Mulțumesc că ai citit acest articol. Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$
35 comentarii
NOU
#1
brosky
care era cuvantul…. incearca sa fie ceva ce nu-i (masina de offroad) ? … sau mai stii, poate chiar de la versiunea asta va fi offroad.
00
NOU
#2
CristiXi8
În poligon la Titi Aur: ei aveau Duster ul autohton, noi sus si tare ca nu e mai bun decât Kuga le noi achiziționate. Am băgat una în poligon. Ă măturat Duster ul cu Kuga. Pentru Toma (necredinciosi) am si filmările. Același traseu ofroad.
00
NOU
#3
Baliverne
De ce nu urcă așa încet precum coboară? Așa se vedea ce poate 4×4, „nu dă-i tare jos să țină până sus”.
Încet în varf de pantă cu o roată față suspendată, să înțelegem ce știe să facă.
00
NOU
#4
SdS
Mari modificari nu sunt la nivel estetic, motoarele in mare parte aceleasi. Imposibilitatea tractiunii 4×4 cu o cutie automata, exact ca la versiunea precedenta. Macar atat puteau sa modifice. Mi se pare o situatie de „reincalzire a ciorbei”. Sa vedem daca le iese si de data asta.
00
NOU
#5
Gabi
Sa fim seriosi. Offroad cu Dusterul ? Asa, de o joaca corporatista printr-o baltita ramasa dupa o ploaie, merge
00
NOU
#6
Adrian
Zici ca a filmat cu un telefon de acum 10 ani.
00
NOU
#7
BAndrew
Chiar si un Nokia N95 de vechi 10 ani filmeza mai bine:)
00
NOU
#8
ciocolatiulverde
Pe acolo mergi si cu logan
00
NOU
#9
Andi
Se merita sa achiziționez un Duster la mana a doua, din anii precedenți? Ce părere aveți? Ce puncte forte are Duster-ul?
00
NOU
#10
hash
* 4×4
* intretinere ieftina
* pozitie inalta la volan
In rest nu ai nici un avantaj, dimpotriva:
* insonorizare slaba
* consum mare
* pret de achizitie mare pentru versiunea decenta (motor 1.5 diesel, 4WD, AC)
* calitate tabla slaba
* 3 stele NCAP (slabutz)
00
NOU
#11
Ion
Am un vecin care si-a adus unul din Germania Full option. E mega incantat de masina.
Mai are un Hyunday Santa Fe in garaj.
00
NOU
#12
hash
Nou costa acum 19.000 de euro. Si eu am cochetat cu ideea sa-mi iau Duster, insa pana la urma mi-am luat 4×4 second, la 100k km, din Germaina, euro 5, vechime 4 ani (mai scump fata de cei 18.000 pe care-i pregatisem pentru Duster; nu regret nici o clipa, masina actuala e foarte faina fata de Dacie). Ca sofer de Logan 10 ani si condus ocazional Duster, consider ca Duster sh merita, insa de nou io nu mi l-as cumpara decat pentru oras – dar in acest caz nu varianta de top, ci varianta pe benzina la 15000 EUR – desi nu stiu, dupa atatea optionale – airbaguri cortina, clima automata, media nav integrat, insonorizarea misto la viteze mari, stabilitatea, puterea, si alte balarii care le am pe non-Dacia de acuma, greeu de crezut ca voi vrea vreodata sa dau atat de multi bani pe o troaca, fie ea si noua.. pentru ca Dacia e inca o troaca (tabla si insonorizare proaste respectiv stele NCAP lipsa).
Daca as avea aia 15000, nu m-as uita si-as mai pune inca vreo 7000, si-as lua ceva dintr-o clasa superioara, fie si sh.
Daca mi-ar fi foarte greu sa strang cei 15k, clar as lua Sandero (cel putin Stepway arata intr-un mare fel, mai ales pe bleu ciel), eventual Logan, maxim 12k.
deci compari o masina care a costat veche mai mult decat dusterul cu dusterul…Brava patratel
00
NOU
#14
hash
Da; stii matale, ca atunci cand cumpar ceva, pot sa ma duc cu 25-30% in jurul pretului aluia (in sus sau in jos)?
