Sistemul refuză să piardă voturi…

Mereu s-a furat la vot. Mereu. La înghesuială, la numărătoare, la transcriere, la respirat, la plecat la toaletă a observatorului. Mereu.

Faza este că uneori nu aveai ce face. Votul pentru celălalt era prea mare, așa că fie lăsai ciocul mic, fie ridicai din umeri. Nu poți să o aduci pe Firea de la 12% la 40%, bate prea tare la ochi.

Nu știu care este exact susținerea pentru cei doi (foști) primari care se luptă acum cu numărătoarea la sectoarele 1 și 2 ale Bucureștiului, ca să îmi dau seama cât au fost furați, sunt prea necăjit pentru situația de la Brașov, dar aș vrea să punctez câteva chestii.

Rareș Hopincă a dat mesajul corect. Da, să se numere, nu am nici o problemă cu asta, e normal să se numere din nou dacă există probleme. Este un mesaj normal. În partea cealaltă, Tuță a făcut o românească și a zis că el oricum a câștigat, deci nu are rost să se mai numere. Păi, dacă ești așa de sigur, de ce ai o problemă cu număratul?

Nu sunt mereu de părere că și-a băgat cineva nasul în alegerile astea, dar când vezi ba scheme care bat la ochi, ba foști angajați SRI candidând și câștigând, în condițiile în care acum 3 luni nu știa nimeni cine e ăla, ba Simion oprind lătratul cu o lună de campanie, parcă nu ți se mai par aberații ce scrie Liviu aici (da, știu, Liviu, bla bla, dacă asta e tot ce puteți, treceți peste).

shadow-men-servicii-secrete

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

73 comentarii

  1. Tută ăla a zis ”că e legal” de parcă ar fi verificat el fiecare vot din fiecare secție. Eu înțeleg că în psdnl e legal să furi, dar nici așa, să vorbească gura fără cap…

    Comentariu apreciat.713
  2. Stau in S1 din’70, mă jur că nu am auzit în viaţa mea de truţă ăsta.

    Comentariu apreciat.862
  3. Apropo, Coliban de ce a aruncat prosopul asa fara sa se zbata ca aia din sect 1/2? Am vazut* ca si la BV sunt multe sectii cu probleme, diferente de mii de voturi. Scripcaru cred ca are sub 4000 voturi in plus, ma gandesc ca putea sa se zbata putin.

    dateromania.ro/BV

    Comentariu apreciat.6011
    • Cred ca nici nu prea mai avea chef sa fie primar.

      Comentariu apreciat.545
    • La Coliban sunt 4000 de voturi din 100k exprimate. 4% din voturi. Greu de recuperat doar din numaratoare
      La S1 si S2 sunt cateva sute de voturi la aproximativ aceleasi 100k exprimate

      Comentariu apreciat.500
    • Pentru ca daca se reface numaratoarea la Brasov, o sa fie o surpriza neplacuta pentru Colibanl, de asta a aruncat prosopul cand se numarasera doar un sfert din sectii. Dar ce stiu eu? Sun rautacisme vorbele astea care se aud in targ.

      Indecis. Tu ce zici?1321
  4. Comentariu ascuns de spiriduși!
    [Click aici]

    Comentariu nasol. 3485
    • Ce a „refuzat” mai exact acum 4 ani? numara ea voturile? era sefa de birou electoral? judecator?

      Comentariu apreciat.6510
    • Comentariu ascuns de spiriduși!
      [Click aici]

      Comentariu nasol. 1947
    • Da ma Andrei …politicienii USR trebuie sa fie taica Tereza si Budha in schimb ailalti sunt ok daca fura dar si pun o bordura la pret de lingou de aur.

      Comentariu apreciat.5815
    • Atunci sa nu mai pretinda ca sunt „altfel” … ca asa se revedendica .. la fel si sustinatorii .. dar vad ca oamenii sunt de acord cu ipocrizia politicienilor atata timp cat sunt „ai lor” .. trebuie sa avem un punct „0”.. o resetare .. putem sa avem aceleasi principii indiferent de subiectul judecatii? Nu? atunci bine.. macar ne simtim bine in bula si ne batem pe spate ca suntem mai breji ca altii ..

      Indecis. Tu ce zici?933
  5. Comentariu ascuns de spiriduși!
    [Click aici]

    Comentariu nasol. 3496
    • Preferi pe unul ca neacoita de la Sec3 care face chestii doar pe lângă blocurile făcute de fracsu, care sparge trotuare sa puna (prost) pavele, care schimba la 3 ani borduri, garduri, bănci ?
      Toate astea, bineînțeles la preturi umflate.
      Asta e idealul ‘facutului’ la români ?

      Comentariu apreciat.8616
    • Acum sa nu te creada chiar toata lumea.
      Sectorul 1 arata decent.
      Nu e rupt din soare, se poate mai bine, dar „este mai jegos ca niciodată,” este o dramatizare fara argumente. Si da ma invart zilnic in sectorul1.

      Iar parcurile nu tin de sectorul1, cel putin nu Herastrau.

      Comentariu apreciat.8613
    • @Ionut, eu am locuit aproape toata viata in Sectorul 1.
      Daca nu vrei sa dramatizam cu „este mai jegos ca niciodata”, putem sa spunem mai simplu ca „este mai jegos decat acum patru ani”, in conditiile in acre absolut toate celelalte sectoiare arata mai bine decat acum patru ani.

      Adica in mandatul d-nei Clotilde, Sectorul 1, in loc sa evolueze la fel ca celelalte sectoare si orase mari din tara, a involuat.

      Indecis. Tu ce zici?3743
    • Poate stau intr-un alt sector 1 pentru ca mie mi se pare destul de decent. Si simtitor mai bun decit acum 4 ani. Poate depinde de cartier, ca altfel nu imi explic.

      Indecis. Tu ce zici?3314
    • La Sectorul 1, tot primăria vă plătește gunoiul? Doar întreb.
      Aștept să ridice One primele turnulețe fix lângă blocul vostru.
      Atunci o să fim cu toții mulțumiți.

      Comentariu apreciat.365
    • @Ruxi, da, poate ca stam in zone diferite. Dar din punctul meu de vedere este simtitor mai jegos decat in 2020.

      @Pixel, tu ai impresia ca Primaria plateste gunoiul din banii primarului sau cum?
      Ca banii aceia sunt tot din bugetul Primariei.
      Aici s-a ales sa se plateasca ridicarea gunoiului (care se face in bataie de joc de cand a venit Clotilde).
      In alte sectoare (ex: Sector 4) s-a ales sa se plateasca renovarea in bataie de joc a pasajului Unirii.

      518
    • @Andrei G zi o zona asa mai restransa unde ti se mare mai mizerabil decat in 2020.

      Acum ca ce se intampla in primarie e de 100 de ori mai corect , ma refer la contracte, bani publici samd, pare irelevant pentru multi, panselute sa fie.

      203
    • Nu locuiesc in Bucuresti, prin urmare nu ma pot pronunta de activitatea Clotildei, si cum arata sectorul, dar mi se pare ciudat cum, fanii ei vin cu raspunsuri de genul:”nu-i chiar asa rau/arata ok/ nu-i asa dezastru/arata decent, etc”.

      717
    • @car: sincer, cred ca prefer. Vrei nu vrei, din niste strazi si bulevarde ce aratau sinistru au ajuns sa arate foarte bine. Treaba unui primar e sa faca administratie, treaba procuraturii e sa combata coruptia coruptia. Clotidle 4 ani s-a tot luptat cu diversi, si cum zicea si Ank, sectorul arata ca prin 1996, ponosit, neingrijit sufocat de masini ca parcheaza peste tot fara ca cuiva sa-i pese.

      Realizarile cu care se lauda pe facebook in 2024 sunt ca a pus speed bumps si ca i-a desfiintat Danei Budeanu bariera pusa ilegal pe strada.

      Capacitatea administrativa a nici unui candidat n-are legatura cu subiectul numaratorii. Indiferent cine ajunge primar, ala trebuie sa ajunga pentru ca asa a fost votat, nu ca asa a fost numarat :)

      79
    • Dacă două borduri vă iau ochii și votul recomand S4 sau Piatra-Neamț unde după ce a plecat baronul care făcuse orașul să arate frumos am găsit o gaură de plăteau nemțenii 50 de ani taxe să acopere datoria. Asta nu se face public și oricum e plictisitor până la lacrimi.

      S1 are cadastru. Nu mai merge ca în orice sat pârlit primarul să retrocedeze la diverși moștenitori dubioși terenuri și clădiri ale primăriei, primărie care rătăcește actele.
      De acum sunteți și voi la nivel de secol 21. Veți face ca la Crevedia. Viitorul consiliu local o să vândă terenurile și clădirile respective către cunoscuți la prețuri modice. Și cât teren e în Sectorul 1… căcălău.
      Romexpo e separat, acolo trebuie lege(au încercat să transfere la Camera de Comerț)

      S1 nu mai are spitale. Eu știu că tot vă duceți și vă controlați, că n-a închis nimeni Grigore Alecsandrescu, spre exemplu. Acum aparțin de Primăria Capitalei și aceasta a primit niște credite nerambursabile pentru extindere, modernizare.
      Să vă bateți pe burtă în ritm de coldplay când va fi gata Spitalul de Mari Arși.

      Las USR-ul să completeze mai departe că sunt foarte buni la a-și susține primarii.

      Iar bloggerii nemulțumiți din S1 poate își aduc aminte că în S1 poți să îți duci copiii la orice școală, chiar și în centru, dar că ai opțiunea și de școală mai puțin aglomerată, mai aproape de casă, fără ore de 30 minute cum era la Pia Brătianu, cu masă și afterschool gratuite.

      113
    • Lasă că o să vă facă tzutzu ăsta blocuri peste blocuri si peste 4 ani o sa aveți sectorul ca Everest, va fi nevoie de măști de oxigen sa respirați.

      140
    • Bossignol, școala lu fi-miu avea o renovare blocată de 7 ani în 2021 când a început școala. În 2022 s-a deblocat și s-au reparat toaletele, iar anul trecut s-a renovat și acum arată foarte mișto. Plus dotări pentru clase cu table inteligente, dulăpioare etc.
      Primăria a dat fonduri pentru școala de vară – 2 luni în care poți să lași copilul la școală GRATIS cu două mese pe zi și activități (after-school-ul ia în medie 700 de lei de pe săptămână pentru asta). Pe lângă asta, se finanțează activități opționale la școală gen șah sau engleză.

      Stau într-un cartier super înghesuit (Băneasa), iar anul trecut s-au refăcut străzile și s-au plantat stâlpișori la colțuri ca să nu mai parcheze toți berbecii pe colț să nu mai poa’ să treacă mașina de gunoi.

      171
    • Pentru cei de mai sus cu școală gratis în vacanță, dacă făcea PSD-ul asta era mită electorală pentru săraci.

      Iar în sectorul 1 sunt scoli în centru și multe că țin în sectorul 1. E meritul primarilor ce le-au construit nu a ăstora din ultimii 30 de ani.

      Una peste alta Clotilde a fost un primar mediocru pe care l-am votat. Că iese ea sau celălalt, mi-e tot aia. Ideea e să iasă corect.

      81
  6. Problema este ca de data asta au organizat alegerile in asa fel incat sa fie foarte greu sau aproape imposibil pentru observatori sa verifice. Este inuman sa stai 24 de ore fara odihna, asa ca multi observatori au renuntat. Ganditi-va ce inseamna sa numeri 5000 de voturi dupa o zi lunga de oboseala. Numai zic ca este suspect ca UDMR-ul sa aiba observatori in toate sectiile de votare, e clar ca acei oameni au fost trimisi de PSD/PNL. Singurul lucru bun e ca poate furtul asta intoarca impotriva PNL/PSD la urmatoarele alegeri, votantii sa iasa in numar mai mare.

    Comentariu apreciat.376
    • Nu putem noi vota cat pot ei fura.

      Comentariu apreciat.412
    • La ce te referi prin observatori?
      Membri ai comisiei de votare trimisi de diferite partide?
      Sau efectiv observatori care au stat acolo pe un scaun si au urmarit desfasurarea alegerilor fara sa intervina cu nimic?

      115
    • NOU
      #33

      Cu observatorii UDMR iti spun eu cum a functionat in satul bunicii… nici un locuitor de etnie maghiara, observator din partea UDMR un nea Caisa care a fost ‘jde ani membru in PSD comunal, undeva sub nivelul de a aspira macar la pozitia de consilier, de anul asta tras pe linie moarta ca sa faca loc unuia mai tanar… dupa alegeri au aparut si 3 voturi UDMR… nimeni nu crede ca ar fi nea Caisa, nevasta si soacra.

      3-4 voturi inmultit cu aproape 20000 de sectii de votare…aprox 100k voturi la 10 mil exprimate minus cele anulate si pierdute=> 1-1.5 % in plus pt UDMR

      100
  7. altceva mi se pare wow la sectorul 1 si justitia romana. acum 4 ani, oficial clotilda a castigat cu 1% in plus ( 1000 de voturi ) parca. scandal ca acum, plangeri penale peste plangeri penale. ieri am citit ca dosarele alea de atunci nu au fost solutionate nici pana in ziua de azi cand clotilda isi incheie mandatul. deci in 4 ani, justitia romana nu a dat la dosarele alea NUP, clasare, incepere a urmarii penale, NIMIC !!!!
    si incredibil mi se pare, la alegerile de anul asta exact acelasi lucru doar ca invers -> clotilda pierde cu 1000 de voturi

    Comentariu apreciat.381
    • Eu cred ca in 2016 Clotilde a castigat cu adevarat. Au fost 2 procente intre ea si tudorache, dar ce scandal a fost si atunci.

      Indecis. Tu ce zici?259
    • Eu cred ca Clotilda a castigat si in 2016 si in 2020 si acum.

      Dar fiind diferenta mica de numar de voturi s-au putut face matrapazlacuri.
      Daca gresesti la tine +10 si la aia -10 ai un 20 voturi in plus pe sectie. Sunt vreo 200 de sectii de votare, deci 4000 in total.

      Poate nu merge chiar la fiecare sectie, dar sigur sunt si observatori mituibili, altii sunt slabi. Pe-acolo s-au manarit mult mai multe voturi. S-au prins golanii cu cine au de-a face intr-o zi de stat impreuna.

      Pana acum aveai aparatul PSD de furat vs aparatul PNL de furat, cumva se mai anulau reciproc. Acum astea doua au tras impreuna in aceeasi directie.

      141
  8. Zic sa citim un pic mai atent ce a zis Hopinca:

    „mulțumesc membrilor Biroului Electoral al Sectorului 2”

    https://www.g4media.ro/de-ce-a-respins-biroul-electoral-al-sectorului-2-renumararea-voturilor-pentru-functia-de-primar-al-sectorului-ceruta-de-presedintii-a-doua-sectii-nu-au-fost-indicate-temeiuri-legale.html

    „Biroul Electoral al Sectorului 2 a respins renumărarea voturilor pentru funcția de primar al Sectorului 2, cerută de președinții a două secții de votare, susținând că „nu au fost indicate temeiuri legale”.”

    „ar fi fost de preferat să se evite tot circul contracandidatului USR, ca a îngreunat procesul și a obstrucționat centralizarea datelor.”

    Date eronate au fost centralizate si apoi BES2 s-a pus cu fundul in drum sa nu le renumere corect. Ce inteleg eu din asta: „contracandidatul USR a ingreunat centralizarea datelor eronate si n-am putut sa scapam cu frauda neprinsi. Multumesc BES2 ca au folosit toate parghiile care sa impiedice renumararea voturilor.”

    Smiorc!

    Din alt interviu acum o zi:

    https://www.hotnews.ro/stiri-alegeri2024-27210804-alegeri-2024-rares-hopinca-despre-acuzele-frauda-este-doar-pretext-pentru-campania-din-toamna-pentru-usr-scazut-dramatic.htm

    „- Contracandidații spun că se fac presiuni din partea reprezentanților PSD în birouri de a se finalizae centralizarea voturilor. Cum răspundeți?

    – Este exclus așa ceva, este o minciună.”

    Bon, si atunci cine face presiuni ca sa fie considerate rezultatele actuale finale fara o renumarare in mai multe sectii in care apar probleme?

    „Renumărarea nu este de natură să schimbe ierarhia finală. Așteptăm finalizarea procesului electoral. Am câștigat alegerile pentru funcția de Primar al Sectorului 2.”

    Ah, tot tu si ai tai din alianta PSD PNL?

    Nu, raspunsul lui nu este unul corect, e doar unul dintr-un sir in care incearca sa-i scuipe in fata pe toti cei care au votat corect. De asemenea se opune oricarei extinderi a renumararii voturilor pentru ca stiu ca e posibil sa piarda.

    Daca ne uitam la ce a zis Hopinca 2 zile mai devreme:

    „Aritmetica este simplă, iar indiferent de presiunea și ostilitatea pe care Radu Mihaiu le exercită asupra membrilor din Biroul Electoral de Sector, rezultatul nu poate fi întors! Acest spectacol ridicol trebuie să înceteze!”

    Cum se pupa asta cu: „Da n-am nicio problema sa se renumere voturile, te rog, te invit sa o faci ca sa fie totul corect etc.”? Nu prea.

    Daca tot vrea sa transmita mesajul corect Hopinca, de ce nu s-a apucat sa spuna atunci cand Radu Mihaiu a semnalat eroarea: „Solicit BES2 sa ia in calcul sesizarea contracandidatului pentru o renumarare corecta a voturilor in sectia amintita de dumnealui”? Ala era un mesaj corect, nu „Salut decizia de renumarare…” la 48 de ore de la „Las-o moarta bre, nu mai face scandal sa fie numarate corect”.

    Comentariu apreciat.400
  9. Se fură cum ai zis tu, începând cu numărarea buletinelor. dar și la nivel mai mare. Parcă și după prezidențialele din 2009 pierdanții au cerut renumărare, dar sistemul de atunci nu a vrut, că doar nu a muncit Videanu et. comp. degeaba, toată noaptea, la excelu ăla.

    114
    • Fara sa atac intentia buna de a-l cita pe Alexa… Si eu cred ca Serviciile ne conduc destinele, dar nu cred ca Serviciile au aranjat ca in 2 din cele mai moderne orase din Romania sa iasa opozitia. La Timisoara si Bucuresti oamenii au votat doi oameni Decenti (prin atitudine, rezultate si ce transmit
      prin vorbe si actiuni), mai ales cand ii compari cu Firea si Robu.
      Unde cred ca are dreptata Alexa, este ca KWI inca mai face jocurile, desi eu stiu ca un presedinte pe finalul celui de-al doilea mandat e lame duck. Probabil a jucat-o magistral pe asta cu USL, dar nu cred ca trebuie sa fii geniu sa iti iasa, atunci cand ai WW3 la sute de km si banii pica din cer.

      80
  10. Comentariu ascuns de spiriduși!
    [Click aici]

    Comentariu nasol. 1070
  11. Si cand nu se fura se inventeaza povesti ca la Cluj: „servicii”, „reptilieni”, „americanii” orice , doar sa nu mentionam incompetenta crasa a lui Boc si faptul ca oamenii nu mai inghita rahaturile si gratuitatile lui de 5 stele. Hai sictir Boc.

    Indecis. Tu ce zici?317
    • A tu poate nu știi cu ce mândrie il votiază clujenii pe „Bocut a’ nost'” (a se citi in 2 cuvinte :D )

      181
    • lol. n-ai citit textul ăla, dar ai păreri. excelent.

    • @Vali
      Textul ala contine atatea fabulatii si are un stil atat de pompieristic de parca autorul a fost o musca prezenta cand se discutau la nivel stratosferic toate aranjamentele
      Eu asta nu inteleg: daca exista asemenea aranjamente oculte cum naiba nu se pot asigura ca nu transpira suspiciuni.
      Parca au toti mania sa se laude cu ce strategii si ordine de sus lucreaza ei

      Comentariu apreciat.312
  12. Deci s-au furat voturi inclusiv când a câștigat Petrov, si prima data, dar mai ales a doua data?

    De fapt, se fura pe fata in Parlament in timpul guvernării BOC PDL:

    https://www.cotidianul.ro/in-camera-erau-100-de-deputati-la-vot-s-au-numarat-175/

    67
  13. Nu sunt de acord cu ce zice Liviu acolo.. Mi se par porcarii conspirationiste destul de grave..

    Spre exemplu, Chisinau-Cris, un oras din Arad unde exista o comunitate maghiara foarte mare a votat un primar Reper (partidul ala ce n-a trecut pragul).

    Apoi granitele de vest/nord-vest ce nu sunt deschise permanent, sunt deshise in fiecare weekend (pe motiv ca noi am facut niste strazi pe fonduri europene ce trebuies date in folosinta) iar cei ce au venit in Romania sa voteze sunt in general romani stabiliti imediat dupa granita unde s-au gasit (si in anumite sate inca se mai gasesc, depinde de departarea de granita) case ieftine. Unii au si dubla-cetatenie, dar sunt destui care nici nu vorbsc maghiara.

    UDMR nu e la guvernare de ceva vreme, nu cred ca e gresit sa spunem ca situatia a fost mai roz cand au fost ei ultima oara la guvernare (cel putin parea mai roz, ca asa pare mereu trecutul) si nu cred ca e gresit nici sa spunem ca maghiarii din Romania au vazut vreo alternativa. Ca unde au vazut-o, au votat-o.

    Mai mult, ascensiunea AUR in sondaje a fost privita de maghiari ca o amenintare. Ce sa vezi, ultra-nationalismul i-a speriat pe unii minoritari.

    Comentariu apreciat.322
  14. Am urmarit cu atentie toate sectoarele, pe masura ce erau comunicate datele de bine de rau pe rezultatevot.ro. La 3 4 5 6 diferenta s-a accentuat pe masura ce au fost comunicate rezultatele. La 1 si 2 diferenta a fost constanta intre locul 1 si 2 dar s-a mentinut intre 200 si 600.
    Imi pare rau ca nu am pastrat rezultatele partiale sa calculez abaterea, poate asa as fi vazut mai bine momentele care ies din grafic (sectii cu date eronate, falsificate sau cum vreti voi).
    Ideal ar fi fost ca rezultatevot.ro sa comunice la fiecare update sectile urcate pentru ca astfel ar fi fost mai usor identificate sectiile care ies din trend.
    Concluzie personala
    – daca s-a furat – s-a furat constant si cu maiestrie si peste tot deoarece altfel am fi vazut variatii in voturile primite de un candidat care ba e pe 1, ba sare pe 2 care ies din cresterea naturala semnalata mai sus.
    – daca nu s-a furat insemna ca din pacate fostii primari si-au pierdut din alegatori, sau votul a fost pur si simplu dat impotriva.
    Inainte de a arunca cu piatra in mine vreau sa va spun ca ce scriu eu aici e pur si simplu joaca cu cifre lasand deoparte preferintele personale.
    La fel de bine pot sa ma insel. …

    Comentariu apreciat.291
    • La S2 Mihaiu a castigat alegatori. Data trecuta a castigat dintr-un noroc, au candidat doi PSD-isti, ala oficial DCP dat mare favorit si Ontanu, fostu’ care inca era apreciat de pensionari pentru ca-i plimba in excursii (a la Pandele)…

      151
  15. La Timisoara trebuie inteles ca Timisorenii au dezvoltat o puternica repulsie fata de Robu si mai nou si de PNL. Robu si-a facut campania trecuta la fel ca Iohannis – ciuma rosie, never again etc.. si acum 3 saptamani se pupa pe gura cu toti PSD-istii locali.

    Pe judet e alta poveste… pe rural PSD e imbatabil.

    Practic „nimeni” cu mai mult de 8 clase nu l-a votat pe Robu pentru ca si-a dat pe fata lipsa de coloana.

    In schimb Fritz are o imagine foarte buna care se vede nu doar pe facebook ci si in persoana. A dat lovitura cu casele recuperate, terenurile acaparate de mafie recuperate transformate in cateva saptamani in parcuri si locuri de joaca.

    USR in schimb confuzeaza chiar si cei mai puternici sustinatori…

    Comentariu apreciat.340
    • E adevarat ce zici despre Robu si pesedei pe rural, valabil si in Carasul vrcin, dar lovitura aia a lui Fritz e o vrajeala in sensul ca nu pare ca maretele realizari sa cantareasca atat de mult in comparatie cu jegul din oras, traficul ce concureaza cu cel din capitala sau, in unele zile cu Cel din Bangalore, infrastructura jalnica, drumurile din oras destul de degradate si alte si alte probleme. Cred ca mai degraba lumea a ales raul mai mic, Fritz, in comparatie cu raul mai mare, Robu, care din motivele aratate de tine chiar nu isi mai avea locul ca primar.

      29
    • Habar n-am cine e în spatele lui Fritz, dar când am văzut la ultima vizită în Timișoara buldozere pe malul Begăi unde știam de pe vremuri ce bagabonți administrează locațiile, plus ejectat arabul de la ștrandul Termal, m-am gândit că Fritz nu a luat bătaie niciodată.

      Comentariu apreciat.370
  16. Personal nu imi place de Clotilde, dar o inteleg de ce se zbate:
    – in 2016 a candidat contra lui Tudorache si a pierdut, desi in exit-poll era pe locul I. Dar … cand cei de la USB (USR inca nu exista) au verificat cifrele pe fiecare sectie au constatat o aberatie statistica: in toate sectiile unde USB a avut observatori, Clotilde a castigat, dar in toate sectiile unde nu au avut observatori Clotilde a pierdut (si tot „ciudat” acolo erau si foarte multe voturi anulate).
    – in 2020 are 10 procente in fata la exit-poll, dar ajunge sa traga de fiecare vot, sa pazeasca sacii ca pe butelie si sa cheme politia pentru a-i imprastia pe „baietii buni” care stampilau de zor buletine intr-o cladire apartinand primariei lui Tudorache. Dosarele deschise atunci nu s-au solutionat nici acum, iar A3 a aratat 4 ani de zile imaginile cu „USR-istii lui Armand” care umbla la sacii cu voturi, asa ca multi stiu ca ea a iesit primar prin furt.
    – in 2024 probabil va pierde in fata unui ilustru necunoscut, dar (iarasi ciudat) cu trecut in servicii. Din nou, statistic este aproape imposibil ca toate voturile anti-Clotilde sa se duca fix la acelasi candidat: voturile anti se imprastie de obicei intre mai multi candidati anti-sistem. Ori Tuta este sistemul. Si, ce sa vezi, tot in S1 sunt si cele mai multe sectii de votare unde cheile nu dau.
    Parca prea multe ciudatenii pe metrul patrat construibil, nu?

    Comentariu apreciat.750
    • As vrea mai multi dintre cei care posteaza pe aici sa ridice mana si sa zica daca au fost sau nu intr-o sectie de votare vreodata si au vazut procesul complet cap-coada. Eu sunt sunt cred la a 6-a ora intr-o sectie de votare in strainatate. Nu este incrancenarea din Romania, e totul mai relaxat dar oriunde se pot face manerile. In Romania presedintii merg cu buletinele de vot la final la birourile electorale de sector sau judet dupa caz. Trebuie sa ai tupeu si sa te tina cineva in spate sa poti sa introduci buletine si sa schimbi PV-ul dupa ce aceastea ajung acolo. Cele doua simple metode sunt la numarat. In ghidul pentru membrii se scrie clar ca doar presedintele are voie sa scoata cate un vot din urna sa-l verifice sa-l valideze cu loctiitorul si sa-l arate la toti ceilalti membrii care aproba. Toata aceasta procedura (in strainatate) este inregistrata video+audio pe una din tableta. Ca sa va dau un ordin de masura am avut un pic peste 600 de voturi si am numarat de la ora 22:30 la 4 dimineata. In acelasi timp o alta sectie care a avut aproximativ 700 de voturi a terminat in 1 ora si 30 min. Ce au facut? au deschis urnele si le-au rasturnat pe masa si apoi fiecare a luat buletine de vot si s-a uitat si s-a verificat singur si daca a vrut sa ajute vreun partid putea foarte usor sa zica uite 5 voturi pentru tine. Nimeni nu ar verifica. La final se numara teancurile. Toate voturile o sa iasa dar numarul pe partide/canditati o sa fie diferit pe PV fata de ceea ce ar fi real in buletine asta daca s-ar numara pe corecte. Alti presedinti de aseamenea nu stiu ce este un buletin de vot corect exprimat si ce constituie anulat sau nul. Ultima parte unde lumea nu este atenta pentru ca ai numarat voturile si te relaxezi este completarea PV-urilor de catre presedinti si loctiitor. Poti sa treci foarte usor numarul de voturi de la partidul 1 la partidul 2 si invers. Nu pot sa fiu 100% sigur dar nu stiu cine la mine in sectie a verificat ca numarul pe care l-a avut un partid este si ce era trecut in PV. Si aici este unde Clotide reclama ca sunt inconsistente si ca una s-a numarat si alta s-a trecut in PV-uri. Din pacate si daca ar fi adevarat exista o vorba romaneasca: Ai semnat ca primarul. Nu stiu care e procedura mai departe dar nu cred ca poate sa ceara renumarea voturilor fara prima oara sa ceara ca acele PV-uri cu probleme sau toate sa fie anulate pentru ca sunt semnate si stampilate.

      Just my „50” cents.

      92
    • Nu e nicio ciudatenie, este o praduiala premeditata de luni de zile sau chiar ani si executata in vazul lumii cu sprijin mediatic oferit de haita realitatea-romaniatv-antena3. Cat de rar ai fi trecut pe langa pubelele astea 3 nu aveai cum sa ratezi discursul veninos la adresa „rezistilor” (muie si lui alexa cu ocazia asta) si insinuarile cu privire la furatul alegerilor. Au reusit sa planteze in creierul oamenilor care aleg sa si-l spele la ei o naratiune inventata care pregatea perfect terenul pentru jaful care urma.
      Ieri am vazut cateva minute la o hazna din asta si am ramas socat de felul in care isi permiteau sa vorbeasca despre niste oameni care protestau. Mai lipsea putin sa ii ia la injuraturi ca pe stadion. Ma gandesc ca asta e comportament de hot de buzunare care face circ maxim atunci cand e prins stiind ca daca intimideaza victimele in minutele alea a scapat.
      Am sunat-o dimineata pe mama si am intrebat-o ce crede despre scandalul asta si mi-a spus imediat ca Clotilda are gura mare si ar trebui sa se intoarca la ea in Franta si ca oricum n-a facut treaba, ce se tot agata de functie. Futu-le muma lor de hoti.

      Am ajuns sa ne parleasca gangsterii astia la buzunar si noi nici sa nu ne dam seama. Sunt cu pula in curul nostru si noi credem ca am facut hemoroizi pentru ca nu am condamnat odata cu popa sodomia, am primit pedeapsa divina gen. Au otravit mintile oamenilor, i-au anesteziat cu tone de minciuni si i-au ametit de nu mai stiu pe ce lume se afla. Daca te asezi pe o banca in parc si asculti discutiile din jur crezi ca esti in curtea spitalului de psihiatrie. Ma pis pe ei de infecti. Si pe liviu ca e si el unul dintre ei.

      201
    • @Calculici
      – cand am fost observator si am cerut clar ca numararea sa se faca dupa procedura (adica doar presedintele pune mina pe voturile din urna) am iesit de acolo sub protectia politiei. Asa ca da, stiu ca prima manareala se face cand se pun voturile pe caprarii (adica pe partide / candidati)
      – de cand cu tabletele, a doua manareala se face la introducerea cifrelor din PV in tableta: acolo mai „luneca” mina si cifrele pentru un partid ajung la altul. Cheile ies, ura si la gara.
      Partidele mari au om in fiecare sectie care pozeaza PV si il trimite la centru, unde se baga in asa-numita numaratoare paralela. Cand cifrele nu ies, se iau la comparat cifrele de la BEJ/BEC cu pozele la PV-uri. Daca inteleg bine, la S1 si S2 asa au disparut niste voturi.
      Nu putem insa respinge nici ipoteza ca cei de la ADU stiu ca au pierdut (din numaratoarea paralela) dar se folosesc de haosul organizatoric pentru a avea munitie electorala.

      32
    • @Florin: eu doar zic ce reclama Clotide. Dupa renumarare e posibil sa ramana la fel votul. A si inca o chestie, marea majoritate a oamenilor nu citesc nimic, ei nu stiu cum si ce se intampla dupa inchiderea sectiilor. E din auzite, ca a venit lumea cu voturi de acasa bagate in poseta si le-au stampilat acolo si le-au bagat in urna fara sa vada 10 oameni.

      10
  17. „Intrarea in Parlamentul European a progresistului Nicu Stefanuta este un alt mare mister.”

    Alexa e prost informat, Nicu Stefanuta a fost destul de bine promovat la tineri, pe internet si in cercurile progresiste si stangiste (si eu l-am votat, btw), in plus e si alternativa la USR, care doar partid progresist nu e si care l-a dat afara. Dar na, daca te invarti doar printre cercuri de mosi si nu vorbesti cu copiii tai sau cu oameni tineri, e un mister si e mai simplu sa spui ca e o conspiratie sa avem si noi unul progresist in parlamentul european.

    Indecis. Tu ce zici?318
  18. Cand vor castiga Tuta si Hopinca va fi interesant fiindca nu vor avea majoritate in consiliul local. Coalitia impotriva naturii are 35% si nu prea are cu cine sa faca majoritatea, nici macar cu AUR.

    70
  19. Rezultatul voturilor a produs la unii cetateni reacti adverse gen colon iritabil
    https://www.bizbrasov.ro/2024/06/13/civilizatie-brasov-autobuz-ratbv-retras-defecare-scaun/

    32
  20. Observăm generația nouă în SRI. Incapabili și să fure, să coordoneze o campanie, un psiops, ceva.(Restul serviciilor n-au trecut pragul electoral)
    Cât despre ce debitează @Liviu… Nicușor a fost omul rușilor săptămâna trecută, alaltăieri omul francezilor(PhD la Paris), acum e omul americanilor. China n-a sărit la interval cu nimic…

    262
  21. „…Rareș Hopincă a dat mesajul corect.” … pare corect, dar chiar asta e faza naspa, ca oamenii dau impresia ca se renumara, dar de fapt blocheaza renumaratul pe bune peste tot pe unde e cazul.

    Vezi si la Clotilde, ca nu se inchid zeci de sectii si s-au corectat din pix fara sa puste cu realitatea… adica sa fim seriosi, ce vot e asta in care ai din 166 de sectii vreo 30-40 in care nu pusca nimic pe procesele verbale. Ok, inteleg ca e grea matematica, dar poate nu-i nevoie de matematica superioara daca nu futi meciu in sectie si lucrurile decurg corect.

    160
  22. Au pierdut voturi în stânga și în dreapta, mai ales în dreapta. Se scarpină în cap, unde le-am pus că am lipsă 504 la S2, 1000+ la S1, în Oltenia nu mai zic.
    Noroc cu băieții de la Costinești, la a 5 renumărare au găsit voturi și de acum 4 ani. Hai sictir.

    110
    • Chestia e că acolo este între ei mafioții (psdnl), nu e implicat vreun candidat de USR sau alt partid.

      50
  23. uite ce scrie Liviul asta al tau:
    „Nu chiar ca Mirel Palada, cel mai bun sociolog al Romaniei”

    LOL LOL LOL LOL

    190
  24. Numai niste persoane ce nu au lucrat o zi in viata lor facand ceva productiv ar putea sa scoata articolele alea cu serviciile. Am observat ca oamenii cu cat inainteaza in varsta, cu atat sunt mai paranoici si predispusi sa creada in tot felul de teorii ale conspiratiei. Daca serviciile ar fi atat de competente incat sa pastreze la secret asemenea planuri si sa organizeze la zecime de procent toate nebuniilea astea, Romania ar trebui sa fie la nivelul Germaniei acum, nu aveam cum sa ne aflam in situatia in care suntem acum, nu poti sa ai atatea genii ale project management-ului si people management-ului incat sa coordonezi asa ceva.

    102
    • Greseala ta e ca pleci de la premisa ca obiectivul serviciilor romane nu e sa devenim „Germania” mismasurilor.
      Liviu Alexa fabuleaza, dar e amuzant cu unele afirmatii „(legat de Sarmas) .. a fost la o intalnire secreta cu Ciuca…” dar nu atat de secreta, incat Alexa sa nu afle de ea :))))

      80
  25. Problema majora a acestor alegeri a fost organizarea cretina in combinatie cu hotia si prostia unora. Pur si simplu cand amesteci aceste ingrediente iti iese un show de prost gust si care iti creeaza probleme inutile pe termen lung.
    Sa ne intelegem cine vrea sa fure la alegeri o va face fie ca ne place sau nu, indiferent de coloratura politica. Diferenta a stat in modul si perceptia publicului ca se face acest lucru. Cum spui si tu una este sa recuperezi 2-3 procente fix in marja de eroare si alta este sa recuperezi 10-15. Problemele apar fix in situatiile unde diferenta este extrem de mica si unde deja orice greseala uneori este frauda si vice-versa. Situatia primarilor USR sau cea din Costinesti este fix in aceasta cheie. Si din nou aici mi se pare ca toti sunt cretini si fac mai mult rau decat bine prin faptul ca nu vor sa renumere, nu vor sa faca totul transparent. Fuck it chemi toate televiziunile si faci renumerarea live si inchidem discutia, dar nimeni nu vrea asta pentru ca toti vor sa foloseasca situatia in propriul avantaj. USR daca se dovedesc castigatori au un capital enorm pe toate planurile gen aparatorii democratiei si alte labareli, comasatii daca le iese schema au trimis USR la lada de gunoi, AEP o sa vina si o sa spuna ca e prea mare stres asta cu numaratul voturilor in sectii. Absolut toti trag de situatia asta pana in plasele albe si nimeni nu vrea s-o rezolve.
    Revenind la Alexa, am cateva puncte in care sunt de acord si in cateva in care aerul mistic este la cote inalte ca in orice conspiratie:
    1. Perfect de acord cu privire la faptul ca alegerile din 2020 si 2024 au facut un pic de curatenie prin baroni. Daca ne uitam pe rezultate o sa observam ca multi ne-au parasit: Sir Paul, Oprisan, Buzatu, Flutur, Lamborghini ca sa dau niste exemple. Nu stiu aici daca a fost ceva mistic in ecuatie sau a fost doar rezultatul timpului trecut.
    2. Discutia cu lupta intre servicii secrete si alte interese este foarte pasionanta, dar fara substanta. Mai degraba corect ar fi spus ca sunt niste entitati private care au anumite interese in Romania si care cunosc indeajuns de bine situatia incat sa stie cum s-o intoarca in folosul lor. Romania nu este buricul pamantului ci o tara interesanta in care unii descopera ca se pot face bani frumosi plus acumulat niste soft-power, vezi orice articol in care diverse companii din diverse domenii fac profituri record aici.
    3. Surprinde oarecum esenta campaniei din Cluj si argumentele sale cu privire la Boc desi sunt conjuncturale creioneaza situatia pe care el o descrie, asta daca nu se intampla ca alte institutii sa intre pe felie.
    4. Puncteaza foarte bine faptul ca Nicusor a obtinut acele procente printr-un ajutor dat de catre altii. Insa scenariul asta era usor de anticipat, daca te uitai un pic pe date si mai ales puneai imaginea in ansamblu a ultimilor saptamani(poza aia cu Ciuca a aparut la misto?).

    22
  26. Oricum, clotilde si mihaiu au pus-o. Dupa ce ca au fost lasati din brate de USR, acum si toata furia si revolta populara e pe subiectr mai importante, gen manelele Coldplay.

    51
  27. La Mineriada din 13-15 iunie 1990, unii au fost omorati, altii au fost batuti.
    La 34 de ani distanta, in Romania rezultatele alegerilor sunt viciate de procedura, furt, prostie, oboseala, etc…

    81
  28. Rares Opinca spune ca e de acord cu renumararea in conditiile in care stie ca BEC nu va da decizie favorabila si pentru alte sectii

    30
  29. Ce e ala vot si aia Romanie? Eu traiam bine si inainte de astea. poate ar trebui sa ne Bucurestiul sa isi vada de treaba lui si sa ne lase pe noi in pace.

    10

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube