Decathlon e un bun exemplu de gigant căruia nu-i pasă

Decathlon are unul dintre cele mai oribile site-uri din onlineul mondial. Sunt 12 domenii diferite care îți servesc informația, interfața de utilizator arată a anii 90 și, cel mai important lucru, nu funcționează.

Asta doare cel mai tare. Au 80% din piața de articole sportive și nu le pasă.

De câteva zile, când vrei să te loghezi, îți apare mesajul din stânga. Când te uiți, vezi și de ce: 5 domenii ale lor încearcă să-ți planteze cookies cu sesiunea. Unul ar fi fost aiurea. Două, deja prea mult. Cinci!!! 

Și aici apare problema: nu ai ce să-i spui unuia care are 80% din piață. Orice i-ai spune, nu ai dreptate, că el știe ce face și vinde de rupe.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

39 comentarii

  1. Sunt numero uno. Cum au fost și Nokia sau Kodak…

    00
  2. Dechatlon cam vand produse pentru sport care nu pot fi probate pe site. Sport este despre miscare ,iesit din casa si miscat curu pana la magazin.

    00
    • Tu cand vrei sa cumperi un articol sportiv te duci si alergi pana la magazin?

      00
    • Corona enters the chat :)) (e mai aglomerat in D decat la Starbucks in zilele bune)

      00
    • era coada la decathlon brasov de cel putin 10m la intrare ca nu ii mai lasa paznicu sa intre ca erau prea multi inautru, sambata trecuta. Ce internet, despre ce vorbiti

      00
    • Lasa ca si magazinul e amenajat dupa niste criterii de te doare capul. Vrei pantofi, pai sunt imprastiati pe 10 alei diferite in functie de scopul imaginat de designer, ca parca nu pot sa ma plimb prin oras in pantofi de jogging sau de drumetie. La fel tricouri, pantaloni, geci, Bip!

      00
  3. Astia si Ikea. Se vede clar ca sunt retaileri. Dar pe limba lor vor muri, ca Nokia, daca continua asa.

    00
  4. De asta nu e bine monopolul.

    00
  5. mi-am luat sac de box si manusi :)

    00
  6. E mai bine asa. Mai traiesc si astia mici pe langa ei. Altfel ar avea 95%

    00
  7. Nu e Decathlon in toate studiile de caz dat ca un exemplu de catre toti furnizorii de publicitate? Cum poti sa spui ca au un site oribil?
    A ajuns Decathlon pentru ecommerce cam cum era Coca-Cola exemplu de succes pt campaniile Facebook.

    00
  8. vali si tehnologia, baba si mitraliera.
    alea nu sunt domenii, sunt subdomenii si este o practica extrem de utila si o dovada ca oamenii se pricep la ce fac.
    in loc sa iti seteze cookieurile pe tot domeniul decathlon.ro, si sa trambaleze cookieurile alea pt fiecare request, inclusiv imagini, css-uri, js-uri, fonturi etc ti le seteaza doar pe subdomeniile unde sunt folosite.
    uite, spre exemplu logoul tau din blog cand este servit, vine la pachet cu toate cookieurile setate pe zoso.ro. de ce? are nevoie o imagine de cookieuri? nu are.

    00
  9. As mai adauga faptul ca mare parte din produsele lor sunt „made in China”. Au si produse facute in Ro, dar nu prea multe.

    00
  10. Decathlon înseamnă familia mulliez, cea mai bogata din Franța. Chiar nu ii interesează pe aia cum e făcut un amarat de site. Nu i-a interesat când au dat niște chix-uri în România (kiabi, norauto). A venit în schimb Oney.

    00
  11. Tu crezi ca mai ajungeau unde sunt acum cu un site bun?
    E pura strategie.

    00
  12. Nu le pasa nici ca cei din MM sunt „disperati” dupa produsele lor (si pe buna dreptate raport/pret/calitate). Degeaba s-a deschis inca un mall, tot nu au venit.

    00
  13. Am vazut mai rau … la concurenta

    00
  14. Scuze ca intreb, cu ce vezi cookie-urile, e extensie de Chrome?

    00
  15. Așa, de control
    https://youtu.be/6zLFvZr_J7Q

    Bine, dacă rezistați la engleza băiatului ăla de la Forbes.

    00
  16. Ai incercat si pe alt browser / calculator ? Nu am intampinat nici o problema de zilele trecute pana azi si m-am logat in fiecare zi si pe desktop si pe mobil

    00
  17. Să vezi ce mișto e să folosești aparatele alea de comandă online din magazin.

    00
  18. Dar search-ul cu tehnologie Algolia, ce are AI si invata din cautari ?
    Hai sa vedem si lucrurile bune din site

    00
  19. Dețin magazine fizice și magazin online, pentru ca nu vreau sa ma mut în online nu pun accent pe online. Probabil magazinul meu online e praf ca soft da nu nu-mi pasa!

    00
    • @ firmele de curier măresc tarifele peste noapte, au probleme mari cu livrările la timp, orașe aglomerate & fără parcări, pentru următorii ani ma îndoiesc ca online ul e viitorul! Am 2 magazine fizice care vând 70% din cifra de afaceri cu 10.000 cheltuieli, și online care produce restul de 30% în care bag 20.000 (curier + reclama)! Acum, voi ați da vrabia din mana pe cioara de pe gard? Am un colet expediat prin f.curier în noiembrie la Cluj și venit acum în ianuarie pe motiv refuzat de client…

      00
  20. Ati incercat sa:
    1. va faceti cont la Brico Depot (acum ca au si livrare la domiciliu)
    2. folositi functia ‘cauta’ pe site ul Leroy Merlin?
    Decathlon e sefu’ la ‘usability’, comparativ.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.