agricole, lungi si inguste.
Dintre scaun si ecran toti stim sa rezolvam Problema.
Regulamentele de urbanism sunt asa de cretine si incoerente, incat ma si mir cum de mai exista oameni care construiesc ceva legal.
Sau ma insel si totul se face in ‘stilul smuls’.
Asta este alta mizerie marca romanika. Proprietarul trebuie despagubit, nu santajat cu autorizatii si bla bla. Cum ar fi sa-,mi aduc eu un camion de baliga pe terenul arabil (in acte) imediat vecin cu rezidentialul unde habitezi ?
Asfaltul ca asfaltul, dar trotuarul … băi, nene, băi, ilfovenii sunt defecti la cap.
Care-i problema, daca ei nu merg pe jos?
Doar sărakii merg pe jos.
Ce nu a spus nimeni nici în articol, nici în comentarii: impozitul unei case în zona asta este de peste 800 lei.
Concluzia mea: degeaba mărești impozitul pe casă (cum tot cere Vali) pentru că nu se vor îmbunătăți serviciile ci va crește suma de bani furată de bugetarii corupți.
800 de lei pe an sunt bani de tigari.
Se muta…a tot postat de pe santier…cred ca „ti a dat dreptate” si se apropie de civilizatie.
eu as vrea sa vad o serie cu traseele si zonele in care locuiesc mai marii oraselor, ca poate primarii au acces la strazi asfaltate, cu trotuare largi si benzi de biciclete. Unde locuiesc toti primarii si angajatii din primarii? Pe unde isi duc ei copiii la scoli, oare nu iau sub roti aceleasi canale ca noi, muritorii de rand?
Tot acolo locuiesc, tot pe drumurile astea merg. Nu le pasa, mentalitatea lor este ca daca au lux in casa, curte si garaj, trotuarul si carosabilul pot sa arate ca dupa razboi . Se strica masina in vreo groapa ? Cumpara alta, ca au de unde fura, din fondurile care ar merge catre o reabilitare a strazii si catre vreo largire a trotuarelor din cartierul lor :))
Asta este realitatea pe majoritatea planetei noastre. Enclavele de bogatasi, sunt gard in gard cu ghetouri si favele . Australia, Noua Zeelanda, USA, Canada si Nord Vestul Europei au ramas si vor ramane pentru totdeauna exceptiile
Nu este București. Este Ilfov. Și este și acolo cum este și la mine în Chiajna. Sau cum este pe la ceva prieteni prin Popești. Mult, înghesuit și de regulă mult prea scump pentru ceea ce oferă zona. Fără copaci, fără tufe, locuri de joacă sau alte alea, doar betoane și dâre de vopsea care se cheamă „parcare” și care costă 3.000 euro.
Nu că Bucureștiul nu ar avea și el problemele sale, probleme care uneori poartă și un nume propiu
parcare de 3000 de euro nu mai gasesti de 3-4 ani :)))
@punKreas – Vorbesc cu dezvoltatoru’ și-ți rezerv unul din cele două pe care le mai are? :)) La blocul vecin însă poate fi adevărat, am priceput că cere 5.000
Ăla nu e Nordul Bucureștiului, e sudul Voluntariului. Ca să nu fie vreo confuzie.
Am înțeles, nu e București. Bun…
Aveți timp două minute să discutăm despre doamna noastră, Ambrozia?
nu. luat foarfecă de vie, tăiat tot ce prind. nu mai crește.
https://www.emag.ro/foarfeca-pentru-vie-cu-manere-din-plastic-curbate-evotools-678999-20-cm-lungime-20-mm-diametru-taiere-5949094027942/pd/D9YC2NMBM/
Mai sunt 2 produse pe stoc. Care sunt cele două sectoare câștigătoare?
Nu mai bârfi influencerii că ți-l pui in cap pe împăratul păcănelelor. Era aseară pe un live, a întrebat cineva de Cezar Ionașcu și brusc și-a amintit de tine că l-ai bârfit ☹️
https://www.veed.io/view/4bd46c04-5020-4de8-adc3-062a2690b3e2?sharingWidget=true&panel=
This video isn’t ready
Ask the video creator to sign up and share this with you again to preview.
Scuze, a mers când am verificat. L-am urcat în alta parte acum https://streamable.com/59tvgc
ha ha ha, ce opărit e!!!
are si Bucurestiul zone de acest tip insa problema grava la capitolul infrastructura periurbana e in zona “orbitala” Popesti, Bragadiru, Corbeanca. Asa cum ti-au semnalat si nenumarati cititori, zona filmata e in orasul Pandele pardon Voluntari. Eu as corecta textul din respect pt mine si cititorii mei.E ca si cum eu as filma cand intru in Sanpetru in coloana aia perpetua si as a zice ah asta e Brasovul aglomerat si plin de gropi:) Repet, nici Bucurestiul nu are drumuri ca in palma, dar dezastrul urbanistic supraevaluat si cautat de “vedete” denumit generic Pipera e doar cu 2 clase de gravitate sub Bragadiru sau Popesti. Apropos te ai intersectat cu un autobuz VDL din Olanda diesel vechi sh luate de Mr Pandele ca sa ceara subventie partiala de la PmB desi jegurile alea poluante merg mai mult goale prin zona de Nord si nord est. Acele minuni sunt ale companiei de transport local Voluntari.