Știrile zilei – 6 august 2021

  1. Brunetă . Blondă . Blondă . Blondă . Lac . Râu . Brunetă . Portocaliu . Brunetă . Brunetă . Apus . Blondă . Apus . Brunetă . Apus . Blondă . Blondă
  2. Gazprom e viață
  3. Ce se mai aude de unirea RADET cu ELCEN?
  4. Bihorenii au luat-o razna
  5. Apa e udă și Galațul e plin de masini
  6. Vedeți că nu suntem ultimii oameni? Vedeți că sunt alții mai rău?
  7. Prin alte țări se pot confisca mașinile
  8. South Park a fost prelungit cu 6 sezoane
  9. Cronica de business
  10. Cronica de tehnologie

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

26 comentarii

  1. Bolojan le-a aruncat prosopul celor de la centru. :))))

    00
    • Nu cred ca ar fi viabila financiar o asemenea companie. Fie biletele ar fi foart scumpe, fie ar trebui subventionata la greu, fie ambele. Mai bine ar discuta cu privatii sa introduca cursele necesare.

      00
    • Nu le mai placeau cursele operate de Tarom?

      00
    • La nivel de percepție publica ceea ce a făcut Bolojan este wow. Problemele apar la nivel economic unde istoria ne arata ca o companie de acest fel nu se poate susține vezi motivele pentru care Ryan Air a ieșit de acolo.
      De asemenea trendul actual arata ca trenul va deveni modalitatea sustenabila de deplasare pe distante mici. Problema la noi este ca nu avem o linie de mare viteza și mai mult trenurile noastre sunt cele mai lente.

      00
    • Să vedeți când ne facem metrou pe sub Criș…

      00
    • Ceea a făcut Bolojan este un mesaj identic cu al clujenilor: putem fără centru, fără corupție masivă la nivel central, fără birocrație, avem suportul celor din vest, gata cu hoțiile.
      Probabil că triunghiul Cluj-Napoca – Oradea- Timișoara va funcționa ca o locomotivă pentru țară.

      00
  2. „Toți turiștii străini care au vizitat Galațiul” :))))))))

    00
  3. Videochatul ar trebui declarat domeniu de importanta strategica.

    00
    • Si sa fie subventionat de la buget de stat prin proiectul”Primul dildo” pentru tinerele antreprenoare aflate la inceput de drum in aceasta cariera. Dosarul de ajutor va consta intr-o inregistrare video dar si sedinte private cu domnii din comisia de aprobare.

      00
  4. NOU
    #13

    intreb aici, ca nu am unde in alta parte:

    cum vi se pare pretul de 10k euro pentru demolarea unei constructii P+1, cadru de beton, pereti caramida. Operatiunea presupune pe langa demolarea efectiva urmatoarele: amenajarea santierului, adica imprejmuirea cu plasa dinaia verde, instalarea unei porti de tabla la intrare, fiindca va fi darmat gardul de la strada, sortarea manuala a deseurilor rezultate ( casa nu e locuita, dar e plina de mobila veche&shit), curatarea terenului de tot ce se poate ( stalpi de vie infipti in pamant, etc), caratul molozului la groapa de gunoi si umplerea locului unde a fost casa. Timp de executie 3-4 saptamani.

    E un pret bun? Oricum mai cer oferte si din alta parte, ca sa imi fac o idee.

    00
  5. multi asociaza o masina vazuta pe strada cu pretul ei de noua. Iar la noi vezi multe seria 7, a6, etc, dar rar trec in valoare de 10k euro, majoritatea bat spre 6-7k, rupte in gura de kilometri. Bani facuti din 3 luni la sparanghel sau din 2 tinerele trimise la prestat o luna, daca e vorba de galati.

    00
    • Sunt și mașini de până în 5 ani cu 300k km, pentru că modelul se vede de afară când parchezi și la km nu te verifică gagicile.

      Și pentru un străin care nu se pricepe crede că mașina e nouă, mai ales dacă e modelul actual încă.

      00
  6. daca baga citeva curse Columbia-Oradea profitabile…restul curselor pot sa fie probono pt oradeni…

    00
  7. Ideea din stirea de la punctul 4 cu înființarea acelei companii aeriene mi se pare nerealistă.

    Compania aeriană presupune sa cumperi/închiriezi avioane, să ai piloți, mecanici, stewardese etc, să ai contracte cu firme care îți vând biletele, contracte de folosire a aeroportului, contracte de întreținere a avioanelor și așa mai departe – ori toate astea costă niste bani.

    Ori în Romania deja exista sau operează astfel de companii aeriene cum ar fi Tarom, BlueAir sau altele – oare daca ar fi profitabil sa faci curse de pe aeroportul din Oradea aceste companii nu le-ar fi făcut deja ?

    Dacă pentru astfel de companii care au deja o grămadă de oameni, avioane, echipamente, contracte mai avantajoase deoarece au un volum mult mai mare de călători nu este avantajos părerea mea este că nu va fi avantajos nici pentru autoritățile din Oradea – și deși înțeleg necesitatea subvenționării anumitor activități publice nu vad nici un interes public in a subvenționa călătoria cu avionul.

    00
    • Tarom opera pe acel aeroport intr-o perioada. Da’ na, daca tot sunt bani de la stat de cheltuit, de ce sa nu ii cheltuie?

      00
  8. 5. Cred ca majoritatea acelor masini sunt mai mult decat niste harburi cu sute de mii de km la bord luate la preturi mici dar ce arata bine pe dinafara.

    Ma uitam pe-o strada la un tip ce sta intr-un demisol plin de igrasie si infiltratii de apa ca si-a luat un BMW Seria 7 vechi de 15-20 ani pe care nu cred ca a dat mai mult de 6 mii euro. Dar strainii ce-l vad nu le au cu astea cu sute de mii de km si alte detalii si au impresia ca-i cateva zeci de mii de euro.

    00
  9. Tot despre Galati. Faimosul „un barbat din Vaslui” este amenintat a fi detronat de catre „un barbat din Galati”
    https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/social/un-barbat-din-galati-a-incercat-sa-si-duca-acasa-noua-canapea-urcand-o-pe-bancheta-din-spate-a-masinii-1622153

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube