Şi dacă tot discutam de şosele si şoferi

Gogul din clipul ăsta e motociclist. Dincolo de faptul că îi dau link, crescându-i poziţia în zelist şi în trafic, am o problemă cu el.

Problema începe la secunda 10 şi se termina la secunda 16 a acestui clip. Gogul vrea să fie respectat de ceilalţi participanti la trafic. Gogul ocupă o bandă întreagă, e dreptul lui, are carnet in buzunar. Problema e că la stop, gogul se bagă pe lângă jeepul ăla. Ştiţi de ce? Pentru că poate şi pentru că nu are răbdare să stea în spatele lui. Aşa se întâmplă accidentele. Gogul e participant la trafic doar când vrea el. După aia, ia pauză şi se crede biciclist. Ceea ce nu e ok. Pentru că eu, ca şofer de maşină, ştiu că banda e numai a mea. Dacă sunt prost şi la volanul unei maşini puternice, o calc şi nu ţin bine de volan şi mă trezesc cu un gog din ăsta pe 2 roţi (care nu mai vrea să fie participant la trafic, ci biciclist) lângă mine şi mă panichez şi trag de volan şi dau în el, el cade, eu îl plătesc de bun.

Şi doi, coa, tu ai tupeul să te plimbi pe acolo cu motorul? Nu ştii că la câteva sute de metri distanţă e sediul jesepe? Dacă te calcă omul fără creier?

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

60 comentarii

  1. Nu soro.

    Cand am intrat pe langa jeep-ul ala, eu eram pe frana si am ales sa o iau pe langa el tocmai ca sa nu-l izbesc.

    Mai uita-te odata la secundele alea si vezi cand a calcat frana si ca eu, in momentul ala, eram in curba, aplecat pe o parte, la vreo 50-60 la ora. Deci franeaza tu daca poti! Eu aveam oole in burta, inima-n gat si generam un sentiment de liniste sufleteasca pentru ca am reusit sa nu-l trantesc pe ala cu jeepul de pamant :-)

    PS. mi-a fost prea lene sa fac la momentul uploadului adnotari pe film sa explic ce si cum :-)

    01
  2. Dar semnul de trecere de pietoni cine sa il vada si cine sa incetineasca ?
    Si daca nu era trecere, trebuie sa pastrezi distanta regulamentara, astfel incat sa nu dai in cel din fata kiar daca ii sar in fata toti cainii din lume.
    Eu, in locul tau, as tacea.

    00
  3. good point mArius

    00
  4. mArIuS dRagA, nici nu am sustinut ca nu as fi fost EU vinovat daca imi pirogravam creierii in spoilerul Jeep-ului.

    Mai mult, m-am bucurat ca un copil de gradinita in momentul cand primeste de la taticu un Nokia N95 8GB sa-si filmeze plastilina in diverse forme :-)

    00
  5. NOU
    #5

    Nu e anormal ce face. E chiar ok. De asta și-a luat omul motocicletă, să ceară să fie respectat și să nu respecte dacă nu are chef.

    Sau mă rog, nu e deloc normal… dar oricum nu contează. :D

    00
  6. Unii isi iau motoare pentru a ajunge mai repete la lucru in traficul de rahat din Bucuresti. Nu este nici o problema daca se baga pe langa masini atata timp cat sunt oprite. Problema apare atunci cand mergand pe banda ta ca motociclist,vine un dobitoc si te depaseste la 20 de cm fara sa gandeasca ca tu ai putea ocoli o groapa si sa dea peste tine.
    Atata timp cate circulam in oras motociclistul are locul lui in banda ca si o masina.Daca suntem la stop, ma bag ca doar nu mi-am luat motor sa stau dupa masini.
    Nu sunt de acord cu cei care merg pe aceeasi banda cu tine fie masini fie motociclisti,in afara de ce am zis mai sus.

    00
  7. cat dramatism in comment-uri… ce va mai place.

    00
  8. Ce sa scrie si Zoso? Are si el o pasarica cu motociclistii (de la vreo cateva conflicte in trecut) si daca nu-i ciripeste, nu se simte bine.

    Asta e, ce sa-i faci, e democratie si parerea fiecaruia trebuie spusa.

    00
  9. @silverwolf: Si cum ai fi vrut sa pastrez si distanta, sa adaptez si viteza si sa si filmez in acelasi timp? Crezi ca am 10 maini precum zeita Durga? Fantastic domnule!

    00
  10. Sediul GSP e pe la Romana.

    00
  11. @ailaic: bingo! subscriu la inovatia propusa!

    00
  12. Are omu motor? Are?

    00
  13. @Costin: Nu ti se pare nesimtire si risc „manevra” facuta? Daca tu consideri ca ai facut bine la 50-60/h e grav. Ar trebui sa respecti regulile de circulatie ca e spre binele tau nu ale aluia cu porsche. Daca ai chef de fitze si nu poti stapani un motor la 60/h pleaca pe munte sa nu blochezi circulatia cu vreun accident prin Bucuresti. Si acolo ai polua…

    00
  14. Si Costin calca linia continua. A vazut la zoso mai devreme. :D

    00
  15. Costele, in toata lumea asta cine loveste pe altul din spate e vinovat pentru ca nu a pastrat distanta si nu a adaptat viteza la conditiile de drum. In alta ordine de idei, am masina si vreau sa imi iau si motor, ca sa nu crezi ca sunt de vreo parte a baricadei, dar daca faci asta si intri in mine, daca nu crapi te crap eu.

    00
  16. @ailaic si @bogdan imi pare rau. Ceea ce-mi sugerati voi este inacceptabil!!! Cum sa las camera din mana? Pai si eu ce mai filmez? Pisici? Da-o Doamne iarta-ma de treaba. :(

    00
  17. Tot donator ramai, doar te grabesti putin cand ai camera in mana

    00
  18. Unde sa te strecuri frate prin trafic cu monstrul ala de motocicleta??? Are motorul mai mare decat orice Logan ever made, aia nici nu mai e motocicleta e un hibrid, o masina cu 2 roti. :) Sunt curios ce experienta si vechime in campul motociclistilor avea Costin cand a cumparat motocicleta asta…

    00
  19. zoso…sa stii ca un motociclist are voie sa depaseasca coloana NUMAI daca masinilie stationeaza…daca se misca e altceva…dar in cazul tau…masinile s-au oprit la stop…deci…n-ai dreptate :)

    00
  20. @Costin: Iti dau o idee. Ce ar fi, uhm, saaaa…. hmm.. sa nu filmezi!? Ce zici de ideea asta? Hmm? Si eventual sa tii mainile pe ghidon? E-n regula? Eviti accidentul?

    00
  21. @apropitaru mobrei:
    Nene nu o sa convingi niciodata un om care nu se da pe motor care sunt implicatiile mersului pe motor…
    Cat despre ce inseamna frustrarea celor ce nu pot sa se bage la stop printre masini numai de bine. Ideea este ca imbecili sunt peste tot si pe doua si pe 4 si DA este perfect normal sa te bagi unde poti ca de aia ai 2; daca faci asta cu cap apuci sa o faci in fiecare zi daca nu in cel mai bun caz o faci cu pauze lungi. Si domnu zoso nu asa se produc majoritatea accidentelor ci la schimabarea directie de mers fara sa te asiguri diferenta ca pe doua nu imi zgarii tabla ci pe mine. Si inca ceva nu inteleg de ce toti aveti o fixatie cu ‘nu pot eu sa merg linistit in trafic tre sa fiu atent si la voi’ la volan/ghidon NU ai voie sa mergi relaxat ca de aia sunt accidente daca vrei sa o arzi linistit mergi pasager si gata.

    00
  22. Pai asta am zis si eu!

    Filmul nu e complet. Cu 20 de metri inainte, era sa dau peste un pieton „dezorientat”, cum zici tu. Nu l-am vazut pentru ca eram pe o roata si in acelasi timp foarte atent la Marie-Jeanne sa nu cada de pe motocicleta.

    E bine totusi ca l-am evitat al timp si pe ala. Omoram naibii 2 oameni in aceeasi zi! Basca ca mai stricam si Jeep-ul omului.

    Din cauza ca in camera se vedea doar cerul am taiat din beta la montaj. :(

    00
  23. Costine, las’o moarta, ca te faci din ce in mai de ras.

    Nu mai bine te urci tu pe motocicleta si incepi sa faci figuri din nou prin oras? Ca poate te asteapta ambulantza sa donezi, si tu esti ocupat cu justificarea pe bloguri.

    Sau stai… Sa nu’mi spui! Tu de fapt acum esti pe motocicleta si tastezi din mers. Ahaa! Am intzeles acum…

    Keep up doin’ the good work mate. Si fereste’te de Subaru. Nu de alta, dar sa nu’mi creezi probleme la militz.

    :/

    00
  24. costele, ori dai banii pe o camera montata pe casca sau motor, solutii exista, ori iti bagi telefonul in cur. mainile alea doua, cat inca le mai ai, le ai pentru ghidon.

    00
  25. @Turanbar: ce-mi place de tine.

    Comentezi fara sa realizezi (sau esti doar rautacios) ce sacrificii fac eu pentru aceasta arta a motociclismului si a materialului video.

    Tu crezi ca e usor sa stai si pe o roata, sa ai si pasager si sa te si chinui sa filmezi cu mana stanga cand ar trebui sa tin degetele din scurt pe ambreiaj pentru a tine bolidul pe o roata? NU! Atunci?

    00
  26. NOU
    #28

    E problema ta daca il izbesti sau nu! De ce nu ai respectat limitarea de viteza? Pentru tine ca si motocilist nu se aplica legea la fel? Daca ai fi dat peste un pieton „dezorientat”? Voi, motociclistii, cereti respect dar nu respectati… ar fi mai bine sa va revizuiti comportamentul si mai apoi sa comentati. Hai succes… in trafic!

    00
  27. Daca Marie Jeanne e cea care cred eu, atunci tocmai si-a pus pe blog un post cu titlul „fundul crapat”. O fi de la motor. :P
    Sorry pt eventuale ofense dar mi s-a parut amuzant.

    00
  28. Da, ea e…

    Am fost in week-end la o filmare pe Transfagarasan si, intr-o curba, exact in momentul cand incercam sa fac un stoppie pe roata din fata pentru a-mi impresiona prietenii, a alunecat pe langa mine si s-a izbit de vreo 100 kg de tevi de esapament din dotare.

    Isi revine repede. Trebuie. Sambata ne dam pe o roata pe autostrada caci mergem la Vama Veche si o sa filmeze ea! Cu 2 camere in acelasi timp! Inca nu stie, afla din comentariul asta!

    00
  29. :) offtopic:

    Noaptea tarziu merge romanu la culcare. Si cum sta el linisitit si numara oile ca sa puna geana pe geana se intampla de aude cate un behait de-i strica socoteala si tre’ sa o ia de la cap. Nu, nu-i o miorita mai vioaie. E doar ciobanu’ calare (de data asta) pe-o Ninja.

    Romanu nostru, om bun din fire dar un pic deranjat, vrea liniste pentru el far’ sa-l supere pe cioban caruia evident ii plac senzatiile tari si bucuriile vietii din plin… El, spirit intreprinzator, merge de-i intinde ciobanului o linie de sosire… din sfoara.

    00
  30. Zoso daca tu imi juri cu mana pe inima ca pe un sector de drum cu o banda pe sens si linie continua pe ax ajungand din spate un motociclist nu il depasesti pana in ax(sub acoperirea in fata politistului in eventualitatea in care te opreste ca nu ai calcat axul) sunt si eu dispus sa iti dau dreptate cand il faci de kkt pe Gogu ca a depasit jeepul fara sa depaseasca linia de demarcare a benzii respective.
    Ipocrizia te caracterizeaza din greu!

    00
  31. … din cite stiu eu ceea ce se intimpla in jurul treceri de pietoni este legal, la fel cum este legal ca motocicleta sa poata sa depasesca o masina pe partea dreapta chiar daca masina este oprita la semafor … nu dati cu pietre inainte sa vedeti cum scrie la lege …sau s-a mai schimbat ceva ???

    00
  32. eCostine, ce-ai eprizat efrate ? e ?

    00
  33. mArIuS dRagA, ce f4cuşi p3st3 zi? Te-Ai rElaXat? Toti de mai sus au vorbit cu admiratie despre tine si tu apari tot incrancenat :-)

    00
  34. mai sus trebuia sa apara „ca nu exista distanta regulamentara” si „ci doardistanta corespunzatoare”..

    00
  35. @ costin: am citit cateva comentarii, si dupa felul in care iti sustii parerea si modul de argumentare, ar trebui sa fii impuscat!!! spunea cineva o replica de genul: daca intri in mine precum puteai sa intri in acel jeep, pai daca nu crapi tu, te crap eu!

    siguranta trebuie sa fie pe primul plan!

    si eu sunt sofer de masina ce intentionez sa-mi iau motor, dar tu personal, esti un pericol public!!! din cauza rahaturilor de eludare a normelor de siguranta va aflati mai mereu in spitale!!! partea nasoala e ca puteti baga si pe altii ori in spital, ori in puscarie…

    sunt de acord sa te mai strecuri cand masinile sunt oprite la semafor, dar cu conditia de a nu forta!

    o sa ma consideri un retardat, dar tin sa iti amintesc ca mi-a fost luat permisul din cauza vitezei(eu sunt adeptul vitezei maxime in localitate: 80km/p). la randul meu as merita sa fiu impuscat din unele puncte de vedere cu viteza, mai ales pentru ca nu poti sa controlezi masina daca iti apare ceva: un motociclist de exemplu! dar asta este o alta discutie…

    ajung destul de rar pe acest blog, iar daca personal consideri ca ai mai avea ce sa-mi transmiti(eventual o injuratura) razvan.vasile at yahoo.com

    00
  36. Da’ de ce sa ajunga el mai repede daca are loc? Ia sa stea si el la coada ca si mine? Ia sa moara si capra vecinului.
    E absolut jignitor pentru orice detinator de jeep sa fie intrecut de o motocicleta, care eventual si demareaza de la stop fara sa-l jeneze. Totala lipsa de respect, da.
    Chiar se simte in stilul de scris si calitatea postului per ansamblu cand e legat de prejudecati legate de conflicte trecute sau mici obsesii fara rost. E pacat.

    00
  37. Probabil ca filmuletul ep care l-am vazut eu e defect. Nimic nu se intimpla la secunda 10. Dezinformare masiva? Criza de inspiratie? 24 de gogi si-au dat cu parerea inaintea mea. Fiecare cu ce-l doare.

    00
  38. Costine, tu ai de filmat, da-i in pizda ma-sii pe prostii astia care vorbesc de respectarea legii si siguranta in trafic . Ce-s alea ?
    Du-te, filmeaza si lasa-ne !

    00
  39. ce-mi plac mie conservarii astia care o dau cu „AAAAAA,, mergeai cu 60 km/h, nu respecti vitezaaaaa!!!” cand majoritatea cum prind o portiune mai libera, cum ar fi Eroilor-Regie pe Splai…n-o lasa sub 80 km/h.

    Costine, lasa tractoru’ acasa si mergi cu jipu’, unde dreacu te crezi?
    vrei sa nu pocnesti vreun subarist d-asta… sa te bata?!

    mare ne e gradina si multi conservari idioti volanesc prin ea …..si da! multi oameni au omorat motociclistii de-a lungul timpului o.O, fir-ar ai dreacu’ de de satanisti motorizati…

    00
  40. @zoso : man, ecostin asta iti pune cititorii la-ncercare :))

    00
  41. @Nicky: man, eu sunt adeptul vitezei legale maxim permise de 80 km/h! A se sublinia legale! Tocmai ca nu sunt conservator cu viteza! Dupa cum spuneam, mi-a fost luat permisul(de 2 ori) din cauza ei!

    Am aproximativ 60 000 de km condusi, in vreo 2 ani jumate, ceea ce cred eu ca e destul de bine;) Deci nu mi se poate imputa lipsa de experienta. Am condus atat in romania, cat si in afara mult! Cele mai multe probleme, au fost cu cei care nu se asigura(extraordinar de multe), si pe locul 2 motociclistii.

    Si tocmai, ca sa nu fiu ipocrit, nu spun ca e bine sau nu cu viteza. Spun doar ca viteza e un drog! cat si o relaxare , mai ales dupa ce ai invatat sa conduci foarte bine.

    Ceea ce multi motociclisti nu realizeaza, e ca vine unul din stanga sau din dreapta, si iti mananca banda, iar in mod instinctual te dai un metru in partea opusa, ca sa nu intre in tine. Nu mai e vorba aici de uitarea in oglinda imediat; nu mai ai timp! E vorba de un instinct primar de autoconservare! E vorba de reactia unui bun sofer, iar reactia este involuntara!

    Iar plecand de la acest scenariu, e foarte usor sa lovesti un motociclist!

    00
  42. @zoso: tot incerc sa inteleg daca ecostin are un umor mai aparte pe care nu il gust eu, si face caterinca in toate commurile lui, sau daca e doar extraordinar de idiot. probabil nu-s singurul cu dilema asta.
    tu care pari ca il stii de mai mult timp, vrei sa ma/ne ajuti la elucidarea misterului?

    00
  43. probabil nu gust eu umorul de calitate :-??

    00
  44. Sau probabil sunt eu extraordinar de idiot :-) iar toti cei care au comentat mai sus sunt niste experti in motociclism, fizica si (sa nu uitam) legislatie rutiera.

    Doar m-au si imaginat ridicand pe o roata un Suzuki Intruder de 1800cc cu centrul de greutate undeva spre roata din fata. Si cu pasager. Si cu o camera de filmat in mana. =))

    Sunt sigur deasemenea ca toti cei de mai sus s-ar fi descurcat cu mult mai bine decat mine in situatia din video :-)

    00
  45. Da Costin, felicitari pentru motor. Sa-l stapanesti sanatos!

    Stii ce fac eu cu motociclisti de genul asta care pleaca primii samd?

    Ma iau dupa ei de la inceput, bag tare insa nu ca sa-i depasesc ci ca sa stau in spatele lor pe acceleratie. Si sa vezi atunci belea – oricat de tare i-ar da in goarna (care deh, se aude foarte tare ca orice ricer stie „tuning” cu teava de esapament) uite ca tot imi simt baietii caldura de la radiator in spate.

    Mai trist e cand in fata e un semafor si trebuie sa franam. Eu la 100/h pot opri destul de bine – voi insa nu prea. Si sa vezi din nou belea: voi deja franati pe cand eu o las sa curga spre voi la fel de tare. Ba al dracului mai pisc si putin frana ca sa auziti ABS-ul si scartaitul prin casca aia groasa prin care nu se aude nimic (adica propria toba si zgomot pentru nimic).

    Sa vezi ce incet si tandru se baga baietii dupa faza asta pe prima banda, ca biciclistii (ca sa franeze cat mai au timp si sa plece din fata mea).. Dar sa vezi din nou ghinion – nu va las in pace nici acolo. Pe lateral pot sa va imping pana ajungeti cu roata langa bordura, doar asa, de distractie. Sa vad cum mergeti pe sarma ca la circ, drept inainte (daca aveti cu ce si daca va tine). Cred ca e tare nasoala senzatia sa vezi manerul usii mele langa ambreiaj si sa stii ca daca mai faci putin dreapta iei bordura, nu? :)

    Intr-un final va opriti voi cumva ca banda 1 e libera si e loc. Pe trecerea de pietoni mai exact, pe liber dreapta, ca tot va place sa stati pe ea.

    Daca va strangeti mai multi sa ma asteptati in parcare nu rezolvati nimic ci va stricati cromul si mai mult, va garantez. Sufa aia din portbagaj nu o tin degeaba, de fapt pentru chestiuni de genul asta a si fost inventata, daca ma intelegi. :)

    Hai sanatate si Drive Safe!

    :D

    00
  46. @Extra3OO, dupa ce faci toate alea, cand te trezesti e dimineata, nu ? Pentru ca din lauda ta cine stie cat de cat raporturi de greutate/CP, Nm, etc. va rade de se va rupe cand te-ar citi. Adica ori nu stii ce vorbesti si doar faci un mic flame si tu alaturi de Zoso, ori tu faci faze din astea la scuteristi si eventual chopperisti ce nu se streseaza sa o arda-n blana ci doar pleaca primii pentru ca (,) cuplul le-o permite. Iti garantez ca NU ai nici o sansa sa faci cele de mai sus unui motor de >500cmc si nu neaparat vitezana. Gandeste-te, daca stii cat de cat, ca un moto de 130-150 kg + conducator la ~70 kg, cu 60-100CP dati din fabrica accelereaza si are un cuplu NET superior unei masini „normale” de 1-1,5tone si eventual 150-200 CP. E o chestie de logica simpla totusi. Iar daca tu faci asta in mod repetat, la un moment dat o sa gasesti vreunul care nu gusta „dume” din astea si se pot schimba amabilitati intense. Nu stiu cat iti permiti sa duci mai departe „gluma” insa e o zicala cum ca „mereu se va gasi unul mai nebun ca tine”.

