WeContent sunt jenanți

WeContent e ceva conferință despre nimic.

1. dacă vinzi bilete și ai sponsori, înseamnă că ai bani și să plătești oameni să scrie. nu face din astea. nu oferi 1$ ca să scrie. nu spune că oferi un bilet în valoare de 170€. spune că dai bilete contra relatare live de la eveniment. spune că ai internshipuri pentru studenți.

2. cum naiba să ai 12 parteneri media și să mai ceri ajutor și de la alții?! ăia nu valorează chiar nimic? nu aduc ei cumpărători de bilete?

3. dacă eu știu să fac conținut, și tu apelezi la mine pentru asta, logic ar fi că eu știu să creez conținutul ăla bun, care atrage public, deci n-am nevoie de conferința ta.

Nu, nu am nimic cu oamenii care văd valoare în conferințele astea și merg la ele. Am făcut-o și eu la vremea mea, scriam de ele, făceam live-uri, îmi foloseau. E evident că acum nu mai e despre asta, ci despre cum să nu plătim bloggeri ca să facem bani.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

28 comentarii

  1. Undeva, cineva, la ei la sediu, gandeste acum „ei lasa, ca pana la urma a scris de noi”….

    00
  2. Mesajul cheie are o singura propozitie. O singura propozitie si o singura virgula care separa subiectul de predicat

    00
  3. La mesajul cheie lipsește virgula dintre content și marketing :)

    00
  4. Ce interesant, printre partenerii media e și TNR. Îs curios cine a pus bannerul ăla acolo așa, fără să întrebe și pe proprietar.

    • poate ati primit bilete la conferință, nu cobi. n-ai strica să învățați să faceți content.

    • „Da acest mesaj mai departe la cel putin zece persoane, altfel risti sa ajungi partener media WeContent”

      00
    • Jay Baer, star speaker, 6 cărți bestseller NYT, urmărește 30.000 de oameni pe Twitter, e urmărit de 277.000, când dă o treabă adună chiar și câte cinci aprecieri și un retweet.

      Dar e și pe Youtube, ultimul său video, urcat ieri, 4 view-uri. Ăla de acum o săptămână are 110, atinge deja cifrele de la Starea Libertății cu Pătraru.

      Pe contul de Facebook are vreo 91.000 de foloweri și câte 15 like-uri la postările alea bune.

    • e ca și cum eu aș ține cursuri despre cum să devii star pe youtube. sau florin grozea despre cum să faci succes pe net.

    • NOU
      #10

      Salut. Eu am pus logo-ul TNR pe site-ul conferintei. Asta in urma parteneriatului media pe care l-am setat cu TNR in urma cu cateva luni. Iti inteleg reactia pentru ca nu stiai, dar verifica te rog si cu colegii din redactie.

      00
    • ați setat în aprilie parteneriate media, dar campania ați pus-o pe 2performant azi, și textul ăla are greșeli de ortografie. seems legit.

    • Salut, Constantin. Omul cu care ai discutat nu are voie să folosească brandul TNR fără să mă/ne consulte de prin aprilie. Întreabă-l pe omul cu care ai negociat înainte să fii obraznic.

  5. NOU
    #13

    Noi nu stim situatia interna, asta o stiti voi. Ce era important de mentionat este ca nu am pus acel logo fara sa avem un acord inainte. Restul… ca tu ma consideri obraznic pentru ca ti-am explicat situatia unui parteneriat setat, chiar e mai putin important.

    00
    • Dacă vrei să-ți fac eu educație de biznis, îți fac. Înainte să publici aia verifici „bă, mai e valabilă înțelegerea noastră? Că dau drumul la bannere”.

      Obraznic ești că presupui că eu aș fi fost atât de idiot încât să comentez aici pe tema asta înainte să întreb în redacție. Obraznic ești că ai primit un mail de la manager în care ai fost întrebat specific pe această temă și ai aruncat-o mai departe cu cc-uri la oamenii cu care nu ai vorbit, că ești putoare.

      Ai pus acel logo fără să ai acordul firmei, e simplu. Și ai și mințit public că ai avea. Eu zic că e bine ca publicul să știe acest lucru.

    • NOU
      #15

      Ca sa intelegi mai bine contextul, in ultima saptamana am avut mai multe schimburi de email-uri cu o colega din echipa voastra, prin care s-a continuat implementarea proiectului, de ambele parti.
      Ultimul email l-am primit chiar ieri, 30 septembrie, in care totul era ok implementat, conform parteneriatului setat.
      In luna Mai informatia a ajuns si la o a treia persoana, care apare pe Linkedin ca a fost Marketing si Sales la TNR.

      Da, astazi am primit un email de la un manager TNR, i-am explicat situatia, i-am spus cu cine am setat detaliile, am adaugat acele persoane in cc si i-am rugat sa discute intre ei, ca nu tine de noi. Managerul TNR mi-a raspuns si a ramas sa revina catre mine dupa ce se discuta intern. Cum este si normal in astfel de situatii, pana se intelege contextul.
      Nu cred ca are rost sa iti scriu aici mai multe detalii, ca sunt chestii interne care tin de voi si noi chir va respectam ca si parteneri.

      00
    • Băwerness

      00
    • Ca să înțelegi mai bine contextul, pulică mică de biznis de conferință, iată, fă un printscreen pe asta:

      Ovidiu Eftimie, redactor TNR – partener media la evenimentul tău de căcat (cum ai negociat), tocmai a declarat că se pișă pe tine și pe toți fraierii care dau bani să meargă la evenimentul tău.

      Negociază asta pe mailuri dacă tot ești super-deștept.

      „Sponsorizați vă rog această labă de lăbari impotenți care vorbesc despre content ca și cum s-ar pricepe” – Ovidiu Eftimie, redactor la partenerul media al evenimentului.

      „Faci un parandărăt? Nu? Și-atunci de ce plm îți trimiți oamenii la evenimentul ăsta? Eftimie, redactor la liderul pe piață la nivel de content spune că e o labă. Cine a mai plătit 170 de euro pentru o labă în afară de tine?” – Eftimie de la TNR, partener media la WeContent despre evenimentul WeContent.

    • NOU
      #18

      Tocmai ai acceptat ca TNR este partener media la conferinta? Pai ok, am cam stabilit ce era de stabilit.

      00
    • -Da iubito, nu te opri, așa, încă puțin, te rog, aaaarrhhhh, așa ooooohhh, ce bine, ahhhh, te iubesc, aaaaaa!
      Constantin Stanciu, înghițind:
      -Deci, mă iubești?

    • A auzit el de la ” mamaie a lui ” ca obraznicu’ mananca praznicu’. Marketing verificat de cand se fac praznice (paleolitic timpuriu).

      00
  6. Ups. prost moment mi-am ales să fac mişto de eftimie şi tnr. Scuze. A fost primul site de umor care avea sectiune de comentarii şi ştiu că au renunţat la asta din cauza unora ca mine. Dar ca să fie bine, eu tot citesc tnr şi ghicesc în 90% din articole cine este autorul după titlu.

    00
  7. Anul trecut Alex Dona a figurat pe lista speakerilor și a avut grijă să repete de suficiente dăţi că regretă/evocă plecarea din TNR. Evenimentul a fost interesant, organizarea cu mici gafe, dar nimic de speriat. Numa’ zic.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.