V-ați scos banii pe Genius?

Mi-am făcut cont de când s-a lansat și după un an l-am lăsat să-și facă renew (avertizează prin email înainte de a face asta), pentru că mi se pare util.

Nu cred că am cumpărat mai mult sau mai puțin fără, cred doar că am cumpărat mai des. Adică tot produsele alea le luam, dar nu mai așteptam să fac o comandă mai mare, le comandam pe măsură ce-mi veneau în minte.

Pentru cine nu știe ce este Genius, e un abonament care costă 99 lei pe an și care permite clientului eMAG să comande unele produse (aproape 3 milioane momentan) fără să plătească transportul, către easybox sau prin curier (la curier e nevoie de o comandă minimă de 100 lei), plus perioadă extinsă de retur (60 zile în loc de 30), cu opțiunea de a primi înapoi banii instant pe card (dacă plata s-a făcut așa, desigur).

Pe lângă asta, eMAG a lansat opțiunea de livrare în aceeași zi în București și zonele limitrofe, pentru comenzile lansate până la ora 12.30, la anumite produse vândute de eMAG. Membrii Genius au livrarea gratuită.

Așadar, la un an de la lansarea Genius, cum vi se pare? Util?

emag-genius

(articol sponsorizat)

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

87 comentarii

  1. Foarte util, mai ales in combinatie cu easybox si livrare gratuita pt produsele ieftine.
    Am observat zilele trecute ca am putit lua gratuit prin Easybox si de la niste vanzatori Market Place.
    In alta ordine de idei, am platit cu cardul pe Evomag si mi-au luat taxa de prost, ca am cerut factura pe firma. (Comision interchange)

    00
    • Banii pe Genius i-am scos repede. Merită pentru o grămadă de produse mult mai ieftine decât la supermarket.
      In schimb nu înțeleg presiunea pusă pe lanțul logistic, de a livra in aceeași zi produsele. Stres mai mare pe infrastructura, stres pe mașini, stres pe curieri, traficul nu ajută deloc, oamenii sunt forțați să tragă mai tare. Sunt anumite activități unde e nevoie sa ajungă urgent curierul, dar aia se poate rezolva cu o taxă de șmecherie. Pentru restul nu face diferența, dacă produsele nu ajung in aceeași zi. Plus că parcul auto de la Sameday arată ca Remblăru lu Andy Anderson. Curg tablele de pe ele.

      00
    • Evomag practică o altă măgărie: stocurile „exclusiv online” care câteodată (sau „de multe ori”?) nu sunt reale – îți acceptă și decontează plata cu cardul dar nici după o săptămână nu livrează produsul și nu trimit vreun mesaj de notificare – am pățit asta la ei toamna trecută… până la urmă am găsit produsul căutat în altă parte și am ieșit mai ieftin decât la ei cu aprox. 150 ron, cu tot cu taxa de livrare prin curier din Polonia. oh well, cu ocazia asta am învățat să fac comenzi în Polonia :D

      În ce privește comisioanele alea interchange – pentru persoane juridice sunt alte comisioane practicate de bănci + Visa / Mastercard decât la cele pentru persoane fizice… chiar și PCGarage practică astfel de comisioane pentru plățile efectuate de P.J.

      https://www.mygarage.ro/intrebari-opinii-sugestii-pc-garage/399980-taxa-interchange.html

      citat de acolo de pe forum: Legea se refera la persoane fizice, la fel si directiva EU de limitare a taxei interchange pentru VISA/Mastercard/banci. /citat

      00
  2. NOU
    #4

    Poate e prea de dimineață, dar eu nu găsesc această statistică in contul meu…

    00
  3. La fiecare cumparatura tot mi-a aparut reclama la Genius pana m-a convins. Apoi sa descopar ca defapt la mine in oras nu e disponibil. Cred ca era greu sa vada din ce oras sunt. Deci, pentru mine e un serviciu inutil :)

    00
    • NOU
      #14

      Că era și foarte greu să citești în ce localități este disponibil, înainte să dai banii.

      00
  4. In primul an mi-am scos banii. Anul asta va fi si mai bine pentru ca acum am un easybox la 100m de casa.

    00
  5. pentru mine este util pentru ca comand destul de des dar daca intrebi carcaotasii o sa spuna ca au introdus transportul cu taxa doar ca sa adauge un abonament ca sa-ti dea iar transportul gratuit
    chiar si asa, nu poti sa nu observi imbunatatirea serviciilor de transport pe care le-a adus emag in timp si la care unele magazine(momentan) doar viseaza
    mi se pare foarte tare sa poti comanda azi si sa-ti vina maine, sa-ti alegi ziua si ora sau mai nou sa comanzi azi si sa-ti vina tot azi

    10
    • Nu ma inflamam, dar am platit transport la o ora anume ( sambata la ora 19 – 3 produse, 3 “transporturi” platite, 150 lei pe transporturi planificate ). La ora 17 ma suna curierul ( sigur, un curier avea 2 dintre colete, dar eu am
      Platit 2 transporturi diferite… ) ca el ajunge imediat. Ii spun ca sunt la vreo 20 km de locatie, deci nu prea pot sa ajung in cateva minute. Imi spune ca aia e, imi aduce coletele luni. Intre timp ma suna si curierul de la al 3-lea colet ca e in zona, practic cu 2 ore inainte de ora programata. Cand a vazut ca era deja cineva care ma astepta cu 2 colete, nu a mai stat, i-a lasat aluia coletul si a plecat. Asa ca sa nu ne hazardam cu revolutionarea livrarilor.

      00
    • ai depus sesizare sau doar plangeri in comentarii si intre prieteni?
      asa am patit si eu odata cu un singur transport, am depus sesizare si am primit un voucher de 30 lei + scuze….si nu, nu i-am amenintat cu anpc, judecata, curtea constitutinala sau alte cuvinte grele :)

      00
    • Ce usor judecam, normal ca am facut sesizare si am primit O PARTE DIN BANI inapoi ( vreo 100 lei, din 150 ish; sigur, o tampenie, eu neprimind produsele la ora stabilita, deci ei nu si-au respectat partea de contract, dar in fine ), fara ocara, fara amenintari. DAR, nu despre asta discutam, discutam despre:

      „chiar si asa, nu poti sa nu observi imbunatatirea serviciilor de transport pe care le-a adus emag in timp si la care unele magazine(momentan) doar viseaza”.

      Mai e mult pana departe.

      00
  6. 3 milioane de produse din care vreo 30 de mii daca sint disponibile prin genius asta … am vrut sa comand chestii de pe emag, de la diversi vânzatori, si transportul era un sfert din valoarea cumparaturilor. m-am dus pe olx si pe okazii

    00
  7. Ca idee, am scos banii pe Genius in ziua cand m-am abonat, de black friday (anul trecut).

    10
  8. E ok. Singura magarie pe care au facut-o e ca mi-au reinnoit abonamentul fara vreo notificare prealabila.

    00
    • Confirm. Nu m-au întrebat și nu m-au anunțat în prealabil că o vor face. Nu-i bai..că oricum îl făceam din nou.

      00
    • desigur că nu. primești mail.

    • Yep, la fel si la mine. Mi-au trimis mail dupa ce mi-au luat banii de pe card si mi-au reinnoit automat abonamentul. Din cauza asta nu il voi mai reinnoi niciodata, indiferent daca renteaza sau nu.

      00
    • Si eu am primit doar mail ca s-a reinnoit, fix atunci. De fapt, intai a venit notificarea de la app-ul de bnking ca a tras emag niste lei, am zis wtf?, o fi comandat nevasta, dar apoi la vreo 5 minute a venit mailul. Nu ma deranjeaza, reinnoiam, dar totusi….

      00
    • le-am dat mesaj sa ii intreb de sanatate care e faza cu innoire automata si nu mi-a raspuns nimeni

      vad insa ca la mine trebuie sa ma reinrolez cand o sa fie, nu stiu daca si la altii apare asa
      insa cred ca e varianta optima

      https://www.dropbox.com/s/59399j84rhii3ot/emag_genius.JPG?dl=0#

      00
    • eu am primit mail „În 3 zile, abonamentul tău eMAG Genius va fi reînnoit automat”
      nu stiu daca e o modificare recenta sau e de la inceput, la mine s-a reinnoit la inceputul lunii iulie

      00
  9. Am luat acel trial. Nu m-au anuntat de nimic ( nu comand asa de des, parea ok genius, dar pentru cineva care chiar face cumparaturi online frecvent ) si m-au taxat pentru tot anul. Am zis ok, aia e, hai ca-l anulez din contul emag. Teapa, nu se poate anula decat sunand la ei. Poate asta ar fi bun ca sfat: sa ai acces la a anula abonamentul, din varii motive, sa ti se opreasca o orecare cota parte 100 lei/365 zile, etc.

    00
    • Pai e 1 abonament pe un an, asa ii produsul. Daca ar oferi varianta ceruta de tine si ar imparti pretul pe zile, vor incepe altii sa isi tot activeze si dezactiveze abonamentul cate o zi (iese 27 de bani/zi) doar cand isi comanda ceva.

      00
    • @Adi: Nu pare ca m-am facut inteles. Solutia aia era pentru situatia specifica. Eu am luat trial de o luna, nu consum atat de mult pe zona asta de livrari. Deci, dupa 2-3 comenzi la inceput de luna, am uitat ca am eu Genius sau ce am pe acolo. M-am trezit intr-o zi cu o retragere de 99 lei de pe card, catre emag. Am zis ok, vina mea, dar vreau sa anulez ca sa fiu sigur ca nu o sa se mai intample asta si peste un an ( de obicei, dau cancel la trial fix dupa ce il activez, tocmai pentru a fi sigur ca decid eu cand si daca voi folosi produsul ala ). Fiind in aceeasi zi si vazand ca nu am optiunea in cont sa anulez ( imi asumam pierderea acelor 99 lei ) am sunat la ei si au spus ca stiu de problema si ca il vor anula ei si-mi vor returna banii. Aici intervenea propunerea mea: eu nu ma asteptam sa primesc fix 99 lei inapoi, puteai sa-si opreasca o cota parte, ca si cand am folosit produsul timp de 1 zi, 5 zile, whatever.

      00
  10. Si da si nu.
    Partea de scos bani a venit la un loc cu nervi generati de faptul ca are o rata de succes de cam 50%. Cand imi era lumea mai draga si chiar aveam nevoie de comanda o dadeau in barci. Se pare ca nu sunt in stare sa livreze partial daca ei strica/pierd o parte din comanda.. Logica de aur, mai bine nu livrez nimic decat 3 din 4 produse.
    Plus magaria ca s-a reanoit fara sa fiu anuntat.

    Iar ca bonus: Partenerul SameDay: Daca locker-ul este full prioritate au noile comenzi nu comanda prostului care a comandat acum 5 zile (produs genius)

    00
  11. I-am scos chiar bine de tot. Mi-a expirat în weekend și reînnoiesc azi. Nu las cardul acolo salvat niciodată.

    1973 numqi din transport,
    plus celalalte beneficiii (gen am dat produs înapoi după 50 si ceva de zile, sigilat, ca luasem degeaba) https://ibb.co/kcZ4SPM

    00
  12. Ce înțelegi prin ‘a scoate banii’? ‘ e un serviciu ce te incită sa consumi, nu e un plasament de bani, nu e o investiție. Singurii care câștigă sunt vânzătorii iar tu câștigi iluzia ca ai făcut o afacere bună

    10
    • Același comentariu doream să îl postez și eu: nu câștigi nimic, de fapt pierzi, pentru că vei cheltui bani pe niste bunuri de care de multe ori nu ai nevoie, bonus având abonament la un anume vânzător/platformă, vei rămâne dependent de acesta.
      Câștigat ești când reușești să iți cumperi doar ce ai nevoie, iar în Romania (spre deosebire de tari în care amazon prime face legea), ai magazine deschise la orare posibile și imposibile, deci poți găsi întotdeauna ceea ce cauți. Și poate în căutările fiecăruia, mai cumperi de la firme mici, afaceri locale, decât să contribui la creația unor monopoluri.

      10
    • Wrong!
      Asa credeam si eu la inceput, dar m-am uitat in istoric si nu mi-am comandat altceva in plus ce n-as fi luat din mall sau hypermarket.
      Mai ales pentru cei cu bebei, daca ai si easybox aproape, e o gura de aer. Nu mai zic de haine si incaltaminre (cred ca nu m-am mai dus in mall de un an de zile).

      00
    • De cand cu easyboxu genius este o comoara. Tot ce e pentru casa imi vine la easybox fara sa mai fac drumuri la supermarket si astfel sa se imbogateasca nemtii sau francezii.

      00
    • Adică e mai rentabil să aștepți cumpărăturile să vină la Easybox, decât să te duci tu, în general, nu mai mult de câțiva km? Say what? Eu am vreo 5-6 magazine, Kaufland, Lidl, Auchan, nici Carrefour nu e departe pe o raza de până în 2-3 km.

      00
    • Confirm ce zice @Buricul Nu am Genius, dar de cand au facut Easybox peste strada, toata ziua stau cu ochii pe Emag, ba chiar m-am apucat de baut rom

      00
    • Hehe, daca era Genius cand cumparam de pe emag scutece, economiseam o gramada de bani. Luam cand erau la promotie, si pe emag gaseam mereu cel mai bun pret. La fel, o perioada, si cu laptele praf, pana am gasit in alt loc.

      00
    • @Beb, dar trebuie sa mergi la easybox. Cum dracu’ sa fii incantat ca trebuie sa iesi din casa pentru a scoate ceva dintr-o cutie, in loc sa stai pe curul tau in casa si sa-ti vina obiectul comandat direct la usa. Probabil m-am puturosit eu, de ma astept sa comand ceva si sa ajunga in fata casei. Culmea, si in satul in care m-am mutat, in cuca macaii, amazon / H&M si alte balarii similare trimit gratis pachet la peste 25/50 de dolari (sau cum e practica magazinului), iar nenea curier vine LA USA. Nu am platit Prime pentru ca pot astepta cateva zile dupa pachet, in general nu comand nimic de azi pe maine.

      Dar sa aplaud ca dau 25 de dolari pe an si sa fiu nevoita sa merg eu undeva sa iau pachetul … asta e buna strategia de marketing :D

    • @dojo, la comenzi de peste 100 lei este livrare gratuita si la domiciliu, cu Genius.

      00
  13. Mi-am făcut cont de când s-a lansat și după un an l-am lăsat să-și facă renew (avertizează prin email înainte de a face asta), pentru că mi se pare util.

    Mda, stii ce nu avertizeaza? Cand NU face renew. Am dat comanda, am vazut ca am de platit transport, am dat din umeri (era o suma destul de mare, transportul nu era cine stie ce), iar dupa aia mi-a zis „Hehe, puteai sa nu platesti transport daca aveai Genius”. Si de ce nu mai anuntat ca expira, dumbfuck?!?!

    00
  14. Da, foarte bun, foarte mulțumit. Am beneficiat inclusiv de o reducere genius de 500 de lei, care nu apare în graficul ăla, foarte interesant modelul de business de la emag

    00
  15. Am economisit conform statisticii. Insa in realitate, am cumparat de fiecare data cand imi doream ceva, stiind ca am easybox langa bloc si nu trebuie sa mai astept sa strang produse de X suma pentru a avea transport gratuit. Imi place la Genius ca nu mai stau in asteptare daca sun in call center si ca de fiecare data cand a fost vreo problema (chiar si cu vendori din alte tari), emag au solutionat in timp util.

    00
    • dar nu era mai fain daca nu era nevoie sa suni/email ?

      am avut probleme cu anularea unei comenzi platite cu cardul la un vendor extern (HK ceva cu nr de telefon hotline-ul emag), am anulat comandat la 15 minute dupa ce am facut-o, a fost expediata la 24 de ore dupa, si banii cred ca au revenit in cont dupa 2 saptamani, chestie total diferita de returnam in xx minute anularile online

      00
    • L mine a fost un incarcator de laptop venit din Polonia, care defapt nu era original, cum scria in descriere. Inca nu stiu ce probleme aveau la vendorul respectiv, dar mi-au facut ei cererea de retur prin callcenter (am sunat pt ca nu mergea sa o fac eu, primeam eroare). Iar dupa ce produsul a fost ridicat de curier, mi-au dat si un mail la care sa revin, daca intampin probleme cu furnizorul respectiv (gen, sa nu imi mai dea banii inapoi), insa la mai putin de o saptamana dupa ce a venit curierul sa ia produsul inapoi, au intrat si banii in cont. Pentru mine a fost un plus la cum au tratat situatia.

      00
  16. Cea mai buna investitie, mai ales ca faceam comenzi de 2-3 ori pe saptamana pentru bebe stuffs.
    Ce nu-mi place e ca am tendinte de a fi nesimtit. Adica, ma uit in ziua respectiva (stand pe tron) si imi aduc aminte ca am nevoie de un produs care costa sub 10 lei. Il pun in cos si il comand. Impresia e ca vine curierul doar pentru produsul meu ieftin si nu e ok, dar stiu ca nu e asa.

    Chiar, ar fi interesanta o statistica pe easybox-uri, ce valoare a fost comandata intr-o perioada la un easybox anume.

    00
  17. Cu da si nu. Nu mi se pare emag mai ieftin ca un supermarket cu toate ofertele(si supermarket-urile au oferte). Si in supermarket tot merg si cam aceleasi lucruri le cumpar. Sa mai merg si la easybox pt niste beri, un vin, hartie igienica sau alte aiureli nu prea se merita. Eu nu cred ca o sa-l mai reinoiesc.

    00
  18. F util, mai ales ca iti ofera beneficii extra si pt Tazz. Doar din extra discountul de 10% de la Dristor cred ca sunt pe plus :))

    00
  19. Pacat ca genius este doar pt produsele vandute de emag si foarte putini selleri din marketplace.

    00
    • este decizia sellerilor respectivi dacă acceptă sau nu Genius.

      Chiar și livrările „gratuite” la easybox îl costă totuși ceva pe vânzător fiindcă trebuie plătită munca oamenilor care lucrează pentru livrare iar dacă volumul de vânzări sau creștetea estimată a volumului nu justifică acel cost pentru vânzător atunci nu are sens să ofere Genius.

      iar eMag nu văd cum ar putea să sponsorizeze permanent livrări gratuite prin Genius pentru Marketplace….
      Probabil oferă gratuitate pentru câteva livrări pe lună ca să promoveze utilizarea serviciului (3…5…10? în funcție de volumul de activitate) dar mai mult nu cred că ar putea subvenționa asta pe termen lung.

      00
  20. Nu mi-am scos inca banii pe genius dar sunt pe aproape.
    Ca o fi bun, ca n-o fi bun asta e alt subiect.
    Pandemia oricum a dat peste cap livrarile si nimic n-a mai ajuns la timp de vreo doua luni (asta in Bucuresti, nu ma gandesc cum o fi in provincie).
    Nu stiu cat de mult ajuta in contextul asta un numar mare de abonati genius, daca asta devine noul baseline. Asta pe principiul „cand toti au genius, de fapt nimeni nu are”.

    00
    • genius nu este un fel de abonament VIP, asa cum il consideri tu. genius iti ofera o serie de avantaje de care altfel nu ai putea beneficia. si daca ar avea toata lumea genius, tot ai avea avantajele alea.

      00
  21. Foarte bun, mai ales in combinație cu contul VIP de black friday

    00
  22. Banii pe transport i-am scos, clar. Si livrarea (uneori in cateva ore) e foarte misto. Mai neplacuta e situatia cu EasyBox, ca in ultima vreme cel de langa mine e plin foarte des, si uneori astepti cate 3 zile pana ajunge un produs cu „livrare azi dupa 17”. Langa birou n-am EB, si urmatorul e la vreo doua statii de autobuz distanta – adica suficient cat sa anuleze beneficiul livrarii „langa casa”.

    Le-am sugerat sa suplimenteze, si ca feedback, si ca plangere (produs comandat cu doua zile inainte de vacanta si livrare „azi”, dar care a ajuns la o zi dupa ce deja zburasem – luat intre timp din alta parte si recuperat banii.. la vreo saptamana, desi au „retur magic”) – ca, in fond, daca e tot timpul plin, inseamna ca au vanzare in zona ;)

    00
  23. ce mă distrează aberațiile de genul „mi-am scos banii” & „sunt pe plus” când este evident faptul că defapt respectivii au cheltuit (mult) mai mult :)

    10
  24. Avem si noi in Olanda un eMag local, bol.com ii zice, si are un abonament asemanator dar costa 9.9 Euro. Deh, saracie mare aici. Si Prime de la Amazon e 2.99

    00
  25. Da, mi-am scos banii pe genius, merge bine in Bucuresti. Un episod misto am avut cu fashiondays, comanda vineri seara la 10 ajunsa in easybox la 7 dimineata, facut retur si comanda la ora 12, marime prea mica, a doua comanda ajunsa la easybox la 18.

    00
  26. Graficul postat e facut gresit. Nu ai economisit 600lei, ci 400 pentru ca trebuie sa scazi costul abonamentului.

    00
    • Defapt e facut corect. Iti calculeaza diferenta, eliminand deja costul abonamentului.

      00
    • Da, pare ca s-a fixat.
      Inainte cand treceai de 100lei, puneau totul la economii, ca si cum nu a costat nimic abonamentul.

      00
  27. Când nu exista „abonament” și își făceau treaba bine și gratuit, nu era bine? :))

    #evoluam

    00
    • chiar și la livrările „gratuite” de dinainte existau costurile de livrare dar erau îngropate în costurile produselor și în cheltuielile generale de funcționare.
      O muncă prestată gratuit pe termen lung nu mai este muncă, este sclavie.

      Acum cred că este ceva mai OK din punct de vedere al transparenței costurilor pentru cumpărător.

      00
    • Ti se pare că acum au cele mai mici preturi?

      00
  28. La mine zice ca am economisit 184 lei pana acum.
    Eu am prins si oferta de Black Fridaiy cu reducere la abonamentul Genius.

    Dar avand in vedere ca lucrez de acasa si am easyboxul la scara blocului, Genius merita toti banii.

    00
  29. O fi util Genius-ul ăsta, nu știu, nu-l folosesc, fiindcă mai mult aș arunca banii aiurea pe toate prostiile, însă nu pot să nu remarc și câtă risipă se face, fiind probabil destule persoane care comandă te miri ce, prin easybox sau eMag, când ar putea foarte bine, să-și miște fundul până la supermarket, de exemplu. Da, wow, la eMag e cu 5 lei mai ieftin, însă aștepți 1-2 zile până să ajungă produsul vs 1-2 ore, maxim, până la market. În plus, curierii care trag tare să se încadreze în target-ul ăla și au salariile pe care le au. Da, suntem bucuroși că suculetul, cafeluța, chestiile de îngrijire, bebe, electronice la reducere au ajuns, fără ca noi să depunem prea mare efort, însă nu vedem schema generală a lucrurilor.

    10
    • Da știu, sunt „ipocrit”. Însă pentru chestii mici, tot prefer market-ul, chiar și magazine precum Altex, unde, de multe ori, ai prețuri mai bune decât la eMag.

      10
    • Sigur, ca te duci la hypermarket si iti iei fix ce ti-ai propus. Ahem

      00
    • @Vlad – tocmai la aia de la livrari sa te gandesti, nu faci 5 comenzi/luna sigur unu e concediat, asa hranestii livratorii si ii ti sa nu se faca glovisti

      00
    • Da, dacă am nevoie de ceva, mă duc la hyper, că nu-s moluscă și nu-mi cad mâinile. Înțeleg că sunt persoane care poate au prea multe pe cap, precum job, copil, îngrijirea părinților etc. etc., însă la alții e vorba doar de comoditate.

      10
  30. Am scos banii din abonament cam in 3 luni de la achizitie. Faza cu livrare in aceeasi zi in Bucuresti este de cativa ani (era optiune ca daca vrei in 2-3 ore plateai o taxa mai mare de livrare).

    00
  31. 657 lei economisiti arata :)

    00
  32. Practic banii au iesit. Si nu din transport. Au avut la un moment dat o oferta in care iti mai dadeau nu stiu cat la suta reducere peste orice alta oferta era activa daca iti faceai abonament genius atunci.

    Practic, mi-am luat un telefon care neredus era la emag vreo 2500iar la majoritatea restului magazinelor cam 2400, oferta clasica emag insemna vreo 2200, plus nu stiu ce voucher mai aveam si cu bobusul de facut genius am ajuns la ~1500.

    De atunci am mai comandat maxim de vreo 2 3 ori de la ei pentru ca majoritatea produselor sumt mai scumpe decat la concurenta. Si n-am nevoi urgente si nici oase in burta sa nu ma pot duce sa ridic singur produsul.

    00
  33. A fost combinatie ca in ziua respectiva imi dadeau un voucher de 50 ron inapoi.

    Pentru faptul ca intra si 3rd party transport gratuit la easybox merita. Iar acum vad ca la televizoare (55 inch), e transport la fel gratuit. Cand imi cumparasem eu acum 6 luni, am platit aproape 40 ron transport cu Genius activ pentru livrare in Bucuresti (cumparat de la emag, nu 3rd party).

    Cu ce inca nu sunt de acord, 6 ron taxa (fara genius) de livrare in showroom.

    00
  34. inca nu am facut 1 an de cand il am. Parca l-am inceput prin Februarie. E util…chiar e util. Fix cum zici si tu nu mai astept sa fac un cos mai mare inainte sa dau o comanda. Vreau ceva….add to basket si fac plata. Fara sa-mi bat prea mult capul. Lumea zice mai sus ca defapt pierzi. Eu zic ca defapt ai mai putina bataie de cap, deci castigi comfort.

    Te rog eu…fa un post despre glovo prime care mie unul mi se pare foarte periculos. Devine mult prea comod sa ai mancare la ce ora vrei tu si fara bataie de cap. In ritmul asta ajungem sa nu mai gatim deloc, iar atunci cand vine pandemia de zombies, o sa murim de foame….ca nu mai exista magazine care sa ne faca mancare.

    00
    • in completare:

      – cunosc cuplu modern de corporatisiti care stiu sa gateasca si chair le place insa joburile astea de corporatie (in care ma aflu si eu) le-a facut o foame de timp incredibila. Asa ca au hotarat sa renunte la a gati (timp castigat zic ei) si sa bage Glovo non stop (si asta inainte de Glovo Prime).
      – eu unul vad asta si o problema financiara, daca dai in medie 60-70 ron pe comanda la Glovo si bagi 2 pe zi (pranz si cina 2 pers), ajungi sa dai 2000 ron pe luna numai pe mancarea gatita. mult, putin? ce ziceti?

      00
  35. scz…4000 ron ca sunt 2 mese

    00
  36. Cu eMAG Genius ai economisit 865,55 Lei!

    E de bini, astept ca din ce in ce mai multi sa livreze prin Esybox @ Market Place.

    00
  37. small rant….aveti impresia ca orice serviciu pe care il lanseaza un magazin e facut pentru toata lumea?
    e un abonament pentru cine cumpara des, nu vrea sa se care cu tot ce se poate lua dintr-un supermarket, nu are masina etc… sunt multe motive
    e chiar atat de greu sa poti spune…nu e pentru mine, cumpar de 2-3 ori pe an de la emag dar e un serviciu ok daca te regasesti in urmatoarele categorii?

    10
  38. NOU
    #85

    Cu eMAG Genius ai economisit 950.74 Lei!

    00
  39. Pe vremuri era gratuit si fara emag Genius. Iar la easybox e gratuit transportul si acum si fara Genius (sper sa nu le vina idei sau deja sa se fi modificat asta de cand am cumparat eu ultima data).

    La Amazon prime macar ai chestii in plus, transport mai rapid, Prime Videos (doar pentru asta am Prime activat). Genius e o porcarie copiata ce nu ofera nici un avantaj concret. Doar elimina, in mare parte, costuri care inainte nu existau la preturi care de mult nu mai sunt competitive cu alti vanzatori.

    Emag nu ofera de ceva vreme nimic nou, nimic „genial”… Se bazeaza pe vechimea in piata si pe increderea ce-o are lumea ca isi respecta garantiile si retururile. Si sper macar sa fie suficient de inteligenti sa nu-si futa si reputatia asta, cum a facut-o cu ofertele de Black Friday.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.