Știrile zilei – 7 septembrie 2016

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

22 comentarii

  1. Nu pare chiar cel mai reusit exemplar Dacia aia:
    „a doua zi s-a dus electromotorul, s-au dus bujiile, s-a dus pompa de benzină, dar s-au remediat şi am mers mai departe”
    Practic, daca se mai stricau vreo doua piese ajungea la destinatie cu o alta masina

    00
    • corect, pe cand daca avea ”pisicuta” din ’96… taran roman, ce sa-i ceri…

      00
    • da, dara fata de un B-max, la dacia asta le-a reparat chiar soferul cu un ciorap de datam si un elastic

      00
    • nu conteaza bai ce s-a sctricat, cum s-a reparat, cand, cat, unde. masina aia e un gunoi, un scuipat pe fata automobilismului. voi realizati ca are cutie MANUALA?

      00
    • Cum sa-ti zic eu tie, orice sofer de Dacie din anii ’80 avea in porbagaj urmatoarele: trusa de chei, bujii, capac delco, platini, condensator pentru delco, membrana de pompa de benzina, un capac de pompa de benzina pentru cazul cand se duc supapele, furtunase, chei, patent, surubelnite, becuri, jiglor de carburator, suport cauciuc pentru levierul schimbatorului de viteze, cablu de acceleratie, clema pentru cablul de acceleratie si pt cel de ambreiaj, 1 l de ulei, si eventual niste sarma, carpa, apa si detergent ca sa te speli pe maini.

      Aprinderea trebuia reglata cam la 1000km, de obicei cand faceai plinul din nou.

      Chiar avut putine incidente cu ea in 4000km.

      00
    • @Hash, Am avut si eu dacie, stiu cum e. Dulapior in portbagaj, cu scule si toate alea. Ai uitat vreo 2-3 fise de rezerva.
      Cu toate astea, parca nu se stricau chiar asa multe intr-o singura zi. Sau oi fi avut eu vreun exemplar „pentru export”

      00
    • C, conform articolului călătoria a durat 10 zile, și NU una. Probabil o și folosește extrem de rar acum, și de asta s-au și dus atâtea în 4.000km.

      00
  2. pff, slabut ala cu dacia. eu am mers cu un oltcit aproape 12 metri prin balti dupa o ploaie.

    00
  3. Apropo de mersul cu avionul la economy….
    Acum 4-5 ani, veneam de la Bruxelles cu Tarom.
    Cred ca era intr-o joi – ca erau cam multi europarlamentari in avion, se intorceau acasa dupa o saptamana de munca asidua ( buhuhuhahahahahahaaahaaaaa)…
    Dintre toti aflati in avion la momentul acela – Stolojan, Adrian Severin, Norica Nicolai, Cristian Preda, Daciana Sarbu + inca vreo 2 , doar Monica Macovei statea la economy . Locuri ar mai fi fost la business…
    Nu era de fita atunci sa zbori cu economy…

    00
  4. din ce am inteles taxele nu se vor mari, ele sunt transferate striptic la angajat de la angajator, tot ultimul urmand sa le plateasca. Ma mir ca cei care ne conduc au curaj sa prezinte direct angajatului procentele imense cu care taxeaza munca. Pana acum au stat pititi si au impartit pe hartie taxele la doi prosti, sa pare mai suportabile.

    00
    • Probabil ministerul muncii tehnocrat citește zoso :))

      Dacă chiar e așa, ar fi genial că moștenire lăsată de tehnocrati, poate chiar mai bună decât autostrăzi noi.

      Poate așa tot omul va vedea pe fluturaș cât plătește de fapt, și altfel va gândi când va trebui sa pună ștampila…

      00
    • ai completat bine ce am vrut sa spun, dar se pare ca dau inapoi, nu au cojones.

      00
  5. ultimul link e pus pentru a aduna comentarii despre cat de nasol arata saraca fata.

    00
  6. Ce-mi place cum limbajul idiotului aluia e luat litera cu litera din rahaturile postate de limbricul de Badea pe facebook. Presimt un nou ”erou al luptei antibasiste” la Latrina 3.

    00
  7. La faza cu limuzinele moscovite, lipsă parapet plus prăbușirea mitului stelelor NCAP (nu că rușii ar da doi bani pe testele alea).

    00
    • Te referi la testele NCAP facute la 60 Km/h? La ce viteza cumulata crezi ca a avut loc impactul respectiv? Limuzinele BMW+Merecedes par a fi germane ( c-or fi import sau construite in Rusia cu o cota mica de Rusia in ele e partea a doua) . Oricum, pana si in China gasesti separatoare de sensuri.

      00
    • Comentezi si tu sa te afli in treaba, testele Ncap la ciocnire frontala se fac la 64km/h … ia gandeste putin .. la cat s-a invartit ala pe 5 benzi (dupa impact) oare mergea cu 64km? , pe langa asta si ala cu mercedesu avea viteza lui (care o fi fost aia ) … 64km intr un perte nu este egal cu 64 in altu care vine cu 64 spre tine!

      00
    • nu exista viteza cumulata in accidente frontale. newton 3. know your physics

      00
    • I stand corrected. Bine ca nu proiectez masini.

      00
    • sa nu mai mentionam ca daca intri cu 64 kmh intr-un zid, te aduna aia de la salubritate cu racleta. daca ai 120 si te ciocnesti de altul cu 120, in functie de o gramada de variabile si cu un pic de noroc, seara, e posibil sa povestesti senzatiile la o bere cu baietii.

      00
  8. lasa economy, acum e fita daca zbori cu tarom

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.