Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 3$

45 comentarii

  1. Ascultandu-te in clip am avut impresia de stand-up comedy. Si mi-am amintit de un actor de la Diversis, nu stiu cum il cheama, de pe vremea „Animalelor mici fara frontiere”.

    00
  2. Hmm… conduci cu mainile in poala :). Am citit undeva despre stilul asta de condus, poate chiar la tine.

    00
  3. Chiar crede cineva ca e o problema spuma aia de la lichidul de parbriz ca se prelinge pe botul masinii cand se declanseaza spalatorul de faruri!?! Cred ca asta e cea mai mica problema cand conduci noaptea si de la jegul de pe strazi ramai efectiv fara lumina. La a mea se declaseaza la fiecare 10 spalari a parbrizului. Deci pe vreme buna nu e nicio sansa sa spele farurile fara sa vrei.

    00
  4. De ce te chinui cu vlog?! Nu de alta dar nu prea ai carisma unui pewdiepie de exemplu

    00
  5. Daca esti nevoit sa folosesti spalatorile de faruri inseamna ca masina e deja murdara si clabucii ar fi ultima problema…sau poate nici spalatorul de parbriz nu-ti place ca si ala ajunge pe unde nu trebuie. Comenzile geamuri ,corect ,era mai bine cand exista o singura comanda unversala sub forma unei manivele, nu existau probleme existentiale de gen. Murdaria pe praguri? Sa mori tu ca nu te-ai murdarit niciodata ( sau poate mereu ca de asta esti asa suparat)…singura metoda cu adevarat eficienta ( in afara de atentie) sunt pragurile escamotabile de la unele suvuri mai scumpe dar care se gasesc aftermarket si pentru alea mai ieftine.

    00
    • nu sunt nevoit să folosesc spălatorul de faruri, pornesc singure. 🙁

    • 1. spalatul farurilor – din propria experienta a unuia cu masina fara aceasta optiune care circula mult in afara localitatilor, noaptea, ca sa vada mai bine se opreste sa spele farurile destul de des (iar diferenta este ca dintre un bec chior si un proiector ) … zic ca clabucii sunt bineveniti oricand…

      00
    • Vali, daca ai circula noaptea pe timp de iarna mai ales in afara localitatii, ai sa vezi cat de util e spalatorul de faruri 😉

      00
    • THIS PEOPLE FOR FUCKS SAKE, THIS PEOPLE! ete d’aia nu sunt dotarile cum trebuie pe masina

      00
  6. Radio fara RDS (in anul 2014!) si fara computer de bord care sa arate un minim de informatii.
    Lipsa cotiera fata sau pusa de-ampulea.
    Maner frana de mana pus aiurea. Parca Radu facuse un test drive cu noul Mondeo – avea frana de mana intre sofer si schimbatorul de viteze. WTF? O fi foarte greu sa faca ceva ca la Megane-ul ala pe care il aveai tu.
    Directia asistata electric – cea mai mare mizerie aparuta in domeniu.
    Suspensia altfel decat independenta/multi-link sau cum s-o mai numi pe la diversi producatori. Bara de torsiune = nu masina ci şareta (cine nu stie ce e aia, ochiul aici:

    00
  7. Salutare. M-am uitat la filmuletul cu cele trei chestii enervante, de curiozitate, nu de alta, dar la mine lista ar fi ceva mai mare. :)))) Aia cu geamurile electrice ma enerveaza si pe mine, ca niciodata nu nimeresc cand merg in masinile prietenilor. Ca la vechitura mea butonul de la geamul electric e impartit de fapt in 3: un buton pentru maxim sus, un buton pentru maxim jos si alalalt e un buton de sus – jos cat tii apasat pe el. SI asa mi se pare cel mai logic si usor. AIa cu spalatorul de faruri cred ca e o norma de siguranta impusa de UE si nu cred ca isi bate nimeni capul prea mult pe tema asta. La faza cu noroiul, depinde si de forma pragului. O solutie simpla exista la Oltcit, exista un bandou de cauciuc pe muchia usii, care venea si imbraca pragul. Partea nasoala e ca ingheta de multe ori iarna. 🙂 Despre console, nu stiu ce sa zic, in goana asta nebuna de scos model cat mai repede, cat mai bling, dar totodata cat mai dotat si cat mai eco, apar tot felul de aberatii.

    00
    • Mda, spalatorul de faruri e obligatoriu la masinile cu becuri cu lupa. Fie ele xenon sau halogen. Dar as prefera sa am o modalitate de a actiona separat spalatorul de faruri si nu o data la 10 actionari de maneta.

      00
    • eu am dezactivat-o hardcore style, și la megane, si la forester. dus la service, taiat cabluri.

  8. Cum dezvad filmul ala cu tine?

    00
  9. la unele modele poti schimba(intr-un service) intervalul la care intra spalarea farurilor, eu am pus abia la a 15-a actionare a spalarii parbrizului.
    Din cate stiu spalarea farurilor e mai importanta pentru cei cu xenon pentru ca lumina de la xenon este sensibila la ‘jeg’

    recomand sa nu mai faci vlogging cand conduci pentru ca nu te poti concentra la 2 lucruri odata si condusul e mai important, se vede ca esti mai atent la trafic si ai pauze mari, in mod normal nu cred ca ai nevoie de o lista scrisa pentru 3 chestii 🙂

    00
  10. Te-ai ingrasat. 🙂

    00
  11. Te plictiseai si ti-ai zis „hai sa fac un clip numa bun pt trollarea de vineri dimineata” ? 🙂

    00
  12. Stii ca spalatorul de faruri se activeaza doar daca tii „lung” de maneta? Daca dai doar „fas-uri”, nu se activeaza.
    Eu cand le-am vazut prima oara in actiune pe noapte credeam ca am o problema la electrica de imi taie din lumina farurilor cand folosesc spalatorul.

    00
  13. Cum e realizata filmarea? Ce camera si pe ce suport? Miscarea aia fina da foarte bine si nu cred ca te-a filmat cineva.

    00
  14. Subscriu la problemele expuse de tine in vlog.

    Aș mai adăuga problema unor hatchback-uri care atrag jegul într-un hal fără egal pe lunetă(eg: ford focus 2,3 cu sau fără facelift).

    Aștept cu interes următoarele vlog-uri.

    00
  15. La mine, care am o mașină din anii 90, spălarea farurilor se declanșează la fiecare spălare a parbrizului. Nu atît clăbucul mă enervează, cît faptul că în acest fel consum rezervorul mult mai repede, uneori nu mă ține nici măcar un drum mai lung. Aș fi preferat un buton separat care să declanșeze spălarea farurilor.
    Un alt amănunt enervant la unele mașini (de pildă Ford Focus) este designul vasului de lichid pentru parbriz, anume gîtul pe unde se umple. Are coturi sau e prea îngust încît trebuie să torni ușurel, ca să nu curgă pe dinafară. Să ții un bidon / o pungă de 3 litri într-o poziție semi-înclinată, ca să îi controlezi debitul, în loc să poți turna ca din găleată, e destul de obositor, mai ales că în felul ăsta durează vreo 2 minute.

    00
  16. De unde ai luat geaca?

    00
  17. geaca e un piscot.

    00
  18. de la goodyear. cu două hanorace și două tricouri la pachet.

  19. zici ca joci in filmele cu politisti ale lui sergiu nicolaescu 🙂
    201 catre 206 ne deplasam spre intersectie 🙂

    00
  20. Na, astea-s 1st world problems in toatea frumusetea lor

    00
  21. la Skoda spalatoarele merg numai daca sunt luminile aprinse. Cand n-am chef de spuma dar e nevoie de curatat parbrizul sting luminile (pe timp de zi) noaptea nu imi pun problema.
    Apoi mai pleaca la a 3 actionare repetata sau la cateva mai distantate.
    Din experienta drumurilor lungi eu nu le-as anula hardware caci se dovedesc utile la drum cu baliga sau cu antiderapant „clasic” (pamant cu sare).
    Cel mai mult ma deranjeaza noroiul adunat pe luneta la masinile combi/hatchback!

    00
  22. Daca nu exista Iadul, va trebui sa il inventam pt nazistul asta

    00
  23. Nemtul ala a murit acum 4 ani. Stirea nu ar trebui sa fie ca a murit ci ca exista ziare sau site-uri de stiri care prezinta ca „news” o chestie intamplata acum 4 ani!!

    00
  24. Frana de mana electronica…mi se pare o tampenie sinistra

    00
  25. – cum a mai subliniat cineva spalatoarele de faruri se activeaza doar cu farurile aprinse(stinge farurile si scapi de problema).gresesti cand spui ca au fost testate pe loc, la viteze de peste 60-70 km/h ai sa observi ca solutia nu mai sare pe capota datorita curentului de aer care o directioneaza pe faruri.totusi, sunt partial de acord cu tine,oprirea la o benzinarie si spalarea manuala a farurilor este mult mai folositoare.
    – in problema comenzii geamurilor iar gresesti,este deajuns sa faci „reglarea de baza” si vei avea coborare-urcare geam doar la o simpla atingere a butonului.calculatorul nu mai stie „limitele” de coborare-urcare si nu mai actioneaza automat. ca nimeni nu citeste manualul de utilizare asta este o alta problema.
    – te contrazic si la pragurile murdare, nici mie nu-mi convine dar nu dau vina pe fabricanti ci pe drumurile si soselele noastre murdare si jegoase pentru care platim taxe exorbitante de intretinere ;mergi extern(in afara tarii) si o sa scapi de problema…..de fapt de toate 🙂

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.