Situația la zi, miercuri, 9august

A durat 5 ani ca să se facă dosarul pentru violențele de la proteste e pentru că în 2 ani se prescriu faptele. Deci tot ce trebuie să facă justiția e să dea niște termene la 6 luni, apoi să se îmbolnăvească niște avocați și gata, scapă toată lumea.


Cum ar funcționa asta la noi? Câți nu ar vrea să plece? Câți ar sări cu conspirațiile, că vrea guvernul să le fure sărăcia și praful de pe tobă?


Presa invitată la Untold s-a călcat în picioare să îi ia apărarea lui Gheboasă, luând apărerea indirect și festivalului. E o lecție bună pentru cine are ochi să vadă că e bine să ai presă prietenă.


Un român s-a oprit pe banda a treia a autostrăzii să facă o pană. Poliția austriacă s-a crucit.


Nu știam de ce plm au zburat câteva zile avioane la joasă altitudine prin oraș. Că atât îi duce capul, să facă zboruri de agrement prin oraș, pe deasupra caselor oamenilor.

 

zbor-agrement-brasov

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

45 comentarii

  1. Poți înlocui seria de articole Azi am condus cu Azi am pilotat: „La un capăt de pista stătea la pândă o Puma albă.”

    Comentariu apreciat.904
    • pai pe culoarul de zbor de sus stationa o cessna sa faca o pana.

      Comentariu apreciat.721
    • Cati kilonewtoni-forta are ba rasnita aia de Cessna ? Poti depasi un A380 la urcare pe Culoarul Negru ? Petarda, mai bine un F-22 SH d-ala bun din SUA.

      Comentariu apreciat.445
    • O Cessna diesel 2.0 TDI e potrivita pentru spatiul nostru aerian ca poti face depasiri din scurt si are consum decent. Recomand versiunea break sa mai cari una alta.

      Comentariu apreciat.432
  2. Bine că anunțul ăla are grija sa ceară bani, dar nu spune și cât te plimbă.Teapa tipică.
    In rest, plăcerea de a te înfige într-o clădire în caz de pană de motor (văd că sunt trotinete monomotor, in caz de probleme nu ai efectiv nicio șansă) e maximă.

    Indecis. Tu ce zici?2940
    • cat vrei sa te plimbe deasupra brasovului ca in 10 minute il parcurgi de 3 ori

      Comentariu apreciat.764
    • Daca i se defecteaza motorul, planeaza si aterizeaza fara probleme daca are unde. Problema mare este cu curentii puternici de aer, mai ales in zona muntoasa.
      Doar avioanele militare (mig, f) zboara ca toporul…

      Comentariu apreciat.415
    • @Marinel – la altitudinea și viteza la care zboară deasupra orașului, tot ce poți speră e sa planezi cel mult până două străzi mai încolo . Hai trei și un bulevard, dacă ai vânt din coadă.

      Indecis. Tu ce zici?929
    • Pai si ce daca pica? Mori ca bogatii.

      Comentariu apreciat.704
    • marinel, stiu ca esti marinar si n-ai treaba cu aviatia da’ da’ vezi ca ai pierdut un „si” pe acolo. avioanele SI migurile.

      615
    • Descopăr că sunt piloți brevetați pe aici. Ăla cu vântul din coadă e deosebit.

      Bad news for you, Douglas Bader ce ești. Ca să planezi ai nevoie de vânt din față. Se numește portanță calitatea de a plana obținută prin înclinarea planelor a unui obiect mai greu ca aerul. Se manifestă prin circulația unui curent de aer dirijat de plane, din sens opus direcției de deplasare a obiectului. Aka te ridică. Dacă vine din spate, mori. Fizic. De aia are elice în față. Ca să facă curentul de aer necesar pentru portanță.
      Mă rog, nu sunt brevetat pentru zbor cu motor, voi știți mai bine, mă scuzaț.

      Comentariu apreciat.14017
    • Cu 650 Ron te plimba mai sus… asa la 435 Ron se ridica doar pana deasupra caselor. Taiem din pret dar taiem si din altitudine.

      Comentariu apreciat.581
    • Cu 650 de lei calaresti ursu la Brasov.

      Comentariu apreciat.590
    • In Brasov nu sunt decat ursi mancand din tomberoane. Asta cu avioanele e ca sa le spele imaginea.

      160
    • Cu 650 de lei calaresti ursu la Brasov.

      Cat costa ca sa te calareasca si el? Intreb pentru un prieten…

      111
    • Nu stiu pe unde e culoarul la Bv dar fiind deasupra orasului nu prea are cum sa fie mai jos de 500, cel mai probabil 1000. Glide ratio la cessna e 9:1 deci minim 4500 feet pana cade. Adica vreo 1.4km. E ceva timp si loc sa eviti sa cazi in piata sfatului.

      10
    • Pentru cel/cei care zic ce se întâmplă în caz de pană motor. E mai comun decât ai crede la avioanele cu motoare clasice, non-jet, non-turbo-prop. Piloții sunt instruiți cum să planeze. Procedura de aterizare se face și fără motor.

      Ăla e un Piper, cel mai probabil PA-28-161. Dacă pilotul știe ce face (eg. nu ține viteza mult mai mică decât ar trebui), în condiții semi-OK are glide ratio 9:1. Adică pentru la 1km altitudine va mai putea plana și ateriza (dacă găsește teren propice) după ce mai planează 9km.

      Deci, dacă ar zbura la 1km altitudine, mai are 9km până nu mai are unde să ajungă. Dacă ar condiții proprii, chiar și mai mult. Câți km are Brașov pe cea mai lungă latură?

      Acum, sigur că se încalcă regulamente, dar deasupra unei zone populate, n-ar trebui să poată zbura sub 1000m+ dacă nu există autorizație clară pentru un eveniment de acrobații. Dacă avionul e înregistrat vor exista consecințe.

      40
  3. Pai daca pica in munti nu-i mai gaseste nimeni. :D

    Comentariu apreciat.331
  4. Bun așa, cercetările în dosarul “10 august” s-au finalizat și Parchetul General trimite în judecată 16 inculpați, printre care și câțiva șefi ai Jandarmeriei din 2018. Sigur, există un risc major ca, în următorii 3 ani, procesul să se miște lent, faptele să se prescrie și toți inculpații să scape bine mersi. Asta e îngrijorător, chiar de speriat. De asemenea, mulți cetățeni sunt(em) nemulțumiți de faptul că cei care au dat comanda politică de reprimare a manifestanților nu sunt și ei acuzați. Asta e revoltător. Totuși, eu consider că ajungerea acestui dosar la faza de judecată este un motiv de bucurie. Fie ea și o bucurie punctuală, temporară și moderată.  Zic de bucurie pentru că, totuși, dosarul ăsta a intrat în 2020 într-un somn adânc, mai ceva ca-n povești, clasat fiind de DIICOT. Și, dacă nu primea un “pupic” din zona civilă (acțiunea în instanță a lui Ioan Crăciuneanu, în urma căreia s-a redeschis dosarul), probabil că în somn de moarte ar fi rămas până în ziua de astăzi. Așa că, iată-l viu (de dosar zic) trecând peste un prag important în viața sa de dosar și cu speranță la o sentință finală și împlinită.

    Indecis. Tu ce zici?3410
  5. Asa ceva n-am mai auzit. Ce cauta ala pe banda a treia in Austria? Toata lumea stie ca daca ai pana, te opresti si o faci pe banda a doua.

    Comentariu apreciat.536
  6. ”Un român s-a oprit pe banda a treia a autostrăzii să facă o pană”
    Ce pleonasm superb !

    1811
  7. De fapt era austriac sub acoperire…
    “ un român care trăiește în Austria Inferioară”

    121
  8. NOU
    #30

    Comentariu ascuns de spiriduși!
    [Click aici]

    Comentariu nasol. 1142
  9. Situația la zi sau după cum se vede, doza zilnică de motivație pentru a pleca din România

    1311
  10. „Nu știam de ce plm au zburat câteva zile avioane la joasă altitudine prin oraș”

    Old man yelling at the sky. :D

    Comentariu apreciat.621
  11. În teorie nu poți face astfel de zboruri fără certificat de operator aerian, iar mulți nu au așa ceva.

    Însă au găsit o găurică în legislație și, de fapt, în documente apare că îți vând zbor demonstrativ, ca și cum tu ai fi interesat să devii pilot și ei îți arată pe scurt cum e avionul pe care urmează să faci școală.

    230
    • As vrea si eu cinci zboruri demonstrative dus intors la joasa inaltime pana la Cernauti, mai exact pana la o padure de langa Cernauti, au si pista de aterizare, stam putin acolo, incarcam ceva si ne intoarcem. Platesc cash.

      Comentariu apreciat.361
    • @F ori suntem barosani ori nu mai suntem . Lasa si tu un nr de telefon si o foto cu CI sa se distinga seria si poza si venim imediat :)

      70
  12. Frecvent se gasesc bombe in Germania si procedura e mereu la fel: se evacueaza zona, de obicei pentru cateva ore, si se dezamorseaza bomba.
    Dusseldorf, fiind un oras mare, sunt si mai multi locuitori pe metru patrat si da bine la stiri cu numarul oamenilor evacuati.

    Imi place sa cred ca in Germania oamenii s-au obisnuit si nu se pun cu **** in poteca. Sau sa taie obuzul cu flexul.

    Pentru România este o stire importantă, pentru Germania este marți. (imi zise si mie un neamt)

    213
    • Nu e sfarsitul lumii. Se anunta data si ora in prealabil, oamenii sunt mutati pe durata operatiunii de dezamorsare, care dureaza in general cateva ore. Bombele sunt gasite cand se sapa fundatii pentru cladiri, anul trecut s-a gasit una in Berlin in timp ce se refacea aripa unui spital de exemplu. Amuzante comentariile cu „Doamne fereste maica” din articolul romanesc.

      Tot anul trecut, in urma unor incendii in padurea Grunewald, din vestul Berlinului, a bubuit depozitul de bombe din WW II dezamorsate (25 de tone). Pentru ca unde sa le si depozitezi, in padure ca asa e logic /s Au fost niste „artificii” frumoase. Pentru cine e interesat sa citeasca mai multe, un link https://www.zdf.de/nachrichten/panorama/berlin-grunewald-brand-explosion-sprengplatz-100.html

      41
  13. Eeee, au fost avioane militare mici, Hercules C130, IAR Șoim, etc.
    Mergeau la „relanti”.
    Aviația militară a avut antrenament de zbor la joasă altitudine.

    https://photos.app.goo.gl/9C5Kj4uNY9WSuyUk7

    40
  14. Offtopic: Nu ii i-au apararea lui CRBL.

    Ca sa vedeti cat de inapta este presa/politia, in comunicat se transmite ca a incalcat banda continua. O simpla cautare pe google maps se vede ca acolo nu este banda continuua. Accidentul pare la fel cu cel de aici https://zoso.ro/cati-soferi-credeti-stiu-trebuie-asiguri-spate/

    Din descriere motociclistul a intrat regulamentar in depasire, cel cu camionul nu s-a asigurat din spate.

    „se deplasa cu o motocicletă pe strada Horea din oraşul Haţeg, având direcţia de mers Caransebeş spre Haţeg, la intersecţia cu strada Dr. Victor Babeş, s-ar fi angajat în depăşirea neregulamentară a unei coloane de maşini aflate în aşteptare, încălcând marcajul longitudinal continuu intrând în coliziune cu o autoutilitară, condusă de către un bărbat în vârstă de 46 de ani, din municipiul Caransebeş, judeţul Caraş-Severin, care se deplasa în faţa sa şi care a efectuat manevra virajului la stânga pentru a pătrunde pe strada Victor Babeş”

    55
  15. Intrebarea legata de mister gheboasa e urmatoarea: e ok ca a fost singuru care si-a luat amenda pentru niste versuri de aceeasi factura ca a altor artisti?

    112
  16. Poliția austriacă „se crucește” cam des cu românii. Mi-au mâncat sănătatea cu controalele rasiste la limita legii. Sunt niște măgari! În altă ordine de idei, nici cu românii noștri nu-i de glumit că au mintea săltăreață. Am văzut până acum toate prostiile la un loc. Un coleg de-al meu a fost ucis pe o autostradă de un turc adormit în urma perderii de centuri din ladă și le strângea pe întuneric pe banda a 2-a pe A4, altul se certa pe prima că la agățat unu care intra pe autostradă, altul, care a ajuns și la știri, mergea pe contra sens… S-au săturat și ei de români!

    52
  17. Am trecut si eu acum o luna intre Bran si Rasnov, era un avion infipt cu botul in camp, masini de Politie, IML, etc.
    Spre seara am aflat ca nush ce milionar din BV a avut ghinion….
    N-as da 500 pentru un one way ticket.

    30

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube