Știrile zilei – 17 februarie 2021

  1. Brunetă . Brunetă . Blondă . Brunetă . Brunetă . Miere . Brunetă . Roșcată
  2. Pledoarie pentru privatizare
  3. Orașe pentru oameni sau orașe pentru mașini?
  4. O altă părere despre Pacepa
  5. Producția Toyota e afectată de cutremur
  6. Mișto în Dubai
  7. Cel mai bogat rus
  8. Furtuna a închis 500 magazine în SUA
  9. The customer is not always right
  10. Buffett a făcut bani de țigări
  11. Cronica de tehnologie
  12. Cronica de business

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

63 comentarii

  1. 3. chestiile astea cu transformarea orașului dintr-unul pentru mașini în unul pentru oameni trebuie făcute acum, în primul an de mandat, pentru că parcările scumpe și amenzile mari nu sunt chestii populare, iar beneficiile nu se văd imediat. asta ar presupune însă ca toate planurile să fie gata încă de anul trecut și doar implementate acum. cum nu există așa ceva în niciun oraș din țară, mai așteptăm reformele urbaniste 4 ani. sau chiar, mai degrabă, până la sfântul așteaptă…

    00
    • @3. Nu au bilute + creier primarii nostri din pacate, doar limbaj de lemn. La asta se adauga si faptul ca multi angajati din primarii sau consiliile locale au propria agenda + alti stapani etc si n-au nici o treaba cu the big picture. Sincer mi-ar place ca pista de pe Calea Victorie sa fie multiplicata in marile orase, dar nu cred ca se va intampla in urmatorii 20 de ani.

      00
  2. Cazul Pacepa este reprezentativ pentru expresia- La care capat a p…. esti
    Pentru americani, a fost una sau chiar cea mai importanta lovitura a serviciilor de spionaj, sa racolezi chiar pe nr 1, nu stiu sa se mai fi intamplat in istoria serviciilor secrete
    Pentru romani, a fost un tip care dupa ce a beneficiat de toate avantaje sistemului, pentru asta facand foarte multe chestii reprobabile, altfel neajungand in acea functie si vazand ce bine se traieste in occident, a ales insorita Californie, eh, in acea perioada daca treceai de partea baietilor buni, totul se sterge cu buretele

    00
  3. Off-topic: eu vreau să mulțumesc aici firmei Orange (după cum arată site-ul, probabil o firmă mică, de apartament, dar cu oameni inimoşi, la început de drum) care, ieri, după ce am plătit facturile, au trimis câte 7 (şapte) mesaje mie şi soției cu nu’ş ce concurs. Asta pe la 11 noaptea, picătura chinezească, la interval de 5 minute, pac, încă un mesaj. Good job!

    00
    • Și tot de la Orange. Mega ofertă de fidelizare

      Pentru ca esti un client Orange, punctele tale valoreaza de 1.0 ori mai mult in magazinul online

      00
    • Si mie la fel. Noaptea la 12, ca hotii.
      FMM de handicapati

      00
    • Confirm. Doar ca la mine ultimul a fost pe la ora 02.00. Dupa care am inchis telefonul.

      00
    • eu nu pot sa confirm, ca nu mai folosesc Orange si Vomafone de vreo 10 ani.

      00
    • Pentru cazurile astea am un mod la telefon „DND” – poate sa sune, sa dea mesaje, sa sara in aer, nici macar ecranul nu se aprinde. Alarma la 6 dimineata este singura care deranjeaza. :)

      00
    • Nu cred ca mai este telefon lansat in ultimii 5-6 ani care sa nu aiba DND mode… Eu de cand l-am vazut l-am activat. Il tin setat de la 22-07 sa treaca automat in mod silent. Trec de DND doar apelurile de la contactele favorite (e setare) deci in caz de vreo urgenta in familie nu e problema.

      Vad totusi ca foarte multa lume ori nu stie de optiunea asta ori refuza sa o foloseasca, din motive care imi scapa.

      00
    • Le multumesc si eu pentru ca am fost abonat la jocurile Orange fara sa am aplicatia instalata.

      00
    • Telefonul meu, la 11 noaptea e pe airplane mode. Nimeni nu-mi f..te activitatea nocturnă. 🤣

      00
    • gicu nici acum în 2021 nu știe de mute… Dnd e avioane.

      00
    • după reacțiile la comentariul tău, la acțiuni pe placul cititorilor de pe aici.

