Nu ştiu cine sunt mai amuzanţi, Lagardere sau Business Standard

Trecem peste faptul că adresa din titlul articolului e greşită. În nici un fel nu înseamnă că articolul urmează să fie prost. N-ar avea rost să presupunem asta.

Ia fiţi atenţi aici:

Evenimentul Liberty Parade, organizat weekendul trecut de Lagardere România, grup ce deţine, printre altele, radiourile Europa FM şi Radio 21, a înregistrat în acest an un trafic triplu pe website, deşi bugetul de promovare a fost aproape de zero.

Oficialii companiei explică succesul de trafic prin folosirea corectă a reţelelor şi a platformelor de socializare, metoda cea mai simplă şi cu impactul cel mai mare fiind un concurs care a invitat oamenii să îşi pună în statusul de la messenger un mesaj legat de Liberty Parade.

Bun. Faptele. Evenimentul a avut loc pe 18 iulie. Acum 2 zile. Ar fi normal să presupunem că în apropierea unui eveniment, siteul dedicat strânge oameni care vor să se informeze despre eveniment, nu? Ei bine, nu şi pentru Lagardere şi Business Standard. Nu, pentru ei e un spike de trafic obţinut cu platformele de socializare online!!! Forumul Cargo are un spike de trafic în apropierea unui concert, şi asta fără socializare online, pur şi simplu oamenii vin să vadă dacă într-adevar concertul de la ei din oras va mai avea loc! E o chestie absolutamente nemaipomenită, noroc cu Sorina Iordan şi ameţita de la Lagardere că ne-au spus asta!

Şi, pentru că nu erau destul de tute, la final ne dau şi câte o bomboană:

În ziua evenimentului, site-ul Liberty Parade a înregistrat 14.000 de vizitatori unici, iar în ultima săptămână înainte de eveniment, o medie zilnică de 6.000 de unici şi 30.000 de afişări.

Eh? S-a triplat traficul, mă, în apropierea evenimentului, datorită bugetului nostru 0! Cine mai e ca noi? Păi, Peninsula, şi ei au spike de trafic, şi pun pariu că nu e de la mixul de social networking şi campanie de bannere.

Hai să vedem: fail la jurnalism, fail la new media, fail la internet, fail la comunicare.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

14 comentarii

  1. no comment!
    Ultima propozitie e perfecta.

    00
  2. Hai, ma, ca nu e chiar asa. Daca stai sa te mai uiti o data pe articol, ai sa vezi ca subiectul nu e asta, ci „uite ca se poate face promovare prin new media fara sa arunci cu banii”.

    00
  3. eh, na, si tu acum. cit online din partea Lagardere ai vazut? oricum, articolul e corect (cu exceptia „14.000 e de trei ori mai mult ca 6.000”), si eu as fi scris despre asta si, probabil, as fi facut-o la fel. cum ziceam, din punctul meu de vedere, e vorba de acel „se poate”, care e mai important decit momentul propriu-zis.
    oricum, ca idee, liberty parade nu mai avea nevoie de promovare si online, daca e s-o luam asa. ca eveniment, are deja un renume si oricum a beneficiat de promovare masiva pe VibeFM si pe Europa FM. asta explica si traficul de pe site, pina la urma, liniar.

    00
  4. La cum a fost Liberty Parade as mai adauga fail si la muzica.

    00
  5. @zoso ai uitat sa mentionezi si fail la eveniment ! :)

    00
  6. Ma, e una dintre primele campanii in-house pe YM si Facebook care are rezultate, deci e stire.
    Vrei, nu vrei, e subiect pentru orice pagina de media dintr-un ziar. Pina la urma, tu te iei la trinta cu o brefa.
    Ca a fost campanie derulata cu o zi inainte, ca strategia n-a fost stralucuta, e irelevant. Relevant e ca s-a facut cu buget zero, iar rezultatele au fost vizibile.

    00
    • ok, hai sa explic ca pentru prosti

      nu a fost (nevoie de) nici o campanie, campania in sine era evenimentul. e logic pentru orice copil de clasa a doua ca traficul siteului EVENIMENTULUI va avea trafic cu cateva saptamani inainte de eveniment. si ti-am dat exemplu peninsula.

      spune-mi ca acum ai inteles.

  7. @ Alex Mihaileanu:

    „corect ar fi fost sa te iei de Lagardere, nu de Sorina Iordan de la Business Standard”

    de ce sa nu „te iei” de ziaristi atunci cand actul jurnalistic devine doar o scriere dupa dictare?

    00
  8. ma, eu nu vorbesc de campania in sine, decit ca subiect de articol. atit. cum ziceam, ca a fost sau nu utila, ca a avut sau nu o strategie buna, e irelevant. tu te-ai luat si de ziarist si, din punctul asta de vedere, nu e corect. omul si-a facut datoria. ti-am explicat, este subiect, scrii. punct. corect ar fi fost sa te iei de Lagardere, nu de Sorina Iordan de la Business Standard. asta incerc sa zic. restul e istorie :))

    00
  9. blink/decret: e o părere personală, țineți-o pentru voi.

  10. @Alex Mihaileanu
    tot nu ai inteles. sa o luam mai simplu:

    eu zic acum, aici, ‘pe 26 o sa fie cel mai tare concert din cariera Madonnei’.

    pe situl concertului o apara negresit un spike in preajma zilei de 26 (bineinteles ca nu din cauza ‘promovarii’ mele, dar nu are importanta).

    ti se pare normal ca dupa concert sa apara un articol prin care cineva sa spuna ca ‘multumita promovarii facute de userul Mihai pe blogurile romanesti situl concertului a inregistrat o triplare a accesarilor’??!

    00
  11. @Alex Mihaileanu a fost promovat de catre Vibe Fm organizator si Radio 21…nu Europa Fm care nu are nici in clin nici in maneca cu astfel de evenimente…baiii…si sa mai am pretentii ca stiti despre ce vorbitii…

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.