De banii aia vreau mai multa masina, nu touch-screen, inca un servo-ceva sau alt motor cu 20 de cai in plus.
Eu judec masina prin prisma utilitatii pe care mi-o aduce, nu prin prisma pretului – „am fix 19.000 , ce masina-mi iau de banii astia” – dooh !
Te-au invatat revistele auto sa gandesti prin prisma pretului Bravo lor, esti consumatorul perfect.
Te invit sa-ti argumentezi parerea
00
NOU
#15
MP
Am făcut astăzi test drive cu ea și nu am fost impresionat de nimic! Absolut nimic! Plastic ieftin, motor mic, finisaje și tehnologie de acum 15 ani.
00
NOU
#16
Eu
Cum ai ajuns la concluzia ca e tehnologie de acum 15 ani? Defineste plastic ieftin si plastic scump, ca si lamborghini s-ar putea sa aibe plastice ieftine in comparatie cu bugatti. La banii aia ce vrei? Motor de 5L si mahon?
00
NOU
#17
hash
plastic ieftin = insonorizare care lasa de dorit; plastic care scartaie in mers sau la vibratiile motorului
00
NOU
#18
Ion
Zi mai bine ca nu ti-o permiti.
00
NOU
#19
Cristian
E o masina de 19.000 de euro!
Puteau sa puna macar automata sau un interior mai misto
Bai deci ma omoara chestiile astea.
In secolul asta te duci la test drive sau la orice chestie similar si filmezi cu o soseta, si-ti mai tremura si chilotii pe tine.
480p in 2017, da-o-n mortii masii ca orice telefon stie macar 1080.
Presupun ca ar trebui sa fiu recunoscator ca tinut telefonul landscape.
00
NOU
#22
Ion
De obice se plang de Duster cei care nu au.
Am intalnit o gramada de posesori si nici unul nu a avut neplaceri sau probleme tehnice cu Dusterul.
De banii acestia nu poti cumpara SUV al unei marci premium 4×4 cu mai putin de 100000 km si mai putin de 5 ani
00
NOU
#23
Cristian
La aceiasi bani e suzuki vitara, la fel de mic, dar mai misto dotat
00
NOU
#24
Ion
Singura masina aproape de aceeasi bani cu Dusterul e Kia Sportage dar e 4×2 si platesti suplimentar pentru orice.
in rest ma amuz de astia care compara performantele unei masini de 15-20k cu alea ale unora de 50-100. alea-s bune, alea-s proaste, desi de obicei ei nu au bani sa-si ia una de 5…..
00
NOU
#26
Pyro
Pardon, Vitara are si AWD+Automatic
00
NOU
#27
Driver
Ori de cite ori vad un SUV laudat, imi aduc aminte de aceste filmari. A patit-o si socrul meu pe la Breaza cind s-a rasturnat si apoi s-a rostogolit dindu-se de 3 ori peste cap cu Dusterul lui nou nout intr-o ripa, dintr-o mica neatentie. Cu o masina normala asemenea lucruri se intimpla mult mai rar:
https://www.youtube.com/watch?v=giF_kQ5I5Pc https://www.youtube.com/watch?v=Th1vTLB21UY
Din aceasta cauza nu voi cumpara niciodata masina inalta pentru drumuri publice. Astfel de teste de rasturnare pentru SUVuri ar trebui sa fie obligatorii ca si testul elanului. Ajunge o mica bordura si din cauza centrului de greutate ridicat s-a si dat peste cap.
00
NOU
#28
hash
Nu cred ca are legatura prea mare cu centrul de greutate putin mai ridicat de la SUV. Uite niste meseriasi care dau niste sedanuri peste cap, in conditii identice:
Cred că ai încurcat linkurile, condițiile nu sunt deloc identice.
00
NOU
#30
George
Dacia Duster este un suv adresat segmentului low cost, adica impozit mic si intretinere la un pret mic! Majoritatea romanilor blameaza masina ca lipseste cutia automata pe 4×4, tehnologia xenon, scaune electrice, o gama mai mare de motorizari pe diesel si benzina s.a.m.d. Din diferite articole din presa nationala si internationala urmeaza sa lanseze in vara o versiune cu mototul 1.6 dci 130CP, un sistem de navigatie de 8″, dar pretul sigur va depasi suma de 20.000 euro. Pentru cei care doresc plastice de buna calitate, design inovator , motoare cu capacitate cilindree mare se pot uita in curtea celor din grupul VAG, Toyota, Subaru, Mitsubishi, Land Rover dar pretul platit va fi pe masura cerintelor precum si intretinerea masinii. In cadrul companiei unde lucrez am condus si conduc Dacia Duster 1.5 dci 4×4 de care sunt foarte mulțumit, pana in prezent nu am avut probleme cu masina, a pornit fara probleme la – 27 grade deci…
00
NOU
#31
Apollo
Ce caută pisiurile tremurânde pe coclauri? La cratiță că acolo le e locul
00
NOU
#32
L
Ăsta e un SUV (nici nu contează că e ieftin, orice SUV de oraș face la fel în condițile alea), bun doar de urcat o bordură mai înaltă. Și aia în oraș. Nu prea e offroad ce fac niște corporatiști scăpați la două bălți acolo. Și nici nu are cum să fie. Mașina aia nu are low range, nu ai cum coborî pe o înclinție serioasă fără frînă de motor. Sau dacă faci asta, ești idiot. Mai ales dacă e noroi, tu ai cauciucuri de stradă și cobori cu frînă (mai exact sanie, că poți tu să tot blochezi roțile că tot o să aluneci în jos). De diferențiale blocabile sau măcar un central blocabil nu mai zic.
Mi se pare ok masina din toate punctele de vedere !
00
NOU
#34
vtecb4st4rd
Un Forester mai mic asa
00
NOU
#35
Fost posesor de Duster
Am avut Duster vreme de 5 ani si am mers cu el 120000 km. L-am vandut anul trecut pe aproape jumatate din suma de achizitie initala (fara TVA, e drept). Am avut 12 cumparatori simultan care s-au luat la cearta, ca toti il voiau….
Acum am un X3 din 2013 si un GLC din 2016, dar renunt la X3 si imi iau inca un Duster. In off road, Duster 1,5 DCI bate sau egaleaza orice masina. De exemplu, Touareg (am avut 2 ani un V6) si X-urile nici nu viseaza sa ajunga unde poate Dusterul.
Inainte sa vorbiti de Duster, mergeti cu unul suficient, ca sa ii vedeti capacitatile off road, fiabilitatea, demarajul, stabilitatea pe drumuri prost curatate de zapada etc.
care era cuvantul…. incearca sa fie ceva ce nu-i (masina de offroad) ? … sau mai stii, poate chiar de la versiunea asta va fi offroad.
În poligon la Titi Aur: ei aveau Duster ul autohton, noi sus si tare ca nu e mai bun decât Kuga le noi achiziționate. Am băgat una în poligon. Ă măturat Duster ul cu Kuga. Pentru Toma (necredinciosi) am si filmările. Același traseu ofroad.
De ce nu urcă așa încet precum coboară? Așa se vedea ce poate 4×4, „nu dă-i tare jos să țină până sus”.
Încet în varf de pantă cu o roată față suspendată, să înțelegem ce știe să facă.
Mari modificari nu sunt la nivel estetic, motoarele in mare parte aceleasi. Imposibilitatea tractiunii 4×4 cu o cutie automata, exact ca la versiunea precedenta. Macar atat puteau sa modifice. Mi se pare o situatie de „reincalzire a ciorbei”. Sa vedem daca le iese si de data asta.
Sa fim seriosi. Offroad cu Dusterul ? Asa, de o joaca corporatista printr-o baltita ramasa dupa o ploaie, merge
Zici ca a filmat cu un telefon de acum 10 ani.
Chiar si un Nokia N95 de vechi 10 ani filmeza mai bine:)
Pe acolo mergi si cu logan
Se merita sa achiziționez un Duster la mana a doua, din anii precedenți? Ce părere aveți? Ce puncte forte are Duster-ul?
* 4×4
* intretinere ieftina
* pozitie inalta la volan
In rest nu ai nici un avantaj, dimpotriva:
* insonorizare slaba
* consum mare
* pret de achizitie mare pentru versiunea decenta (motor 1.5 diesel, 4WD, AC)
* calitate tabla slaba
* 3 stele NCAP (slabutz)
Am un vecin care si-a adus unul din Germania Full option. E mega incantat de masina.
Mai are un Hyunday Santa Fe in garaj.
Nou costa acum 19.000 de euro. Si eu am cochetat cu ideea sa-mi iau Duster, insa pana la urma mi-am luat 4×4 second, la 100k km, din Germaina, euro 5, vechime 4 ani (mai scump fata de cei 18.000 pe care-i pregatisem pentru Duster; nu regret nici o clipa, masina actuala e foarte faina fata de Dacie). Ca sofer de Logan 10 ani si condus ocazional Duster, consider ca Duster sh merita, insa de nou io nu mi l-as cumpara decat pentru oras – dar in acest caz nu varianta de top, ci varianta pe benzina la 15000 EUR – desi nu stiu, dupa atatea optionale – airbaguri cortina, clima automata, media nav integrat, insonorizarea misto la viteze mari, stabilitatea, puterea, si alte balarii care le am pe non-Dacia de acuma, greeu de crezut ca voi vrea vreodata sa dau atat de multi bani pe o troaca, fie ea si noua.. pentru ca Dacia e inca o troaca (tabla si insonorizare proaste respectiv stele NCAP lipsa).
Daca as avea aia 15000, nu m-as uita si-as mai pune inca vreo 7000, si-as lua ceva dintr-o clasa superioara, fie si sh.
Daca mi-ar fi foarte greu sa strang cei 15k, clar as lua Sandero (cel putin Stepway arata intr-un mare fel, mai ales pe bleu ciel), eventual Logan, maxim 12k.
deci compari o masina care a costat veche mai mult decat dusterul cu dusterul…Brava patratel
Da; stii matale, ca atunci cand cumpar ceva, pot sa ma duc cu 25-30% in jurul pretului aluia (in sus sau in jos)?
De banii aia vreau mai multa masina, nu touch-screen, inca un servo-ceva sau alt motor cu 20 de cai in plus.
Eu judec masina prin prisma utilitatii pe care mi-o aduce, nu prin prisma pretului – „am fix 19.000 , ce masina-mi iau de banii astia” – dooh !
Te-au invatat revistele auto sa gandesti prin prisma pretului Bravo lor, esti consumatorul perfect.
Te invit sa-ti argumentezi parerea
Am făcut astăzi test drive cu ea și nu am fost impresionat de nimic! Absolut nimic! Plastic ieftin, motor mic, finisaje și tehnologie de acum 15 ani.
Cum ai ajuns la concluzia ca e tehnologie de acum 15 ani? Defineste plastic ieftin si plastic scump, ca si lamborghini s-ar putea sa aibe plastice ieftine in comparatie cu bugatti. La banii aia ce vrei? Motor de 5L si mahon?
plastic ieftin = insonorizare care lasa de dorit; plastic care scartaie in mers sau la vibratiile motorului
Zi mai bine ca nu ti-o permiti.
E o masina de 19.000 de euro!
Puteau sa puna macar automata sau un interior mai misto
ce are concurenta la 19k?
Bai deci ma omoara chestiile astea.
In secolul asta te duci la test drive sau la orice chestie similar si filmezi cu o soseta, si-ti mai tremura si chilotii pe tine.
480p in 2017, da-o-n mortii masii ca orice telefon stie macar 1080.
Presupun ca ar trebui sa fiu recunoscator ca tinut telefonul landscape.
De obice se plang de Duster cei care nu au.
Am intalnit o gramada de posesori si nici unul nu a avut neplaceri sau probleme tehnice cu Dusterul.
De banii acestia nu poti cumpara SUV al unei marci premium 4×4 cu mai putin de 100000 km si mai putin de 5 ani
La aceiasi bani e suzuki vitara, la fel de mic, dar mai misto dotat
Singura masina aproape de aceeasi bani cu Dusterul e Kia Sportage dar e 4×2 si platesti suplimentar pentru orice.
daca tot e cu demonstratii pe youtube am si eu una. https://www.youtube.com/watch?v=Cu0vs9wWzCk
in rest ma amuz de astia care compara performantele unei masini de 15-20k cu alea ale unora de 50-100. alea-s bune, alea-s proaste, desi de obicei ei nu au bani sa-si ia una de 5…..
Pardon, Vitara are si AWD+Automatic
Ori de cite ori vad un SUV laudat, imi aduc aminte de aceste filmari. A patit-o si socrul meu pe la Breaza cind s-a rasturnat si apoi s-a rostogolit dindu-se de 3 ori peste cap cu Dusterul lui nou nout intr-o ripa, dintr-o mica neatentie. Cu o masina normala asemenea lucruri se intimpla mult mai rar:
https://www.youtube.com/watch?v=giF_kQ5I5Pc
https://www.youtube.com/watch?v=Th1vTLB21UY
Din aceasta cauza nu voi cumpara niciodata masina inalta pentru drumuri publice. Astfel de teste de rasturnare pentru SUVuri ar trebui sa fie obligatorii ca si testul elanului. Ajunge o mica bordura si din cauza centrului de greutate ridicat s-a si dat peste cap.
Nu cred ca are legatura prea mare cu centrul de greutate putin mai ridicat de la SUV. Uite niste meseriasi care dau niste sedanuri peste cap, in conditii identice:
https://www.youtube.com/watch?v=Ow0ka0VDftA
https://www.youtube.com/watch?v=21qqQn2us9Q
Cred că ai încurcat linkurile, condițiile nu sunt deloc identice.
Dacia Duster este un suv adresat segmentului low cost, adica impozit mic si intretinere la un pret mic! Majoritatea romanilor blameaza masina ca lipseste cutia automata pe 4×4, tehnologia xenon, scaune electrice, o gama mai mare de motorizari pe diesel si benzina s.a.m.d. Din diferite articole din presa nationala si internationala urmeaza sa lanseze in vara o versiune cu mototul 1.6 dci 130CP, un sistem de navigatie de 8″, dar pretul sigur va depasi suma de 20.000 euro. Pentru cei care doresc plastice de buna calitate, design inovator , motoare cu capacitate cilindree mare se pot uita in curtea celor din grupul VAG, Toyota, Subaru, Mitsubishi, Land Rover dar pretul platit va fi pe masura cerintelor precum si intretinerea masinii. In cadrul companiei unde lucrez am condus si conduc Dacia Duster 1.5 dci 4×4 de care sunt foarte mulțumit, pana in prezent nu am avut probleme cu masina, a pornit fara probleme la – 27 grade deci…
Ce caută pisiurile tremurânde pe coclauri? La cratiță că acolo le e locul
Ăsta e un SUV (nici nu contează că e ieftin, orice SUV de oraș face la fel în condițile alea), bun doar de urcat o bordură mai înaltă. Și aia în oraș. Nu prea e offroad ce fac niște corporatiști scăpați la două bălți acolo. Și nici nu are cum să fie. Mașina aia nu are low range, nu ai cum coborî pe o înclinție serioasă fără frînă de motor. Sau dacă faci asta, ești idiot. Mai ales dacă e noroi, tu ai cauciucuri de stradă și cobori cu frînă (mai exact sanie, că poți tu să tot blochezi roțile că tot o să aluneci în jos). De diferențiale blocabile sau măcar un central blocabil nu mai zic.
Mi se pare ok masina din toate punctele de vedere !
Un Forester mai mic asa
Am avut Duster vreme de 5 ani si am mers cu el 120000 km. L-am vandut anul trecut pe aproape jumatate din suma de achizitie initala (fara TVA, e drept). Am avut 12 cumparatori simultan care s-au luat la cearta, ca toti il voiau….
Acum am un X3 din 2013 si un GLC din 2016, dar renunt la X3 si imi iau inca un Duster. In off road, Duster 1,5 DCI bate sau egaleaza orice masina. De exemplu, Touareg (am avut 2 ani un V6) si X-urile nici nu viseaza sa ajunga unde poate Dusterul.
Inainte sa vorbiti de Duster, mergeti cu unul suficient, ca sa ii vedeti capacitatile off road, fiabilitatea, demarajul, stabilitatea pe drumuri prost curatate de zapada etc.