      00
    • NOU
      #19

      Bine i-au facut. Atata timp cat este lege, nu este tocmeala.

      00
    • „Legea poloneză privind ofensarea sentimentelor religioase” se numeste legea care ar fi fost incalcata.
      Practic a postat o fotografie in care el tinea bocancul peste chipul unei icoane.
      Si urmatorul pas care e? Ii omoram pe cei care fac caricaturi cu personaje din cartile sfinte? Ok, wait …

      00
    • @doamna cu coasa – daca esti femeie poate iti dai cu parerea si despre faptul ca practic avortul a fost INTERZIS in Polonia… stii tot lege ;-)

      00
    • Se încadrează la roacer nespălat care în mod deliberat își bate joc de un obiect sacru și postează pe facebook pentru likeuri. Sad but true

      00
  4. 7. probabil e topul pana in 200 de miliarde, de aia nu s-a incadrat Putin.

    00
  5. 9. Bine că o zice cineva. Ştiu că-i înjurăm pe cei din Horeca, pe mulţi pe bună dreptate, dar nu m-aş apuca de o afacere din asta nici să mă bați. Să dai în fiecare zi peste nesimțiți, figuranți, împuțiți, să strângi după ei, toate astea în timp ce încerci să fii politicos, bleah, nu, mulțumesc. Înțeleg că la firul ierbii nu se ocupă boss-ul, ci camerista, recepționera, chelnerul, etc, dar îți trebuie oricum ceva stomac să interacționezi cu atâția oameni pe zi.

    00
    • Daca te apuci de afacere, platesti pe altii ca sa interactioneze cu figurantii si sa fie politicosi

      00
    • @adyzah, sincer sa fiu cu tine, eu nu am asistat de foarte multe ori la scene de genul, cu mitocani prin restaurante, in schimb, de la personalul si chiar de la restaurant, am experimentat o groaza de neplaceri, si crede-ma cand iti spun, ca nu sunt deloc pretentios, nici la mancare si nici la conditii, insa nici eu nu pot trece cu vederea niste chestii si aici stii bine la ce ma refer. Nu e normal sa vezi ospatari care stau si se hlizesc cand ai doua mese noi care asteapta un meniu de 10 minute, alte doua mese care se uita evident insistent dupa tine, iar tu ii ignori cu succes, 3 feluri de mancare sa vina rece doar pentru ca la al patrulea a durat prepararea ceva mai mult, friptura sa-ti vina rare cand tu ai comandat-o medium-well, apa plata de la temperatura camerei de-afara si alte minunatii de genul (ca sunt o groaza). Nesimtirea clientilor exista intr-adevar, dar eu m-am regasit de mai multe ori in cealalta tabara, cand nesimtirea patronului sau personalului a fost mult mai intalnita.

      00
    • @Pablo, dacă nu ești deja boss, când te apuci de afacere, cel mai probabil vei munci cot la cot cu cei pe care îi plătești.

      00
  6. Stirea nr1 din ultimele 24h e aia cu politistii pensionari care au privatizat amenzile de circulatie

    00
  7. 3. Nicusor e o dezamagire totala la capitolul asta. Are niste idei cretine si este pe langa subiect. L-am votat cu sila, fiindca asta e, aici suntem deocamdata.

    Fritz are sanse sa faca ceva la timisoara pt ca omul foloseste bicicleta sa se deplaseze prin oras. Nu poti sa ii ceri unui primar care are masina cu sofer sa rezolve problema traficului din moment ce el este traficul, cum era cazul fostului primar Robu.

    00
  8. NOU
    #38

    4. De acord cu George Damian, cu o mentiune: in 1987 dupa aparitia cartii lui Pacepa deja nu prea mai era nevoie sa-l demonizezi pe Ceausescu, reusise sa o faca destul de biine si singur.

    00
  9. 3. Dilema e orașe pentru oameni sau orașe pentru „dezvoltatori imobiliari”? Cu un exemplu de la orașul „smart” Cluj-Napoca https://m.adevarul.ro/locale/cluj-napoca/cum-arata-hotelul-bizar-centrul-clujului-primarul-boc-acuzat-minciuna-grosolana-foto-1_602c00915163ec42710f90a8/index.html.
    E foarte ușor sa acuzi mașinile ca distrug orașul și sa vii cu slogane de tip „noul bauhaus european” mai noi ridicat la nivel de dogma arhitecturala de către Ursula von der leyen. E foarte frumos de zis: biciclete, trotinete, mers pe jos, autobuze, metrou. În practica metrou ai doar în București și e planificat idiot; investiția în magistrala 5 se va amortiza în zeci de ani. Tot în București Stb(fostul ratb) trăiește din subvenții iar serviciile erau (pana la începutul pandemiei) execrabile. Sa ajungi cu autobuzul din colentina în militari lua 2 ore.
    Despre plata parcării în oraș, e o idee buna cu 2 amendamente: renunțarea la „rezervarea” locurilor de parcare de domiciliu și introducerea posibilității de a plăti și cu numerar. E frumos cu aplicația dar mai sănătos e cu cash. Implementarea exclusiva a soluțiilor de plata cu aplicații, sms și alte „smart”-isme reprezinta de fapt o limitare a drepturilor consumatorului (ca să nu spunem ca în cazul plății prin sms exista costuri suplimentare pentru consumator fata de tariful de parcare aprobat prin hotărârea consiliului local; ce se întâmplă cu banii aia?).

    00
    • Magistrala de metrou 5 e mai mult goală pentru că a fost gata în cel mai prost moment: mulți lucrează de acasă și copiii fac școala online. Dacă nu era asta ar fi avut mai mulți călători și graficul de amortizare ar fi arătat mai bine…

      Trenurile respectă programul afișat în aplicația de transport în comun (de câte ori am mers eu a sosit la ora afișată + / – un minut) așa că nu e nevoie să stai în subteran degeaba. Dacă știi când să pleci de acasă și te sincronizezi cu ora de plecare din stație ajungi în centru mai repede decât cu mașina.

      00
    • @ic odata ce ai flux si oamenii ajung mai repede la destinatie poate parea mai mult goala. Comparand tot cu perioada pandemie/lucrat acasa/scoala online presiunea pe transportul in comun adiacent a scazut vizibil. Suntem noi prea obisnuiti sa stam inghesuiti ca vitele si normalul ni se pare anormal.

      00
    • @ic
      Daca se menține pandemia se amortizează într-un secol nu în câteva zeci de ani.
      Linia 41 e mult mai eficienta.
      Eu am pus articolul cu „hotelul” de la Cluj-Napoca drept exemplu cum vad mult laudatele autorități locale din Ardeal, bineînțeles cu complicitatea arhitecților, dezvoltarea „sustenabila”: clădire în dezacord cu vecinătatea construita unde era un parc. Crede cineva ca hotelul ala nu va genera trafic auto suplimentar? Vor veni turiștii la hotel cu trotineta sau cu bicicleta? Sau cu metroul care va fi construit în 20 de ani?
      Nu sunt specialist în urbanism dar în calitate de simplu cetățean nu mi se pare corect ca autoritățile locale sa permită monstruozitati imobiliare (cum ar fi de exemplu palas Mall de la Iași) în beneficiul aproape exclusiv al speculanților imobiliari.
      @pixel
      Acum pandemia în alți ani vacanta de vară. Dacă jumătate din slujbe se vor muta la domiciliu și școala va fi un hibrid online/off-line atunci de ce sa investești în metrou doar ca să circule vagoanele alea aproape goale?

      00
    • @IC după 30 de ani de stat în Drumul Taberei pot să-ți spun că metroul a fost un moft scump. Pentru cei din cartier combinația 41 până la Crângași + Metrou e de departe mult mai avantajoasă decât metrou până în centru și apoi la birouri la Pipera sau Grozăvești. Sau tramvaiul până la AFI și metroul de la Poli. Sau autobuzele până în centru. Pentru orice direcție ai o variantă mai bună. Trăiască studiile de fezabilitate și prefezabilitate.
      Iar cei care vin din Prelungire/Bragadiru oricum vin cu mașina, deci nu are vreo logică să abandoneze mașina undeva să ia apoi metroul.

      00
    • @cristian banu
      Moft scump dar foarte bun pentru imobiliarii care „dezvolta” în draci zona aia. Încă 5k la garsoniera sau 10k la 2 camere pentru „aproape de metrou”.

      00
    • @Cristian Banu
      1. Tramvaiul 41 o fi bun pentru cei care stau lângă… restul de pe buclă mai aveau de luat un autobuz / troleu până acolo (care stătea și ăla blocat în trafic destul).
      2. Ai încercat să te urci în 41 în una din stațiile de la ieșirile din buclă la ora de vârf? alea unde toată lumea ajunge cu autobuzul și schimbă mijlocul de transport (1 mai, piață, bd. timișoara).

      E ușor să îți dai cu părerea de pe margine când stai blocat în mașină și trece 41 pe lângă tine…. sau când te uți pe hartă și ți se pare simplu… însă realitatea e puțin diferită, există aglomerație și tramvaiul vine plin, se mai strică semaforul și rămân toate 41 blocate pe linie…

      00
  10. Pentru știrea 2 cu privatizarea :
    In Franța recent s-a pus problema vânzării grupului Carrefour catre o companie din alta tara iar ministrul de finanțe din Franta a declarat public că nu i se pare o idee buna.
    Esența discuțiilor de acolo este că grupul Carrefour are foarte multe magazine și nu este chiar OK ca distribuția alimentelor pentru atâția oameni sa fie controlata de o societate din afara țării.

    Carrefour este o societate privata dar cu toate astea un oficial al statului a spus așa ceva.

    In Romania pe de altă parte o mare parte din oameni ar fi perfect de acord sa se vanda toate societățile de stat, fara sa ne gândim la potențiale consecințe.

    Voi da un exemplu ipotetic – o companie din străinătate cumpara tot terenul arabil din Romania. Terenul nu poate fi luat din România și dus în altă țară, deci aparent nu este nicio problema, însă acea companie decide ca pe tot terenul sa cultive rapiță pe care să o vândă in China.
    Evident că noi in tara nu o sa mai avem ce manca și trebuie să cumpărăm mâncare din alte țări.
    Problema este că acum este o concurenta naturala, deoarece de ex mere sunt și în România, deci nu poți să ceri un preț foarte mare pe cele din import, dar daca la noi in tara nu ar mai fi mere poți să ceri oricât pe cele din import.

    Deci oare, înainte de a privatiza toate companiile de stat oare nu găsim niste oameni capabili care sa facă să meargă treaba acolo ?

    00
    • „Terenul nu poate fi luat din România și dus în altă țară, deci aparent nu este nicio problema, însă acea companie decide ca pe tot terenul sa cultive rapiță pe care să o vândă in China.”
      Cred ca se pot reglementa exporturile catre spatii non-UE. In martie, parca se oprisera la export biscuitii si graul (?) .
      Asta ca sa nu zic de chestii mai avangardiste, gen „incurajat compania sa produca si sa vanda chestii care ne trebuie in tara si in UE”. Din rapita parca se face bio-diesel, si EU inca are nevoie de combustibil. Trebuie doar umpic de imaginatie si munca de la autoritati.

      Pe de alta parte, ce dracu facem cu terenurile? le tinem sa se umple de scaieti si de ambrozie doar ca „nu ne vindem tara”?

      00
    • NOU
      #48

      Mirel e pe ideea ca mai bine mort de foame si rupt in cur ( starea de facto a natiei de fapt) decat sa privatiam ceva. Noi nu ne vindem tara, o dam pe gratis Mirel pentru ca suntem cu prostia in ADN.

      00
    • ba da… nu vezi ca apar oameni capabili la fiecare 4 ani?
      sa vanda pachete minoritare daca le dardaie curu ca vine vestul si face prea multa ordine la noi in ograda.
      se pot lista pe bursa niste pachete mici de actiuni, in felul asta se transparentizeaza treaba. nu vandut tot, dar destul cat sa lasi o gaura in usa si sa auzi ce se barfeste.

      00
  11. 2. E greu sa gasesti niste patrioti care odata pusi in functie, sa vrea sa ridice si sa se ridice odata cu tara asta. E mai usor sa vinzi la straini si sa-ti dea ei cu taraita si tu sa nu faci nimic.

    00
  12. Dubaiul e plin de printese si „printese”. A doua categorie nu pateste nimic, de obicei…

    00
  13. La pct nr 4 poate vede, citește, aude si Tuca si SRS. Poate ati văzut aseară pe Aleph ce-l mai spălau in partea unde nu ajunge soarele. Aaaaa invitat era si „istoricul” Oprea M.

    00
  14. din ciclul: Opinions are like assholess, everybody has one.

    Vine pulica adrian mihalteanu sa ne remestece niste teme remestecate de decenii, dar cum adrian e tipicul jurnalist semisomer prioritatile din capul lui sunt pe dos, incepi cu curul si termin cu capul:

    „-modernizarea și mărirea parcului rulant destinat transportului în comun
    -integrarea acestuia cu transportul periurban, preponderent feroviar”
    -și abia apoi construirea de parcări subterane în câteva puncte cheie, nu peste tot, preferabil în parteneriat public-privat, nu pe banii contribuabililor (primăria pune terenul, investitorul face parcarea subterană, iar primăria face parcul de deasupra).”

    Adrian e inca minunat probabil de cat de glorios de disruptiva a fost renasterea comunista. El ne explica in plin avant proletar sa luam trenul pana la bucuresti daca suntem saraki, pentru ca adrian are un ideal.

    Fata de adrian eu am zis sa fac schimbarea la nivel de individ, nu sa ii fut pe altii la melodie cu awareness, mi-am luat trotineta si am mers cu trenul timp de un an de la mine de la porumb pana la munca in centrul centrului.

    Mai mult, le-am incercat pe toate:
    – Parcat la straulesti + metrou (vreo luna) – de departe cea mai proasta combinatie;
    – Masina parcata nu chiar in centru unde ai parcari amenajate inca moca, si trotineta pana la birou;
    – Abonament in parcare subterana – cel mai eficient ca timp dar nu si ca bani;
    – Tren + trotineta – destul de eficient si ca timp si foarte eficient ca bani, cu exceptia mizeriei sinistre din trenuri de la Regio (personale) la sageata CFR de navetisti, TFC, si intercity-urile de brasov si ploiesti;

    Asa ca eu dau intelepciune din experienta unui an de navetist urmat de un an de pandemie care m-a facut sa imi reasez prioritatile: eu si familia mea.

    Adrian poate sa rontaie linistiti burgeri vegani de lidl in continuare, si sa ramana jurnalist care „creste awareness” despre problemele societatii.

    00
    • Dacă nu explici și ce a fost nasol la ce ai încercat, degeaba.

      00
    • A mers sa lasi masina in gara sau sa mergi pe jos? De obicei vecinatatile nu sunt tocmai prietenoase.

      00
    • @Pixel: mers cu trotineta pana la gara de acolo tren si pe urma trotineta pana la birou.

      Merge si lasata masina ca e o parcare de bun simt, dar cu trotineta e mai rapid: scos masina din garaj, mai ulte interesctii. Eu glumesc cu porumbul, am noroc si stau undeva cu drumuri calumea , trafic putin, si pista pana aproape de gara, chiar priveliste pe drum.

      00
  15. La 2. eu nu inteleg cum eu, Vasile, nu am voie sa detin resurse ale subsolului pe persoana fizica, daca sunt sarac, dar statul are voie. Dar daca eu, Vasile, am vreo 30-40 de miliarde de euro, treaba se schimba, am voie sa detin resurse ale subsolului, legal, cumparand PETROM-ul. Nu e putin ironic?

    00
  16. Pe mine mă amuză cum oamenii se entuziasmează de performanțele unor primari de orașe cât juma de Drumul Taberei (mă rog, Oradea, că la Cluj vorbim de Militari, că orașul ăla e atât de smart că n-are un centimetru de spațiu verde) și cred că ele pot fi scalate cu ușurință la orașe de minim 10 ori mai mari (Clujul + suburbii are 400.000, Bucureștiul are 4 milioane, de Oradea nici nu mai pomenesc). Oameni care nu realizează diferența între o primărie și 7 primării, între control unic și control împărțit – Metroul e la minister, centura la CNAIR, o parte din străzi țin de o primărie, altele de altă primărie, ai străzi care traversează 2 primării, utilități administrate de enșpe firme private în loc de una singură…
    Hotnews are campanie împotriva STB ca să bage la loc microbuzele alea făcute din dube de marfă la transportul preorășenesc în loc de autobuzele luate de Firea…

    00
  17. Pentru punctul 3.

    Nu am fost prin multe țări, dar si cele câteva, aveau parcările puse la punct.

    În Ungaria mi-am luat amendă la 20 de minute după ce am parcat mașina, pe barba mea ce este drept (nu știam cum se procedează).

    În Austria mi-a fost recomandat să parchez la ParkAndRide ca să nu duc grija mașinii și să nu mă trezesc cu ea ridicată daca nu cunosc legislația. La fel și in Cehia.

    Cu toate legile și amenzile lor, era ordine și disciplină. Nu am văzut parcări gratis ca și la noi sau mașini cocoțate pe trotuar. Iar dacă te parcai pe cele de reședință, te trezeai fără mașină.

    Vrei loc de parcare, plătești, așa mi s-ar părea normal. Ai mașină – ai și costuri adiționale dacă îți dorești ordine și disciplină.

    Încă ceva, din legislația noastră reiese că în anumite cazuri (parcare pe trecerea de pietoni, înainte de trecere cu x metri, în zone nepermise, staționare, distanță pentru pietoni, etc), se pot aplica sancțiuni. De ce nu le aplică nimeni?

    00
  18. Articolul baiatului din PressOne, era valid acum vreo 10 ani. Prin vest a tot existat conceptul sa facem orasul sa apartina oamenilor si nu masinilor. In mare aceasta mantra vine din criza petrolului de prin anii 70 cand fortati de imprejurari au trebuit sa caute alternative(a dat Vali la un moment dat un video despre Amsterdam si cum s-a schimbat).
    Problema cu toate articolele si cu oamenii care propun aceste masuri este ca ei nu se uita un pic pe situatia din teren si ori nu inteleg, ori se fac ca nu vad problemele. Si in Bucuresti problemele erau cam asa:
    1. Infrastructura publica invechita(drumuri, spitale, cladiri, utilitati).
    2. Transportul in comun adaptat unor realitati paralele. De exemplu, daca vreau sa plec din zona Stefan Cel Mare(Tunari) spre Pipera, am ca solutie autobuzul 605(fostul tramvai 5) sau metrou cu schimbare la Victoriei. In teorie cu transportul in comun as face 30 de minute, la care mai pune sincronizarea 10-20 de minute(M1 are timpi de 6-7 minute, iar autobuzul 605 merge intr-o realitate paralela). Cu masina as face 15 minute, pe jos probabil 40 de minute, bicicleta/trotineta probabil ca vreo 20 de minute.
    3. Dezvoltarea imobiliara a orasului este haotica si chestia asta se reflecta fix in trafic. Oare cati, oameni fac schema cu viza de flotant in sector 1 ca sa-si duca copii la scoala ei avand domiciliu in sectorul 3?
    4. Este cumva legat de 3, dar daca ai avut inspiratia sa te muti intr-una din viitoarele posibile suburbii ale capitalei, esti mort fara masina pentru ca nu exista alta modalitate de deplasare.
    Acum dupa ce citesc toate lucrurile astea, sa-l ascult pe baiatul ala cum spune niste platitudini, de tipul sa dam orasul, oamenilor nu masinilor si cum trebuie asta facuta ma lasa rece. Da merge sa te uiti sa vezi ce au facut altii, dar hai sa intrebam cam cati ani le-a luat sa faca chestiile alea. Sunt perfect de acord, cu taxarea parcarilor in Bucuresti, dar hai sa vedem cum putem rezolva problema parcarilor de resedinta si apoi a celor care ies prin oras(ca masinile alea parcate pe trotuar nu se prea misca asa des). Hai incetam sa mai dam autorizatii de constructii in zone aglomerate, ce nu vor face decat sa aglomereze zona si mai mult. Hai sa facem transportul in comun adaptat realitatilor cotidiene si sa acceptam ca orasul este mult mai mare, fata de acum 20 de ani. Hai sa vedem ce facem cu caldura prin oras si sa stabilim daca mergem pe sistemul actual sau schimbam ceva. Hai sa facem mai multe scoli si posibil niste spitale sa nu mai fac expeditie prin oras. Hai sa facem, niste trenuri suburbane pentru localitatile din imprejur.
    Problema este ca toate masurile astea au valoare 0, daca nu se aplica toate. Scumpesti faptul ca detin o masina in Bucuresti, dar nu faci transportul in comun mai bun(adica si futut si cu banii luati), pai parca Firea era ceva mai frumos macar nu aveam pretentii.

    00
    • mare parte a celor care regurgiteaza aceleasi idei sunt jurnalisti si activisti, ce sa te astepti de la ei?

      Idiotii tot o dau cu restrictionatul dar nu inteleg ca bucurestiul e nod de tranzit cu o centura semi paralizata daca pe mine waze-ul ma trimite din nord spre A2 prin oras, nu pe centura,e clar ca e grava treaba.

      Sa venim cu trenul da daca treci u degetul peste cotiere iei 3 mm de jeg, superb si infrastructura feroviara abia sustine traficul de acum.
      Ce sa mai zic ca unii viseaza sa scoata gara de nord mai in afara si sa dea niste tunuri imobiliare pe spatiile uriase eliberate.

      00
  19. Baieti, o recomandare de un vin bun care sa mearga intins la un gratar cu o carne de porc?

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube