Atunci când internetul urlă că umbli cu fofârlica, n-au încotro, dai declaraţii în ziare că faci business serios, cu bani serioşi, şi eşti şi om serios. Cam cum au făcut CEL.ro după ce au refuzat să înlocuiască un iPad stricat.
Revenind la Seo Monitor, noroc că oamenii de la ZF sunt cam varză, deci slabe şanse să ştie să caute pe google firma, să vadă cu ce se ocupă. De aia moare presa, că e docilă rău.
PR-ul face parte din strategiile fiecaruia. Cat de adevarat este sau nu… ar trebui sa verifice din 3 surse, sa dea drept la replica, etc.
Personal am avut „concurenti” optimizati de ei si pot spune ca pentru un site cu relevanta foarte mica si fara pic de dinamism la inceput au reusit si inca reusesc sa se mentina in top 10 …
Oricum, SEO, este acum, ceva de gen web design in perioada in care au explodat agentiile… ceva trecator, pana se aseaza…
Bafta le urez…
Nu stiu cine ar folosi SEO Monitor cand exista SEOmoz. E adevarat, SEOmoz e mai scump, dar chiar faci o treaba cu el.
Daca ai un site mare care traieste din trafic nu vad de ce ai risca sa nu folosesti cele mai bune unelte.
Le-am vazut filmul de prezentare (de la SEO Monitor), „fac baietii nostrii chestiile alea complicate pe care numai ei stiu sa le faca”. Pe mine ma seaca faptul ca ma face prost in fata, dar altii sunt atrasi de-asa ceva.
Cand business-ul tau este pe net trebuie sa inveti sa faci „chetiile alea complicate”. Romanul nu vrea sa se streseze prea tare, vrea doar sa vina banul. Drept urmare SEO Monitor merge.
Articolul din ZF nu greseste intr-o anume privinta. Omula ala chiar a facut o groaza de bani. Poate serviciile pe care le ofera el nu sunt neaparat cele mai bune, dar tot e mai admirabil decat unul care face bani din site-uri cu filme online sau pagini de facebook cu poze cu gagici.