Încurajat de Vali care a scris despre ăia de la Decathlon pe care-i doare-n spate de site-ul lor, vă prezint situația la IKEA România, unde am avut ocazia să comand un pat în urmă cu vreo jumătate de oră.
Bla bla, gargară, e important pentru noi, sănătatea, depunem toate eforturile, vrăjeală de-asta din pix. Aleg obiectul, dau să-l comand, nu pot pune adresa. Câmpul nu e valid. Încerc de vreo două trei ori, tot nu merge. Zic, bine, hai să-i contactez. Unde, cum? Pe vremuri exista o căsuță de chat, acum nu mai dau de ea.
Mă duc la pagina de contact, mi se spune să-i contactez pe chat, nu găsesc chatul. Folosesc telefonul. Aici o surpriză plăcută, nu e doar un robot telefonic, sunt vreo patru. Pe bune, patru gagici diferite la voce mi-au dat instrucțiuni și povești. Una mi-a zis de limba engleză, părea un soundbite cumpărat de undeva că l-am mai auzit. Apoi a venit o tipă cu să selectez despre ce vreau să vorbesc, asta părea ceva pe la 30 de ani, destul de vioaie. Ajung în meniul care trebuie, altă persoană, cu voce mai de puștoaică, cred că abia a terminat Jurnalismul sau altă facultate de-asta de șomeri. Și când să vorbesc cu omul, o doamnă foarte severă, ceva jurist, mi-a zis cât de importantă e confidențialitatea pentru ei. A, și primele trei tipe mi-au tot zis să folosesc chatul ăla online care nu există.
Dau de un băiat, îi zic de chat, el imi zice că e, eu zic că nu-i, mă crede până la urmă. Chiar îmi mărturisește candid că n-a fost pus pe toate paginile ca nu cumva să-i contacteze lumea prea des. Bine, or fi copii care n-au ce face și intră pe site-ul IKEA să facă gluma aia cu „Mai sunteți pe fir? Dați-vă jos că se rupe!”. Îi zic de restul problemei, aia cu adresa, omul e amabil și mă ajută. În primul rând scrii toată adresa, în al doilea doar numărul, încă o dată și în al treilea rând, ăla de mențiuni speciale, nu scrii nimic că nu acceptă niciun caracter. Simplu, da?
Problema cu adresa mea e că conține caractere speciale, adică „/” ăsta. Dacă stați prin București, știți despre ce vorbesc. Asta era baiul. Ăia ziceau să nu folosesc semne de punctuație, nu știam că și ăsta e, moaș-sa pe gheață.
Și-acum, de ce se întâmplă asta, până vin scutiții din IT să explice ei cum stă treaba. Site-ul e făcut de firma vărului directorului care are un nepot mai ciudat așa, că dacă scriu handicapat iar se trezește un semi-analfabet pe-aici să facă virtue signaling. Ăla n-a făcut product testing, că și aia costă bani și a tras un pic de economie. Chatul nu merge pe Safari, că eu asta folosesc. Nu e cel mai popular, dar e totuși pe la vreo 20% din piață. Cât despre câmpuri, deșteptul a furat codul de undeva și nu l-a mai verificat. S-a grăbit să taie factura. Povestea cu „l-a făcut o firmă străină” nu merge, că se face „localizare” de obicei. Asta dacă-ți pasă.
Dar managerilor de la IKEA, o firmă cu peste 50% femei în posturi de conducere (că parcă cu asta bat toba, nu?) nu le-a păsat. „Hai cu site-ul, dă-te dreacu, că avem de vândut de carton la fraieri. Mai bagă una de-aia cu responsabilitate socială și niște javascript să fie acolo”.
La Orange povestea e mai scurtă. Am un iPad cu 4G. Adică cu sim. Ca să bag internet pe el folosesc aplicația Orange pentru tablete. Aia e trecută în store de vreo 3 ani drept compatibilă cu iPad. Nu e. Le-am scris, le-am dat review pe store, au bagat-o corporatist greu. M-au contactat să mă întrebe care-i baiul, le-am explicat în detaliu cum e cu landscape și portrait, cum e doar pentru iPhone, cum nu știe tastatură, nu reține niște chestii. Mi-au promis că se rezolvă și au lăsat-o tot așa, moartă în păpușoi.
