Mulțumesc că ai citit acest articol. Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$
13 comentarii
NOU
#1
nicu
Black friday e ca Mos Craciun, e misto sa-l astepti , sa-ti doresti ceva special , sa vezi daca ti-a adus, dar daca in final tot mai crezi in el ceva este in neregula.
00
NOU
#2
Kilroy
E acel Moș Crăciun care zice „lasă aici prăjiturile și trimite-o încoace pe maică-ta” 😉
00
NOU
#3
Romeo
Sau pe tat-tu ca suntem in 2019…
00
NOU
#4
hazbizarai
Îl triggeriți pe Moș că-i assume the gender. Mai vedeți voi din …(insert the right organ here)… cadouri!
00
NOU
#5
Anda
facem o pensiune sau un hotel, ce rost mai are sa aruncam banii si pe un put cu hidrofor sau macar pe niste rezervoare de plastic de cateva tone?
00
NOU
#6
Robert
altex are multe roti lipsa. am comandat ceva si pentru ca nu imi arata data de livrare estimata am sunat la ei. am aflat ca „maxim 2 saptamani”. cer anulare comanda – asta la 10 minute dupa plasarea comenzii – si imi spune ca nu se poate, ca ei au un flux si ca sa o refuz cand vine curierul. zis si facut. cu plata nu au fost problema ca era la livrare.
00
NOU
#7
Rott
de-asta e bine ca orice comanda din .ro sa fie facuta exclusiv cu plata la livrare
1-2 tepe si invata lumea ca nu le dai banii inainte daca vrei sa ai produsul rapid
00
NOU
#8
Cosmin
Faza misto la altex. Scrie pe site retur gratuit in 14 zile si ca poti returna si in magazin produsul comandat online. In magazin nu-ti dau banii inapoi si pe transport, trebuie sa faci cerere pe site, sa vina un curier sa ridice produsul ca sa primesti toti banii platiti. Smart.
00
NOU
#9
rox
La Altex am cumparat io ceva (in magazin) si am intrebat care e politica lor visavis de retur, ca ma gandeam ca nu e ca la emag. Era un produs pe care il luam cadou si voiam sa poata sa fie returnat in caz ca nu ii place sarbatoritului. Replica consultantului a fost ‘nu ar fi frumos sa returneze cadoul’.
Am avut probleme și cu Altex și cu eMAG.
Pe Altex i-am amenințat cu protecția consumatorului și s-a rezolvat. Săptămâna trecută am sunat la ei pt o alta problema, am așteptat sa fiu preluat 64 de minute 😁😁😁.
Cu eMAG am avut mai multe, unele au fost rezolvate cu protecția consumatorului, unxe am primit ceva voucher sa facem o ‘amiabilă’, dar săptămâna aceasta am fost surprins sa își asume greșeală și sa suporte o diferență de 500 de lei pt un laptop – s-a comandat un laptop cu I7, venit cu I5 și au fost de acord sa se schimbe cu un alt produs pe cheltuiala lor.
00
NOU
#13
Cornel
Referitor la punctul 4, patesc cam acelasi lucru acum cu eMagul. Am sa-ti trimit un mail tie si lui Radu cu problema mea, daca vrei sa-l publici. Stiu ca e un pic complicat ca sunteti parteneri cu ei, dar macar sa-mi zici daca sunt eu retard sau nu.
Black friday e ca Mos Craciun, e misto sa-l astepti , sa-ti doresti ceva special , sa vezi daca ti-a adus, dar daca in final tot mai crezi in el ceva este in neregula.
E acel Moș Crăciun care zice „lasă aici prăjiturile și trimite-o încoace pe maică-ta” 😉
Sau pe tat-tu ca suntem in 2019…
Îl triggeriți pe Moș că-i assume the gender. Mai vedeți voi din …(insert the right organ here)… cadouri!
facem o pensiune sau un hotel, ce rost mai are sa aruncam banii si pe un put cu hidrofor sau macar pe niste rezervoare de plastic de cateva tone?
altex are multe roti lipsa. am comandat ceva si pentru ca nu imi arata data de livrare estimata am sunat la ei. am aflat ca „maxim 2 saptamani”. cer anulare comanda – asta la 10 minute dupa plasarea comenzii – si imi spune ca nu se poate, ca ei au un flux si ca sa o refuz cand vine curierul. zis si facut. cu plata nu au fost problema ca era la livrare.
de-asta e bine ca orice comanda din .ro sa fie facuta exclusiv cu plata la livrare
1-2 tepe si invata lumea ca nu le dai banii inainte daca vrei sa ai produsul rapid
Faza misto la altex. Scrie pe site retur gratuit in 14 zile si ca poti returna si in magazin produsul comandat online. In magazin nu-ti dau banii inapoi si pe transport, trebuie sa faci cerere pe site, sa vina un curier sa ridice produsul ca sa primesti toti banii platiti. Smart.
La Altex am cumparat io ceva (in magazin) si am intrebat care e politica lor visavis de retur, ca ma gandeam ca nu e ca la emag. Era un produs pe care il luam cadou si voiam sa poata sa fie returnat in caz ca nu ii place sarbatoritului. Replica consultantului a fost ‘nu ar fi frumos sa returneze cadoul’.
Boss, în uk nu au taxe bancare
Inca o stire despre o nație de masochiști
https://www.hotnews.ro/stiri-sanatate-23402049-matteo-politi-italianul-acuzat-opera-fara-fie-medic-asteapta-avizele-pentru-isi-deschide-clinica-bucuresti-cand-voi-avea-toate-actele-regula-voi-chirurg-cosmetician.htm
Parca ar fi trebuit trimis în judecată pentru înșelăciune…
Am avut probleme și cu Altex și cu eMAG.
Pe Altex i-am amenințat cu protecția consumatorului și s-a rezolvat. Săptămâna trecută am sunat la ei pt o alta problema, am așteptat sa fiu preluat 64 de minute 😁😁😁.
Cu eMAG am avut mai multe, unele au fost rezolvate cu protecția consumatorului, unxe am primit ceva voucher sa facem o ‘amiabilă’, dar săptămâna aceasta am fost surprins sa își asume greșeală și sa suporte o diferență de 500 de lei pt un laptop – s-a comandat un laptop cu I7, venit cu I5 și au fost de acord sa se schimbe cu un alt produs pe cheltuiala lor.
Referitor la punctul 4, patesc cam acelasi lucru acum cu eMagul. Am sa-ti trimit un mail tie si lui Radu cu problema mea, daca vrei sa-l publici. Stiu ca e un pic complicat ca sunteti parteneri cu ei, dar macar sa-mi zici daca sunt eu retard sau nu.