    @Costin, ai doua frane, foloseste-le cu incredere pe ambele, nu cum probabil ti-a zis la poligon instructorul „doar cu fata”.

    Bafta.

    00
  47. @Extra3OO: extraordinar comentul!

    @Costin: man, nimeni nu iti contesta aptitudinile tale pe motocicleta! eu sunt personal convins ca sunt foarte bune! dar iti contestam atitudinea! Nimeni nu a contestat cat de bun ai fost cu un om in spate, ridicat pe o roata si cu camera in mana! Dar te expui, si ne expui pe toti la un pericol degeaba!

    ca sa-l parafrazez pe Extra300

    Sanatate si Drive Safe!

    00
  48. As putea face un studiu de caz pe tema comentariilor :-). Stau si ma gandesc cati inca isi inchipuie ca vor vedea vreodata un Intruder pe o roata :-)

    00
  49. @Thomas C. : 60-100 de cai incepi sa ai pe la 12.000 rpm adica exact bazaiala care mie nu-mi place absolut deloc (ca esti in oras si nu pe circuit).

    Cu 280 de cai te tii destul de bine dupa majoritatea motociclistilor gen valentino rossi (de crevedia) insa eu ziceam mai mult de senzatia avuta de respectiv la franare, cand „nesimtitul” pe patru roti e in spatele tau, habar nu ai ce vrea sa faca si nu prea ar da semne ca e sanatos. Nu la „cine ajunge mai repede la urmatorul semafor” (care de obicei e la cativa pasi). Din punctul asta de vedere eu sunt avantajat ca franez mult mai tarziu si mult mai bine, ba chiar si in curbe pot intra mai tare. Tu/voi insa .. nu prea.

    Si apropo: faza cu “mereu se va gasi unul mai smecher ca tine” eu am inventat-o. Smecherul eram eu. ;)

    @Costin: pe o roata cu buldogul ala de motocicleta nu merge nici Bubba Blackwell insa daca tu ai reusit sa faci asta, ce sa mai zic.. felicitari. Ai grija totusi cu distanta de franare, mai ales cand ai 50 de kg in spate. Pentru ca la fel ca in „soferie” cea mai importanta pedala e frana, nu acceleratia – dar asta cred ca stii. :)

    Ai grija totusi cu drumurile de la noi pentru ca aici poti sa gasesti orice. Adica intradevar ORICE. De la cutii lasate in mijlocul unei curbe fara vizibilitate pana la pietroaie si gropi exact cand iti este lumea mai draga. Eu de exemplu am vazut pana si cai (sau babe) pe mijlocul autostrazii la 4 noaptea asa ca nu mai mai mira nimic.

    :)

    00
  50. @Extra3OO Vad ca persisti in visare. Ca sa vezi ca si altii au incercat pe circuit ce visezi tu acolo, ceva de vazut -> moto 65cp vs masina 280cp -> https://www.dailymotion.com/video/x2mrzl
    La sfarsit sunt si timpii in scris, facuti cu transpondere, nu cu ceas de mana :)

    Iar daca mai continui ajungem la niste pariuri gen celor de acum cativa ani: Pe o sosea virajata (Cheia, Medias-Sighisoara) contra-timp. Cel care pierde traverseaza o sosea aglomerata, in 4 labe, cu o pancarta „SUNT PROST” la gat sau se dezbraca in rond la Universitate cu aceeasi pancarta la gat :)

    00
  51. @Extra300 Eu nu am inca permis de conducere dar daca as iesi pe drum si as da peste unul ca tine te-as urmari toata ziua daca ar trebui pana sa opresti si ti-as umfla muianu ala al tau prost sa nu-ti mai trebuiasca niciodata sa faci glume de-astea
    vad ca te crezi foarte smecher din spatele monitorului

    00
  52. Extra300, cand ti-oi lua o casca-n mecla sau niste titan in ficat sa nu te intrebi de ce!
    frustratule! fierbi in conserva si mori ca motociclistii se strecoara.
    vezi ca nu toti isi iau mobre sa le dea in gura….si s-ar putea sa dai peste unu care face pipi pe sufa ta
    ai grija mai ales la aia cu embleme pe spate, ca nu prea stau la disctutii cu impotenti d-astia ca tine, si nu gusta deloc sicanarile astea de taran parvenit.

    00
  53. Ceea ce imi confirma ca numai mucosii si socialistii isi iau motor. Sa fie TARI! Right..

    Thomas, tu intelegi o chestie simpla cum ar fi .. distanta dintre doua semafoare vs distanta de franare?

    Nick, Rocker si alti labagii tristi: cu muianul ma cauta mai multa lume de foarte multi ani si inca din cauza unor motive ce se masoara in mult mai multe zerouri decat spitalizarea voastra pe 2 3 ani – dar ghici ce se intampla. De fiecare data cand dau peste moluste nevertebrate de genul asta rezultatul e acelasi. Eu merg inainte pe cand „voi”..

    :)

    00
  54. @Extra300, ori te faci ori esti un pic cam prost. Adica o pagina in urma spuneai „Ma iau dupa ei de la inceput, bag tare insa nu ca sa-i depasesc ci ca sa stau in spatele lor pe acceleratie. Si sa vezi atunci belea – oricat de tare i-ar da in goarna (care deh, se aude foarte tare ca orice ricer stie “tuning” cu teava de esapament) uite ca tot imi simt baietii caldura de la radiator in spate.” si drept urmare ti-am raspuns ca nu ai cum sa stai in coada unuia pe acceleratie decat daca ala vrea, acum o dai la intors ca de fapt tu te refereai la franare si alte bullshit-uri.
    Am ajuns la concluzia ca imi pare rau ca mi-am pierdut vremea cu tine pana acum, incercand sa-ti explic. Ai dovedit ca esti doar un mic flamer ce (poate) poseda un Subaru de 280CP. Dar la stilul in care te exprimi, imi pare ca doar ai vazut masina pe youtube si te-a cam luat valul :)
    Visare placuta, over & out.
    Salut.

    00
  55. „drept urmare ti-am raspuns ca nu ai cum sa stai in coada unuia pe acceleratie decat daca ala vrea”.. tu chiar crezi ceea ce zici? Si daca iti arat contrariul? :)

    Pana una alta am stat la o tigara pe bancutele puse de piedone pe unirii. Din 10 motociclete iti garantez ca erau 7-8 care se ambalau de mama mama (nu zic de scutere ca aia chiar sunt cocalari). Ziceai ca rup pamantul, ca au mancat jar nu altceva. Insa ghici cat aveau la ora – 70 maxim 80. La fel si cu acceleratia, vai ce tare pleaca, vai ce zgomot..

    Mai baieti, poate va puneti si voi bara aia in spate ca sa nu va dati peste cap ca nu de alta insa la asa motoare puternice mi-e sa nu va dati peste cap ca Fat Frumos in poveste.

    Si apropo: las-o mai usor si cu soselele tale virajate pentru ca se pare ca nu inca ai descoperit surprizele patriei, de la PRAF si NISIP pana la pietricele si alti bolovani sau femei la volan/carute cu tarani samd. De PETE DE ULEI nici nu mai zic, se pare ca ai si tu probabil 20 de ani si vrei sa fii erou. In curbe de genul ala iti garantez ca ai vrea sa ai 4 roti.

    Exact cum zicea cineva mai sus, eu la 50 imi indoi tabla pe cand voi in cel mai fericit caz stati in spital vro 2 luni. In linie dreapta toti sunteti eroi (stiu) insa vezi ca a fi motociclist inseamna chiar mai mult decat o liniuta smechera sau mers pe o roata putin.

    Tot respectul pentru cei care isi cunosc limitarile (in special pe autostrada unde distantele de franare sunt mult mai mari – chestie de energie/inertie care creste exponential cu viteza si mareste distanta de vro 4 ori/dar asta iarasi sunt sigur ca stii), nu am cum sa nu-i admir pe baietii care se chinuie sa mearga la mare si ei cu motorul desi afara ploua sau bate vantul de iti rupe rinichii in doua.

    Hai, acum fugi si da repede o tura prin pasaj sa-ti treaca supararea insa cand vii vezi sa termini conspectul pana la capat. Sfaturi si notite pentru incepatori ca tine sau altii nu o sa mai dau asa curand. :)

    00
  56. @Extra300-in cazul asta pt cei ca tine exista bujii sau prezervative cu vopsea „scapate” in parbriz

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube