Știrile zilei – 2 noiembrie 2017

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 3$

18 comentarii

  1. degeaba apar 20 sa protesteze, cand apar milioane sa-i voteze

    00
    • Protestele astea reprezintă pentru ei, ceea ce ar reprezenta pentru noi o mână de gândaci în pragul ușii. Sigur, trebuie să ai grijă pe unde calci, când intri în casă, pentru că îți e scârbă de ei, dar, odată intrat în casă, te cam doare în pl. Aaaa, dacă ți-ar intra gândacii în casă, atunci te cam panichezi un pic. Dacă te trezești noaptea cu ei în pat, sari ca ars. Dacă în loc de gândaci, ai găsi niște câini maidanezi turbați, cred că ai face drum întors. Să numai zic dacă ai întâlni un grup de lupi/tigrii/lei etc.

      00
    • @ubercool

      Nu prea adevarat asta cu „o mana de gandaci”

      Iti spun eu ca aia de la PSD au facut pe ei cand au vazut sutele alea de mii in strada, stiu asta de la unii din partid 🙂

      Si nu la Bucuresti a fost socul mai mare, ca aici stiau care e treaba. Dar sa ai 10.000 in strada in Craiova (fief PSD-ist de 27 de ani) e cam socant. A fost o lovitura in plex. Greu si-au revenit, de aia si manevreaza acum pe principiul „un pas inainte, doi inapoi”

      Testeaza mereu rezistenta. Testeaza rezistenta si arunca cu fum. Declaratiile „idiotului” de Nicolae Serban exact asta sunt, perdele de fum. Brusc s-a trezit ala sa vorbeasca mizerabil despre rezistenta anti-comunista sau despre „criminalul Churchill”.

      P.S. Chiar nu cred ca transformarea protestelor in ceva violent ar ajuta. Din contra. Marea majoritate a popendulatiei ar respinge acele proteste, indiferent daca au dreptate sau nu. PSD a pierdut un million de votanti dupa februarie 2017, tocmai pentru ca protestele nu au fost violente.

      E o iluzie ca poti schimba regimul politic prin violenta in 2017. Nu faci decat sa le prelungesti puterea. Nu poti decat sa protestezi, sa ii tii sub presiune, sa nu ii lasi sa faca ce vor pana in 2020. Asa a votat poporul si nu avem ce face. Alegerile anticipate sunt aproape imposibil de realizat.

      00
  2. văd că, încetul cu încetul, problema mașinilor sh se transformă într-o isterie în românia. ce mi se pare mie e că, la fel ca oricând altădată se încearcă doar cârpeli politicianiste din care va pierde toată lumea (mai puțin politicienii, bineînțeles). e atât de simplu: interzici (nu-mi place că încep cu o interzicere, dar asta e) importurile sub euro 4, mărești (rezonabil, cu un 10% pe an, dar mărești, taxele anuale pe măsura creșterii vechimii mașinii), taxezi intrarea în centrul marilor orașe. toate astea trei măsuri simplu ecologiste vor avea efecte însă doar cu investiții majore și deștept făcute în infrastructură. recitind ce-am scris, realizez că ce-am scris e o inepție: e atât de evident, încât reinventez roata. și atunci mă întreb de ce nu se face așa, de ce ne scărpinăm după ceafă și reglementăm prost și fără viziune?

    bun: dincolo de problemele majore ale propunerii pesediste, întrebare: soluția lor rezolvă ceva? adică, din numărul de cumpărători de mașini sh, câți își schimbă mașina mai devreme de doi ani (zoso nu se pune)? 5%? 10%? de fapt, avem cifre pentru asta? și ăla care ia o mașină sh veche de doi ani, cu euro 6, e tratat la fel ca cel care ia o mașină veche de 15 ani?

    00
    • De acord cu tot ce propui, dar vezi tu, cei care trebuie să ia astfel de măsuri sunt proști, nu le pasă sau dacă nu le iese și lor ceva nu se bagă.

      00
  3. Vor sa bage masinile SH la…..cartela.Cate una domle sa ajunga la toti.Pe urma or sa bage alimentatia stiintifica…..stai asa parca suna cunoscut.

    00
  4. Cum e treaba asta la Wizz ?’Live or ready to move within 60 minutes of your chosen base and prepared to make this journey every day, at any time of the day”

    00
    • Uneori, chiar daca nu zbori, esti desemnat rezerva, iar in momentul in care cineva nu poate pleca in cursa esti activat si trebuie sa ajungi in mai putin de o ora.

      00
  5. Taxa a fost abrogata de psd care are interesul sa fie cat mai multe masini care alimenteaza si minim 50% din pretul benzinei merge la stat ca taxe impozite accize tva etc. dupa ce se umple maxim piata captivii o sa mai fie un pic jumuliti sa mai iasa de o pensie speciala

    00
  6. Chestia cu limitarea numarului de masini SH pe persoana fizica ar putea fi o masura buna dar mai trebuie lucrat putin la ea. O masina la 2 ani e o lege prea stricta dar o limita de masini pe an, dupa care esti impozitat suna mai bine: „Ai importat mai mult de 3 masini SH anul asta pe persoana fizica? atunci, de la a 4-a iti faci firma si platesti TVA + impozit pt. ca inseamna ca faci bussines din asta.”

    00
  7. E stupid articolul cu productivitatea… cinci angajati cos de mana camasi, altul apasa un buton lano masinarie si le mai intoarce putin si gata, produce la fel de multe. Ca sa fim mai productivi, avem nevoie de capital/investitii… care nu prea vine din cauza magarilor astia de la putere.
    Restul, cu motivarea angajatilor si asa mai departe, e cam gargara…

    00
    • NOU
      #13

      In spatele procentului de productivitate scazut sta si faptul ca, de exemplu, producatorii autohtoni de textile si incaltaminte platesc angajatul cu 50 lei / zi, produsul e vandut cu 100 lei iar cand acesta ajunge in tarile din Vestul Europei i se pune eticheta si va fi vandut cu 1.000 lei. Practic, din mainile unui angajat roman au iesit 1.000 lei nu 100, ceea ce va influenta acest procent de productivitate. (Am dat exemplu industria textila, dar se aplica si multor altor industrii.)

      00
    • @Ilustrul necunoscut
      cel mai bun exemplul e industria auto de subansamble. Exportam cutii de viteze (de exemplu) ieftin, mai niste tapiterie, motoare…etc si deodata vezi productivitate pe capul neamtului care le asambleaza, pune marca si dubleaza pretul. Clasica problema cu preturile de transfer.

      00
  8. Cele mai puternice femei din lume au si studiat la cele mai „puternice” universitati din lume.

    00
  9. Propunerea legislativa legata de importul masinilor SH e perfect mulata pe tipicul PSD. Hai sa creem o situatie si apoi umblam la efecte, nu la cauze, asta in timp ce luam 7 piei de pe oaie. Nu mai pot ei de poluarea fonica si de mediu. Astia cred ca romanii isi cumpara masini SH din convingere nu de nevoie. Daca ar fi bani si nivelul de trai ar fi la un nivel apropiat vest cererea de rable ar fi mult mult mai mica.
    Cu cat se chinuie sa puna mai multe taxe si mai multe limitari cu atat mai mult scade colectarea. Nu va mai fi vanzare va fi donatie, inchiriere, etc. Polonezii si turcii din Germania impreuna cu bulgarii isi freaca deja mainile de bucurie.
    Personal cred ca e doar o trompeta si o diversiune sa faca mai usor de inghitit hapul cu impozitul diferentiat pe norme de poluare, impozit care va fi maricel ca au nevoie stringenta de bani.

    00
  10. @Ce mai visează politicienii: mașini SH mai puține – eu cred ca de fapt ei vor ca sa ii impoziteze pe samsarii de masini.

    00
  11. Bulgaria isi freacă mâinile la citirea propunerii cu limitarea mașinilor SH.

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link, de la PCGarage prin acest link sau de la Finestore.