Teste auto pe bune

Tare aş vrea să văd cum şi dacă Jeep are ideea sau curajul să nu le mai dea ăstora maşini la teste după un asemenea fiasco şi care ar fi reacţia publicului la o cenzură de acest gen.

Pentru că la noi e jale.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

24 comentarii

  1. Poate mi se pare, dar la bmw si volvo parca n-a tras asa tare de volan.

    00
  2. N-o sa le mai dea nimic. Insa vor merge la altii ce vor demonstra ca masina e ok si apoi vor mai face valva cu Toyota si pedala de acceleratie, pana uita cumparatorul ca masina poate sa mearga pe 2 roti.

    00
  3. ce bubuitura :D

    00
  4. @andrei nu era nici un bmw p-acolo

    00
  5. prima data am crezut ca se comporta bine pana am vazut testele cu celelalte masini. cristoase, mi s-o facut pielea gaina. mai pui si drumurile noastre si uite asa crapi ocolind un caine.

    00
  6. îmi dau seama şi Mustangurile ce marfă de maşini sunt, bune pentru forjă pe autostradă şi atât

    00
  7. Si cam cine vrei sa le testeze asa? Vrei sa se supere agentia?

    00
  8. nu, dar era mai usor de scris decat volkswagen.

    00
  9. Ce-a bubuit anvelopa stanga-fata… zici ca era balon…

    00
  10. @camionagiu
    Iti dai seama cum sunt Mustangurile dupa niste teste cu SUV-uri ?
    Pe ideea asta, am o baza mult mai reala in a-mi da seama ce proasta-i ma-ta dupa cat de prost esti tu.

    00
  11. Suedezi care compara Jeep cu Volvo si spun ca Jeep-ul e naspa? Puhleeeez! :))

    00
  12. trist frate… noroc cu astia care chiar fac testele ca lumea si ii mai si dau in gat.

    00
  13. Jeep vinde in America unde sunt alte standarde. N-au de ce sa se streseze sa le faca mai safe daca nimeni nu le-o cere. Nici macar Toyota care e principalul concurent si care gandesc la fel acolo. e o decizie de business. Daca nu e un organism federal sau de alta natura care sa le impuna standarde, daca nici piata nu le cere, ei nu le vor respecta. Asta e… vom vedea cine pierde dpdv business. Volvo cu toata siguranta lor sunt cam in groapa…

    00
  14. Cred ca si Duster statea mai bine sincer! Urat pentru o masina ce se vrea adversar pentru Touareg, ML, XC90, etc! Chiar am un soc, pentru ca mie mi se parea extrem de stabila aceasta masina, dac intr-i situatie critica, te dai peste cap cu ea

    00
  15. Eu am un jeep compass si are niste abtibilduri mari, lipite pe parasolare, prin care te avertizeaza ca masina are risc de rasturnare. Sa nu zici ca nu ti-au spus! Poate fac o poza si ti-o trimit.

    00
  16. SUV-urile americane sunt foarte comode, au suspensia foarte moale. Americanu’ tre sa mearga confortabil. Si drept :) El nu prea face viraje din astea asa bruste ca poate face febra la maini si ii deruteaza pe ceilalti participanti la trafic.

    Atata timp cat trec testele de siguranta in america si in europa, este suficient.
    Pe autostrada mergi drept, cu viteza constanta. Poti sa pui pilotul pe 70 si sa mergi in spate sa bei o bere.

    Vrei sa mergi tare, invata sa conduci si asuma-ti riscurile.
    Daca esti suficient de bou sa te lichidezi in asa o masina, iseamna ca asa e mai bine pentru toata lumea. Important e sa nu iei si pe altii cu tine.

    Am mers cu un santa fe adus din america, si la fel face. Este mai confortabil si suspensia foarte buna si moale:)

    00
  17. American bullshit :-).. La fel ca toate masinile americane, sta prost la capitolul stabilitate. Poate doar in linie dreapta ..hehe, dar si acolo ma indoiesc. Anyway, You get what you pay for ! …cum ar zice americanu.

    00
  18. Repede sariti pe saraca americanca… nici Hilux nu e departe… si e totusi considerata una dintre cele mai faine masini..

    https://youtube.com/watch?v=mCsPwN42_F4

    00
  19. NOU
    #19

    Si cand te gandesti ca intr-o astfel de masina ai, teoretic, toate motivele sa te simti in siguranta, ti se face pielea mai ceva ca la o gaina…

    00
  20. @Gabi: Hilux e o utilitara cu arcuri pe foi pe spate, testata descarcata si in versiunea fara ESP. Grand Cherokee e un SUV Full size. Deci comparatia e stupida.

    00
  21. Problema e ca asta nu e o masina americana, numai numele! Motorizarea si toate cele apartin de fiat! Bineinteles cea diesel! Si din cate vazusem eu avea automata in 5 trepte! Deci cutia e sigur americana!

    00
  22. @Gabi, LOL, voiam sa pun acelasi link.
    Acolo nu doar Hilux o ia pe campii, ci si un Citroen, care se si rastoarna, iar minunatul nostru Duster (si nu o spun ironic, chiar e o masina foarte buna) o ia razna. De urmarit :)

    00
  23. @ipo: amice ,stupid esti tu.. eu n-am facut nici o comparatie…am zis ca se intampla si la alte masini.. de aia am si pun un link unde sunt testate vreo 4 masini.

    00
  24. Testul are totusi un grad destul de mare de subiectivitate: cel care e driver in test, mai mult ca sigur e posesor/sofer pe o anumita marca de masina. Poate chiar fan. Toate reactiile, reflexele si abitudinile in conducere involuntar si inconstient sunt calate pe performantele si maniera de condus a unei clase/marci auto. Cand o singura persoana conduce consecutiv n masini diferite, numai un nepriceput sau un naiv poate crede ca masinile au fost conduse in stilul potrivit clasei, puterii, suspensiei sau scopului pentru care a fost creata masina.
    Mereu, la orice tip/model de masina se vor gasi hibe, mereu cineva va reusi sa rastoarne o masina de nerasturnat, sa faca sa sara/explodeze un pneu sau mai stiu eu ce.
    Nu spun ca nu sunt si masini proaste, dar asa cum niciodata nu e normal sa compari performantele unui atlet cu ale unui om normal, nici la masini nu mi se pare echitabil sa pui in balanta masini de exceptie (SUV-urile exclusiviste europene) cu masini de duzina americane care se vand doar pentru ca satisfac standardele de gabarit ale publicului american.
    Daca si americanii ar fi interesati sa rdice stacheta in aceste cazuri, puteti fi siguri ca stacheta ar fi fost foarte sus. Dar …. cred ca sunt cu totul alte interese si directii de urmat.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.