Știrile zilei – 29 decembrie 2016

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

32 comentarii

  1. La Suceava nu ai nicio reducere pentru masinile hibrid… Asa ca nu e o noutate ca o lege care exista nu se aplica pentru ca nu e in favoarea statului!

    00
  2. Masinile diesel sunt cele mai tari din lume… Sper sa le interzica si in Bucuresti :)

    00
    • daca interzic masinile diesel in oras o sa mancam pietre si nisip la pret de sunca si masline
      toate masinile de marfa, dube, camioane, tractoare si orice alte utilaje grele sunt diesel.. toate
      masinile „mici” reprezinta o fractiune absolut neimportanta, un pahar din „galeata” de diesel-uri, dar ipocrizia e maxima

      00
    • @add, documenteaza-te. in UE masinile diesel reprezinta intre 50-60% din total. In RO sunt 3.4 milioane diesel, 2.5 milioane pe benzina, deci, da peste 50% is diesel. Si trebuie interzise

      00
    • NOU
      #5

      Corect ar fi să se interzică doar vehiculele personale diesel în oraș. Iar electrice să fie scutite de taxe, benzinarele sub euro 5 să nu intre în centrele istorice, hibridele să primească ceva deduceri și un spor la cumpărare iar SH-urile sub euro 5 taxate la greu.
      Când o ieși șpaga din astea ne mai auzim.

      00
  3. Ma fac popa daca se apuca bucurestenii sa foloseasca mijloacele de transport alternative in locul masinilor personale

    00
  4. prevad o „bula” diesel in curand, 4-5 ani. vor incepe vesticii sa-si vanda dieselurile intr-o veselie, la pret de nimic si vor ajunge in romania toate. de aia mi-a zis un prieten de la anonymus si a confirmat altu’ de la RTV, vrea UE sa desfiinteze taxa auto, in orice forma ar fi mascata. sa cumpere romanii jafurile vesticilor. doar ca nu ne vor da voie la granita sa mergem cu fumegatoarele mai departe.

    00
  5. Cred ca baietii de la cultura au ars niste poduri. Au sarit peste „Căpitane de judeţ”.

    00
  6. prevăd o creștere a vînzărilor de autoturisme în spania. ai o mașină cu număr par? perfect, îți mai iei una cu număr impar, să te dai cu ea joia.

    00
  7. Pana in 2025 imi iau avion urban :) ca sa nu mai folosesc masinile diesel

    00
  8. Nu inteleg problema cu Firea: pai daca ati ales primar o prezentatoare tv, nu va asteptati sa o tratati ca pe o vedeta cu alaiul aferent (coafeza, fotograf, etc)? Cum sa apara ea cu parul valvoi in fotografii de proasta calitate?

    00
  9. Pt stirile de maine:

    00
  10. NOU
    #16

    Melodia asta cu varianta , statul de drept, nu o ai ?

    00
  11. Din articolul digi24: „Bucureştenii care au maşini hibrid vor plăti, din ianuarie, un impozit de cinci la sută, indiferent de capacitatea cilindrică a maşinii.”

    Cinci la sute din ce??? Nu scrie pe nicaieri…

    00
  12. Lăsați Madridul. Regiunea Madrid are mai multe autostrăzi decât toată România și mai multe tuneluri decât au construit românii de la maimuță la cyborg. PSD-ALDE le face un cadou celor săraci și cinstiți – le scumpește asigurările RCA.

    00
    • Ca sa nu mai zicem ca e cineva care măsoară zilnic nivelul de poluare si ca pe un bulevard din Madrid Gasesti mai multe mașini electrice ca in Ro.

      00
    • Si in anumite orase din America de Sud, similare cu Bucurestiul in privinta infrastructurii, sunt masuri de reglementare a traficului in functie de numarul masinii. Tot ce incepe cu 5-6-7 nu poate circula Marti sau Joi intre orele 07-10, 17-20.

      00
  13. 5% ?? Din ce plm 5% chiar atat de retarzi sunt jurnalistii?

    00
    • 5% din cat ar fi platit impozit daca nu era hibrida.

      Sa ii explic si cum am ajuns la concluzia asta, se pare ca ai nevoie ca nu poti intelege un text simplu:
      Inainte: sub 2200 cc =0% din impozit (adica nimic); peste 2200 cc = 50% din impozit (adica aveau reducere de 50% fata de impozitul platibil pentru masini normale, cum scrie in articol).
      Acum: 5% din impozit indiferent de cc (adica reducere de 95% fata de impozitul pentru masini normale).

      Probabil si-au dat seama ca aia 5% din toate hibridele mai mare ca aia 50% din cele peste 2200cc deci bani in plus la buget. Sau ca era incorecta diferenta de 50% vs 0% intrucat nu incuraja hibridele si peste 2200cc.

      00
    • Da. Ms. Fiind romania nimic nu e evident. Cel putin in ceea ce priveste taxele.

      00
  14. NOU
    #26

    „Restrictiile sunt valabile intre ora 6:30 si 21:00 iar soferii care nu le respecta risca o amenda de pana pana la 90 de euro.”

    Pistol cu apa.

    00
  15. Acest vesnic subiect legat de poluare, mai ales in cazul masinilor diesel. Dar nimeni nu spune cat polueaza un camion de mare tonaj, un avion sau mai ales vapoarele!!!!

    00
    • Avioanele nu prea mult…

      00
    • @Saragea, nişte calcule sumare:

      Turism, ~1,5 t, consum 4,5-10+ l/100 km
      Camion încărcat la max, 40t, consum 34-35 l/100 km.

      Problema este la comozi şi la cei cu mentalitate d-aia „ce pluta mea, am maşină şi nu merg cu ea la muncă? Dacă nu merg io, merge altu'”

      00
  16. Au si astia de la digi niste formulari de te doare… cica impozit 5% la masinile hibrid. Ma speriasem aiurea. Se refera ca reducerea era 50% si acum e 95% fata de o masina normala, deci raman 5% din impozitul intreg. Impozit de 5% e cu totul altceva înseamnă 5% din valoarea activului si nu e cazul.

    00
  17. La noi 75% din parcul auto e format din masini cu peste 10 ani vechime. Masinile sub 2 ani vechime reprezinta 4% (cifrele sunt luate din profit.ro).
    Altfel spus e plina tara de milioane de vechituri. Diesel sau nu, masinile mai noi sunt mult mai putin poluante (nu mai vorbesc de siguranta).

    00
  18. Pana la urma ma lamureste si pe mine cineva (pls ) ce e cu timbru de mediu???
    Se intoarce, se rasuceste, dar pana la urma? se scoate au ba?

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.