Teorii cu privire la accidentul ăsta?

Un „bolid” rupe parapetul pe A2 azi. Din filmările șchioape pare a fi un A5 sportback. Pe jos era un pic ud, dar tot nu e destul ca să ajungă în poziția aia de unul singur. Sau, nu știu, eu n-am văzut niciodată o mașină care să derapeze și să ajungă așa.

Poliția a pus deja diagnosticul, „n-a adaptat viteza la condițiile de drum”.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

70 comentarii

  1. am trecut pe langa el, era un panamera

    00
  2. E chiar un Porsche Panamera

    00
  3. NOU
    #6

    E Porsche, Panamera cred :D
    https://www.antena3.ro/actualitate/bolid-de-lux-facut-praf-duminica-pe-autostrada-soarelui-o-persoana-a-murit-si-trei-au-fost-ranite-575408.html

    Cand ai 200kmh si faci slalom, se poate intampla orice, banuiesc.
    ori nu i-au ramas bani de anvelope

    00
  4. Pe cateva sectiuni de autostrada a fost ploaie torentiala.
    Pe una dintre aceste sectiuni viteza de deplasare a scazut de la 140 km/h la 80km/h din cauza lipsei vizibilitatii. Pe o portiune de cativa kilometri aproape toate masinile au mers cu avariile puse.
    In zona accidentului era o ploaie usoara, atunci cand am ajuns, dar e posibil sa fi plouat si acolo torential la momentul accidentului.

    00
  5. Păi, exact ce zice Politia: viteza!

    00
  6. In cazul in care nu ati înțeles, Vali sugerează ca n-ar fi reușit de unu singur sa ajunga așa. Ca a fost ceva mai complicat..

    00
    • Șoferul?

      00
    • ….da, avea in fata un vierme care se târa cu doar 139 de km pe ora si care respecta regulile de circulatie, un nenorocit…

      00
    • Stii cum e cand esti la o bere cu un prieten, ala zice o prostie cat casa, iar tu te faci ca n-ai auzit si schimbi vorba, ca sa nu-l pui intr-o pozitie defensiva si sa incepi o discutie inutila? Asa si acuma, cred ca lumea a inteles ce sugereaza Vali, dar probabil isi da seama ca, odata ce ai pierdut aderenta si te invarti ca titirezul, unghiul sau pozitia in care se opreste masina sunt absolut imprevizibile. Iar „n-ar fi reusit de unul singur sa ajunga asa” e o speculatie fara nici o acoperire.

      00
    • E asa eficienta asta cu „n-a adaptat viteza la conditiile de drum”, incat nici nu mai consideram posibilitatea existentei unui vinovat moral.

      00
    • @corcodusul Daca ai prieteni care trebuie sa te prefaci cind ei spun prostii, inseamna ca si tu nu esti departe….

      Referitor la accident, poate amatorii de viteza au invatat ceva…Un lucru e sigur, prostia nu se poate repara…

      00
    • Cunosc părinții uneia dintre persoanele implicate în acest accident. Pur și simplu nenorocitul de șofer conducea cu 180 km pe oră în momentul în care mașina a derapat.

      00
    • Azzura, mai exact pe cine cunosti? Prietenul lui din copilarie? care il iubea enorm de mult? si este inca in stare de soc? sau sotia lui? Care inca este in spital ? si nu isi poate reveni din aceasta durere imensa de a si pierde Dragostea vietii ei? Ma indoiesc ca oamenii astia ar fi vorbit asa ceva referitor la o persoana atat de draga, mai ales numindu l „nenorocit” . Lasa ti barfa, vorbiti ce stiti cu adevarat!

      00
  7. Asr off, esp off, afu off etc. Trebuie sa simți masina. Nu sunt proști aia de la Dacia, de nu au pus buton pt esp off. Overall nici un producator nu „garanteaza” siguranța la viteze mai mari de 60-70 km/h cu toate sistemele de siguranța active.

    00
  8. In functie de ce unghi si viteza a avut cand a lovit parapetul, o masina poate ajunge in orice pozitie posibila, probabil. Pe mine ma mira altceva. La cat de putin sifonata pare masina nu te-ai astepta ca soferul sa fi murit. Poate nu purta centura si a facut ca titirezul prin masina, ca altfel nu pare un accident grav pentru pasageri.

    00
    • Poti sa o patesti intern cu tot cu airbaguri si masina sa fie k. Depinde si de unghi

      00
    • Poate aveau COVID?

      00
    • Nu pot sa cred ca „gluma” asta cu „poate aveau COVID” inca mai merge…

      00
    • Cand masina e praf la un impact cu 80kph e un lucru bun. Energia cinetica imensa s-a absorbit in fierotanii pana sa ajunga la sofer. Era plin de morti in Buick-uri prin anii 50-60, care aveau bara fata indoita si in interior era un nefericit lipit de volan.
      Daca masina e intreaga la un impact frontal cu un zid la 80kmh, ala dinauntru sta de vorba cu Sf. Petru.

      00
    • De fapt nu accidentul l a ucis, ci separatoarele,bara din fier.. nu inteleg de ce nu s au pus separatoare elastice cum sunt si in alte tari.. de fapt … stiu! Nu le ar fi mai ramas bani de bagat in buzunar!

      00
  9. Sunt interese mari la mijloc!

    00
  10. Acvaplanare.
    RWD + cauciucuri fata tocite din cauza unghiului de convergenta. Peste o anumita viteza Panamera ramane RWD iar cauciucurile erau tocite din cauza setarilor unghiului de convergenta, lucru foarte des intalnit la masinile cu pretentii sportive, si destul de greu de observat de sofer, deoarece se tocesc pe interior. Electronica te salveaza, dar nu te salveaza de la orice, si oricum are nevoie de spatiu si tractiune sa aduca masina inapoi pe traiectorie.
    Da, aici chiar a fost neadaptarea vitezei la conditiile de drum. E ciudat ca a murit soferul, cu toate ca structura de rezistenta pare intacta. Probabil ca nu avea centura si a dat cu capul de geam sau de usa.
    tl;dr i-a fugit fata si a agatat parapetele.

    00
    • A fost strapuns de bara de metal- separatoare! Asta este motiul mortii cat si ranirea celorlati pasageri ! Fata care nu a fost lovita de bara a scapat teafara!

      00
  11. Viteză + acvaplanare + o singura mana pe volan. Pe A2 am circulat și eu, cand ploua sau imediat dupa ce ploua ai balti mai mari sau mai mici care te infraneaza sau iti schimba traictoria. Probabil era o panamera cu tractiune spate…

    00
  12. Ai niște necunoscute acolo. Viteza, experiența șoferului, starea tehnică a mașinii, dinamica accidentului etc. În funcție de ele mașina poate ajunge oriunde vrea ea. „Neadaptarea vitezei la condițiile de drum” este o prima concluzie justă, pe care oameni cu mai multă experiență decât noi o pot trage până la terminarea anchetei. Noi doar chibițăm de pe margine ca la Hexipharma.

    00
  13. u like be a cârnat, dont u?

  14. Codul rutier e și el varza. Ca multe legi din România.
    neadaptarea la condițiile de drum e cam singura Sancțiune ce o pot da polițiștii la viteza + accident.
    Daca după inspecție se dovedește ca ala era băut/nu avea frane/nu avea volan…. Asta e altceva.
    pentru moment tre sa ne mulțumim cu neadaptarea vitezei la condițiile de drum.

    00
  15. A scapat cu o sperietura cel mai probabil. Ce e trist e ca datorita sistemelor de siguranta Darwin awards este refuzat in aceste conditii, „soferul” acesta poate procrea in continuare si specia noastra este in pericol.

    00
    • Chiar dacă nu urmărești știrile la tv, a inserat cineva mai sus un link, din care extrag: „Trei persoane au fost rănite, fiindu-le acordate îngrijiri medicale la fața locului. Pentru șoferul mașinii nu s-a mai putut face nimic.”

      00
  16. Cauciucuri proaste, ca 80% din masinile premium cumparate SH.

    00
    • Panamera ala e un model produs după 2017 deci cam greu să fie proaste sau uzate. Ar trebui să înțelegi că dacă mergi tare pe ploaie nu te ajută nici 4×4, nici anvelope noi, nici cât de sigură e mașina. Poți muri.

      00
    • Pentru ca nu e asa, la masini de lux SH nu s-a auzit niciodata de schimbat cauciucuri cu de-alea ieftine si vandut alea bune separat, cred ca nu s-a gandit nimeni pana acum la schema asta :)
      NB: habar nu am daca e la fel in cazul de fata, dar e o schema super comuna la masini „Aduse”.

      00
    • are Tigar anvelope pentru X6. no joke, am văzut într-o vulcanizare. bine, era prima versiune de x6, dar totuși, prinzi oare 150 cu alea fără să crape și fără să huruie mașina?

  17. Oare acvaplanarea se poate lua in calcul?

    00
    • Normal, cu cresterea vitezei de rotatie a rotii, scade capacitatea anvelopei de a evacua apa (de catre striatiile, santurile din anvelopa) de sub roata. Foarte probabil asta e cauza + slalom, tras busc de volan.

      00
    • Oare acvaplanarea nu e rezultatul neadaptării vitezei la condițiile de drum?

      00
  18. Unii nu pot să conceapă că dacă mergi cu viteză prea mare, mașina nu mai ia curba / curbele alea pe care le ai tu în minte?

    Ori dacă ai făcut un slalom, mașina poate să facă balans, indiferent de câte sisteme de siguranță ai pe ea?

    O tot dăm cu teorii, dacă era bmw/Mercedes, spuneau toți „din cauza tracțiunii spate ” și mergeau la culcare. acum cu un awd e mai greu cu teoriile se pare.

    00
  19. Un prost face o invarteala cu retrocedari, licitatii manarite de primarie etc completati inca o pagina, are cash niste sute de mii euro si isi cumpara o masina de 300CP cat nu aveau insumate toate masinile neamului de la caruta la dacia nova a lu unchiu-su zarzavagiu. Si moare in ea. Vedeti geamanddura aia din larg? drept acolo ar trebui sa ne doara de toti astia

    00
  20. NOU
    #46

    Omu’ a dorit sa atraga atentia celorlalti
    participanti din trafic asupra masinii sale.
    A reusit !

    00
  21. cunosc cazuri de pe autostrada Transilvania. Porsche Cayenne si alte masini cu orice tractiuni intra in acvaplanare la un anumit km cunoscut de politie, unde se formeaza balti. Viteza nu trebuie sa fie mai mare de 100 ca sa o patesti, indiferent de masina.

    00
  22. cei 3 pasageri erau cumva niste pitipoance din Prahova ?
    Poate ca in momentul ala, soferului de 23 de ani cu tatic bogat i se facea un blowjob si nu a mai putut controla masina pe ploaie, la 170 kmph or so.

    Vorba tuturor cocalarilor cu masini sau motociclete puternice: „daca o sa mor in masina/pe motor, sa nu ma plangi, probabil ca zambeam”.

    deci da.

    00
    • automat cei cu mai multi bani ca tine sunt cocalari si/sau au bani de la parinti nu?

      00
    • zambea pana sa scape masina de sub control

      00
    • Cei 3 pasageri erau : prietenul cel mai bun, prietena si sotia decedatului! Nu erau nici pitipoance si nici cocalari! Erau oameni respectati, muncitori , care lucrau la viitorul lor! Niste tineri in plina evolutie! Nu niste betivi, golani sau jucatori!

      00
  23. Sunt 2 variante pe care le vad:
    1. Masina a pierdut aderenta si a intrat intr-un derapaj necontrolat rotindu-se la 180 de grade si lovind parapetul de protectie cu toata partea dreapta. In general masinile astea au sisteme foarte bune de stabilitate, dar o manevra brusca a volanului plus niste denivelari si intri in derapaj de nu te vezi. Acea portiune a A2, are niste denivelari.
    2. Masina statea pe banda 1 si a fost acrosata discret pe partea stanga spate de un automobil care voia sa vina pe banda 1 el fiind pe banda 2. Un pit maneuver: https://www.youtube.com/watch?v=IXlY4dZoINg .
    Varianta 2 e o presupunere intrucat nu am putut vedea masina din partea stanga.
    In orice caz, raportul accidentului va fi standard, neadaptarea vitezei la conditiile de drum. Nu de alta, dar e varianta cea mai simpla pentru toti si fara prea mari batai de cap.
    De curiozitate au fost inregistrate decese?

    00
  24. e posibil sa fie de la parapetii rupti in pozitia aia…

    00
    • Asta a fost si motivul mortii… strapuns de parapetul de fier, care ar fi trebuit sa previna accidente!

      00
  25. O fi vorba de un TERIBILIST care nu a ADAPTAT VITEZA la conditiile de drum. O fi vrut el sa impresioneze niste fete. Dar maybe, JUST MAYBE… Poate exista si vrun inteligent care mergea cu 70 „in conditii de siguranta”, pe banda 2 pentru ca motive. Schimbare de banda fara semnal, taiat banda in curba, etc.

    00
  26. 1. Portiunea aia este reasfaltata, nu mai exista problema cu banda B1 nasoala si deci nici nu ar trebui sa fie unii care sa o ocupe abuziv B2 pe motiv ca isi rup rotile pe B1.

    2. Ieri, pe la ora aia, nu era trafic mai deloc dinspre Bucuresti spre Constanta.

    3. In sens invers, am prins multe portiuni cu ploaie torentiala in care trebuia sa incetinesti pana la 80-90 cum de altfel e si legal, ca nu mai vedeai nimic. Pe prima banda erau unii care mergeau cu 50. Cand am ajuns in zona accidentului, nu ploua, dar tocmai ii puneau soferului patura pe el. Erau deja vreo masini de pompieri,2 salvari, 2 masini de tractare etc. Presupun deci ca trecuse ceva vreme de la momentul accidentului.

    4. Invers, ce ar putea sa faca un sofer prost care teoretic ar ocupa abuziv banda a doua, incat tie cu asa masina, conducand OK, cunoscand limitele fizicii, sa iti iasa asa ceva in conditii de trafic redus si conditii meteo OK?

    00
  27. Panamera oricum nu-i mașină bună fiindcă dacă ar fi, ar cumpăra lumea doar de asta.
    În concluzie, un ciumec cu gioarsă se face praf pe autostradă.
    Doh.

    00
  28. Îi plin de poze. Parapetul a intrat prin mașina și de acolo decesul!

    00
  29. Băiatul cu mașina locuia in cartier cu mine.
    Era un cocalar infect (se poate vedea din profilul de FB), tipul bombardier care făcea orice astfel încât să fie displăcut de toți vecinii (care acum ii ureaza Condoleanțe pe toate grupurile de FB ale cartierului). Un jeg uman care ambala mașina ori de câte ori nu era nevoie, parca doar in locurile in care putea să încurce cât mai multă lume, nu conducea niciodată fără telefon in mână și restul comportamentelor specifice unui bombardier…

    00
    • „Calibrul meu e peste orice număr cunoscut”.

      Omul petrecea mult timp la benzinării, judecând după pozele alea.

      00
    • lol, cand am zis mai sus ca proabil e un cocalar infect, mi-am luat minusuri ca vezi domne’, o masina puternica nu inseamna neaparat un cocalar.
      well, guess what, Sherlock? Romania nu e Monaco sau Andorra sa vezi fosti bancheri in bolizi de lux, Romania e raiul cocalarilor infecti unde la prima combinatie de 1 M de euro furati printr-o schema, cocalarul trece de la VW Golf 2 la 250 de cai, ce valoarea lui ?
      Uitati-va si pe YT caci sun cateva specimene care pt vlogging isi impresioneaza tertii cu acceleratii impresionante gen 0-100 prin oras, pe limita de 50 ca nah, ce se poate intampla 1 secunda la 100 kmph prin oras?

      00
    • Tocmai ca il cunosteai foarte urat din partea ta sa vorbesti in asa hal , mai ales fiind decedat! Familia este indurerata, se sufera foarte mult. Cred ca macar pentru atat ai putea sa te abtii de la astfel de comentarii! Nu era cocalar deloc! era un baiat super inteligent! Care s a ridicat pe propriile puteri. Probabil de asta a avut „dusmani” ca tine.

      00
  30. Șoferul după cum se vede a fost,, feliat,, de parapet, a mai fost un accident acum ceva timp în urma când o fata a rămas fără picioare tot tăiate de parapet. Viteza…. Neadaptarea… Sau ce morți și răniți mai spun ei… Toate astea nu ar trebui sa rupă parapetul, un tir îl culca dar o mașină nu ar trebui sa îl rupă. CNAIR și oricine a pus parapetii aia au sângele ala ce se vede în poze pe mâini.

    00
  31. Eu înțeleg că debitarea de teorii conspiraționale este la fel de plăcută de români precum bârfa, dar uneori lucrurile se întâmplă exact așa cum sunt prezentate public. Am răspuns deja cuiva într-un comentariu dar voi repeta: cunosc din sursă sigură că nenorocitul conducea cu 180kmph la momentul în care mașina a acvaplanat.

    00
    • „Nenorocitul ala” mi a fost bun prieten , si te as ruga sa te abtii de la comentarii rautacioase. A fost un baiat responsabil, un tata, un sot bun si un copil care isi facea mama mandra. Cand altii zac prin cazinouri , beti si drogati , el se chinuia sa isi faca un viitor atat lui cat si sotiei si fiului sau! Parapetii aia nu ar fi trebuit sa cedeze oricum! Parapetii aia sunt pusi sa salveze vieti nu sa le curme!

      00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube