Șoferii români nu sunt atât de proști

Ăla care a încetinit la 30km/h pe banda a doua și era instructor a fost o excepție. Zecile de târgu-mureșeni care fac asta frecvent au o scuză. Dar șoferii românii nu sunt atât de proști. Filmarea asta nu e din România. E din altă țară. Ăia nu se fereau de grindină. E un trucaj. Șoferii români nu sunt atât de proști.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

37 comentarii

  1. „Da’ ce vrei dom’le să fac? Să mi se spargă parbrizul?”

    00
  2. Daca vreodata ajungeti prin Tg Mures la volan… mare mare grija la giratorii!

    Nu se semnalizeaza nimic, intra ca niste kamikaze in giratorii.

    00
    • si eu cred ca multi in Tg Mures au dat examenul auto in limba maghiara iar chestionarul era in limba romana

      00
    • Vrei sa zici ca se circula ca-n Istanbul in sensurile giratorii de acolo?

      00
    • în sensurile giratorii se semnalizează numai dreapta, la ieșire

      00
    • @Flat repeta dupa mine: La intrarea in giratoriu se de semnal stanga, la iesire semnal dreapta

      00
    • @SirNeo: la intrarea in sensul giratoriu NU SE SEMNALIZEAZA.
      Se semnalizeaza la schimbarea benzilor in interiorul sensului giratoriu, si la iesirea din sensul giratoriu SE SEMNALIZEAZA DREAPTA.

      00
    • SirNeo semnalizeaza cand ia o curba, ca si drumul o ia intr-o parte.

      00
    • @SirNeo ia si citeste de 10 ori ce a scris lazy_cat ca a scris foarte bine despre circulatia in sensul giratoriu !
      Uite, iti mai pun eu inca odata aici ce a scris pentru ca a scris corect : ”@SirNeo: la intrarea in sensul giratoriu NU SE SEMNALIZEAZA.
      Se semnalizeaza la schimbarea benzilor in interiorul sensului giratoriu, si la iesirea din sensul giratoriu SE SEMNALIZEAZA DREAPTA.”

      00
    • „La intrarea in giratoriu se de semnal stanga”
      De ce
      anticipez răspunsul „să știe ceilalți că nu ieși”

      Dacă nu dau semnal dreapta, nu ies. Dacă dau semnal dreapta ies.
      Sunt două stări posibile. Ies sau nu ies
      A treia stare nu poate exista. Deci nici semnalul stânga nu are vreun rost sau bază legală. Nu, învârtitul în sensul giratoriu nu este schimbare a direcției de mers.

      00
  3. Unde e un TIR cand ai nevoie de el…?

    00
  4. Sub pod!!!! Astia nu au invatat cum e cu podurile?

    00
  5. Eu zic ca si mai cretini sunt cei care au oprit pe b1,2,3 in spatele masinilor care erau “protejate” de furtuna. 😂
    Acum astept laude cretine de pe pagina de fb a politiei ca l au prins pe unul cu viteza peste limita. Ca numai pe viteza se dau amenzi…

    00
    • Si cum propui sa treaca aia din randul doi de istetii opriti primii? Sa sara ca broscuta oac sau sa se teleporteze peste ei?

      00
    • Cristina
      Ca sofer trebuie sa anticipezi. Cand vezi un prost, care se opreste pe autostrada pe mijlocul drumului (oricare dintre benzi), tu trebuie sa anticipezi ca e prost si sa il depasesti. In cazul in care esti blocata pe o banda inferioara si ai masini in abele directii (stanga/dreapta), trebuie sa claxonezi, si sa ii atentionezi pe cei din fata sa se duca in pl cu satelitul pe banda de urgenta sau sa inainteze. (Codul rutier asa zice- in caz de urgenta, claxonezi).
      In situatia cea mai grava in care vezi ca nu se da nimeni din drum, suni la 112 si spui ca viata iti este pusa in pericol pe autostrada x, km y, drirectia spre z pentru ca niste soferi profesionisti se ascund de ploaie pe toate benzile sub un pod.

      00
    • Mno, eu nu am cum sa stiu ce faceau aia din spate, avand in vedere ca ei stateau ca prostii in ploaie banuiesc ca nu ascultau vivaldi in masina si claxonau in timp ce imparteau urari crestinesti. Daca nu, atunci erau in drum spre vreo conventie de mindfulness. La 112 am sunat de multe ori de pe autostrada. A fost la fel de eficient ca daca as fi pus un acatist sa le moara alora la intrare…

      00
  6. Doamne cat as vrea sa plec din rahatul ăsta de țară. Nu va să câștig bani, ci ca să nu mai vad români

    00
  7. Secventa pare trasa la indigo cu ceea ce am văzut pe o autostrada în Croația, întorcându-ma din concediu, tot în urma unei ploi cu grindina. Era insa mult mult mai intensa, ștergătoarele nu făceau fata și erai obligat sa conduci cu 10-15 km la ora, avarii și lumini pornite, altfel nu vedeai mare lucru. Mulți oprisera și pe banda de urgenta. Ma mir ca am scăpat cu mașina fără avarii, fiind tentat sa opresc și eu pe margine, dar m-am simțit suficient de safe sa merg încet pana la ieșirea din furtuna. Am un feeling ca peste tot în lume se găsesc cretini ce se aglutineaza sub poduri în situații din-astea, ignorând celelalte pericole ca să nu le ciobeasca grindina averea.

    00
    • In Romania exista si 2 categorii mari de specimene cand ploua puternic de nu poti vedea nimic in fata: aia care se opresc sub pod pe toate benzile posibile si aia care vor sa isi zborul, puncte bonus, circuland fara lumini, fiindca alea consuma combustibil. Cei din urma ii vezi si vitezi, tot fara lumini, si pe ceata puternica.

      00
  8. Confirm sunt din Mures, iar soferii din B, Ph, sunt cu probleme.

    00
    • Si batranii depasiti de situatie. Nu cred ca in 1970 nu se invata cum sa tii banda, dar se pare ca multi din Mures au uitat.

      00
    • Daca vezi un batran in sensul giratoriu in MS, sa stii ca o sa treaca pe toate benzile pana iese, fara semnalizare.

      00
  9. Eu credeam că doar in Brașov sunt retarzi, care opresc sub podul de cale ferată din Craiter. Dar văd că e ceva generalizat.

    00
  10. Bine ca nu s-au apucat sa dea in marsarier(marche arrière)

    00
  11. Se mai împgine cu pumnul parbrizul într-un colț ca să nu crape la grindină?

    00
  12. Ieri am venit pe ruta Varna – Bucuresti: prins pe autostrada bulgara ploaie torentiala si grindina de nu se mai vedeau marcajele. Cei mai retarzi soferi erau cu numere romanesti – viteza ba prea mare, ba frana la prima baltoaca intalnita + crosetat printre benzi + stationat aiurea + fara lumini.
    QED

    00
  13. Am prins furtuna de luni pe autostrada spre Ploiesti. Ploaie, grindina, vizibilitate 15 m, aglomerat. Am primit flash-uri din spate, desi nu eram pe banda 2.

    Confirm cu Mureșul, dar si sensurile sunt unele prost gandite/executate.

    00
  14. NOU
    #34

    la iesirea de pe autostrada (de la mare) catre centura Bucuresti. Incadrat pe banda (unica) de iesire. La un moment dat, in stanga mea opreste o duduie. 3 secunde mai tarziu, zgomot de frana si bum: un cetatean s-a infipt un curul ei.
    Soferii romani sunt fix asa de prosti.

    00
    • Prosti sunt prin toate natiile dar unii mai sunt si needucati pe deasupra, aia e combinatia fatala. Ca oricat de prost ar fi, daca-l inveti „nu opresti pe autostrada” in mare parte va executa. Iar cealalta parte o rezolvi cu niste amenzi.

      Dar daca nu-ti spune nimeni si trebuie sa deduci tu de ce nu e bine sa opresti pe autostrada, atunci apare buba, ca multi nu reusesc sa faca conexiuni atat de complexe.

      00
  15. Ieri în Buc Drumul Taberei, mașina cocăită de la grindina in parcare, mai bine era parbrizul sau luneta, acum vedem nota de plata la service, CASCO nu 🙄

    00
  16. Da dobitoci citi vrei, 21.05 ieșire din Vlădeni DN1 coloana că era doamna de Buc cu lămîie deci 60 la ora. Vine boul BV19RAS și depășește coloana iar din fața a apărut o mașină. A evitat și a continuat depășirea din nou, i-a venit din fața, a intrat peste cei din coloana, ăla din fața mea s-a precipitat fara rost și a frînat brusc, normal că intrat în el. Anunțat 112 cu numărul boului care conducea agresiv, mi-au comunicat sa fac amiabila și asta e domnu’

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube