Reclame: ce prost ești, bă!

Aș vrea un pic scoase de la difuzare reclamele de tipul ăsta. Sunt insultătoare. Leave it in the blood, nici un bărbat nu e atât de prost. Dacă era, nu se mărita cu el sau nu avea bani să cumpere ce vând ei acolo.

Și da, și alea de la Pampers în care doar ele au grijă de copii, și alea sunt jignitoare. Rău de tot. Poate doar Borcea când era la bulău să nu fi schimbat scutece, în rest, nu cred că sunt tați care n-au schimbat minim 1/3 din scutecele copilului lor. Și, surpriză, ei nu au loc în reclamele la scutece. Hai, fetelor, săriți la cap, ce e discriminarea asta, de ce reclama induce ideea că doar femeia schimbă scutece?

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

58 comentarii

  1. Am văzut bărbați mai proști ca cel din reclamă, și da, căsătoriți. :)))

    00
  2. E vantul ce vine din USA. Reclame si seriale in care „barbatul” joaca rol de pampalau, incompetentul de care privitorul poate rade, iar femeia vine si rezolva situatia.

    00
    • Reclame, filme si seriale in care barbatul ALB joaca rolul de pampalau/prost/rau, etc.

      Vezi orice Netflix original.

      00
    • Asta să știi că am observat și eu mai nou.

      Îmi place să urmăresc sitcomuri de prin anii 60 până la cele din zilele noastre.

      Din ce în ce mai mult, personajele masculine sunt un fel de semi-retarzi mintal, iar femeile stau acasă cu copiii dar au doctorat. Soții au cel mult liceul și e foarte funny cum a acceptat ea să se căsătorească cu cineva mult inferior ei.

      Dar le compătimesc și pe femei.

      Personajul feminin arată ca un model victoria’s secret, creste copii, are și doctorat.

      Standardele sunt extrem de ridicate și la ele.

      Nu ești femeie de succes dacă nu le ai pe toate. Dacă se poate și să conduci un business simultan cu studiile post-doctorale între două ședințe de peeling.

      00
    • NOU
      #14

      Dupa 40 de ani.
      Strategia, accounti si brand managerii penisului.

      00
  3. Mă baeț, eo sunt de părere că oldies but goodies.
    Femeia rămâne femeie și barbatu rămâne bărbat. Că fiecare e dator el pentru el, indiferent de sexuț muher sau târlete, să fie în stare în casă să se descurce de la cratiță la prize, da.
    Mno în schimb cooperarea îi bună și ajutatul în casă e benefic pentru toți. Stai la cratiță cu doamna, îți tine de de o lustră sa o montezi. Asta să nu fie dama obosita și cu dureri de cap, la darlau să nu se scoale de la oboseală. E benefic pentru ambii. Chiar nu îmi place egalitatea asta dinte pentru dinte . Să măsoare cantitativ fiecare rahat și să punem la micromanagement fiecare acțiune în parte.
    Se duce pe peleu bucuria vieții. Noroc că cei mai mulți suntem oameni normali, iar biologia ne dă peste bot când vine vorba de gender roles.
    Suntem programați genetic. Noi pe aici prin sălbaticie, in sud estul Europei, suntem mai tradiționaliști și ne oferă niște avantaje.
    Hai să nu ne căcăm pe noi, că încă femeile vor niște figuri masculine puternice, nu niște p””izde plânge, supărați că le-au sărit lacul de pe unghie. Nu cei mai frumoși, ca pe criteriu ăsta rămâneam nefoootooti, dar descurcăreți în jungla asta, isteți și buni de gura, cu niște abilități tehnice de rezolvat probleme, cu știut să sunăm unde trebuie când apar probleme, cu făcut un grătar, cu dus mașina la mecanic când pute treaba.
    Împărțirea rolurilor și delimitarea clară a sexelor, ne-au ajutat la supraviețuire și prosperitate.
    Dacă egalitatea asta acerbă, transcenderii, homosexualitatea, sexualitatea fluidă și mizeriile astea erau benefice dpdv biologic, le găseam la tot pasul.
    Chiar nu mi-aș dori să fiu dat în judecată de Marcel, pe numele său de scenă Oana, că s-a simțit discriminat pentru că l-am refuzat să îi dau 2 pedale și emoțional este răvășit.
    Prefer printre homofobi și creștini ortodocși tradiționali, decât printre atâția libertini bolnavi cu capu.
    Primii sunt de ai mei.

    00
    • „Hai să nu ne căcăm pe noi, că încă femeile vor niște figuri masculine puternice, nu niște p””izde plânge, supărați că le-au sărit lacul de pe unghie.”

      Din fericire, intre aceste doua categorii extreme, femeile au o plaja intreaga de barbati ok din care sa aleaga. Daca alege una extremele, probabil are un motiv „extrem” de intemeiat. Just saying.

      00
    • Cara, sunt de acord cu tine.
      Eu vorbesc din discuții avute cu femei de bine despre subiectul ăsta. Nu aleargă după maciomen, dar nici niște vampe de bărbați nu vor. Dar ceva cu rol tradițional și barbatu să fie bărbat, dar nu în sensul că ăla rupe niște beri și niște meciuri, iar ea se lupta în casă cu toate.
      Când calcă undeva, să se vadă urmă de călcâi. La figurat.
      Să simtă că se bazează pe el și să nu fie luat de prost, să se lase luat de prost, iar când trebuie să ia atitudine.
      Mi-a plăcut de o nebună când a spus că deja are o p**sdă. Nu mai are nevoie de încă una
      Cam asta e esența. Trageți voi concluziile.

      00
  4. Mai mult de 80% din decizia de cumpărare aparține femeilor, din cauza asta reclamele le targheteaza pe ele.

    00
  5. Poate ai vrut sa spui din dorința de cumpărare, până la decizii…..

    00
    • poate-n bula ta!

      la începutul pandemiei circulau ”stenograme” pe fb cu ce-au auzit unii din discuțiile telefonice între ei-i din supermarketuri și ele-ele d-acasă. îmi amintesc doar de ”ai cerut ceapă roșie, aici au doar mov, n-au roșie, de care vrei” sau, tot despre ceapă ”cum arată ceapa albă, asta are coaja maronie” și alte faze pe care nu mi le mai amintesc, dar care mă făceau să mă întreb pe ce dracu’ de lume trăiau ăia de nu știau ce mănâncă, cum arată mâncarea din frigiderele și cămările din casele lor înainte de a le ajunge în farfurie.

      în bula noastră e bine și frumos, bărbații fac cumpărături și gătesc, schimbă minim 1/3 din scutecele copilului, dau cu aspiratorul și altele, dar am o vagă senzație că bula noastră e mică și în afara bulei noastre bărbații ”nu fac treburi de femei”.

      00
    • Dacă ceapa e mov, de ce se numește că e ”ceapă roșie”? Dacă vinetele mov se numesc ”vinete”, de ce vinetele albe nu se numesc doar ”albe”?

      00
    • de ce i se spune vin roșu cănd e clar că e cola !!!

      00
    • ca idee, am și eu o mică curiozitate în organism, în bula asta cu bărbați care fac cumpărături și curățenie, gătesc și schimbă scutece: cine decide marca/brandul/sortimentul de orice- scutecele copilului, iaurt, mezeluri, brânză, maglavaisurile de spălat prin baie, dezinfectantul, detergentul de vase sau rufe, balsamul de rufe, tipurile de legume (nu legumele în sine, de exemplu la roșii: cherry, prunișoară, rotunde normale, negre, ce pzm de sortimente de roșii s-or mai găsi în supermarketurile românești), pasta de dinți, săpunul, etc?
      bineînțeles, în cazurile în care se cumpără o singură marcă/fel pt toată familia.

      00
    • la pampers am cumpărat mai multe branduri și am rămas la libero, care i se potriveau cel mai bine.
      iaurt, eu sunt cel mai mare consumator din casă, muller, că aveau borcane mari și l-am cumpărat după accident, când nu puteam mesteca.
      brânză nu consum.
      detergent nu mă pricep, iau ce mi se spune.
      roșii la grămadă, fără vreo ordine.
      pasta de dinți am decis împreună.
      detergent de vase, eu, pe motiv că fairy vine la 5 litri.

      mostly e o decizie comună dacă cumpărăm/folosim amândoi produsul. dacă unul se pricepe mai bine, alege el. dacă nu ne punem de acord, fiecare își ia ce vrea. soției îi place vinul roșu dulce, mie demisec alb. eu beau din al ei, ea nu din al meu.

    • @AB & Vali.
      Ba m-a deprimat chestia asta cu „alegem impreuna pasta de dinti si dezinfectantul” mai rau decat ar fi trebuit.

      E un subiect intr-o casnicie chestia asta cu alesul de lucruri random?
      Adica vacante, destinatii de weekend, mi se pare normal, da’ cand ajungem la analize comparative de genul „Colgate Total sau Blend-a-med” ma cam mananca deshtele sa dau Alt+Tab.

      Matur. Stiu.

      00
    • habarnam, mai deprimant e că eu trebuie să întreb acum dacă ai nevoie de explicații suplimentare.

    • NOU
      #29

      „detergent de vase, eu, pe motiv că fairy vine la 5 litri.”

      Doar curios, nimic ascuns, vreun motiv pentru care nu ai masina de spalat vase ? A fost primul lucru cumparat cand ne-am mutat la casa.

      Eu fac cumparaturi, eu gatesc, eu spal(am) vase. Acum spala masina si nu imi vine sa cred cate vase spalam pe zi fara sa imi pese :)). Cu scutecele mai rar.

      Scutece decizie comuna, am ramas pe pants cat a fost nevoie. Le-am folosit pe alea de la dm, huggies, pampers pants au fost intr-un final cele mai folosite.

      Din tot ce e insirat acolo, eu iau ce consider necesar, in afara de pasta de dinti. Eu servesc lacalut aktiv, nevasta nu o suporta, asa ca isi cumpara ce are chef. Dar sunt conservator, mare lucru nu am schimbat in timp la branduri (branzeturi de la lidl de exemplu, iart/kefir de casa, sunca de casa, mezeluri in principal cremvusti de la lidl). Notabil e ca am trecut la sano la chimicale, inainte foloseam de la mai multe firme.

      Cre ca sunt norocos, nevasta uraste cumparaturile, o data la 2-3 luni mergem in sellgross/metro sa isi faca provizii de ceai/rontaieli. In rest sunt responsabilitatea mea.

      00
    • spălatul de vase e o activitate productivă și mindless. e un mod mișto de a te deconecta de la stresul jobului. eu, stând acasă, așa mă relaxez.

      și mai am doi amici care fac la fel:
      https://www.inc.com/jessica-stillman/the-science-of-why-jeff-bezos-bill-gates-still-do-dishes.html

    • NOU
      #31

      Am spalat vase 30+ ani fara nici o problema, acum spalatul a fost inlocuit cu activitati de curte. Dat de mancare la prepelite, scos buruieni din gradina …

      La 3 oameni umplu o masina de 14 seturi zilnic, nici nu imi dadeam seama cat spalam.

      00
    • În loc să stai să speli vase, mergi la muncă mai mult ca să scoți banii de mașină, curentul electric consumat, și apa mai multă, după caz. Mi se pare normal să te dresezi să cureți ceva imediat ce l-ai folosit, iar cu timpul „economisit” freci duda pe facebook și access direct. Când faci ceva orice, trebuie să îți aloci timp „să faci curat după tine”.

      00
    • Nu bagi mașina de spălat doar pentru două blide și două linguri, la fel cum nu bagi mașina de spălat rufe pentru doi ciorapi. Una e să lași hainele în coș, alta e să lași vasele mânjite să se întărească mâncarea pe ele până se face o tură întreagă de spălat.

      00
    • @Itaa, timpul ca timpul, câteva minute pt spălat o farfurie, o cratiță, un ibric și 2 tacâmuri aș găsit, dar sunt zile când a-mi pune ceva de mâncare (a scoate din frigider și eventual încălzi, nu a găti) e o muncă al dracului de grea și epuizantă, spălatul vaselor e complet dincolo de puterile mele fizice.

      00
  6. 90% din reclame sunt destinate femeilor. Vezi numai zecile de „medicamente” homeopatice cu efect de placebo. Care barbat cumpara un astfel de bullshit?

    00
  7. Daca nu îți place o reclamă cel mai simplu mod este sa nu mai cumperi produsul. In altă ordine de idei mai folosiți Gillette?

    00
  8. Bai, eu stiu barbat care nu a schimbat un scutec sau sa nu zic niciunul: Maxim 5 scutece si fiica-sa are aproape 2 ani.

    00
  9. Am un prieten care îmi explica ce nasol pute când schimbi pampersul, continuându-și mandru ideea cu precizarea ca el nu i-a schimbat niciodată vreun pampers fie-sii de 2 ani. :)) Nevastă-sa e foarte fericita asa, reclama aia și-a atins scopul, ea a înțeles ca asta e rolul ei.

    00
  10. Legat de reclamele la scutece, vreau sa renunte la “umezeala”. E “pipi”, un bebelus nu face umezeala in scutec.

    00
  11. la fel e si asta..
    https://www.youtube.com/watch?v=RRMtXtaRWic
    e deranjant sa vezi o femeie gravida cum se pune peste un barbat si il sleieste de putere, la fel cum tot asa o femeie vine si ii bate in cap alteia ca are migrene, din reclama asta se intelege ca daca iei nalgesin femeia gravida nu mai este o povara, dupa care in reclama vine o pastila mare si striveste femeia gravida.. ce reclama e asta??

    00
  12. Eu vad ca circula o reclama pe la tv, cu un tata care schimba scutecul fiicei. La Bepanthen.
    https://www.youtube.com/watch?v=xay7sOC-fd4

    00
  13. Sunt multe reclame mult mai praf ca astea de care zici tu.
    „nici un bărbat nu e atât de prost” ? Esti sigur ? Am vazut destui. Plus ca la fel ziceam si eu, nu poate fi un om atat de prost incat sa creada /sa faca x chestie. Culmea e ca exista.

    00
  14. A fost una de 8 martie la Carfur Vulcan, de vai mama. Reclama fizica, pe online n-am gasit-o dupa text. Un ditamai panoul. Parafrazez, ca nu mai tin minte la litera: „De 8 martie, cumpara-ti tu singura un cadou, fiindca el ori uita, ori iti ia gresit”.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.