Nepotul directorului care a făcut aplicația nu poate fi tras de urechi că-i nepotul directorului. Firma se dă în bărci ca mare pasionată pe tehnologie, dar dacă-i iei la bani mărunți, muci. Ei vând impulsuri și megi de internet, habar n-au despre ce e vorba în tehnologie. Și mai e un aspect: iPad în România, de-ăla de care am eu, scumpuț. Cine le cumpără în draci? Bugetarii, tati, că acolo sunt bani. Nu verifică nimeni, dar cred că statul e cel mai mare client Apple în România. Cum era (și este) și pentru Microsoft în dosarul ăla mișto din care a scăpat mai toată lumea. Iar bugetărică nu are internet pe cartelă, are abonamentul ăla beton cu un milion de megi.
Serios, pentru cine credeți că e push-ul ăsta ordinar și inutil pă 5G? Pentru trei blogări pasionați de tehnologie ca să aibă cu ce să se laude la bar, sau pentru un milion de bugetăriști care vor primi abonamentele alea să downloadeze porno instant în primărie?
În rest, știi cum e, există o scară în creștere a minciunilor: minciuna simplă, statisticile și „părerea dumneavoastră este foarte importantă pentru noi”.
Practic ti-ai raspuns singur, nepotul directorului nu a testat cazul tau pentru ca nu e relevant. Nu poti fi in acelasi timp bogat cu ipad 4G si sarac cu pat ikea.
Ce bugetar serios nu-si ia dormitorul de la Rovere? Mai ales cand majoritatea timpului lor e ocupat de dormit si de futut (buha)
Ikea si orange doua firme fara de care pot trai linistit, ma pis pe ei cu bolta cum fac si ei cu clientii lor
aolo aia cu adresa la ikea m-a terminat. si eu n-am nici un caracter ciudat, e numele strazii din 3 cuvinte si nu le vrea in ordinea din buletin, le are el presetate cu totul anapoda. stiu ca m-am chinuit de mi-a venit sa renunt la comanda online.
O să dau copy paste la un comentariu propriu că e mai potrivit aici:
Astă vara comandă online la ikea: norocul nostru, un produs pe stoc la Ikea Băneasa, celalalt pe stoc la Pallady. Stupoare, nu se poate livra că adresa de livrare e automat arondată unui singur magazin (Pallady) unde se face pachetul și aia e, dacă nu e stoc, nu e pachet. Asta am aflat la telefon de la ei că pe website era doar “computer says no” după ce puneai produsele în coș. Ok, cum facem? Păi faceți comandă telefonică că acolo pot colegii să schimbe. Wut? Ok, dați-mi nr. Păi nu merge așa, vă lăsați numărul și vă sună colegii în 2-7 zile lucrătoare. ??? 4 zile am stat cu telefonul dat la maxim și codurile de produs printate și pe telefoane la îndemână “aoleo, sună, vezi să nu fie Ikea, răspundeeeee, ah fmm e sondaj Vodafone”. Dacă ăsta e comerț online…
Eu la Ikea in continuare nu pot face comanda tot din cauza formularului de adresa, ghiceste el automat strada si numarul (okay, sa zicem, are o baza de date), dar nu pot pune scara, etaj, apartament, din astea. Nu de alta, dar sunt cam 1000 de apartamente in blocul meu.
Am gasit la Dedeman ceva similar cu ce cautam, asta e.
@ A. Bine ca m-ai lamurit cu faza aia cu produsul aflat pe stoc, am vrut sa iau o masa de la 90 de lei dimensiuni 1×0,5 metri, apareau 30 bucati in nuj ce magazin la Bucuresti, dar nu se putea livra la collect point-ul din Iasi. Uite ca am luat una 1,1 x 0,6 metri, la 150 de lei (sa zicem mai calitativa)
Putin offtopic, ati comandat de la Ikea? Ma pregatesc sa fac o comanda sa mobilez (cu buget restrans) bucatarie, dormitor si sufragerie, deci ajung pe la niste sume maricele. Livrarea va fi in afara Bucurestiului.
Vreau sa stiu daca sa ma pregatesc de povesti horror sau mai bine inchiriez o duba si le car singur.
Multumesc.
Ajung bine pachetele, in mare. Daca ceva e lovit, iti trimit alt pachet.
La mine, doar 1 pachet a ajuns lovit pana acum si asta la 4 comenzi maricele. Adresele au fost diferite la cateva case la la sat, una dintre ele in varf de deal si drum neasfaltat.
Pachetele ajung bine.
Doar ai grijă la adresă:
adresa – doar numele străzii
adresa – doar numarul străzii
informații – blocul, scara, apartamentul (max 30 caractere)
Fără diacritice, fără „/”, fără „-„.
Au livrat la cucuieții din deal unde stau eu. Comand cam de 2-3 ori pe an și întotdeauna băieții cu livrarea sunt foarte profi. Doar că de vreo juma de an li se mai blochează site-ul și nu poți face comanda. Nu-i chiar bai, că totul e salvat pe celebrele liste, deci îmi ia câteva minute să reîncerc.
Unde-i puțin mai nasol e că a cam scăzut calitatea. Nu se mai îmbină piesele chiar perfect, îți mai trimit șuruburi în plus sau în minus. Asta numai din 2020 am observat-o. Înainte n-am avut niciodată probleme de genul ăsta.
Am reusit sa introduc adresa din prima pt. ca sunt din domeniu si stiu ce se intampla in spate cu sugestiile, dar e o implementare horror dpdv. UX.
Multumesc pt. raspunsuri.
Am comandat un dormitor intreg pentru copii.
Am avit noroc ca am un centru ikea in oras si am dat livrarea la centru. Livrarea s-a facut in 2 zile.
Din ce am discutat cu baietii de la centru lor, livrarea la centre se face cu mai mare atentie, n-au avut pana acum reclamatii referitor la starea coletelor.
In schimb, la asamblare, atentie mare manipulare. Suprafetele furniruite sunt foarte „sensibile”.
Dacă ai o adresă cu caractere speciale și vrei să comanzi de la IKEA, povestea horror deja a început
Lăsând gluma la o parte, am comandat și eu o canapea și o comodă în noiembrie. Aceleași probleme pe care le-a avut Eftimie cu comanda pe site, dar livrarea într-o zi de sâmbătă (prin ceva firmă 3rd party) a fost excelentă. Etajul 3, fără lift.
Se folosesc de firme 3rd party deci pe riscul tau comanzi prin ei.. doar atat am avut de spus, nu vreau sa te sperii 🤣
Eu n-am avut asa noroc. La o bucatarie completa, au livrat niste cornisa gri in loc de alb, o usa de dulap pe stanga in loc de dreapta, un maner minus, un colt ciobit. Fiecare au avut o rezolvare proprie, cu durata intre 5 si 30 de zile. O alta comanda de biblioteca billy, multa. Tot asa, un colt ciobit, un geam spart, am ajuns pana la urma singura in magazin cu ele sa le schimb, ca aia la livrari ma tot lungeau. La accesorii si nimicuri au fost comenzi cu succes.
Comandat de 2 ori, suma de plata la curier era dublu fata de cat trebuia platit. Returnat de fiecare data, nu m-a sunat nimeni sa-si ceara scuze sau sa trimita din nou cu suma corecta (asta dupa ce am facut sesizare pe situl lor). Fuck them!
Eu am avut livrare pana la usa pt 104 pachete si 1050 kg si a functionat OK. De asemenea, al platit si montaj care a fost f OK
Peste tot e asa in romanica.. chiar si in privat…asta e, ‘psd suntem noi’…hai cu downvote…
oricine știe că nu pui / sau # in câmpuri de formular.. se strică getul si nu o ia
nici diacritice nu e bine sa pui
Ce știe oricine e că programatori în România avem vreo cinci, restul ca tine sunt niște script kiddie. Cât de slab ești de ai băgat-o pe aia cu diacriticile?
Legenda spune ca daca intra Regex in incapere, o iau la fuga toti programadoreii.
Confirm, diacriticile sunt o chestie varza, trebuie evitate. Sunt foarte multe litere ce arata foarte la fel, A cu toate caciulile si punctele deasupra, S cu toate punctele si cacatii de muste dedesubt, care au cod, dar dracu stie cum sunt interpretate? Asa ca fara diacriticice in cimpuri, e mai simplu si compatibil cu tastaturi din alte tari si continente. Sunt 256 de coduri de caracter, diacritice mai sunt inca pe atatea.
@Flat – asa-i ca faci site-uri in wordpress si te numesti senior web developer?
Sanitizing is for losers
nu mai fac, făceam când eram mai tânăr. acum plimb hârtii
@Eftimie, nu e vorba de slab, e vorba de comoditate.
Plm intr-un fel e calitatea ceruta de client, clientul fiind un dobitoc nu prea stie el si baga un programator random nu prea scump ca nu-i trebuie..
sanitizingu’ sau un avertisment scris cu rosu costa in plus iar lumea nu cred ca se duce la ikea pentru ca are bani … cumperi mobila ieftina, ai site ieftin
@eftimie programatorii buni din Romania in marea lor majoritate nu lucreaza pentru Romania.
Hai ca pe vremea PHP4 mai intelegeam dar sunt cursuri moca pe youtube (sau daca vrei un pic mai profi pe udemy la €10 au reduceri foarte dese) care te invata cum sa faci toata bucataria asta fara sa ai un site svaiter.
Singura exceptie ar fi, nu stiu, daca esti pe vreun hosting ciudat care e inca pe CentOS 5.5 cu PHP4. Desi, SINCER, nu m-ar mira asa tare avand in vedere niste experiente de la facultate… :/
Dar si asa, cu limitarile PHP4, ar trebui sa poti scrie un formular mai putin ciudat, sau macar sa explici cu un exemplu clar cum se foloseste formularul.
Ah cu diacriticele lu pește… Am vrut să fiu modern acum vreo 2 ani, să cumpăr și eu RCA online. Figuri pe capul meu, nu cel mai ieftin, să pun și decontare directă. Scriu numele, care e cu diacritice. Trimit formularul, plătesc desigur online, și primesc după câteva ore pdf cu polița. Horror, în loc de diacriticele din numele noastre (că am adăugat și soția ca șofer, figuri v-am spus) era ceva caracter extraterestru. Contactez firma, ceva site cu experiență zic ei, și primesc răspuns că de ce am scris eu cu diacritice, ce eu nu știu că nu așa se face. Mi s-a dat de înțeles că mi se face un favor uriaș și se anulează polița, emițând ei alta cu numele scris fără.
Urâtă interacțiune, și motivul pentru care în decembrie merg la brokerul de asigurări cu certificatul mașinii și cartea de identitate, ca în secolul trecut.
„Hai ca pe vremea PHP4 mai intelegeam dar sunt cursuri moca pe youtube (sau daca vrei un pic mai profi pe udemy la €10 au reduceri foarte dese) care te invata cum sa faci toata bucataria asta fara sa ai un site svaiter.”
De-aia sunt toti seniori dupa 10 ore de Udemy dar nu stiu sa construiasca un CSS si 3 formulare compatibile HTML 5
@finch Daca nu au ca target WinXP și IE 6,7,8 atunci suportul unicode nu mai este o problemă majoră de prin 2011.
Eu cred ca sunt mai multi ca numar scutitii de impozit din BOR si culte in general decat scutitii din IT, da cu pretenarii nu se face sa ii amintesti nu baws ?
Stiu ca nu te incalzeste cu nimic, dar te asigur ca IKEA Franta e fix acelasi lucru. In afara orelor de program ale IT-istilor firmei, partea de conturi clienti nu functioneaza. Am asteptat luni, pe la prânz, sa incerc iar sa-mi fac un cont. A mers. Sâmbata si duminica n-a mers de nicio culoare. Si daca nici eu nu stiu care e treaba cu formularele, atunci nu stiu cine e
Băi, important e altceva. Aveau un banner fain la intrare pe site despre cum le pasă de incluziunea socială a persoanelor defavorizate și o poză cu umani în trei culori de piele sau nu?
Eftimie, IKEA este cam ce este „modelul suedez” pentru societate. In primul rând, nu uita ca IKEA a considerat ca e important – pentru clienti, da? – sa-i trateze ca pe soareci. Intri pe aici si nu mai iesi pâna nu ti-am aratat noi tot filmul, chiar daca nu te intereseaza. Nu ai nevoie de cani? Dar uite ce frumoase sunt. Sigur iti trebuie. O faci fericita pe sotie! Cumpara ca e ieftin. Stai linistit, din banii tai noi o sa facem super campanii de incluziune, CSR etc. A, ca sa nu mai zic ca ce vinde IKEA cel mai mult – atentie mare – e adeziv, PVC si alte plastice. Lemnul, ala pe care-l lauda asa tare e abia in coada listei. PAL-ul ala mizerabil are 60% adeziv si 40% lemn. Când cumperi o mobila IKEA, ea e din adeziv mai mult decât din lemn.
Confirm si pentru Anglia. E acelasi site global, localizarea s-a facut doar la nivel de traduceri. Iar la aia cu contul… aia e complet muci, nu vrea sa trimita mailuri nici batuta, singurele mailuri trimise sunt facturile, nu tu reset password, nimic.
Boss, lucrez in firma de tehnologie si formularele interne de control a documentelor merg ba in Iexplorer, ba in Firefloci, ba in Chrome, dar nu merg toate intr-un singur browser. Aceeasi chestie cu cimpuri implementate diferit, de oameni diferiti, la momente de timp diferite, ce nu merg in toate browserele.
Ai pretentii de la o firma de catering, ce intimplator vinde si mobila?
Am comandat un pat de la IKEA, am facut programare de livrare ca sa fiu acasa.
Era sambata si asteptam. Pac, primesc un SMS de la firma care livreaza pentru ei prin care-s anuntat ca nu am fost acasa.
Sun la numarul respectiv si imi raspunde un domn care, dupa zgomotul de fond, se afla la un gratar cu tovarasii lui curieri / soferi.
Cum stiu asta?
Pai, dupa indemnurile de pe fundal: “Ce vrea ala, ma? Da-l incoa, futu-l in gura… Zi, ce vrea?
Sau: “Lasa telefonul ca arzi carnea!”
Sau: “N-a mai fost timp, vi-l aduce un coleg luni!” / “Da, da, zi-i ca e la mine in masina, sunt pe traseu, dar ajung luni… Ahahaha!”.
Am sunat la IKEA si o domnisoara mi-a spus pe un ton invins ca nu au ce face. Am crezut-o si aia a fost.
Care-i concluzia?
Patul scartie un pic din cauza somierei.
Cred ca ai vazut ce fel de oameni sunt angajati curieri. Toata fauna posibila rejectata din taximetrie, toti dirletii idioti cu bmw e46. E lipsa de soferi si cerere mare, iar salariile nu sunt stralucite. Cind singura munca pe care poti s-o faci e condusul masinii, mai ramine loc de social skills, respect pentru client? Cred ca 90% din curieri se vintura de la o firma la alta, in ideea sa mai rupa 100 de lei la salariu, ca a lucrat la Fancurier sau la gls.
Nu se merita sa cresti salaru’ la curier doar pentru cateva incidente izolate
Cu livrarea acasă am pățit-o și eu acu vreo 5 ani. Atunci am aflat că IKEA e suedeză, dar firma care se ocupă de livrări e a unui fost sau actual director.
Firmă suedeză, curieri suedeji.
de ce cumperi daca nu-ti place? du-te in alta parte.
La cate „stii” despre implementarea unui aplicatii web era sa greu sa iti dai seama ca ‘/’ este tratat ca un caracter special si de asta iti da dume formularul ala?
Also, site-ul nu e facut de un nepot de director de prin romanica, e un site global care are aceeasi interfata, poti sa vezi si https://www.ikea.com/hu/hu/ si https://www.ikea.com/at/de/ and so on.
iar aia de la global n-au nepoti cu firme de it sau cum?!
După/logica/ta nu ar trebui să apară ce-am scris aici
Da frate, cum e posibil cand cumperi mobila sa nu stii ca trebuie sa pui %2F in loc de /.
Nu ma referam la faptul ca validarea inputului a fost gandita cum trebuie pentru toate cazurile posibile, ziceam daor ca putea sa isi dea seama foarte usor ca ‘/’ e tratat ca un caracter special si sa nu scrie un intreg articol pentru o functionalitatea implementata prost.
Dobi, nu contează cata programare știu eu, contează cum se scrie adresa mea corect. Scuzele slugilor sunt irelevante.
programatorii nu sunt slugi, ei doar gândesc puțin.
Ce seamana raspunsurile la probleme pe aici cu articolul ala cu profesionalismul in corporatia IT.
Ca și cum dacă tu mergi la cardiolog ăla nu te consultă până nu știi câte camere are și ce artere ajung și pleacă de acolo: „Coae, dacă nici atât nu cunoști, nu te repar.”
Varsta isi spune cuvantul in orice faci.
Ba, sa nu va luati de Ikea ca sunt cei mai buni prieteni ai mei!
M-a pus dracu sa iau un dulap cu usi glisante de sticla. De fapt nu dracu m-a pus, ci nevasta-mea. Acelasi lucru, ma rog!
Ei bine dulapul asta fermecat avea 2 usi glisante cu care-am umplut apartamentul cand le-am montat pe jos. Si fiecare din usi avea vreo 5 oglinzi care se bagau pe niste sine ca sa nu le spargi.
Am facut eu o usa, am fortat un pic si-a intrat, i-am pus capacul, am batut-o in cuie/suruburi si m-am apucat de-a doua. Am bagat oglinzile, dar la ultima n-a mai mers, nici normal, nici fortata. Eu, om vajnic, vazand ca nu vrea, am purces a zice ca ori ca mine, ori ca mine. Dar cum se-ntampla deseori, ala mai destept cedeaza si mi-a cedat oglinda-n mana.
Acum, ce sa fac, am injurat eu cat am injurat, dar realitatea m-a prins din urma.
Am impachetat toate oglinzile vietii. BTW au vreo 40kg. Si m-am dus cu ele-n dinti in Ikea. Mi-am facut mea culpa si i-am rugat sa imi mai vanda un set.
Oamenii nu mi-au vandut, dar mi-au dat moka inca un set. Foarte OK din pct asta de vedere.
Sa comanzi de la IKEA in Romania e un adevarat calvar. Am incercat sa comand un pat si niste mobila dar mi-a fost imposibil pana la urma am prefera sa le trimit din UK unde totul este foarte simplu sa comanzi si sa primesti comanda acasa Noi tot in urma suntem. Nu cred ca o sa ne revenim vreodata.
Comanda mai multe produse la imbecilii de la orange, plateste chiar si cu cardul. Daca nu un produs de pe comanda in stoc nu primești nimic. Nici banii. Am o comanda de 3 luni platita cu cardul si inca nu am primit banii inapoi. Am incercat si ramburs. Tot asa. Daca nu au un produs anuleaza comanda si tu astepti ca idiotul. Sunt praf
cel mai bun lucru pe viitor- plata cu cardul de credit – lasa banca sa se ocupe de recuperat banii.
Orange, futu-i in gauri de nemernici. Sunt clientul lor si mi-e lene sa trec prin oroarea de a schimba furnizorul. Am facut odata o comanda de modem 4G pe site, pentru o ruda, ca avea nevoie de un modem neblocat in vreo retea, ca sa-si puna un sim digi sa se uite la canalele tv oferite prin digionline maxim o luna pe an la o casa de vacanta, casa batrineasca. Si am comandat folosind si punctele alea thankyou. Ce sa vezi, m-am dus la magazinul fizic sa iau produsul. Nu-l aveau, adica aveau un modem din asta, dar era returnat ca era defect, dar figura in sistem. Doua zile am stat la telefon sa le explic unor idioti ca vreau produsul. Nu mai era disponibil, acel modem defect era ultimul si sistemul nu stergea pagina din cauza lui. Nu am primit modemul, dar nici inapoi punctele alea thankyou in valoare de vreo 20 euro. Teapa.
nu doar ikea si orange au mizerii de-astea, netflix, hbo, de asemenea pe netflix ii injur ori de cate ori trebuie sa caut un film, pe hbo ori de cate ori le pica conexiunile pe server fiindca suntem prea multi useri pe un film sau serial, ma amagesc cu ideea ca sunt utilizator de apple si m-am obisnuit sa am pretentii – la ikea daca nu stiam cum se scrie un formular ca programator, nu reuseam sa completez adresa cand am facut comenzi, a trebuit sa ghicesc ce-a gandit ala care a scris codul
Problema, cel puțin la companiile de telefonie, este ca au externalizat absolut ce nu e core business. Au ramas doar cu injinerii de comunicatii, restul activitatilor, de la facturare pana la web, serviciu clienti, vanzari sunt firme si firmulite. Externalizarea nu e neapărat un lucru rau, însă ei au pierdut contactul direct cu lumea exterioara, orice nemultumire ajunge filtrata de firma X, asta daca ajunge.
Mobila de carton presat servicii pe masura. La Orange m-au rugat aia din suport sa ma portez dupa ce mi-au modificat abonamentele in sus la un transfer de responsabilitate si nu voiau sa corecteze. Vis
offtopic: La mulți ani!
ce sa zic … probleme serioase. se prabuseste lumea din cauza ikea
Ikea, si altii de teapa (dimensiunea si cota lor de piata) se cam pisa pe ce cred/simt/vor clientii, au destule finante incat sa isi faca publicitate , si au destui clienti care nu au de ales, incat toate porcariile astea gen diacritice, calitate execrabila a unor mobile, magazine pline de plasticarii chinezesti (da ai poze cu tot felul de nordici designed by…..si asta e bullshit, le propun unii si altii tot felul de rahaturi si aia aproba si spun ca e opera lor), iar in unele tari mai fomiste , lumea se inghesuie si la hotdog si chiftelute, asta dupa ce stau cu orele in trafic, si isi umplu portbagajul cu toate nimicurile made in ikea.
Sa va povestesc eu cu ikea….
am facut o comanda la ikea acum 2 saptamani, click and colect, adica sa ma duc sa o iau eu, nu ii mai deranjez pe ei sa o aduca…. am tot sunat la ei…. nu e gata asteptati. azi ma suna….mai veniti dupa comanda? e gata de 9 zile, noi o anulam daca nu veniti
Au anulat-o :))))
Am primit azi mail
”
Stimate client,
A fost incercata procesarea comenzii dumneavoastra cu numarul XXXXXXXX.
Din pacate, termenul de depozitare a fost depasit, iar comanda s-a anulat.
Prin urmare, banii urmeaza sa fie rambursati in contul din care a fost achitata comanda.
O zi frumoasa!
Echipa IKEA
„
Bai, imi place ca esti perseverent si tot de la ikea ai comandat. Ca vrei sa ii ajuti. Baiat bun!
de parca clientul te crede cand ii zici ca nu poti sa livrezi pana atunci…si se trezeste ca da mah, nu ai putut.
si acum ce facem, ne mai dai timp sa terminam?
ce timp, mergem in productie ca nu se prinde nimeni…
Toti vorbesc despre AI, ML si alti termeni care ii fac sa para destepti, dar nu rezolva lucrurile simple..
Eu nu inteleg ce dracu tii mortis sa bagi cu diacritice. Da-le in mortii lor. Jumatate din site-urile romanesti nu functioneaza cu diacritice, nu mai zic de cele straine. Mare paguba-n ciuperci
Aia cu adresa la ikea e asa de ani de zile. Nici nu trebuie sa rezolve, sa puna acolo la traducere si ce cacat sa bagi in campul ala ca sa treci mai departe.
Cum e posibil ca netul Orange pe iPad sa vina prin aplicatie? iPadul are modem, nu e de ajuns SIM-ul?
Puneți și voi un – în loc de /
Si doi la mână, dacă nu este câmpul ăla activ e de ajuns un singur neuron să-ți dai seama ca ceva este incompatibil și începi sa ștergi din adresa până merge/se activează câmpul respectiv. Așa descoperi ce rahat de caracter trebuie evitat. La mulți este așa, nu numai la ikea.
nu stiu daca va mai citi cineva asta, dar o las aici: am lucrat 15 ani in firme de mobila pe comanda, si va spun cu mana pe inima ca ikea (cu toate neajunsurile ei) are cel mai bun raport calitate-pret.
ca sa nu mai spun de simplitatea montajului (incercati sa montati mobila produsa de orice alt producator, dupa schemele furnizate – e crima, te duci cu capul).
nu este doar o parere, vorbesc din experienta acumulata pe parcursul anilor.
p.s.: nu le fac reclama, nu lucrez la ei, mi s’a luat de mobila de cativa ani; fac cu totul altceva acum