Subaru Forester 2014

Aşa va arăta maşina după care salivează toţi corporatiştii şi publicitarii. Noul Forester va avea un motor de 2 litri care va produce 250 cai putere şi va consuma ceva benzină, şi unul de 2.5 litri, pentru bătrânei.

subaru-forester-2014

via autoblog

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 3$

25 comentarii

  1. Intotdeauna mi s-a parut unul dintre cele mai urate SUVuri. Modelul asta parca arata mai bine ,dar tot urat e.

    Oricum nu sunt prea mare fan al SUVurilor.

    00
  2. Ma intereseaza intr-o foarte mica masura aspectul exterior al masinii. Din punctul meu de vedere ce vad in poza de mai sus e super. Interiorul e cel care conteaza intr-o proportie covarsitoare, imho.

    00
  3. Abia astept sa apara modelul cu motorizare de 2.5l pentru batranei ca sa plimb gagicile de la azil cu noul meu Shukaru Forester.

    (Pana nu de mult toate se dadeau pe langa Costache pentru ca era singurul dintre noi care la varsta asta mai putea sa bage ata in ac – fara nicio metafora. Dar a cam venit timpul sa devina fratele vostru Eduard senzatia azilului.)

    Multumesc Vali pentru sugestie. 3 prime de casare, un mic imprumut la banca si pensiile adunate ale tuturor stramosilor mei, si frumusetea asta de masina ma va aranja pe viata.

    <3

    00
  4. // on: sincer, imi pare urata dar poate fi o impresie eronata pentru ca nu-mi plac suv-urile
    @Ciprian: Pai cumpara un ARO si pui la ea tapiterie de piele alba 😀

    00
  5. Sa fiu al naibii daca inteleg de ce obsesia asta cu Subaru Forester. E urat cu spume, are interior de Cielo si e la fel de fiabila/proasta ca orice alta masina in aceeasi gama de pret. La fel cu Saab, motoare mediocre, interior groaznic, exterior si mai groaznic, preturi premium.

    01
  6. Mihai, stim ca e mai bun Loganul tau 1.5dCi

    00
  7. Pentru Mihai….ai avut vreodata Forester sa zici ca este proasta si interior de Cielo? Hai sa te plimb eu cu a mea din 2006 si 120k km sa vezi si tu cum merge, doar o bieleta si in rest doar revizii facute in 6 ani. Cred ca in viata ta nu ai urcat in vreo masina mai pricopsita de Dacia berlina asa ca mergi in continuare pe jos.
    Zoso …trebuie sa le zici ca motorul de 2 litri are si varianta aspirata de 170 caluti. Cea de 250 cai este turbo. In ceea ce ma priveste..pacat ca au renuntat la unele lucruri care o faceau deosebita si unica.

    Uite un test cit de cit concludent cu actualul Forester care nu cred ca este mult diferit fata de cel care o sa apara.
    Citeste si tu coane Mihai …si nu mai minca de la Wc pe stomacu gol sa nu ti se aplece.

    00
  8. Mie nu-mi plac SUV-urile, dar m-am gandit sa las acest comentariu inutil.

    00
  9. Corporatistii si publicitarii (daca nu ma insel, nici tu nu erai complet strain de masina pana la test drive-ul din 2011) iubeau modelele vechi, respectiv primele doua generatii (pana in 2008). Aveau si de ce le iubi. Daca trecem peste hipsterasii figuranti, pentru restul Subaru avea niste motorizari excelente, secondate de un sasiu si o caroserie pentru tarat caramizi.

    Acum, masina merge din ce in ce mai mult pe materiale si design conventional si pe motorizari dubioase (inclusiv prostia aia pe GPL pe care o semnalasesi cu ceva vreme in urma). Au existat cateva schimbari in conducerea corporatiei si in echipa de marketing, schimbari care au dus aparent la pierderi masive.

    00
  10. Daca si Saab face/facea motoare „mediocre”… chiar cum zicea khru3l, te impinge in scaun loganu’ nu? la 4000 de ture, creste inima in tine…

    00
  11. Sunt curios cati dintre cei ce ironizeaza Foresterul au si mers cu el.
    Mers pe offroad. In 2008 (parca) am avut ocazia sa particip la un test cu un Forester (Paraul Race, Azuga, Fundata in conditii de iarna) si, sincer sa fiu, mi-a placut mult comportamentul. Este mai spartan decat X3, Q5 etc, dar si mult mai practic. Iar Subaru, slava Domnului, are experienta in competitii si stie ce pune pe masini.
    Subaru este una dintre marcile la care nu poti spune decat:
    ori iti place ori il urasti.

    00
  12. Un like pt „khru3l”….

    00
  13. Motor smecheras, design de cacao, like usual.

    00
  14. baieti… trezirea. SAAB nu a mai avut un motor propriu de prin 2000.
    ce tot aberati cu ce motoare aveau.

    00
  15. Eu ma tot uit dupa un SUV dar parca imi place mai mult un GradVitara. Nu zic ca asta nu-i simpatic 🙂

    00
  16. @ Mihai – Saab are motoare mediocre? Poate te referi la 1,9 TTiD de 180 cp si 400 Nm cuplu sau la 1,9 TiD de 150 cp si 400Nm, sau la 2,8 benzina de 280cp si 400Nm, sau la 2.0 benzina de 175 cp si 300Nm, sunt sigur ca gasesti pe piata motoare net superioare la aceleasi capacitati, probabil la vw sau logan sau reno. Subaru este si va fi mai firma decat multe care se lauda ca fac masini, desi arata cum arata are segmentul ei de clienti si va fi cumparata.
    @ Probiu – Probabil ca poti spune pe ce masini mai exista motoarele de Saab, in special cele pe benzina cu turbo. Ca fapt divers, nu poti pune turbo pe un motor normal ca nu face treaba, trebuie proiectat special sa fie turbo, au alta rata de compresie decat cele aspirate.

    00
  17. Saab nici nu s-a mai produs pentru o perioada. Se vorbeste despre Saab cum se vorbeste si despre Subaru: „modelele alea”.

    00
  18. Grand, scuze…

    00
  19. ooooo da, subaru rullz 😀

    00
  20. Designerii Subaru sunt americani?

    00
  21. What you think I rap for? To push a fuckin’ Rav-4?
    La fel si pentru asta.

    00
  22. e fain 🙂 si daca ai bani sa ti-l cumperi ai bani si de beznina/motorina 😉

    00
  23. Mie nu-mi place foresterul.Nici alea vechi nici asta nou.Singurele modele care-mi plac de la subaru sunt outback si legacy.E vorba de o parere personala asa ca nu dati cu pietre.Cat despre fiabilitate stiu ca sunt bune.Am condus cam 1500km unul cu 2000 benzina si mi-a placut cum merge.E masina unei cunostinte si desi o cam alearga si nu are mila de ea in gropi si pe teren accidentat(vb de drumuri forestiere nu de offroad) masina suporta multe si nu sare rau la intretinere.Sta mai bine pe sosea decat un suv dar nu o poti compara cu o sportiva.Eu zic ca e o masina potrivita pentru drumurile de la noi dar daca ar fi sa-mi cumpar ceva din clasa asta batalia ar fi intre Audi A6allroad si Volvo xc70.Nu vreau sa spun ca ar fi mai bune dar astea imi plac mie.Nu am inteles de ce toti corporatisti si publicitarii saliveaza la ea.Sau exista cate o masina pt fiecare meserie ?

    00
  24. Mi-as lua Forester pentru ca e un brand cu nume in ceea ce face la bani mult mai putin decat o masina germana, pe care majoritatea o au cumparata la mana a doua si pe care o iau numai ca sa arate ceva ….
    De ce mi-as lua un Q5, cand sistemul quatrro este de fapt un sistem de tractiune inventat de suedezi, deci nu e german, sau de ce mi-as lua un X3 care daca iese de pe asfalt mai face 20 de metri si ramane acolo, sau de ce as da cu 15000 mai mult pe o masina germana care face acelasi lucru ca si subaru?????
    Nu mi-as lua o masina germana pentru ca as arata ca un cocalar, pentru ca e foarte comuna, in special in Romania si cam atat.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube