Restaurantele și social media

Poza asta ilustrează perfect industria de going out de la noi. 9 influenceri invitați la un restaurant. Restaurantul a făcut marketing și social media, influencerii au primit o masă caldă, piarista și-a făcut treaba, toată lumea fericită.

Restaurantele și social media

Bun. S-a terminat evenimentul, s-a trimis mailul cu “a fost un eveniment reușit, mulțumim de participare, nu uitați de haștagul X”.

Ce rămâne? Care e ROI-ul unui asemenea eveniment? Ce au de spus oameni care pozează entuziasmați un tip care toarnă piper pe o friptură? Ce audiență au ei?

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

40 comentarii

  1. Poate nu le-a plăcut

    00
  2. Dar tu crezi ca a pomenit careva de ROI – Return of Investment, pentru profani – in vreo discutie?

    00
  3. A fost o fapta buna, de ce sunteti carcotasi. Niste oameni au primit o masa calda si au zis merci.

    00
  4. Ocazie cu care influentzaritele au aflat ca ”masa calda” este de fapt mancare.

    00
  5. Cati din ei, se uita cu jind la poza asta acum?

    00
  6. Cati dintre ei au mancat si vor manca in restaurantul respectiv? Bine, in afara de cacat desigur.

    00
  7. >influenceri
    >44 de like uri
    =))
    nu este niciun scop, putina expunere extra pentru 3 furculite de friptura date la amarati de genul, sunt sigur ca in afara de masa aia nu s-a mai primit niciun euro in plus :))

    00
  8. cred ca ROI este asigurarea, astia pe care i-am chemat nu au voie sa scrie de rau, ca na se duce vorba si nu mai iei contracte.

    00
  9. Dar acu mai vb unu de rau? Practic i-a cumparat cu o masa

    00
  10. O fi piper cu covid, bre!

    00
  11. Alde Hadean şi plăteşte pentru aşa ceva?

    00
  12. Depinde cum arata influencerul pe care il chemi.

    Daca chemi un influencer cu chelie, burtă şi mic, da, ROI o să fie mic. Chiar poate fi daunator afacerii. Rad clientii de tine.

    Daca o chemi pe Alina Ceusan, e alta poveste.

    00
    • Ba ma lasi?
      E plin netul de pizda. De ce ar trebui sa intru sa ma uit la distrusele de pe Instagram?
      Toate distrusele care n-au chef de munca s-au sters de sperma la gura si s-au facut influencer acum.
      Vrei campanie calumea? Angajeaza specialisti, oameni care se pricep la asta. Sunt oameni care au zeci de ani de experienta, care au rezultate, nu panarame piscotare. Problema e ca in orice alt domeniu: Vrei calitate- platesti.

      00
    • Ohhh, Pia Voicu, mă lași dreaq?
      Strateagă, influensără, PiaR și strateg la diferite cârciumi prin Pitești și bucale?
      Digital strategi pe 2 beri și o porți dă mici?
      Ai no, serios.
      Ia uitați-vă pă preofilu dânsei dă feisbuciuc câte slujbe dă soșăl midia strategist a schimbat. Când ai nșpe joburi și le aliniezi pe toate, parcă spune ceva.
      Toată lumea normală din oraș, știe despre influensării de carton ai Piteștiului.
      Un influencer/speaker motivațional a convins-o pe mă-sa, să-i mai trimită 400 de lei și 2 borcane cu zacuscă.

      00
  13. Influencerii se simt bine ca sunt bagati in seama, reprezentatii restaurantului se simt bine ca sunt bagati in seama de influenceri.
    Onanie reciproca.

    00
  14. Altii isi cumpara fake likes + 100 de review-uri de la influenceri si persoane cvasicunoscute inainte sa fie lansat produsul, crezand ca asa lumea va comanda mancare de la ei.

    00
  15. Lasa ROI-ul.
    Reach-ul conteaza. Like-urile, share-urile, comentariile. Astea sunt „baza”.

    00
  16. Exagerezi, 7-8 inși nu pot forma un roi. Acolo poți întreba cel mult care e gașca, nu care e roiul.

    00
  17. Poza e facuta de un influencer asa praf care nici macar n-a apucat si el o poza ca lumea

    00
  18. Mai mare impact as avea eu dacă as mânca la restaurantul lor și după l-as recomanda unor prieteni. Sau i-as scoate acolo intr-o seara.
    Când promovezi n produse și servicii și spui ca s cele mai bune din lume, ajungi sa te discreditezi singur. Toată lumea e influenter acum dacă trece de 5k urmăritori. La bărbați e mai greu, femeile doar pozează in bikini și le cresc urmăritorii.

    00
  19. Inside story din industria asta de promovare restaurante.

    Intamplator am lucrat cu Pia, autoarea postarii din social media. Ea a venit la pachet cumva “obligatoriu” cu o gasca de PR-isti experti in ale „promovarii specializate” de restaurante. Cel mai dubios personaj din toata gasca asta era Denis Radu care se recomanda Denis Radu PR.

    Clientul a avut la fel un eveniment de blogging sugerat de oamenii astia unde au venit vreo 15-20 de bloggeri, au mancat, si-au facut pozele de rigoare si au plecat. Lumea astepta ceva crestere de la acest fenomen insa ghici ce … nu a venit. Dincolo de asta tot Denis le-a adus si pe fabuloase tot asa sa faca o sedinta foto si sa manance gratis. Ce s-a intamplat dupa? Exact: nimic!

    Toti au un aer superior, arogant si sunt absolut gretosi. Daca te uiti la profilele lor o sa vezi ca isi dau like si love intre ei si cam atat. Mai cautati la Vali informatii despre ce reach real au si rezultate.

    Discutia cu Denis a fost ceva de genu: uite in contu asta trebuie sa imi platesti X euro si eu vin cand am chef cu cine consider eu si beau si mananc gratis. Fara factura, contract sau alte obligatii. ROI, reach? Wtf is that?

    Tot Denis e tipul care considera ca e cool sa ai fusta si ciorapi albi in pantofi de lac https://www.viva.ro/wp-content/uploads/2019/10/17Denis-Radu.jpg.
    Intre timp cu toata “promovarea” restaurantul s-a inchis pentru ca nimic din ce au facut oamenii aia nu a produs rezultate iar ownerul s-a bazat strategic pe aceasta varianta de promo.

    Tot asa nu a zis mare lucru cand i-am zis ca arunca banii pe fereastra si mai bine ne concentram pe tripadvisor si google de exemplu. Nu era convins ca am dreptate.
    Denis e asociat cu Monica Munteanu care pentru cunoscatori e o mina de aur in ce priveste barfele si scandalurile. Nu mai detaliez aici ca nu asta e scopul.

    Ce ma irita in schimb e faptul ca oamenii pun botul la jegosi din astia tupeisti care cer bani si beneficii si nu livreaza nimic pentru ca ei vand de fapt imaginea lor si nu a clientului. Poate cu criza asta o sa fie mai atenti pe unde fac publicitate si cum cheltuie.

    00
    • denis radu e un tip tare dubios.

    • Ahahahaha.
      Am fost coleg la liceu cu parasuta aia de Monica.
      Prin 2002 era combinata cu un arabete, ceva copil al patronului Ruby Rose, aia cu tencuiala de dat pe fatzau. Ii cumparase arabetele un Peugeot 206 CC. Cine era mai trendy ca ea…. Si cine era sac de box mai fraged decat ea….

      00
    • Denis Radu pare ca nu stie sigur de care parte a plii sta…

      00
    • @Silviu asta imi aduce aminte de un banc nemtesc care zice ca orice are un inceput mai putin carnatul care are doua.

      00
    • @Mike, daca tot citezi, citeaza corect: Alles hat ein Ende, nur die Wurst hat zwei. Adica totul are un sfarsit/capat, doar carnatul are doua.

      00
    • omul nu s-a prins că l-ai făcut cioban https://i.imgur.com/vEFKjme

    • Da ma plm … Kilt e in Irlanda si Scotia ca aia au asa ceva in cultura lor. La noi e fusta ca femeile poarta fusta.

      E misto totusi ca a avut o reactie destul de rapida de unde deduc ca racaie un pic acolo la imagine si acum se intreaba cui dreaq nu i-a convenit ce a facut el si de ce se duce vorba in piata. Asa e cand nu ai incredere in tine si stii ca de fapt nu esti in stare sa faci nimic.

      00
    • păi normal, dar și-a găsit de ce să se ia. a zis fustă, deci e prost, deci tot ce a zis e aiurea, tot eu sunt mai bun, obsedatule! gimnastică mentală.

      silviu, știe de ce parte a pulii e, sunt povești cu el cu avansuri grețoase făcute public oamenilor straight.

    • mi-a apărut azi această superbă poză în newsfeed și mi-am adus aminte de comentariul tău https://i.imgur.com/ifOqPdH.jpg

  20. E foarte posibil sa fiu depasit de vremuri insa poza aia mi se pare esenta prostiei umane, a non sensului. Un grup de oameni lipiti unul de altul al caror scop este sa faca poze la o friptura. O f….g friptura.
    Nu inteleg ce e de discutat sau analizat la o friptura mai mult de 30 de secunde, ce este senzational si nemaivazut sau macar diferit la faptul ca aia fac friptura si pun piper sau condimente pe ea.
    Inteleg reclama, un mesaj, sa prezinti un restaurant, o experienta personala sau un produs, sa creezi o poveste sau macar un mesaj. Insa ce dracu e asta „Io, Gogu inaripatu am fost ieri la restaurantul X si am mancat o friptura fabuloasa, avea si piper pe ea, trebuie sa mergeti si voi!”?
    Unde conteaza genul asta de expunere fada si de ce e mai valoros decat un baner, de exemplu? Ce inseamna influencer-ii care practic traiesc ca panou publicitar, existenta lor inseamna sa prezinte azi o reclama si maine alta insa nimic altceva?

    00
  21. N-ai inteles tu, ei sunt prieteni intre ei, si social media addicts. :))

    00
  22. Restaurantul asta pare unul mai de fițe asa. De bani aia plătiți la PR bullshit astia inviti la masa câteva pupeze de prin aparatele de stat si daca le place, o sa se duca vorba pe la toti bugetarii si familiile lor. Deci un cacat de restaurant din provincie e mereu full, doar pentru ca patroana a facut de vreo 2 ori cinste intr-o cancelarie unde invata fiică-sa. In orașele de provincie sunt foarte putini cei care au bani fara sa aiba legătură cu statul. (angajați sau firme conexe)

    00
    • Fii, mă, om serios.
      Restaurantu-i plin, că ăia de mâncă sunt niște oameni de bine, la care poți apela când arde buza să rezolve o problemă.
      În cancelaria aia,90% din profesori sunt niște marțafoi fomiști și pișcotari, care oricând îți bagă limba pe gât pentru o bere sau o masă-n oraș, să fim serioși.
      Își adună viitorul material de meditat din școală, sursa efectivă de bani. La ce salarii de căcat au, ar putea pleca-n secunda 2 în privat. Dar e mai ușor, mai simplu, fără să te tragă careva la răspundere de rezultatele copilului după meditații.
      Atât poate copilu, doamnă, nu e prea strălucit, facem ce putem să-l aducem mediocru, dar tre să cotizați. Toți stau la stat ca atârnache, pentru a fi-n vadul cu bani și pentru a pescui pentru micile afaceri de tip căpușă pe care le au in privat.
      Doamna profesoară de limbi străine cu dinții cariați, dintr-o dată are o mașină de burgheji, are o dantură ca Dorian Popa, dar umblă cu unu din valutiștii grei.
      Stai așa, că ceva pute. Un model moral de urmat. Și apoi ne întrebăm de ce la 16 ani vor să se angajeze la multi-națională: Brazzers,chaturbate, pornhub, să primească scutire pe impozit, că-s incadrate ca IT-iști.

      00
  23. Carnivale by Fratelli. Adică haleală puțină și nu neapărat bună la prețuri care frizează stelele Michelin.

    00
  24. Asteptam sa vina vorba de DenisRaduPR. Bai, deci acum un an, ma nimerisem cu el la sala in acelasi timp si omu’ sufera de narcisism maxim. Cat a stat acolo nu stiu daca a ridicat doua greutati, dar frate, si-a facut la poze in oglinda și a vorbit în continuu la telefon, pentru ca deh, el este DenisRaduPR și are nevoie de validare. Anyway, da, omul este sinistru!

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube