Articolul explică și de ce:
Subaru’s back-to-basics mentality, characterized by conservative redesigns, shared components, and a smaller model lineup, likely contributes to its strong reliability rating. With each redesign, Subaru tends to adopt a more incremental approach, minimizing the implementation of new technology and engineering that could lead to issues, particularly among first-year models.
Asta este o strategie bună și eficientă: fă un bord simplu și funcțional. Fără 12 ecrane active (subaru are doar 3, pentru că creier), fără 10 rotițe și 12 butoane, fără 8 versiuni de motorizări.
Dar nu e doar asta. Subaru face ce fac și unii europeni, o strategie simplă și eficientă: motoare mici. Nu le mai dai oamenilor ce să forjeze, nu mai forjează, nu se mai strică atât de des. Nu se mai strică des, sunt mai mulțumiți. Vrei ceva să forjezi? Te mulți la alte branduri.


Este o gluma aici cu publicul tinta al subaru, si de ce sunt toate chestiile simple
Stai sa vezi cand Volvo voiau sa scoata o masina doar pentru femei. Razi cu lacrimi cand vezi istoria Volvo YCC.
japonezele tot japoneze
Dupa ce gherle au dat cu motoarele in ultimii 15 ani cred si eu ca s-au lasat de facut motoare care sunt forjabile.
Pacat ca nu mai exista WRX STI in oferta lor.
L-au aliniat cu Dusterul…
Da, ce sa forjezi la un 0.9 sau 1.2 in 3 cilindri? 😀
Corect … fara ecrane, fara rotite, fara motor … de aia vand 20.000 masini in toata Europa. Daca nu sunt in stare sa integreze un motor electric si o baterie de 1.5kw ca sa-i mai dea un zvac fara impact mare asupra mediului, sa se lase de meserie. Suntem in 2025 nu 2000. Nu mai rezista mult in aceste vremuri. Estei conservator dar pana cand ? Cand te paste falimentul ?
„Daca nu sunt in stare sa integreze un motor electric si o baterie de 1.5kw…”
Păi au și asta, cu baterie de 1,1kW ce-i drept, doar că încă nu au ajuns în Europa!
Asta cu motoarele electrice o sa mai tine maxim 10 ani. Mark my words.
La ce iti trebuie mai mult de 1.2 turbo sau 1.6 aspirat nu inteleg. Masina e sa te deplasezi din punctul A in punctul B, 90% din timp prin oras. Vrei adrenalina? Inchiriezi o data o sportiva si iti faci damblaua pe o autostrada.
Pentru că încă nu avem autostrăzi și trebuie să faci depășiri pe drumuri aglomerate cu o bandă pe sens…
Si iti trebuie motor de 3+ ca sa faci niste depasiri pe niste amarate de DN-uri? Si in sate?
Nu tine, eu cred ca e vorba doar de un machism primitiv. Si o educatie modesta.
Nevasta ti-ai ales-o pe același principiu?
uite pentru ce https://www.tiktok.com/@florin____1/video/7523103550830890262
Ajută mult un V6 să stai după căruță, să moară Fane dacă nu…
Ai nevoie de motor puternic ca sa risti cel putin 5 vieti in depasiri ca sa recuperezi cele 10 minute pierdute dupa caruta aia si sa dai vina pe lipsa autostrazilor.
“Eu in alea 10 minute mai fac un milion de euro”
la ce va trebuie iphone sau galaxy s ultimu? ca tot aia fac ca si un allview care descide aplicatia de telefon dupa 30 de secunde. ce ati pierdut?
mie imi trebuie mai mult de 0.9 ca sa se intample ce trebuie atunci cand trebuie.
si cu 600 de cai poti sa mergi cu 50 prin oras. legea o incalci tu, nu motorul.
Poate fi și un pic de coincidență cu colaborarea Subaru și Toyota?
Nu înțeleg de ce mereu avem punct de referință fiabilitatea mașinilor în SUA având în vedere calitatea mașinilor made in USA. Și Duster-ul alb ar fi în top 5 dacă ar fi vândut acolo
Ce este in neregula cu calitatea masinilor produse pentru piata americana? fie in US sau in afara US?
Nu stiu daca americanii fac masini mai proaste sau pur si simplu regimul lor de exploatare e diferit. Vazusem pe youtube si reddit ceva discutii si ziceau ca la ei masinile au mileage mai mare decat in Europa pentru ca ei merg peste tot cu masina si o alta chestie era ca la ei procentul celor care fac mentenanta conform specifiicatiilor producatorului tinde sa fie mai mica decat pe la europeni (presupun ca asta are legatura cu prima). Daca astea sunt adevarate atunci e normal ca masinile in US sa aiba mai multe probleme decat in Europa dar asta nu ar insemna ca sunt (mult) mai prost facute.
@george: s-ar putea sa aiba de a face cu obligatia cu ITPul&shit
Topurile respective sunt total pe lângă cât timp echivalează intervențiile pentru un bec ars cu înlocuirea completă a cutiei de viteze sau recall pentru un chedder dezlipit cu cel pentru risc de incendiu de la sistem răcire defectuos.
Sunt masini la care la inlocuirea unui bec ars se folosesc aceleasi scule si aceleasi timp pentru schimbarea unui semering de cutie de viteze.
era modelul ala de ford la care trebuia sa scoti bara, bateria si radiatorul ca sa schimbi becul…
Mondeo (sau Fusion cum e pe US), trebuie sa dai jos bara pentru inlocuirea unui bec H7 si/sau H15. Probabil se aplica si la alte modele.
sunt bad takes, si este asta „Dar nu e doar asta. Subaru face ce fac și unii europeni, o strategie simplă și eficientă: motoare mici.”
ce ar fi sa le dam oamenilor motoare de 2.0 si 2.5l in ciclu atkinson care merg relaxate legate la convertizore de cuplu.
Subaru e fiabil atâta timp cât faci mentenanță la sânge și nu dai in ea ca surdu-n clopot. Altfel, Dumnezeu cu mila…
la 60 de ani, cand esti pregatit sa iti iei subaru, ce sa si faci altceva?
Cu Subaru lesbaru ca si masina esti mereu la noroc, ba crapa motorul rotativ ba nus ce motor boxer, acum cand s-au stabilizat pe motoare, pica CVT- urile. Dar sunt tatici in AWD nimic de zis, eu am trecut pe Mazda, mai scumpa dar mai placuta la condus.
„ba pică nu-ș ce”. se vede că ești in temă.
Jeane, tu pari că vrei să semnalizezi că te pricepi. Problema ta e că habar nu ai. Subaru e cu motoare boxer. Ăia cu motorul Wankel, adică rotativ, sunt Mazda. Hai, lasă-me, bate mingea-n altă parte și revino după ce ai mai citit și tu o carte. Sau măcar o pagină de Wikipedia. :*
Mx
Studiul e pe termen scurt. Orice masina e fiabila in primii 3-5 ani.
Masini din 2010 la pret de 2025… consum mare, putere mica. Mai bine iei un turbo sau hibrid care se duce cand bagi piciorul in ea si in rest consumi 6. Ma uitam mai demult la un Outback, dar cand vezi 2.5 si 169 de cai la 5000 cand iti ies pistoanele din ea… am zis pas. Mecanici pentru motoare boxer mai rar…
Ba nush, dar cand am vazut 12 de la 0-100, cu 2-3s mai incet decat foresteru meu din 2007, am ras trist. Pui pe dita hardughia mai putini cai decat are sarakia lu fracmiu. Si ceri o palarie de bani.
Pas
Condusa de o batranica pana la piata si uitata acolo
La modul foarte serios, sunt niște articole mișto despre cum a ajuns Subaru marca no. 1 pentru lesbiene în Statele Unite și de ce asta a fost o strategie foarte deșteaptă la vremea ei, care încă-i asigură mărcii o felie loială de clientelă.
Mx
bai io-s unu dintre aia care au avut ghinionu sa ii crape motoru la un forester acu vreo 10 ani. si nici nu apucasem sa o conduc ca era pe drum din occident spre bucuresti. blocat motoru pe langa timisoara si aia a fost. am prins frica de ei si stau deoparte desi imi placea si chiar mi-o doream.