Ştiu bloggeri pentru care problogger.net şi copyblogger.com sunt biblii. Şi sorb cuvânt cu cuvânt de acolo pe nemestecate. Ştiu pe unii care chiar le traduc articolele şi le publică pe blogul lor.
Nu neg, le am şi eu în reader, mai conspectez ce zic băieţii ăia pe acolo, dar…
Şi aici intervine omul raţional. Acele bloguri spun nişte lucruri ok, care însă nu au foarte mare aplicabilitate în .ro. Toţi caută reţeta succesului, iar titluri de genul "cum să ai 15.000 de subscriberi în 3 luni" nu fac decât să hrănească foamea asta.
Ocazional, oamenii pomenesc de două lucruri destul de aiurea. Muncă şi Talent. Munca presupune să treci prin sudoarea compunerii unui text, iar talentul presupune aducerea acelui text la o formă în care să fie plăcut de cât mai mulţi oameni.
Blogul e un pas in brandingul personal. Iti poate aduce oferte de munca, fane, femei, prieteni, cunoscuti, lucruri noi. Iti poate aduce o satisfactie personala.
Majoritatea oamenilor care scriu o fac de placere. Nu au citit problogger sau copyblogger, ci au scris ei insisi regulile. Perioada in care regulile sunt scrise nu s-a terminat.
Adrian Spinei le spune bine aici.
Titlurile alea sunt penale rau, scri un aritco despre cu totul alceva si scri un titlu sa atragi din google vizitatori…nice
Sincer nu am auzit de site-urile alea desi citesc bloguri de ceva timp. Insa sunt 100% deacord cu faptul ca in .ro nu se aplica regulile de afara. Pur si simplu nu se poate…
Mie imi place problogger.net Eu nu l-am gasit pentru ca am vrut sa-mi fac vizitatori, ci l-am cautat pe google in perioada in care eram un profan intr-ale blogging-ului. Acum il urmaresc mai rar si imi plac sfaturile pe care le da. Ajuta, mai ales daca esti mai nou prin blogosfera.
Eu nu stiu de ce isi fac bloguri oamenii care nu au nimic de comunicat. E ca si cum ar vrea sa existe, desi parintii lor n-au pus-o niciodata. Orice text va fi citit daca are ceva de comunicat si daca beneficiaza de putina reclama. Este ca in literatura… O carte cu adevarat mare are nevoie de un singur cititor inteligent. Pe urma, vor veni puhoaie…
Ce spui tu si Adrian Spinei e valabil in Romania fiindca nimeni nu a invatat pana acum SEO pentru blog, sau pur si simplu oamenii nu sunt interesati. Sunt putini oameni care gandesc in termeni de marketing si mai ales gandesc corect in termeni de marketing. Sa fii cel mai tare acum in Romania este ca si cum ai fi cel mai istet dintre copiii cu sindromul down.
Spinei ne spune mai voalat ca blogul l-a ajutat sa se angajeze la Adobe. Oricum el nu era chiar un nimeni nici inainte sa isi faca blogul deci permite-mi sa ma indoiesc ca reteta e totusi aplicabila universal.
dan, el baga un indiciu. normal ca nu toti capcaunii care isi fac blog ajung cineva.
Eu nu ii inteleg pe aia care isi fac blog si se multumesc cu atat. Dupa aia ii auzi: Mama, ce tare sunt, ca am blog.
Sunt de acord cu ce spunea Mihai mai sus, daca scrii bine si interesant si stii sa te promovezi, vei reusi sa iti atragi cititori.
M-am uitat si eu pe site-urile alea si nu mi se par cine stie ce, adica cred ca e mult spus biblii. Fiecare ar trebui sa incerce sa-si creeze un stil personal, al lui, sa citesti si sa spui stai frate, ca il recunosc, asta e X. Atunci poti spune cu adevarat ca meriti sa fii citit.
dar, ma rog, spune-i romanului de marketing si crede ca il injuri de mama.
uneori e bine sa fii la curent cu tricks-uri din blogging
Pentru el singur da a avut sansa asta, deoarece chiar e o capacitate Insa pntru cei care au mai putina sansa si mai putin talent, cred ca asocierea la o comunitate pe nisa pe care scrie respectivul e o idee!