Şi presa internaţională are scăpările ei

Dan Lyons, de la Forbes, relatează într-un mod plastic cum o ştire importantă din zona IT (faptul că pe Facebook se rulează reclame dubioase) este contracarată cu un material drăguţ de piar în New York Times, în care nici măcar nu se pomeneşte de această delicată problemă.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

4 comentarii

  1. Si strainii isi au falitii lor!

    00
  2. E criza. La tati ni-i greu ! :P

    00
  3. Nicio institutie mediatica de nicaieri nu este perfecta, pentru ca orice trust de presa este supus (mai mult sau mai putin) intereselor unor persoane individuale sau a unui grup restrans de persoane. Orice institutie mediatica are un patron, iar acel patron care is urmareste propriile interese.

    00
  4. pai, la nivel mult mai mic, e similara faza cu lansarea win7 de la noi. nici un blogger mare, din asa-zisul „cartel”, nu a scris ca win7 are pret dublu in ro fata de state…nici macar aia care nu au luat bani de la micro$oft. toti,insa, au bagat mare despre calitatile soft-ului…

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube