Subaru Forester e-boxer testdrive 2020

Mild-hybrid cu 4×4 permanent. Asta e e-Boxer. 4×4 permanent cu consum ceva mai bun decât varianta normală.

  1. mașina stă admirabil pe șosea și pe zone accidentate. pentru Subaru asta e standard, pentru că centrul de greutate e mai jos, pentru restul, e de menționat.
  2. seamănă prea mult cu versiunea din 2012, dar mă bucur că Subaru a revenit la designul de dulap/șifonier, după rătăcirea din 2008. acum mașina pare mare și impunătoare, dar la dimensiuni e cam tot la fel.
  3. Subaru pune mult accent pe siguranță. sistem de siguranță peste sisteme de siguranță. ceea ce e mișto în țări unde sunt linii pe asfalt. și la noi, unde sunt linii pe asfalt. dar avertizarea că mașina din față a frânat sau că părăsești banda sau că ai o mașină în unghiul mort sunt utile.
  4. sistemul de siguranță bipăie când fac o depășire din scurt, are impresia că vreau să dau peste mașina din față.
  5. 22cm gardă la sol.
  6. portbagaj mare și încăpător. scaune spate care se coboară dintr-o singură mișcare.
  7. buzunarele de pe portiere sunt tot mici.
  8. prețurile pornesc de la 35 și ajung la 42.500€. trapa nu mai e standard de mult. nici sistemul audio premium nu e standard.
  9. cutia de viteze e ce trebuie, există și padele pe volan la toate modelele.
  10. se vede în poze că are momente în care poți merge pe electric până la 40 la oră. sau când iei piciorul de pe pedală.
  11. singura problemă e că 150CP. da, sistemul mild hybrid te ajută la depășiri, da, mașina are garanție 5 ani, da, bateria are 8 ani garanție, dar nu e o mașină de forjat.

 

Mașina a fost oferită de Subaru Brașov

Video:

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

76 comentarii

  1. Deci nu . Subaru Forester 2.0 XT , 241 hp , da si foarte da !

    00
  2. ai inlocui Subarul din dotare cu masinuta asta?

    00
    • nu.

      e mare pentru nevoile mele și diferența de combustibil la cum merg eu nu justifică diferența de bani (aș lua un 10K pe a mea).

  3. Credeam ca au disparut ramele de la geamuri.
    150 cai erau multi acum 20 de ani, suficienti prin 2010 acum parca sunt la limita, depinde si de greutate.
    Pretul e in trend. Mare. Cheltuieli de intretinere destul de mari. Mai bine x3 2.0 xd din2010 adus de la jermania. Oricum subaru nu face masini pe gustul cocalarilor

    00
    • Masina asta cred ca e pentru oameni care chiar fac off road sau au pante mari cu alunecus des de urcat sau coborât. Genu de om care cumpara ca are nevoie de 4×4 permanent.

      Daca e de asfalt, da, ceva bamveu la second face treaba mult mai bine. Si arata mai misto, nu a frigider sub premium pe roti.

      00
    • cu ramele la geamuri faza e cam așa: depinde cât de mult țin oamenii mașina ta. dacă o țin peste 10 ani, ceea ce la subaru e frecvent, cauciucurile alea care țin și etanșează geamul se va slăbi și lipsa ramelor la portiere va da dureri de cap, la propriu, șoferului și pasagerilor. așa că da, mișto fără rame, dar nu peste tot.

      pe de altă parte, lu bmw i se rupe de asta.

  4. Farurile sunt xenon sau led?

    00
    • Ok, hai că am căutat singur, se pare ca sunt led. Nu pare să fie adaptive că altfel s-ar fi lăudat pe site.

      Totuși stopurile alea sunt ugly af… Overall legat de design (bord, interior, exterior), feelingul meu subiectiv e că pare cu 8-10 ani în urmă și nu sunt sigur că asta e intenția. De exemplu Levorg-ul mi se pare că arată mult mai bine la exterior. Interiorul țipă „average asian car” – să fie Mazda, să fie Honda, să fie Subaru? Cine știe…

      00
    • Farurile astea sunt xenon, nu led

      00
    • „Faza scurta si faza lunga cu reglaj automat, sunt proiectate astfel incat devin lumini adaptive la viraje rotindu-se in functie de unghiul de directie.”

      My bad, prin adaptive voiam să zic dacă faza lungă e din aia inteligentă cu mascarea mașinilor din față – că rotire după direcție e old news. Nu mi-e clar dacă reglaj automat se referă la comutare sau chiar la modificarea formei. Suspectez că doar la comutare.

      @Claudiu: cred că te induce în eroare lupa dar sunt led. Așa are și BMW de exemplu la seria 1 si seria 2.

      @zamaraii: nu chiar, dar din nou, asta e o chestie subiectivă.

      00
  5. Ti-l iei? Sau nu e nevoie ca-l primesti cadou pentru ca esti boss influensar detinator de subaru?

    00
  6. Sâmbătă a fost i săptămână de când am fost acolo, urca unul spre vulcan cu un Opel Astra, și plouase. Cumva a reușit, după ce a făcut wheelspin la greu.

    00
  7. 4. Sau poate bipaie pentru că depășirile din scurt nu sunt cele mai ok. Știu, toți facem, dar…

    00
  8. În portbagaj aveai topoare sau lopeți? Că nu se vede bine…

  9. Surprinzător, niciun ghiolban care să-ți zică ce bemveu belea din 2017 îți iei de banii aia.

    00
    • full-option-fara-piele, chiar.

      00
    • Daca citeai atent…”Pretul e in trend. Mare. Cheltuieli de intretinere destul de mari. Mai bine x3 2.0 xd din2010 adus de la jermania. Oricum subaru nu face masini pe gustul cocalarilor”…

      00
  10. Ar fi mers niște roți cu un balon mai mare pentru offroad. Presupun că fac ca restul de japonezi, dacă vrei versiunea de top vine cu roțile de 18″, adică și mai nasol offroad.
    Versiunea testată care e?
    Are roată de rezervă?
    5. Garda la sol e 21 cm, ca la tot restul din gamă
    6. Există trapă în portbagaj pentru schiuri/obiecte lungi? Că pare că bancheta nu se fracționează în 3 bucăți.
    9. Cum merge CVT-ul la viteze mici (prin bolovani mari, nu pe-acolo, pe unde erau ăia cu Fabia)?

    00
    • 5. impreza are 15cm.
      6. da.
      9. rupe.
      nu are roată de rezervă.

    • 5. Gama de compact suv, nu de Subaru. Da, există și alte mașini :)

      00
    • CVT la la modelul de anul asta e modificat, tocmai pt ca s-au plans de el anii trecuti ca la viteze mici nu trece peste obstacole.

      00
    • Am urcat eu cu Mitsubishi ASX la Fierbatorile de la Berca, 1km pe drum de pietris, dar pietre > 5 cm, inclinare aproximativ 10-15 grade. Cutia CVT, 4wd lock, am avut viteza mica ca alfel zburau pietrele pe sub masina si imi era mila de ea, ca e noua. Urcat usor, lin, fara probleme, deci CVT-ul a mers ok.

      00
  11. Da bre, asta e site pt japoneze. Huo WAG. 😀 Mulțumesc Vali pt review CX3. Am înclinat în urma descrierii tale spre a cumpăra una. 😀 Și o Isaura Xiaomi. 😁

    00
  12. Ma iertati de off-topic, dar ma sfatuieste cineva cu un service/om care se ocupa de verificarea masinilor in Bucuresti inainte de cumparare? (gen strat vopsea, accidente anterioare etc la locul vanzarii acesteia) daca sunt un incompetent complet in ale masinilor?

    Cineva care ar merge cu mine la reprezentantele DasWeltAuto si Tiriac Auto sa vada masinile lor rulate?

    Mersi frumos.

    00
  13. – XV-ul e mai usor
    – asta e mai greu dar are mild-hybrid care zici ca ajuta la accelerare

    ce nu am inteles e daca se misca mai bine decat XV-ul tau sau nu (care tot 2 litri benzina e)

    00
    • se mișcă mai bine, dar tot 150cp are. e un pic mai rapid în depășiri, dar tot încet pornește de pe loc.

  14. Mașinile Subaru,indiferent de model, sunt mașini adevărate ,de încredere ! Forester Nu este un off-roader autentic dar din clasa lui ,dă lecții tuturor suv- urilor la stabilitate in curbe,uscat ,umed, zăpadă,ghiață, pantă, rampă…un simplu test drive nu este lămuritor,dar când îl conduci mai mult timp, i-ti dai seama ce ai sub fund….Despre prezentarea , comentariul ,D-nului Vali….este slăbuț spre mediocru, nu pentru că nu a laudat-o îndeajuns dar un Forester merita sa îl prezinți in alte condiții decât un BMW X3, sau RAV4, la drumuri cu noroaie ,in curbe strânse, in ploi torențiale,pe zăpadă, ghiață,in conditi de drum dificile….Cu respect!

    00
  15. Bă, dar nu mai iese odată la pensie șeful echipei de design de la Lesbaru?

    00
  16. Vezi ca la unele masini exista posibilitatea sa memorezi pozitia hayonului ca sa poata ajunge la butoanele de inchis si persoanele de 1.5m :)

    00
  17. Revenind la mașină.
    Exterior: discutabil chiar pentru subariștii convinși – din față e o chinezărie de acum zece ani, farurile sunt supradimensionate, zona de la montantul A aduce a monovolum, spatele anost. Totul suplimentat cu jante urâte cu spume. Dacă scoți sigla din bot, nu mai recunoaște nimeni marca.
    Interior: scaune cu design decent și volan mișto – în rest tot bordul e depășit moral, iar inserțiile de negru lucios plus plastic a-la inox arată ieftin rău. Dacă era pe o mașină de preț de Duster, aș mai înțelege de ce.
    Tehnologie ok, mecanică specific mărcii, dar se pare că Subaru se adresează aceluiași grup de oameni an se an – problema e că toți ăștia au deja un Subaru urât, de ce să cumpere altul? Iar adepți noi cu așa modele greu mai atragi…

    00
    • problema e că toți ăștia au deja un Subaru urât, de ce să cumpere altul?

      primele 2 s-au dat la oameni care au făcut buyback la masini de 5 ani.

    • Comentariul meu de mai sus nu trebuie luat cu rautate, caci a fost scris cu parere de rau, pentru ca masina ar fi putut sa profite maxim de vanzarile bune in segmentul SUV (singurul care mai misca ceva) daca se incerca mai mult la capitolul design.
      De laudat schimbarea majora la scaune + volan + fetele de usi (ati vazut ce bine arata fetele de usa? Cu tot cu panoul de comenzi pentru geamuri / oglinzi par a fi de pe alta masina – deci se poate daca se vrea!), pachetul tehnologic cu sisteme de siguranta si partea mecanica interesanta, insa restul a ramas tot la nivel de 2013-2014.

      00
    • da, interiorul arată „premium”, adică nu plastic ieftin, ca la altele din același orizont de prețuri.

      știu că nu ești rău intenționat, ne-am mai întâlnit pe softpedia :)

  18. Cu ce m-ar convinge acest Subaru să-l cumpăr în detrimentul daciei duster? Sa zicem la dotări similare.

    00
  19. Tot vad si la tine si la alti review-uri pb consumului. Eu daca dau in jur de 40k de eu pe o masina cred ca un 10-20 de euro in plus minus cheltuiala pe luna la drumurile lunare sunt o pb foarte secundara. Si nu esti singurul, multi o dau cu consumul. :) Inteleg sa pui pb la oameni ce dau 10k pe o masina, un review la un logan sau o micro benzinara :) . Dar asta e o masina ce se adreseaza la oameni cu venituri peste medie ce nu se uita la 4-5 pachete de tigari pe luna sau o masa in oras cu amanta sau nevasta. Masina e belea oricum, e fainosag.

    00
    • @Ciocanul fac 25000+ km/an. Între 7% si 10% medie ai 750l de benzină. La 5 lei/l sunt doar vreo 3750 lei. Adica cam un parchet de țigări la doua zile. Asta daca nu fac 30.000+km/an

      00
    • Sunt mai putin, motorina e 4.5 dar poate trebuie sa te intereseze deja alte cele gen costurile de intretinere, gumele, etc la multi km. Daca mergi atat sigur manci pe drum de mult mai multi bani, masina este un fel de birou unde trebuie sa stai sigur ca de multe ori ai de vorbit si sa fii comod si nu te uiti la un 1% in plus din N alte considerente. O masina mare tot timpul o sa consume sau ma insel ?

      00
    • @Ciocanul cine a zis că vrea diesel?

      00
    • zidanne, benzina e mai ieftina, la fel si intretinerea masinii!

      00
  20. @zoso 4. am impresia ca sistemul de siguranță a fost luat de pe un Passat 2013. Astea noi stiu sa facă diferența între ma înfig in cel din față si intru în depășire.

    00
  21. Totusi, cine a ramas fara floricica? :D

    00
  22. M-am oprit la „Interiorul este cel care v-ati obisnuit probabil la ultimele versiuni”

    00
  23. La exterior ar trebui sa facă sigla aia mai mare ca sa se vada si de la 2 metri plus ca e Subaru si nu Opel. La interior e ok, sigla de pe volan iti semnalează clar ca nu e un Ford Focus.

    00
  24. Nu ai scris cum se descurca pe plaja…

    00
  25. De 40 000 iti iei un septar cu 5 butoane de mor toate ciorile din Pitesti!

    00
  26. Buna masina.Cam inceata.Mai bine celalalt motor.Nici CVT-ul nu o ajuta.

    00
  27. Fara nici un fel de rautate intreb: cui se adreseaza aceasta masina?
    1 consola fata din poze pare destul de lunga deci o penalizeaza la capacitatea de trecere
    2 garda la sol nu te da pe spate, reglabila nu e, deci offroad usurel as zice
    3 materialele cam lasa de dorit asa ca ambianta nu are cum fi extraordinara
    4 insonorizata nu prea este asa ca nu contribuie la confort
    5 motoare si cvt – nimic remarcabil sau peste toyota RAV sau alte japo
    6 fiabilitatea nu mai e de departe la nivelul la care a fost primul Forester, care a fost indestructibil
    7 designul e in ochii privitorului dar din cate au comentat oamenii mai sus nu sunt dati pe spate

    Pare un brand care au dominat o nisa, au pierdut-o si globalizarea o sa-i lase doar in istoria auto.

    00
    • ai întrebat ca să te auzi vorbind, nu ca să obții un răspuns. și ăsta e răspunsul, nu meriți răspuns, că nu vrei să afli răspunsuri.

    • Ca sa ma vad citind.
      Te-a parasit intuitia.
      Daca esti atat de dragut raspunde la intrebare.

      00
    • 1. nu înțeleg. te referi la unghiul de atac?
      2. e printre cele mai mari din clasa lui. habar n-ai ce vorbești.
      3. habar n-ai ce vorbești.
      4. habar n-ai ce vorbești.
      5. habar n-ai ce vorbești.
      6. au avut probleme și recall-uri, dar fiabilitatea e tot acolo.
      7. cum arata e o chestie de gust.

    • 1. daca nu stii just google it. Dar umila mea parere spune ca ar trebui sa stii ce inseamna unghi de atac si degajare cand scrii despre auto. Cu atat mai mult cand aduci vorba de opffroad.
      2. depinde cum tii clasamentul
      3.daca tu zici asa e. Iti doresc sa ai parte toata viata de fix asa materiale in masini.
      4.idem
      5.idem
      6. Am avut adevaratul Forester cand importator era un sarb, prin 1999. Daca tu zici asa e.

      00
    • 1. știu ce e ăla unghi de atac. nu înțelegeam la ce te referi în primul comentariu.
      2. ce SUVuri stau mai bine? hai că sunt curios.
      6. de ce nu îl mai ai și acum?

  28. 03.01.2018??? Back to the Futures 4?:)

    In rest, de acord. Masina e relativ mare si arata chiar OK, pentru Subaru.
    Nu inteleg ce rost are idiotenia aia de ecran secundar de deasupra. Puteau afisa informatiile alea pe ecranul principal, dar NU.. Noi suntem Subaru si mai punem un ecran cu inca un rand de comenzi (presupun ca are pe undeva) ca sa-i dam batai de cap soferului.

    150CP pentru un fier de 1.6 tone si aerodinamica de sifonier e PUTIN. Eu am 180CP pe o masina apropiata, ca si greutate+aerodinamica, si uneori simt nevoia de ceva mai multi.

    00
  29. Zi-ne si noua cum e cutia de viteze, nu ca are pedale pe volan. Probabil CVT ca si anterioarele. Dar daca se comporta ca alea de pe hibridele Toyota mai bine scoti articolul de pe site. Parerea mea…

    00
  30. Poate am eu gusturi proaste dar cel mai fain model de Subaru mi se pare Outback-ul din 2004-2008 (cu facelifturile de rigoare). Urmează XV. Țin minte și acum când am văzut prima oară mașina „Ăsta e Subaru? Wow!”

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube